Календарно-тематичне планування уроків української мови у 3 класі НУШ за підручником К. Понамарьової.

Про матеріал
Календарно - тематичне планування уроків української мови у 3 класі НУШ за підручником К. Понамарьової та зошита "Малюю словом"
Перегляд файлу

                                                      Українська  мова

 

№ уроку.

Дата 

Приміт.

                                     Тема  уроку

58

04.01

 

Розрізнення іменників – назв істот і неістот. Складання усної розповіді за світлиною.

59

05.01.

 

Розрізнення власних і загальних назв. Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями

    

06.01

 

Написання власних назв з великої букви. Розігрування сценки за поданим діалогом.

 

61

25.01

 

                          ІІ СЕМЕСТР

Розпізнавання іменників, які утворилися від дієслів і прикметників. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком.

62

26.01

 

Визначення роду іменників. Придумування заголовка до поданого тексту. Пошук інформації у графіку роботи музею.

63

27.01

 

Змінювання іменників за числами. Пошук інформації в буклеті. Написання розгорнутої відповіді на запитання

64

29.01

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про враження від свята. Тема для спілкування: «Як я святкував/святкувала Новий рік»

65

01.02

 

Розпізнавання іменників, які не змінюються за числами. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки

66

02.02

 

 

Закріплення і застосування знань про іменники.

67

03.02

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник»

68

08.02

 

Розпізнавання прикметників. Написання розгорнутої відповіді на запитання

69

09.02.

 

Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. Придумування заголовка до прочитаного тексту.

70

10.02.

 

Змінювання прикметників за числами. Написання тексту на задану тему

 

71

    15.02

 

 

Змінювання прикметників за родами. Написання тексту про власне бажання з обґрунтуванням своєї думки

72

    16.02

 

Визначення родових закінчень прикметників. Написання розповіді про власне бажання

73

17.02

 

Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Використання прикметників для опису пейзажу на картині.

74

22.02

 

Закріплення і застосування знань про прикметники

75

23.02

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Прикметник»

76

   24.02.

 

 

 

Розпізнавання числівників. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями.

77

26.02

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Мій друг або моя подружка»

 

78

01.03

 

Вправляння у правильному наголошуванні й записуванні числівників. Написання тексту про свій вибір з обґрунтуванням власної думки

79

02.03.

 

Вправляння у читанні числових виразів. Записування дат. Написання тексту за поданими запитаннями

80

   03.03

 

Розпізнавання дієслів. Написання розгорнутої відповіді на запитання

81

09.03.

 

Написання дієслів на -ться, -шся. Доповнення діалогу запитаннями. Складання  розповіді за малюнками і запитаннями

82

10.03.

 

Розрізнення часових форм дієслів. Написання розповіді на основі прочитаного тексту

83

12.03

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Повчальний випадок»

 

84

15.03

 

Змінювання дієслів за часами.

Діагностувальна  робота.Діалог.

85

16.03.

 

Написання не з дієсловами.

Діагностувальна  робота .Діалог.

86

17.03

 

Встановлення зв’язку дієслів з іменниками. Діагностувальна  робота.Діалог.

87

29.03

 

Добір дієслів – антонімів і синонімів. Написання розповіді за поданими запитаннями

88

30.03

 

Закріплення і застосування знань про дієслова.

 

89

31.03

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Дієслово»

90

02.04.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за орієнтовним планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Моя сім’я»

 

91

05.04.

 

 

Розпізнавання службових слів. Написання розповіді за світлиною та власною уявою

92

   06.04

 

Розпізнавання прийменників. Пошук інформації у прайс-листі.

93

07.04.

 

Діагностувальна робота .Диктант

94

12.04

 

Розрізнення і побудова речень, різних за метою висловлювання та інтонацією. Пошук інформації на таблиці.

95

13.04

 

Розпізнавання і складання речень зі звертаннями. Ознайомлення з розділовими знаками при звертаннях. Утворення кличних форм іменників.

96

14.04

 

Визначення в реченні головних і другорядних членів. Написання розгорнутої відповіді на запитання

97

15.04

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Як я турбуюся про своє здоров’я»

98

19.04

 

Встановлення зв’язку слів у реченні. Побудова схеми речення і розпізнавання речення за поданою схемою.

99

20.04.

 

Утворення словосполучень. Розрізнення граматичної основи речення і словосполучень. Встановлення зв’язку слів у словосполученні за питаннями.

100

21.04

 

Побудова різних видів речень. Поширення речень за запитаннями. Складання речення за схемою.

101

26.04

 

Повторення і закріплення знань про речення.Діагностична  робота. Списування

102

     27.04

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Речення»

103

28.04

 

Пригадування будови тексту. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Відновлення деформованого тексту.

104

30.04

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання художнього опису на основі малюнка і власних спостережень. Тема для спілкування: «Весна прийшла»

105

05.05

 

Розпізнавання текстів різних типів (розповіді, опису, міркування). Добір заголовка до прочитаного тексту.

106

11.05

 

Ознайомлення з будовою тексту-міркування. Складання тексту-міркування за поданими твердженням і висновком.

107

12.05.

 

Формування уявлення про есе. Розпізнавання і складання есе. Написання есе на основі прочитаного тексту

108

14.05

 

Визначення теми і мети тексту. Добір заголовка до тексту.

109

17.05

 

Складання плану тексту. Формування уявлення про абзац. Написання тексту на основі власних спогадів

110

18.05

 

Спостереження за зв’язком речень у тексті. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих повторів того самого слова. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

111

19.05

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки»

 

112

24.05

 

Діагностувальна  робота. Письмовий  переказ.

113

25.05.

 

Розпізнавання текстів різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового). Написання художнього опису на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього

114

26.05.

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Текст».

115

  28.05

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля»

 

116

31.05

 

Підсумковий урок

 

 

docx
Додано
8 квітня 2021
Переглядів
5465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку