Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань) з теми: Повторення вивченого в 6 класі

Про матеріал
Тема. Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань) з теми: Повторення вивченого в 6 класі Мета(формувати компетентності): предметні (поглибити знання учнів про орфографічні правила; підготуватися до комплексної підсумкової роботи з вивченої теми); ключові (формувати вміння визначати орфограми в словах; розвивати логічне мислення, вміння виділяти головне, аргументувати свою думку, ілюструвати її прикладами; розвивати увагу, пам'ять, культуру писемного мовлення ; загальнокультурні (вираховувати повагу та цікавість до української мови).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

О Р Ф О Г Р А Ф І Я Мовознавчий КВК

Номер слайду 2

Вгадай частину мови П С = К Д = Т ’’’

Номер слайду 3

Всі на світі добре знають, Що правила нам допомагають. Дефіс, апостроф, м’який знак Нас навчають не просто так: Будемо ми усе пам’ятати, Грамотно говорити і писати! Про усе в школі дізнаємося, Бути першими постараємося. Щоб знання і вміння добрі мати, Щоб нами гордилися Україна - мати.

Номер слайду 4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 1. Вимагає твердої вимови приголосних перед я, ю, є, ї. 2. Частина слова, що стоїть перед коренем. 3. Знак, з яким пишуть складні слова . 4. Посилений акцент на голосний звук під час вимови слова. . 5. Ставимо в кінці речення. 6. Позначає м’які приголосні. 7. Подовження приголосних в словах. 8. У них беремо назви творів, цукерок, газет,... 9. Правило написання слів

Номер слайду 5

Виміняв (що на що?) Купив (що до чого?) Продовжити вислів, щоб вийшли приказки. Поясніть значення висловів. Виміняв (що на що?) Купив (що до чого?) Дістав (що? від чого?) Попав (чим? куди?) Зник (як?) Наговорив (чого?)

Номер слайду 6

Гра «Одним словом». 1. З почуттям подяки, готовністю віддячити за послугу — 2. Ручним способом, без використання механізму — 3. Догори обличчям — 4. Із задоволенням — 5. Зігнувши ноги в колінах і тримаючись на пальцях ніг —6. Піднявшись на кінчики пальців ніг —

Номер слайду 7

7. Завзято, непохитно у здійсненні своєї мети — 8. Без певної мети, без певного наміру — 9. Без бажання, мляво, повільно — 10. Послідовно, один за одним — 11. У гніві, дуже розсердившись — 12. Виражаючи схвалення — Гра «Одним словом». 7. Завзято, непохитно у здійсненні своєї мети — 8. Без певної мети, без певного наміру — 9. Без бажання, мляво, повільно — 10. Послідовно, один за одним — 11. У гніві, дуже розсердившись — 12. Виражаючи схвалення —

Номер слайду 8

Відредагуйте речення. Не вивчивши правила, вчителька поставила мені за урок двійку. — Учителька поставила мені за урок двійку, бо я не вивчив правила. Навчившись грати у теніс, мені запропонували взяти участь у змаганнях. Запізнившись на урок, учні вже виконували лабораторну роботу. Постукавши й увійшовши до кабінету, директор сидів у креслі і щось читав. Граючи у м’яча, мати покликала мене обідати. Готуючи домашнє завдання, до мене в гості забіг сусід.

Номер слайду 9

Складіть твір-мініатюру. Дівчата — «У салоні краси». Хлопці — «Я — майбутній чемпіон».

Номер слайду 10

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Повторити параграфи 3 -20, підготуватися до (контрольної) комплексної підсумкової роботи

ppt
Додано
13 жовтня
Переглядів
1348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку