Українська мова
|
||
№ уроку. Дата |
Приміт. |
Тема уроку |
58 04.01 |
|
Розрізнення іменників – назв істот і неістот. Складання усної розповіді за світлиною. |
59 05.01. |
|
Розрізнення власних і загальних назв. Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями |
6о 06.01 |
|
Написання власних назв з великої букви. Розігрування сценки за поданим діалогом. |
61 25.01 |
|
ІІ СЕМЕСТР Розпізнавання іменників, які утворилися від дієслів і прикметників. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. |
62 26.01 |
|
Визначення роду іменників. Придумування заголовка до поданого тексту. Пошук інформації у графіку роботи музею. |
63 27.01 |
|
Змінювання іменників за числами. Пошук інформації в буклеті. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
64 29.01 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про враження від свята. Тема для спілкування: «Як я святкував/святкувала Новий рік» |
65 01.02 |
|
Розпізнавання іменників, які не змінюються за числами. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки |
66 02.02
|
|
Закріплення і застосування знань про іменники. |
67 03.02 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник» |
68 08.02 |
|
Розпізнавання прикметників. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
69 09.02. |
|
Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. Придумування заголовка до прочитаного тексту. |
70 10.02. |
|
Змінювання прикметників за числами. Написання тексту на задану тему
|
71 15.02
|
|
Змінювання прикметників за родами. Написання тексту про власне бажання з обґрунтуванням своєї думки |
72 16.02 |
|
Визначення родових закінчень прикметників. Написання розповіді про власне бажання |
73 17.02 |
|
Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Використання прикметників для опису пейзажу на картині. |
74 22.02 |
|
Закріплення і застосування знань про прикметники |
75 23.02 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Прикметник» |
76 24.02.
|
|
Розпізнавання числівників. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. |
77 26.02 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Мій друг або моя подружка»
|
78 01.03 |
|
Вправляння у правильному наголошуванні й записуванні числівників. Написання тексту про свій вибір з обґрунтуванням власної думки |
79 02.03. |
|
Вправляння у читанні числових виразів. Записування дат. Написання тексту за поданими запитаннями |
80 03.03 |
|
Розпізнавання дієслів. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
81 09.03. |
|
Написання дієслів на -ться, -шся. Доповнення діалогу запитаннями. Складання розповіді за малюнками і запитаннями |
82 10.03. |
|
Розрізнення часових форм дієслів. Написання розповіді на основі прочитаного тексту |
83 12.03 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Повчальний випадок»
|
84 15.03 |
|
Змінювання дієслів за часами. Діагностувальна робота.Діалог. |
85 16.03. |
|
Написання не з дієсловами. Діагностувальна робота .Діалог. |
86 17.03 |
|
Встановлення зв’язку дієслів з іменниками. Діагностувальна робота.Діалог. |
87 29.03 |
|
Добір дієслів – антонімів і синонімів. Написання розповіді за поданими запитаннями |
88 30.03 |
|
Закріплення і застосування знань про дієслова.
|
89 31.03 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Дієслово» |
90 02.04. |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за орієнтовним планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Моя сім’я»
|
91 05.04.
|
|
Розпізнавання службових слів. Написання розповіді за світлиною та власною уявою |
92 06.04 |
|
Розпізнавання прийменників. Пошук інформації у прайс-листі. |
93 07.04. |
|
Діагностувальна робота .Диктант |
94 12.04 |
|
Розрізнення і побудова речень, різних за метою висловлювання та інтонацією. Пошук інформації на таблиці. |
95 13.04 |
|
Розпізнавання і складання речень зі звертаннями. Ознайомлення з розділовими знаками при звертаннях. Утворення кличних форм іменників. |
96 14.04 |
|
Визначення в реченні головних і другорядних членів. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
97 15.04 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Як я турбуюся про своє здоров’я» |
98 19.04 |
|
Встановлення зв’язку слів у реченні. Побудова схеми речення і розпізнавання речення за поданою схемою. |
99 20.04. |
|
Утворення словосполучень. Розрізнення граматичної основи речення і словосполучень. Встановлення зв’язку слів у словосполученні за питаннями. |
100 21.04 |
|
Побудова різних видів речень. Поширення речень за запитаннями. Складання речення за схемою. |
101 26.04 |
|
Повторення і закріплення знань про речення.Діагностична робота. Списування |
102 27.04 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Речення» |
103 28.04 |
|
Пригадування будови тексту. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Відновлення деформованого тексту. |
104 30.04 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання художнього опису на основі малюнка і власних спостережень. Тема для спілкування: «Весна прийшла» |
105 05.05 |
|
Розпізнавання текстів різних типів (розповіді, опису, міркування). Добір заголовка до прочитаного тексту. |
106 11.05 |
|
Ознайомлення з будовою тексту-міркування. Складання тексту-міркування за поданими твердженням і висновком. |
107 12.05. |
|
Формування уявлення про есе. Розпізнавання і складання есе. Написання есе на основі прочитаного тексту |
108 14.05 |
|
Визначення теми і мети тексту. Добір заголовка до тексту. |
109 17.05 |
|
Складання плану тексту. Формування уявлення про абзац. Написання тексту на основі власних спогадів |
110 18.05 |
|
Спостереження за зв’язком речень у тексті. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих повторів того самого слова. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
111 19.05 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки»
|
112 24.05 |
|
Діагностувальна робота. Письмовий переказ. |
113 25.05. |
|
Розпізнавання текстів різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового). Написання художнього опису на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього |
114 26.05. |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Текст». |
115 28.05 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля»
|
116 31.05 |
|
Підсумковий урок |