Календарно-тематичне планування уроків української мови у 7 класі на ІІ семестр (НУШ)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складене відповідно до чинної програми та методичних рекомендацій МОН (поточні та підсумкові роботи розподілені з урахуванням вивчення та оцінювання групи результатів).
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

навчального  матеріалу з  української мови

в 7 класі на ІІ семестр 2024/2025 н.р.

 

Складене за програмою МОН:

Модельна навчальна програма Українська мова 7-9 класи для  ЗЗСО (автори : Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В.,  Попова Т.Д.) « Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» ( наказ МОН України  від 24.07.2023 No 883).

 

До підручника:

Українська мова: підруч. для  7 класу закл. загал. серед. освіти Заболотний О.В., Заболотний В.В. – К., вид. Генеза,  2024. – 272 с.

 

ІІ семестр

ТЕМА 4. МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ.  Дієприслівник

49.

 

Дієприслівник як форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

 

50.

 

Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з одиничними дієприслівниками та дієприслівниковими зворотами.  

 

51.

 

Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з одиничними дієприслівниками та дієприслівниковими зворотами.  

 

52.

 

Дієприслівники недоконаного й доконаного виду. Час дієприслівників.

 

53.

 

РМ №14. Усний твір розповідного характеру про виконання певних дій на основі власних спостережень із використанням дієприслівникових зворотів (за планом) (орієнтовні теми: «Майстерність петриківського розпису», «У класі робототехніки», «Як зробити гербарій»).Написання не з дієприслівниками.

 

54.

 

Написання не з дієприслівниками.

 

55.

 

РМ №15. АУДІЮВАННЯ повідомлення, яке містить багато часток, вигуків, розпізнавання в ньому фактів і суджень.

 Аудіювання

56.

 

РМ №16.  Усне есе на теми, пов’язані із завершенням навчального року та планами на канікули (наприклад: «Мої найкращі моменти за навчальний рік», «Мрії про літню подорож», «Найкращий день навчального року», «Плани на літо», «Відпочинок моєї мрії», «Подяка тим, хто зробив мій навчальний рік особливим»).

 

57.

 

РМ №17. Створення та розігрування діалогів (з використанням часток, що надають додаткових відтінків), , що передбачають уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам; діалогів в онлайн-середовищі відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів із використанням етикетних формул; діалогів на визначену тему (наприклад: «Улюблена справа», «Примхи погоди», «Змарнований день»)

Діалог

58.

 

Комплексна підсумкова робота «ДІЄПРИСЛІВНИК»

 

 

 

ПО Група результатів УВ

 

ТЕМА 5. МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. Прислівник

59.

 

Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди прислівників за значенням (практично).

 

60.

 

Творення прислівників (практично). Розрізнення прислівників й омонімічних слів  інших частин мови.  Наголошування прислівників

 

61.

 

Ступені порівняння прислівників. Наголошування прислівників.

 

62.

 

Ступені порівняння прислівників.

 

63.

 

Букви н та нн у прислівниках.  Наголошування прислівників

 

64.

 

РМ №18.  Письмове повідомлення в соціальній мережі: 1) в офіційно-діловому стилі для вчительки / вчителя; 2) у розмовному стилі для мами / тата чи друга / подруги.

 

65.

 

Букви и та і в кінці прислівників.  Наголошування прислівників  

 

66.

 

Написання прислівників разом, окремо і з дефісом.

 

67.

 

Написання прислівникових сполучень. Розрізнення прислівників, які пишемо разом, й однозвучних сполучень слів, які пишемо окремо.  

 

68.

 

Написання не та ні з прислівниками.

 

69.

 

Орфографічний практикум.

 

70.

 

РМ №19.   Письмовий твір-розповідь чи твір-опис фантастичного змісту або казка для братика / сестрички (з використанням прислівників).

Читання мовчки

71.

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ «ПРИСЛІВНИК»

 

72.

 

РМ №20.    Портретний нарис у публіцистичному стилі (письмово).

 

73.

 

РМ №21.     Аналіз письмового твору-розповіді та портретного нарису в публіцистичному стилі.

 

74.

 

Комплексна підсумкова робота «ПРИСЛІВНИК»

 

 

 

ПО Група результатів ПТ

 

ТЕМА 6. МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ.

 Службові частини мови. Вигук

75.

 

Службові частини мови (загальні ознаки). 

 

76.

 

Прийменник як службова частина мови. Види прийменників за будовою. Розрізнення прийменників та омонімічних слів інших частин мови. Синонімічні прийменники.

 

77.

 

Написання прийменників разом, окремо та з дефісом.   

 

78.

 

РМ №22.  Написання адреси (для поштового відправлення, заповнення бланка документа тощо).

 

79.

 

Особливості вживання  окремих прийменників, зокрема прийменника ПО (практично).

 

80.

 

Уживання прийменників У, В; прийменника З та його варіантів ІЗ, ЗІ (ЗО) (повторення).

 

81.

 

Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою. Сполучники одиничні, повторювані, парні.

 

82.

 

Сполучники сурядності та підрядності. Синонімічні сполучники

 

83.

 

Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників зате, проте, щоб, якби та ін. й однозвучних слів, які пишемо окремо.

 

84.

 

РМ №23.   Контрольний письмовий твір-роздум у публіцистичному стилі з використанням сполучників підрядності (за самостійно складеним складним планом).

КП  ПИСЬМО

85.

 

РМ №24.  Редагування твору-роздуму. Аналіз помилок.

 

86.

 

Частка як службова частина мови. Розряди часток за значенням і вживанням.

 

87.

 

Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків (практично).

 

88.

 

Написання часток.

 

89.

 

Написання частки  не з різними частинами мови (узагальнення).

 

90.

 

РМ №25.  Письмове есе в художньому стилі про виконання улюбленої справи з використанням дієприслівникових зворотів (за планом) (наприклад: приготування страви, вишивання, вирощування овочів, створення прикрас із бісеру, догляд за квітами, збирання моделі автомобіля, підготовка відео для соцмереж).

 

 

91.

 

Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням

 

92.

 

Дефіс у вигуках. Кома та знак оклику в реченнях із вигуками.

 

93.

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ « СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ. ВИГУК»

 

94.

 

РМ №26.  

 

95.

 

Комплексна підсумкова робота «СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ. ВИГУК»

 

 

 

ПО Група результатів  ПВ

 

ТЕМА 7. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО про частини мови, правопис їх і використання в мовленні

96.

 

Самостійні частини мови. Роль їх у мовленні; основні морфологічні ознаки; синтаксична роль.

 

97.

 

Форми дієслова. Особливості вживання окремих граматичних форм.

 

98.

 

Розряди прислівників за значенням. Орфограми в прислівниках.

 

99.

 

Службові частини мови. Вигук. 

 

100.

 

Службові частини мови. Вигук.  Роль їх у мовленні; основні морфологічні ознаки; синтаксична роль.

 

101.

 

Основні орфограми в словах різних частин мови.  

 

102.

 

ДИКТАНТ

 

103.

 

Складання й виконання  тестових завдань із морфології.

 

104.

 

Комплексна підсумкова робота «МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ»

 

105.

 

Підсумковий урок-квест «Мовні скарби»

 

 

 

ПО Група результатів ДМ

 

 

docx
Додано
9 жовтня
Переглядів
291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку