Календарно-тематичне планування уроків
української мови
складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743
Підручник. Українська мова та читання: Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах): частина 1 // : К.Пономарьова, Л.Гайова - Київ: "Оріон", 2021
ІІ семестр
№ уроку |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата |
62 |
Розпізнаю числівники в реченні і тексті с.80-82 |
1 |
|
63 |
Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 с.82-84 |
1 |
|
64 |
Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби с.84-85 |
1 |
|
65 |
Діагностувальна робота . Списування. |
1 |
|
66 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. «Стосунки між однолітками» с. 28-31 зошит «Малюю словом» |
1 |
|
67 |
Розпізнаю займенники с.86-87 |
1 |
|
68 |
Досліджую особові займенники с.88-89 |
1 |
|
69 |
Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи с.90-92 |
1 |
|
70 |
Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи с.92-94 |
1 |
|
71 |
Розбираю займенники як частину мови с.94-96 |
1 |
|
72 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Справжня дружба» с. 32-34 зошит «Малюю словом» |
1 |
|
73 |
Діагностувальна робота . Диктант |
1 |
|
74 |
Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю дієслова с.97-99 |
1 |
|
75 |
Розпізнаю неозначену форму дієслова с.99-101 |
1 |
|
76 |
Змінюю дієслова за числами с.101-103 |
1 |
|
77 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні інтереси. «Моє хобі» с. 35-37 зошит «Малюю словом» |
1 |
|
78 |
Визначаю часи дієслів с.103-105 |
1 |
|
79 |
Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу с.106-107 |
1 |
|
80 |
Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу с.108-109 |
1 |
|
81 |
Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу с.110- |
1 |
|
82 |
Утворюю дієслова минулого часу с.112-113 |
1 |
|
83 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Бурулька» с. 38-40 зошит «Малюю словом» |
1 |
|
84 |
Досліджую дієслова на -ся с.114-115 |
1 |
|
85 |
Розбираю дієслово як частину мови с.116-117 |
1 |
|
86 |
Діагностувальна робота з теми «Дієслово». Робота з мовними одиницями |
1 |
|
87 |
Аналіз діагностувальної роботи. Спостерігаю за прислівниками с.118-119 |
1 |
|
88 |
Розрізняю прислівники і прикметники (с.120-122) |
1 |
|
89 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розмірковування на тему. «Мій рідний край» с. 41-43 зошит «Малюю словом» |
1 |
|
90 |
Правильно записую прислівники (с.123-124) |
1 |
|
91 |
Утворюю прислівники (с.124-125) |
1 |
|
92 |
Діагностувальна робота з теми «Прислівник». Робота з мовними одиницями |
1 |
|
93 |
Аналіз діагностувальної роботи. Пригадую знання про речення. с.126-127 |
1 |
|
94 |
Розпізнаю і будую речення різних видів с.128-129 |
1 |
|
95 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання вибіркового переказу тексту. «Кмітливий грак» с. 44-46 зошит «Малюю словом» |
1 |
|
96 |
Визначаю головні і другорядні члени речення с.130-131 |
1 |
|
97 |
Встановлюю зв’язок слів у реченніс.132-133 |
1 |
|
98 |
Спостерігаю за однорідними членами речення с.134-135 |
1 |
|
99 |
Складаю речення з однорідними членами с.136-138 |
1 |
|
100 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання чарівної казки. «Якби я був чарівником (була чарівницею)» с. 47-48 зошит «Малюю словом» |
1 |
|
101 |
Застосовую знання про речення с.138-139 |
1 |
|
102 |
Діагностувальна робота . Диктант |
1 |
|
103 |
Аналіз діагностувальної роботи. Пригадую будову тексту с.140-141 |
1 |
|
104 |
Визначаю тему і мету тексту с.142-143 |
1 |
|
105 |
Складаю план тексту с.145-146 |
1 |
|
106 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Миколка, Вітя і цуцик» с. 49-51 зошит «Малюю словом» |
1 |
|
107 |
Розрізняю різновиди текстів с.146-148 |
1 |
|
108 |
Будую текст-опис с.149-150 |
1 |
|
109 |
Будую текст-міркування с.150-152 |
1 |
|
110 |
Складаю есе с.152-154 |
1 |
|
111 |
Розрізняю стилі текстів с.154-155 |
1 |
|
112 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свою мрію. «Моя заповітна мрія» с. 52-55зошит «Малюю словом» |
1 |
|
113 |
Перевірка знань з теми «Текст» |
1 |
|
114 |
Діагностувальна робота. Письмовий твір. |
1 |
|
115 |
Аналіз діагностувальної роботи. Пригадую вивченес.156-157 |
1 |
|
116 |
Застосовую знання з мови с.158-159 |
1 |
|
117 |
Повторення і закріплення вивченого. |
1 |
|
118 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання твору на тему «Безпечні літні канікули». |
1 |
|
119 |
Повторення і закріплення вивченого. |
1 |
|
120 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік. |
1 |
|