Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова (2020)».

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.) 3.5 години на тиждень. Вчитель початкових класів Богдюк Оксана Вікторівна
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)

3.5 години на тиждень

 

№ уроку

Дата

уроку

                                   Тема уроку

Примітки

І семестр

Пригадую знання про звуки і букви

1.

 

Знайомство з підручником. Державні символи України (с.1-3).

 

 

  1.                

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок».

 

  1.                

 

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями (с.4-5).

 

  1.                

 

Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів. Написання тексту на задану тему (с.6-7).

 

  1.                

 

Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9).

 

  1.                

 

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Написання тексту за запитаннями (с.10-11).

 

  1.                

 

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему (с.12-13).

 

  1.                

 

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему (с. 14-15).

 

  1.                

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою». (Зошит «Малюю словом», с.8-10).

 

  1.           

 

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання (с. 16-17).

 

  1.           

 

Пригадую правила переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання (с. 18-19).

 

 

  1.           

 

Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки (с. 19-21).

 

 

  1.           

 

Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки (с. 21-22).

 

  1.           

 

Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку.

 

  1.           

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви». Мовна тема.

 

Спостерігаю за значенням слів

 

  1.           

 

Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюся вживати пряме і переносне значення слів. Складаю загадку. (Щебетунчик с.27-29).

 

  1.           

 

Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами (с. 23-24).

 

  1.           

 

Розпізнаю синоніми. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

(с.25-26)

 

  1.           

 

Добираю синоніми. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.27-28).

 

  1.           

 

Розпізнаю і добираю антоніми. Складання розповіді на задану тему (с.28-30).

 

  1.           

 

Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Написання тексту за опорними словами (с.30-32).

 

  1.           

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік». (Зошит «Малюю словом», с.11-13).

 

  1.           

 

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання. Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.  (с.32-33).

 

24.

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Значення слова». Списування.

 

Досліджую будову слова

25.

 

Визначаю корінь слова. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.34-35).

 

 

26.

 

Розпізнаю спільнокореневі слова. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

(с.36-37).

 

27.

 

Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів. 

Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки (с.37-39).

 

28.

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями (с.39-41). 

 

29.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня». (Зошит «Малюю словом», с.14-16).

 

30.

 

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запита- ннями. Написання тексту за світлиною (с.41-43).

 

31.

 

Визначаю закінчення в словах. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.43-45).

 

32.

 

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. 

Формування уявлення про нульове закінчення. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями (с.45-47).

 

33.

 

Визначаю основу слова. Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями (с.47-48).

 

34.

 

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.49-50).

 

35.

 

Визначаю префікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.51-52).

 

36.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода» (Зошит «Малюю словом», с.17-19).

 

37.

 

Утворюю слова за допомогою префіксів. Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.53-54).

 

38.

 

Розрізняю префікси і службові слова. Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання (с.54-56).

 

39.

 

Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-. Написання тексту за власними спостереженнями (с.56-57).

 

40.

 

Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. Написання тексту про своє вподобання (с.58-59).

 

41.

 

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів. 

Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень (с.60-61).

 

42.

 

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту (с.61-63).

 

43.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці». (Зошит «Малюю словом», с.20-22).

 

 

44.

 

Визначаю суфікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.63-65).

 

45.

 

Утворюю слова за допомогою суфіксів. Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки (с.65-67).

 

46.

 

Визначаю будову слова. Написання тексту про свої вподобання (с.67-68).

 

47.

 

Розбираю слова за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.69-70).

 

48.

 

Розпізнаю слова з орфограмами. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями (с.71-72).

 

49.

 

Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.72-74).

 

50.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла». (Зошит «Малюю словом», с.23-25).

 

51.

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Будова слова». Диктант.

 

52.

 

Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях (с.74-76).

 

53.

 

Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. Складання і записування тексту за поданим початком (с.76-77).

 

54.

 

Закріплення і застосування знань про будову слова.

 

 

55.

 

Закріплення і застосування знань про будову слова.

 

56.

 

 Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр.

 

 

ІІ семестр

Дізнаюся більше про іменники

  1.           

 

Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень (Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79).

 

  1.           

 

Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81).

 

  1.           

 

Розвиток зв’язного мовлення. Пишемо враження від свята. (Зошит «Малюю словом», с.29-31).

 

  1.           

 

Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83).

 

  1.           

 

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85).

 

  1.           

 

Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87).

 

  1.           

 

Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89).

 

  1.           

 

Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами.

Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 90-91).

 

  1.           

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменники».

 

 

  1.           

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи». (Зошит «Малюю словом», с.26-28).

 

  1.           

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Дізнаюся більше про іменники». Списування.

 

Дізнаюся більше про прикметники

68.

 

Розпізнаю прикметники. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-10, с. 92-93).

 

69.

 

Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників (Ч. 1, вир. 1-8, с. 94-95).

 

70.

 

Змінюю прикметники за числами. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 96-97).

 

71.

 

Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками (Ч. 1, вир. 1-7, с. 97-99).

 

72.

 

Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-7, с. 99-100).

 

73.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Переказ тексту «Віщуни погоди». (Зошит «Малюю словом», с.32-34).

 

74.

 

Прикрашаю своє мовлення прикметниками (Ч. 1, впр. 1- 11, с. 101-102).

 

75.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники».

 

76.

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Дізнаюся більше про прикметник». Диктант.

 

Розпізнаю числівники

77.

 

Пригадую числівники. Робота з географічною картою (Ч. 1, впр. 1-9, с. 103-104).

 

78.

 

Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106).

 

79.

 

Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107).

 

80.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту-опису «Друг». (Зошит «Малюю словом», с.35-37).

 

81.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник». Самостійна робота.

 

Дізнаюся більше про дієслова

82.

 

Розпізнаю дієслова. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 108-109).

 

83.

 

Правильно записую дієслова на -ться, -шея. Складання тексту за малюнками (Ч. 1, впр. 1-7, с. 110-111).

 

84.

 

Розрізняю часові форми дієслів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 111- 113).

 

85.

 

Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків (Ч. 1, впр. 1-10, с. 113-115).

 

86.

 

Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад (Ч. 1, впр. 1—7, с. 115—116).

 

87.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту «Оксанка» (Зошит «Малюю словом», с.38-40).

 

88.

 

Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-9, с. 117-118).

 

89.

 

Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120).

 

90.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова».

 

91.

 

Комплексна діагностувальна робота «Частини мови».

 

Розпізнаю службові слова

92.

 

Пригадую службові слова (Ч. 1, впр. 1—7, с. 121-122).

 

93.

 

Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124).

 

94.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про свою сім'ю (Зошит «Малюю словом», с.41-43).

 

95.

 

Розрізняю частини мови. Робота з афішею (Ч. 1, впр. 1- 10, с. 124-126).

 

96.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови».

 

Будую речення

97

 

Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні (Ч. 1, впр. 1-9, с. 127-129).

 

98.

 

Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1-9, с. 129—130).

 

99.

 

Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Складання речень за малюнками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 131-133).

 

100.

 

Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень (Ч. 1, впр 1-8, с. 133-134).

 

101.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді «Як я турбуюсь про своє здоров'я» (Зошит «Малюю словом», с.44-46).

 

102.

 

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136).

 

103.

 

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136).

 

104.

 

Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 137-138).

 

105.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення».

 

Досліджую текст

106.

 

Пригадую будову тексту. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 139-140).

 

107.

 

Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визначення типів текстів (Ч. 1, впр. 1-8, с. 141-143).

 

108.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Переказ тексту «Дружні шпаки». (Зошит «Малюю словом», с.50-52).

 

109.

 

Будую текст-міркування (Ч. 1, впр. 1-8, с. 143-145).

 

110.

 

Складаю есе. Порівняння текстів різних типів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 145-147).

 

111.

 

Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок Складання розповіді про Київ (Ч. 1, впр. 1-9, с. 147-149).

 

112.

 

Складаю план тексту. Доповнення речень (Ч. 1, впр. 1- 12, с. 149-151).

 

113.

 

Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 151-153).

 

114.

 

Розрізняю тексти різних стилів (Ч. 1, впр. 1-10, с. 153- 155).

 

115.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Переказ тексту «Зозуля». (Зошит «Малюю словом», с.53-55).

 

116.

 

Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене (Ч. 1, впр. 1-7, с. 156).

 

117.

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Дізнаюся більше про прикметник». Диктант.

 

118.

 

Закріплюю вивчене (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157).

 

119.

 

Застосовую вивчене (Ч. 1, впр. 1-5, с. 158-159).

 

120.

 

Комплексна діагностувальна робота з теми «Текст».

 

121.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складаю розповідь, використовуючи близькі за значенням слова. (Щебетунчик с.33-35).

 

122.

 

*Резервний урок

 

123.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
11 вересня 2021
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку