Календарно-тематичне планування уроків української мови в 6 класі,
3,5 години натиждень (122 години на рік)
3,5 години на тиждень, 122 години за програмою
Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання:
Українська мова . 5-9 класи. - К.:Видавничий дім «Освіта», 2017 (затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804).
Основний підручник:
Глазова О.П. Українська мова: підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів / .П.Глазова. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2014. – 240 с.: іл.
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт
у 6 класі
Фронтальні види контрольних робіт |
||
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми |
4 |
4 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
твір |
- |
- |
Правопис: диктант |
2 |
1 |
Години з РМ |
23 (на рік) |
23 (на рік) |
Індивідуальні види контрольних робіт |
||
Говоріння: діалог |
1 |
- |
усний переказ |
1 |
- |
уний твір |
- |
1 |
читання вголос |
- |
1 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
І семестр
№ з/п |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Примітка |
|||||
№ |
Дата |
||||||||
Вступ. Повторення й узагальнення вивченого в 5 класі |
|||||||||
1 |
01.09 |
|
|
Краса і багатство української мови |
|
||||
2 |
02.09 |
|
|
РМ № 1. Види мовленнєвої діяльності. (повторення й поглиблення вивченого). Загальне уявлення про ситуацію спілкування (практично). |
|
||||
3 |
05.09 |
|
|
Словосполучення і речення. Головні і другорядні члени речення. Діагностувальні вправи |
|
||||
4 |
06.09 |
|
|
Однорідні члени речення |
|
||||
5 |
08.09 |
|
|
Просте і складне речення |
|
||||
6 |
09.09 |
|
|
Звертання. Вставні слова. Розділові знаки у реченнях зі звертаннями і вставними словами |
|
||||
7 |
12.09 |
|
|
Пряма мова. Діалог |
|
||||
8 |
13.09 |
|
|
Вхідний моніторинг (диктант) |
|
||||
9 |
15.09 |
|
|
Аналіз моніторингового диктанту. Текст, його тема, основна думка. Будова тексту. «Відоме» і «нове» в реченнях тексту. Типи і стилі мовлення |
|
||||
Тематична |
|||||||||
Лексикологія. Фразеологія |
|||||||||
10 |
16.09 |
|
|
Групи слів за їх походженням. Власне українські слова. Тлумачний словник української мови |
Частини мови |
||||
11 |
19.09 |
|
|
РМ № 2. Поняття про офіційно-діловий стиль. Ділові папери. Оголошення |
Звертання |
||||
12 |
20.09 |
|
|
Запозичені (іншомовного походження) слова. Словник іншомовних слів |
Синоніми |
||||
13 |
22.09 |
|
|
Активна і пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми). Неологізми |
Пряме і переносне зн.слова |
||||
14 |
23.09 |
|
|
Групи слів за вживанням: загальновживані і стилістично забарвлені |
Ненаголош. голосні в кор.слів |
||||
15 |
26.09 |
|
|
РМ № 3. Складання і розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування |
Розділові знаки при діалозі |
||||
16 |
27.09 |
|
|
Офіційно-ділова лексика |
Стилі мовл. |
||||
17 |
29.09 |
|
|
РМ № 4. Типи і стилі мовлення (повторення). Складання плану роботи |
Типи і стилі мовл. |
||||
18 |
30.09 |
|
|
Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення |
Словосполучення |
||||
Зошит |
|||||||||
19 |
03.10 |
|
|
Джерела українських фразеологізмів. Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів |
|
||||
20 |
04.10 |
|
|
Фразеологізми в ролі членів речення. Ознайомлення із фразеологічним словником |
Члени реч. |
||||
21 |
06.10 |
|
|
Підготовка до контрольної роботи. Тренувальні вправи |
|
||||
22 |
07.10 |
|
|
Контрольна робота №1. Лексикологія. Фразеологія (комбіновані завдання) |
|
||||
Тематична |
|||||||||
Словотвір. Орфографія |
|||||||||
23 |
10.10 |
|
|
Аналіз к.р. Змінювання і творення слів. Твірне слово |
Будова слова |
||||
24 |
11.10 |
|
|
Основні способи словотворення. Словотвірний словник |
|
||||
25 |
13.10 |
|
|
Перехід слів із однієї частини мови в іншу |
Частини мови |
||||
26 |
14.10 |
|
|
РМ № 5. Усний переказ тексту, що містить опис приміщення |
|
||||
27 |
17.10 |
|
|
Зміни приголосних при творенні слів: іменники з суфіксом –ин(а) від прикметників на –цьк(ий), -ськ(ий) |
Фонет.розбір слова |
||||
28 |
18.10 |
|
|
Контрольний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису приміщення в художньому стилі |
|
||||
29 |
20.10 |
|
|
Зміни приголосних при творенні слів: прикметників із буквосполученням –чн- (-шн-) |
|
||||
30 |
21.10 |
|
|
Зміни приголосних при творенні слів. Тренувальні вправи |
|
||||
31 |
31.10 |
|
|
Складні слова. Сполучні о, е (є) в складних словах |
|
||||
Зошит |
|||||||||
32 |
01.11 |
|
|
Правопис складних слів разом і через дефіс |
|
||||
33 |
03.11 |
|
|
Написання слів з пів-, напів- |
|
||||
34 |
04.11 |
|
|
Творення і правопис складноскорочених слів |
|
||||
35 |
07.11 |
|
|
Контрольна робота № 2. Словотвір. Орфографія (комбіновані завдання) |
|
||||
Тематична |
|||||||||
Іменник як частина мови |
|||||||||
36 |
08.11 |
|
|
Аналіз к.р. Загальна характеристика частин мови |
|
||||
37 |
10.11 |
|
|
Іменник як частина мови. Іменники – назви істот і неістот. Абстрактні і конкретні іменники |
|
||||
38 |
11.11 |
|
|
Іменники – загальні і власні назви. Велика літера і лапки у власних назвах |
|
||||
39 |
14.11 |
|
|
РМ № 6. Усний твір-опис приміщення у художньому стилі |
|
||||
40 |
15.11 |
|
|
Рід іменників. Іменники спільного роду |
|
||||
41 |
17.11 |
|
|
Число іменників. Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини |
|
||||
42 |
18.11 |
|
|
РМ № 7. Письмовий твір-опис приміщення у художньому стилі |
|
||||
43 |
21.11 |
|
|
Відмінки іменників, їхні значення. Поділ іменників на відміни. Відмінювання іменників І відміни |
|
||||
44 |
22.11 |
|
|
Відмінювання іменників ІІ відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку |
|
||||
45 |
24.11 |
|
|
РМ № 8. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі («Чому я пишаюся своїм товаришем», «Який вчинок можна вважати героїчним», «У яких вчинках виявляється людська шляхетність»). |
|
||||
46 |
25.11 |
|
|
Літери –а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду ІІ відміни. |
|
||||
47 |
28.11 |
|
|
Відмінювання іменників ІІ відміни з кінцевою літерою –р. Підготовка до контрольної роботи |
|
||||
48 |
29.11 |
|
|
Контрольна робота № 3. Іменник як частина мови (комбіновані завдання) |
|
||||
Зошит Тематична |
|||||||||
49 |
01.12 |
|
|
Аналіз к.р. Відмінювання іменників ІІІ відміни |
|
||||
50 |
02.12 |
|
|
Відмінювання іменників IV відміни |
|
||||
51 |
05.12 |
|
|
Незмінювані іменники |
|
||||
52 |
06.12 |
|
|
Відмінювання іменників множинної форми |
|
||||
53 |
08.12 |
|
|
Написання не з іменниками |
|
||||
54 |
09.12 |
|
|
Особливості творення іменників |
|
||||
55 |
12.12 |
|
|
Написання та відмінювання імен по батькові |
|
||||
56 |
13.12 |
|
|
Проміжний моніторинг (диктант) |
|
||||
57 |
15.12 |
|
|
Аналіз моніторингового диктанту. Підготовка до контрольної роботи |
|
||||
58 |
16.12 |
|
|
Контрольна робота № 4. Іменник (відмінювання, правопис) (комбіновані завдання) |
|
||||
59 |
19.12 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. РМ № 9. Поняття про офіційно-діловий стиль. Ділові папери. Оголошення для розміщення на шкільному веб-сайті |
|
||||
Зошит Тематична |
|||||||||
60 |
20.12 |
|
|
Іменник як частина мови. Повторення |
|
||||
61 |
22.12 |
|
|
Лексикологія. Фразеологія. Повторення |
|
||||
62 |
23.12 |
|
|
Словотвір, орфографія (повторення). Узагальнення вивченого в І семестрі |
|
||||
Діалог Усний переказ Семестрова |
|||||||||
ІІ СЕМЕСТР |
|||||
№ |
Дата |
|
Фактично |
Зміст навчального матеріалу |
Прим. |
Морфологія. Орфографія. Прикметник Прикметник як частина мови |
|||||
63 |
10.01 |
|
|
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
Частини мови |
64 |
12.01 |
|
|
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. |
|
65 |
13.01 |
|
|
РМ №10. Усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. |
|
66 |
17.01 |
|
|
Перехід прикметників із однієї групи в іншу. |
|
67 |
19.01 |
|
|
Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх. |
|
68 |
20.01 |
|
|
РМ №11. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення (розповіді й опису). Усний переказ тексту, що поєднує різні типи мовлення з уживанням прикметників у різних ступенях порівняння. |
Типи мовлення |
69 |
24.01 |
|
|
Відмінювання прикметників твердої і м’якої груп. |
відмінки |
70 |
26.01 |
|
|
Повні і короткі прикметники. |
|
71 |
27.01 |
|
|
РМ №12. Редагування речень, у яких допощено орфографічні й граматичні помилки |
опис |
72 |
31.01 |
|
|
Змінювання прикметників. |
|
Зошит |
|||||
73 |
02.02 |
|
|
Контрольна робота № 5. Прикметник як частина мови (комбіновані завдання) |
|
Тематична |
|||||
Морфологія. Орфографія. Прикметник Правопис прикметників |
|||||
74 |
03.02 |
|
|
Творення прикметників. Основні способи словотвору (повторення). |
прикметник |
75 |
07.02 |
|
|
Творення прикметників. |
|
76 |
09.02 |
|
|
Перехід прикметників в іменники. |
іменник |
77 |
10.02 |
|
|
Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк- |
|
78 |
14.02 |
|
|
РМ №. 13. Усний переказ тексту, що містить опис природи |
Стилі і типи мовлення |
79 |
16.02 |
|
|
Контрольний докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи |
|
80 |
17.02 |
|
|
Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев-(-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-), -ин-,-ін-, -ичн-. Самостійна робота |
|
81 |
21.02 |
|
|
Аналіз письмового переказу. Написання не з прикметниками. |
|
82 |
23.02 |
|
|
Написання -н- і -нн- у прикметниках |
|
83 |
24.02 |
|
|
Написання складних прикметників разом і через дефіс. |
Складні слова |
84 |
28.02 |
|
|
РМ №14. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень. |
|
Зошит |
|||||
85 |
02.03 |
|
|
Написання прізвищ прикметникової форми. |
|
86 |
03.03 |
|
|
Правопис прикметників. Узагальнення теми. Тренувальні вправи. |
|
87 |
07.03 |
|
|
Контрольна робота № 6. Правопис прикметників (комбіновані завдання) |
|
Тематична |
|||||
Морфологія. Орфографія. Числівник |
|||||
88 |
09.03 |
|
|
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
Самостійні ЧМ |
89 |
10.03 |
|
|
Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. |
|
90 |
14.03 |
|
|
Числівники прості, складні й складені. |
|
91 |
16.03 |
|
|
РМ №15. Читання вголос розкладу шкільних дзвінків, орієнтовного розпорядку дня школяра (розкладу руху транспорту тощо) з використанням числівників, обговорення їхньої ролі та значення в мовленні. |
мовлення |
92 |
17.03 |
|
|
Відмінювання числівників. |
|
93 |
21.03 |
|
|
Відмінювання числівників. |
|
94 |
23.03 |
|
|
РМ №16. Складання речень з використанням числівників різних відмінкових форм |
|
95 |
24.03 |
|
|
Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників. |
Непрямі відмінки |
Зошит |
|||||
96 |
04.04 |
|
|
РМ №17. Складання й розігрування діалогу між учнями, з використанням різних форм числівників. |
|
97 |
06.04 |
|
|
Написання разом порядкових числівників з – тисячний. |
|
98 |
07.04 |
|
|
Узгодження числівників з іменниками. |
|
99 |
11.04 |
|
|
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. |
|
100 |
13.04 |
|
|
РМ №18. Редагування речень, у яких допущено помилки у використанні чилівників. |
|
101 |
14.04 |
|
|
Контрольна робота № 7. Числівник (комбіновані завдання) |
|
Тематична |
|||||
Морфологія. Орфографія. Займенник |
|||||
102 |
18.04 |
|
|
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням. |
|
103 |
20.04 |
|
|
Особові. Зворотний займенник себе. |
|
104 |
21.04 |
|
|
РМ № 19. Підготовка до написання контрольного письмового твору розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі |
роздум |
105 |
25.04 |
|
|
Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі на тему: «У чому полягає гідність людини». |
|
106 |
27.04 |
|
|
Питальні й відносні займенники, їх відмінювання. |
|
107 |
28.04 |
|
|
Заперечні й неозначені займенники, їх правопис і відмінювання |
|
Зошит |
|||||
108 |
02.05 |
|
|
Аналіз письмового твору. Присвійні займенники, їх відмінювання. |
|
109 |
04.05 |
|
|
РМ №20. Есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх») |
|
110 |
05.05 |
|
|
Написання займенників із прийменниками окремо. Тренувальні вправи |
|
111 |
09.05 |
|
|
Вихідний моніторинг. Диктант. |
|
112 |
11.05 |
|
|
Аналіз диктанту. РМ № 21. Редагування речень з пунктуаційними помилками |
|
113 |
12.05 |
|
|
Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах вказівних займенників |
Форми займ. |
114 |
16.05 |
|
|
Контрольна робота № 8. Займенник (комбіновані завдання) |
|
115 |
18.05 |
|
|
Аналіз к.р. РМ № 22. Створення висловлення з використанням займенників різних розрядів. |
|
Повторення в кінці року |
|||||
116 |
19.05 |
|
|
Лексикологія. Фразеологія. |
|
117 |
23.05 |
|
|
РМ №23. Усне редагування речень з лексичними помилками. |
|
118 |
25.05 |
|
|
Морфологія. Іменник. Прикметник. |
|
119 |
26.05 |
|
|
Морфологія й орфографія. Числівник і займенник. |
|
120 |
30.05 |
|
|
Підбиття підсумків за рік. |
|
Зошит Тема Усний твір Читання вголос ІІ семестр Річна |