Українська мова
Тема. Звук [т], [т’]. Букви Тт. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. Реклама. Афіша. Написання великої букви Т.
Очікувані результати: сприймає прості медіапродукти; обговорює зміст і форму простих медіатекстів, розповідає, про що в них ідеться; визначає, кому і для чого призначений медіатекст; висловлює свої враження від змісту і форми медіапродукту; читає правильно та виразно, аналізує звуковий склад слова.
Хід уроку
Тема ця, хоч не проста, та для вас цікава,
Будуть в ній нові слова, буде і забава.
І в скарбничку мовну цю, поки вивчим тему,
Мовних скарбів пребагато ми зберемо.
II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
Зачитую слова з теми театр на стіні слів. Якщо слово розпочинається на голосний звук показуємо пальчиками кружечок, якщо на приголосний – рисочку.
ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
Зачитую слова із теми театр.
Знаємо, хочемо дізнатися, дізналися.
1. Читання слів, поданих в аналітико-синтетичній формі (слайд 5, 6, 7,8).
ТА ЛО СИ ЛІ |
ТО |
ВОРО |
ТА НА |
2. Робота над загадками. Звуковий аналіз слів-відгадок
А це що за дивина?
Приросла до ніг вона.
Я від неї утікаю —
Ніг моїх не залишає. (Тінь)
Сто один брат,
Всі в один ряд
Разом зв'язані стоять. (Тин)
Назви ці слова. Як вимовляється перший звук у словах? (Тин – твердо, Тінь – м’яко).
Роблять звуковий аналіз на дошці.
Фізкультхвилинка
Сьогодні нам допоможуть вивчати букву Т котик і собачка. Прочитайте як їх звати. У кого звук Т вимовляється м’яко, а у кого твердо?
Слухання тексту (читання вчителем).
Читання тексту учнями.
Обговорення.
Перегляд реклами для дітей.
Створення афіші.
Театралізація. До нас завітала Червона Шапочка. І вона задасть вам декілька запитань. А ви відповідайте, як бабуся, мама, вовчик чи лісоруб.
Запис у таблицю чого навчилися.
— Чого ми сьогодні на уроці навчилися?
—Що найбільше вам сподобалося?
— Що було складно?