28 січня о 18:00Вебінар: Як організувати ефективну роботу над помилками на уроках української мови

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 8 КЛАСУ (І семестр, 2 год. на тиждень)

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 8 КЛАСУ (І семестр, 2 год. на тиждень)

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ

 УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 8 КЛАСУ

(70 годин, 2 год. на тиждень)

 

І семестр

з/п

Зміст програмового матеріалу

К-ть

годин

Дата

Примітка

 

Вступ

1

Художня література як  одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Багатозначність художнього образу. Різновиди образів (образ-персонаж, образ символ, словесні, зорові слухові тощо). Аналіз художнього твору.

ТЛ: художній образ, художній твір (поглиблено)

1

 

 

Усна народна творчість

2

Українські історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків із турецько-татарськими нападниками: «Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко» (на вибір учителя)

ТЛ: історичні пісні

1

 

 

3

Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту: «Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить» (2 твори на вибір учителя). Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою

1

 

 

4

Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту: «Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить» (2 твори на вибір учителя). Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою

1

 

 

5

РМ Усний твір узагальнювального характеру на тему «Зображення мужніх героїв  − захисників рідної землі в історичних піснях» 

1

 

 

6

Пісні Марусі Чурай. Легендарна поетеса з Полтави. Трагічна історія її життя. Пісні, що стали народними. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи. «Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю…»

1

 

Вивчити напам’ять

«Засвіт встали козаченьки».

 

 

 

 

7

Пісні Марусі Чурай. Легендарна поетеса з Полтави. Трагічна історія її життя. Пісні, що стали народними. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи. «Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю…»

1

 

 

8

Українські народні думи. Героїчний епос українського народу. Різновиди дум (історико-героїчні, соціально-побутові). Кобзарі та лірники – виконавці народних дум (О. Вересай,                        Г. Гончаренко, М. Кравченко та ін.).  Сучасні виконавці:  Василь та Микола Литвини,                       В. Нечепа. Національна капела бандуристів України. Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст дум. Специфічність поетичної форми, ритму.

ТЛ: думи

1

 

 

9

Дума «Маруся Богуславка». Морально-етичні проблеми  у творі. Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі

1

 

 

10

Дума «Маруся Богуславка». Морально-етичні проблеми  у творі. Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі

1

 

 

11

ПЧ Народні думи: «Самійло Кішка», «Дума про козака Голоту»

1

 

 

12

Контрольна робота за розділом «Усна народна творчість» (тест)

1

 

 

13

ЛРК Тема школи і виховання, патріотичні мотиви у віршах О. Духновича «Вручаніє…Голос радості…». Заклик поета до єдності українського народу по обидва боки Карпат

1

 

 

Світ української поезії

14

Тарас Шевченко. Життєпис поета (участь у Кирило-Мефодіївському братстві, арешт, перебування  в казематі, заслання). Роздуми автора про власну долю, долю України, плинність, скороминущість життя людини на землі, про її долю. «Думи мої, думи мої…» (1847)

ТЛ: філософська лірика

1

 

 

Вивчити напам’ять

одну поезію

(на вибір).

 

15

Фольклорні мотиви поезії «Ой три шляхи широкії»

1

 

 

16

Усвідомлення власної місії поета. «Мені однаково, чи буду»

1

 

 

17

ВЧ Читання напам’ять творів Тараса Шевченка

1

 

 

18

РМ Контрольна робота письмовий твір за розділом «Світ української поезії» (творчість        Тараса Шевченка)      

1

 

 

19

Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви. Тема гармонійного єднання людини з природою в поезії «Давня весна»

1

 

 

20

«Хотіла б я піснею стати…»  − зразок ліричної  мініатюри, романтичний спосіб вираження мрій та сподівань ліричної героїні

1

 

Вивчити напам’ять вірш «Хотіла б я піснею стати…»

21

Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини. Проблеми й мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності (ліро-епічна поема «Давня казка»)

1

 

 

22

Проблематика твору. Порівняльна характеристика Поета і Бертольда

1

 

 

23

ПЧ «Життя видатних дітей». Анна Багряна про Марію Заньковецьку, Марію Приймаченко,                  Олену Телігу

1

 

 

24

Володимир Сосюра. Коротко про поета. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. Любов до Батьківщини як важливий складник життя людини («Любіть Україну!»)

ТЛ: громадянська лірика

1

 

Вивчити напам’ять

25

«Васильки – взірець інтимної лірики. Щирість ліричного самовираження в поезії «Осінь («Облітають квіти, обриває вітер…»)»

ТЛ: інтимна лірика, пейзажна лірика

1

 

 

26

Володимир Підпалий. Основні відомості про поета. Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи. Незбагненна краса світу, патріотичні почуття, передані словом («…Бачиш: між трав зелених…»). Багатозначність і змістова глибина художніх образів («Зимовий етюд»)

1

 

 

27

Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. Оригінальність, простота висловлення глибоких почуттів, важливих думок. «З дитинства: дощ» («Я уплетений…»)

ТЛ: вільний вірш, верлібр

1

 

 

28

Наскрізний патріотизм, філософічність, фольклорна основа його поезій, народознавчі аспекти. «Наша мова», «Теплі слова»

1

 

 

29

РМ Написання етюду за поетичними рядками з вивчених творів

1

 

 

30

Контрольна робота за творчістю «Лесі Українки,  В. Сосюри,  В. Підпалого, В. Голобородька»  (тест)

1

 

 

31

ЛРК Творча діяльність на Закарпатті українських письменників-емігрантів В. Пачовського,                      В. Бірчака

1

 

 

32

Повторення та узагальнення вивченого

1

 

 

 

 

docx
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку