Календарно-тематичне планування
уроків української мови у 6 класі ІІ семестр
(за навчальною програмою, укладеною на основі модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт: Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.) (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
Підручник Онатій А.В., Ткачук Т. П. « Українська мова: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти»
140 годин на рік, 4 години на тиждень
Рекомендовані види робіт з української мови в 6 класі
Усього годин |
140 |
|
Семестри |
І |
ІІ |
Діагностування (у різний спосіб) прогресу набуття учнями мовних знань і компетентностей |
4 |
4 |
1.Сприймає усну інформацію на слух(аудіювання) |
1 |
1 |
2. Усно взаємодіє та висловлюється(говоріння) |
|
|
діалог |
1 |
|
усний переказ |
1 |
|
усний твір |
|
1 |
3. Сприймає письмові тексти (читання) |
|
|
Читання вголос |
1 |
|
Читання мовчки |
|
1 |
4. Письмово взаємодіє та висловлюється(письмо) |
|
|
переказ |
1 |
1 |
твір(есе) |
|
1 |
диктант |
1 |
1 |
Види діяльності, перевірка яких здійснюється індивідуально протягом семестру (на розсуд учителя); для них не виділяються окремі уроки.
Під час оцінювання загальних результатів, які прописані в Стандарті й у Свідоцтві досягнень учня/учениці 5 класу, РЕКОМЕНДУЄМО враховувати оцінки за такі види робіт:
І семестр |
ІІ семестр |
1. Аудіювання 2. Говоріння ― діалог + усний переказ (одна оцінка, яка є середнім арифметичним за виконані роботи) 3. Читання ― читання вголос 4. Письмо ― письмовий переказ + диктант (одна оцінка, яка є середнім арифметичним за виконані роботи) |
1. Аудіювання 2. Говоріння ― усний твір 3. Читання ― читання мовчки 4. Письмо ― письмовий переказ +диктант (одна оцінка, яка є середнім арифметичним за виконані роботи) |
ІІ СЕМЕСТР |
||||
№ за/п |
Зміст уроку |
Дата |
Прим. |
Д/з |
Прикметник |
||||
62 |
Повторення вивченого про прикметник у 1-4 класах |
|
|
Вправа 320 |
63 |
Повторення вивченого про прикметник у 1-4 класах |
|
|
Вправа 321 |
64
|
Прикметник як самостійна частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Короткі форми прикметників |
|
|
Вивчити правило, §67, впр. 325
|
65 |
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні |
|
|
Вивчити правило, §68, впр. 331 |
66 |
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні |
|
|
Вивчити правило, §69, впр. 335 |
67 |
Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх |
|
|
Вивчити правило, §70, впр. 339 |
68 |
Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх |
|
|
Вивчити правило, §61, впр. 343 |
69 |
РМ № 12. Опис як тип тексту. Опис у різних мовлєннєвих жанрах |
|
|
Вправа 348 |
70 |
РМ № 13. Опис як тип тексту. Опис у різних мовлєннєвих жанрах |
|
|
Повторити правила |
71 |
Прикметники твердої і м’якої груп. Відмінювання прикметників. |
|
|
Вивчити правило, §74, впр. 355 |
72 |
Творення прикметників (практично). Перехід прикметників в іменники. |
|
|
Вивчити правило, §75, впр. 362 |
73 |
Написання суфіксів прикметників |
|
|
Вивчити правило, §76, впр. 368 |
74 |
Написання -н- і -нн- у прикметниках |
|
|
Вивчити правило, §77, впр. 372 |
75 |
Написання складних прикметників разом і через дефіс |
|
|
Вивчити правило, §78-79, впр. 378 (2,3) |
76 |
Написання складних прикметників разом і через дефіс |
|
|
Вивчити правило, §78-79, впр. 379 |
77 |
Написання НЕ з прикметниками |
|
|
§ 80, впр. 384 |
78 |
Узагальнення вивченого про прикметник |
|
|
Повторити правила, впр. 390 |
79 |
Узагальнення вивченого про прикметник |
|
|
Повторити правила, впр. 391 |
80 |
Контрольна робота №4. Прикметник. Тестування. |
|
|
|
81 |
РМ №14. Особливості онлайн-спілкування |
|
|
Вправа 394 |
Морфологія . Числівник |
||||
82 |
Повторення вивченого про числівник |
|
|
§84, впр. 398 |
83 |
Числівник, його значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
Вивчити правило, §85, впр. 402 |
84 |
Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. |
|
|
Вивчити правило, §86, впр. 406 |
85 |
Числівники прості, складні і складені |
|
|
§869(с. 199), впр. 410 |
86 |
Відмінювання числівників ( одиниці) |
|
|
§87, впр. 418 |
87 |
Відмінювання числівників( десятки) |
|
|
§ 88, впр. 427 |
88 |
Відмінювання числівників ( сотні) |
|
|
§ 89, впр. 435 |
89 |
Відмінювання дробових числівників |
|
|
§ 90-91, впр. 439 |
90 |
Відмінювання порядкових числівників |
|
|
§90-91, впр. 440 |
91 |
РМ № 15. Оголошення |
|
|
§92-93, впр. 445 |
92 |
РМ № 16. Оголошення |
|
|
§92-93, впр. 448 |
93 |
Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках |
|
|
§94, впр. 453
|
94 |
Написання складних і складених числівників. Написання разом порядкових числівників |
|
|
§95, впр. 457
|
95 |
Узгодження числівників з іменниками |
|
|
§96-97, впр. 466 |
96 |
Узгодження числівників з іменниками |
|
|
§ 96-97, впр. 469 |
97 |
Контрольний диктант |
|
|
|
98 |
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу |
|
|
§ 98-99, впр. 472
|
99 |
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу |
|
|
§98-99, впр.475
|
100 |
Узагальнення вивченого про числівник |
|
|
Повторити правила, впр. 480 |
101 |
Контрольна робота №5. Числівник. Тестування |
|
|
|
102 |
РМ № 17. Протидія й запобігання дискримінації, цькуванню |
|
|
Вправа 481 |
103 |
РМ № 18. Протидія й запобігання дискримінації, цькуванню |
|
|
Вправа 484 |
104 |
Читання мовчки (тестування, відкриті завдання) |
|
|
|
Морфологія. Займенник |
||||
105 |
Займенник як частина мови. Повторення вивченого |
|
|
§104, впр.487
|
106 |
Розряди займенників за значенням (ознайомлення) |
|
|
§105, впр. 490
|
107 |
Особові й зворотний займенники |
|
|
§106, впр. 493 |
108 |
РМ № 19 . Листи. |
|
|
§107, впр. 497 |
109 |
РМ № 20. Електронний лист |
|
|
§108, впр. 501 |
110 |
Присвійні займенники |
|
|
§ 109, впр. 505 |
111 |
Питальні і відносні займенники |
|
|
§110-111, впр. 510 |
112 |
Питальні та відносні займенники |
|
|
§110-111, впр. 512 |
113 |
Заперечні й неозначені займенники |
|
|
§112, впр. 515 |
114 |
Правопис неозначених та заперечних займенників |
|
|
§ 113-114, впр. 523 |
115 |
Правопис неозначених та заперечних займенників |
|
|
§113-114, впр. 525 |
116 |
Вказівні й означальні |
|
|
§115, впр. 526 |
117 |
Аудіювання |
|
|
|
118 |
РМ № 21. Тексти з елементами розповіді |
|
|
§116, впр. 531 |
119 |
Навчальний диктант |
|
|
§117-118 |
120 |
Узагальнення вивченого про займенник |
|
|
§119, впр. 537 |
121 |
Контрольна робота №6. Займенник. Тестування |
|
|
|
122 |
РМ № 22. Безпечна поведінка в цифровому просторі |
|
|
§ 121, впр. 539 |
Повторення вивченого |
||||
123 |
Повторення й узагальнення . Будова слова. |
|
|
§ 122, впр. 546 |
124 |
Повторення й узагальнення .Словотвір. |
|
|
§ 123, впр. 551 |
125 |
Повторення й узагальнення. Орфографія |
|
|
§ 124, впр. 557 |
126 |
Повторення й узагальнення. Іменник |
|
|
§125, впр. 563 |
127 |
Повторення й узагальнення. Іменник |
|
|
§126, впр. 568 |
128 |
Усний твір |
|
|
|
129 |
РМ №23. Роздум. Есе |
|
|
§127-128, впр. 571 |
130 |
Повторення й узагальнення. Прикметник |
|
|
§129-130, впр. 576 |
131 |
Повторення й узагальнення. Прикметник |
|
|
§ 129-130, впр. 581 |
132 |
Повторення й узагальнення. Числівник |
|
|
§ 131-132, впр. 590 |
133 |
Повторення й узагальнення. Числівник |
|
|
§131-132, впр. 592 |
134 |
Повторення й узагальнення. Займенник |
|
|
§133-134, впр.600 |
135 |
Повторення й узагальнення. Займенник |
|
|
§133-134, впр. 603 |
136 |
Усний переказ |
|
|
|
137 |
РМ № 24.Детальний переказ з елементами опису, роздуму й розповіді |
|
|
Написати переказ |
138 |
РМ № 25.Детальний переказ з елементами опису, роздуму й розповіді |
|
|
|
139 |
Фінальний проєкт |
|
|
|
140 |
Фінальний проєкт |
|
|
|
|
|
|
|
|