Конспект уроку з української мови "Буква Т. Театр."

Про матеріал
Конспект уроку для 1 класу з вивчення буквиТ. Театр, театральна афіша. Урок пов'язаний з темою тижня "Театр", тому буде цікавий для вчителів, які працюють в НУШ. Також на уроці є елементи з медіаграмотності, діти преглядають та аналізують рекламу.
Перегляд файлу

Українська мова

Тема. Звук [т], [т’]. Букви Тт. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. Реклама.  Афіша. Написання великої букви Т.

Очікувані результати: сприймає прості медіапродукти; обговорює зміст і форму простих медіатекстів, розповідає, про що в них ідеться; визначає, кому і для чого призначений медіатекст; висловлює свої враження від змісту і форми медіапродукту; читає правильно та виразно, аналізує звуковий склад слова.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Тема ця, хоч не проста, та для вас цікава,

Будуть в ній нові слова, буде і забава.

І в скарбничку мовну цю, поки вивчим тему,

Мовних скарбів пребагато ми зберемо.

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

  1. Гра «Відповідають пальчики».

Зачитую слова з теми театр на стіні слів. Якщо слово розпочинається на голосний звук показуємо пальчиками кружечок, якщо на приголосний – рисочку.

  1. Вправа «Мікрофон».
  • З чого складається слово?
  • На що можна поділити слова?
  • Як називається склад, який вимовляється з більшою силою голосу?
  • Які бувають звуки?
  • Як вони позначаються?

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. Бесіда.
  • Діти, послухайте будь ласа слова і скажіть, що їх об’єднує.

Зачитую слова із теми театр.

  • Так, вони відносяться до теми театр. Назвіть першу літеру цього слова. Так це літера Т. Сьогодні ми продовжуємо вивчати Букву Т.
  1. Метод ЗХД

Знаємо, хочемо дізнатися, дізналися.

 

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
  1. Мовленнєва розминка (слайд 4).

 

1. Читання слів, поданих в аналітико-синтетичній формі (слайд 5, 6, 7,8).

ТА

ЛО

СИ

ЛІ

 

 

ТО

ВОРО

             ТА

             НА

2. Робота над загадками. Звуковий аналіз слів-відгадок

   А це що за дивина?

Приросла до ніг вона.

Я від неї утікаю —

Ніг моїх не залишає. (Тінь)

Сто один брат,
Всі в один ряд
Разом зв'язані стоять. (Тин)

  1. Тверді і пом’якшені приголосні звуки.

 

 Назви ці слова. Як вимовляється перший звук у словах? (Тин – твердо, Тінь – м’яко).

Роблять звуковий аналіз на дошці.

Фізкультхвилинка

  1. Робота в зошитах. Написання Букви Т великої.

 

  1. Робота за текстом Тім і Том.  ( Слайд 11)

 

Сьогодні нам допоможуть вивчати букву Т котик і собачка. Прочитайте як їх звати. У кого звук Т вимовляється м’яко, а у кого твердо?

 Слухання тексту (читання вчителем).

Читання тексту учнями.

Обговорення.

  1. Досліджуємо медіа. Реклама. Афіша.
  • Діти, перегляньте це відео та скажіть, що ви подивилися? (Слайд 14).

Перегляд реклами для дітей.

  • Так, це реклама, а хто знає, як називається реклама театральної вистави? Так. Це Афіша. Розгляньте зразки Афіш на екрані. Що на них зображено?
  1. ПІДСУМОК УРОКУ .

Створення афіші.

Театралізація.  До нас завітала Червона Шапочка. І вона задасть вам декілька запитань. А ви відповідайте, як бабуся, мама, вовчик чи лісоруб.

Запис у таблицю чого навчилися.

 

— Чого ми сьогодні на уроці навчилися?

—Що  найбільше вам сподобалося?

— Що було складно?

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 вересня 2021
Переглядів
672
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку