№ |
Тема уроку |
Дата |
Скор. |
І семестр |
|||
Пригадую знання про звуки і букви |
|||
|
Знайомство з підручником. Державні символи України (с.1-3) |
04/09 |
|
|
Розрізняю голосні і приголосні звуки. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями (с.4-5). |
05/09 |
|
|
Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів. Написання тексту на задану тему (с.6-7). |
06/09 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок». (Зошит «Малюю словом», с.4-7) |
08/09 |
|
|
Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9). |
11/09 |
|
|
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Написання тексту за запитаннями (с.10-11). |
12/09 |
|
|
Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему ( с.12-13). |
13/09 |
|
|
Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему (с. 14-15). |
18/09 |
|
|
Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання (с. 16-17). |
19/09 |
|
|
Пригадую правила переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання (с. 18-19). |
20/09 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою». (Зошит «Малюю словом», с.8-10). |
22/09 |
|
|
Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки (с. 19-21). |
25/09 |
|
|
Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки (с. 21-22). |
26/09 |
|
|
Діагностувальна робота №1 з теми «Звуки і букви». Списування "Осінь". |
27/09 |
|
|
Корекція результатів навчання учнів. Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку. |
02/10 |
|
Спостерігаю за значенням слів |
|||
|
Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами (с. 23-24). |
03/10 |
|
|
Розпізнаю синоніми. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту ( с.25-26) |
04/10 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік». (Зошит «Малюю словом», с.11-13). |
06/10 |
|
|
Добираю синоніми. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.27-28). |
09/10 |
|
|
Розпізнаю і добираю антоніми. Складання розповіді на задану тему ( с.28-30). |
10/10 |
|
|
Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Написання тексту за опорними словами ( с.30-32). |
11/10 |
|
|
Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.32-33). |
16/10 |
|
|
Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова. |
17/10 |
|
|
Діагностувальна робота №2. Мовна тема «Значення слова». |
18/10 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня». (Зошит «Малюю словом», с.14-16). |
20/10 |
|
Досліджую будову слова |
|||
|
Корекція результатів навчання учнів. Визначаю корінь слова. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.34-35). |
23/10 |
|
|
Розпізнаю спільнокореневі слова. ( с.36-37). |
24/10 |
|
|
Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки (с.37-39). |
25/10 |
|
|
Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями (с.39-41). |
06/11 |
|
|
Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною (с.41-43). |
07/11 |
|
|
Визначаю закінчення в словах. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.43-45). |
08/11 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода»(Зошит «Малюю словом», с.17-19). |
10/11 |
|
|
Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями (с.45-47). |
13/11 |
|
|
Визначаю основу слова. Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями (с.47-48). |
14/11 |
|
|
Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.49-50). |
15/11 |
|
|
Визначаю префікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.51-52). |
20/11 |
|
|
Утворюю слова за допомогою префіксів. Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.53-54). |
21/11 |
|
|
Розрізняю префікси і службові слова. Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання (с.54-56). |
22/11 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці». (Зошит «Малюю словом», с.20-22). |
24/11 |
|
|
Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-. (с.56-57). |
27/11 |
|
|
Діагностувальна робота №3. Письмовий переказ. |
28/11 |
|
|
Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. Написання тексту про своє вподобання (с.58-59). |
29/11 |
|
|
Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів. Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень (с.60-61). |
04/12 |
|
|
Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту (с.61-63). |
05/12 |
|
|
Визначаю суфікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.63-65). |
06/12 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла». (Зошит «Малюю словом», с.23-25). |
08/12 |
|
|
Утворюю слова за допомогою суфіксів. Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки (с.65-67). |
11/12 |
|
|
Повторення і закріплення знань. Тренувальний диктант. |
12/12 |
|
|
Діагностувальна робота №4. Диктант "Зима" |
13/12 |
|
|
Корекція результатів навчання учнів. Визначаю будову слова. Написання тексту про свої вподобання (с.67-68). |
18/12 |
|
|
Розбираю слова за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.69-70). |
19/12 |
|
|
Розпізнаю слова з орфограмами. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями (с.71-72). |
20/12 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи». (Зошит «Малюю словом», с.26-28). |
22/12 |
|
Календарно-тематичне планування уроків української мови
за підручником «Українська мова ти читання.
Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова (2020)»
для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Скор. |
|
Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.72-74). |
09/01 |
|
|
Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях (с.74-76). |
10/01 |
|
|
Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. Складання і записування тексту за поданим початком (с.76-77). |
15/01 |
|
|
Закріплення і застосування знань про будову слова. Самостійна робота. |
16/01 |
|
|
Діагностувальна робота №5. Діалог |
17/01 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі власних спостережень « Пишу про враження від свята» с. 29-31. |
19/01 |
|
Дізнаюся більше про іменники |
|||
|
Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень (Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79). Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81). |
22/01 |
|
|
Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83). |
23/01 |
|
|
Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85). |
24/01 |
|
|
Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87). |
29/01 |
|
|
Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89). |
30/01 |
|
|
Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 90-91). |
31/01 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Віщуни погоди». |
02/02 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменник». |
05/02 |
|
|
Діагностувальна робота №6. Диктант. |
06/02 |
|
Досліджую прикметники |
|||
|
Розпізнаю прикметники. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-10, с. 92-93). |
07/02 |
|
|
Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників (Ч. 1, вир. 1-8, с. 94-95). |
12/02 |
|
|
Змінюю прикметники за числами. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 96-97). |
13/02 |
|
|
Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками (Ч. 1, вир. 1-7, с. 97-99). |
14/02 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пишу про друга або подружку». |
16/02 |
|
|
Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-7, с. 99-100). |
19/02 |
|
|
Прикрашаю своє мовлення прикметниками (Ч. 1, впр. 1- 11, с. 101-102). |
20/02 |
|
|
Діагностувальна робота №7. Робота з мовними одиницями з теми "Досліджую прикметники". |
21/02 |
|
Розпізнаю числівники |
|||
|
Пригадую числівники. Робота з географічною картою (Ч. 1, впр. 1-9, с. 103-104). |
26/02 |
|
|
Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106). |
27/02 |
|
|
Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107). |
28/02 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Оксанина помилка». |
01/03 |
|
|
Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107). |
04/03 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник». |
05/03 |
|
|
Діагностувальна робота №8. Списування |
06/03 |
|
Дізнаюся більше про дієслова |
|||
|
Розпізнаю дієслова. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 108-109). |
11/03 |
|
|
Правильно записую дієслова на -ться, -шея. Складання тексту за малюнками (Ч. 1, впр. 1-7, с. 110-111). |
12/03 |
|
|
Розрізняю часові форми дієслів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 111- 113). |
13/03 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Розповідаю про свою сім’ю». |
15/03 |
|
|
Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків (Ч. 1, впр. 1-10, с. 113-115). |
18//03 |
|
|
Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад (Ч. 1, впр. 1—7, с. 115—116). |
19/03 |
|
|
Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-9, с. 117-118). |
20/03 |
|
|
Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120). |
01/04 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова». |
02/04 |
|
|
Діагностувальна робота №9. Робота з мовними одиницями з теми "Дізнаюся більше про дієслова". |
03/04 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я». |
05/04 |
|
Розпізнаю службові слова |
|||
|
Пригадую службові слова (Ч. 1, впр. 1—7, с. 121—122). |
08/04 |
|
|
Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124). |
09/04 |
|
|
Розрізняю частини мови. Робота з афішею (Ч. 1, впр. 1- 10, с. 124-126). |
10/04 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови». Самостійна робота . |
15/04 |
|
Будую речення |
|||
|
Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні (Ч. 1, впр. 1-9, с. 127-129). |
16/04 |
|
|
Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1-9, с. 129—130). |
17/04 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Розрізняю опис художній і науково-популярний» |
19/04 |
|
|
Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Складання речень за малюнками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 131-133). |
22/04 |
|
|
Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень (Ч. 1, впр 1-8, с. 133-134). |
23/04 |
|
|
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136). |
24/04 |
|
|
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136). |
29/04 |
|
|
Діагностувальна робота №10. Усний твір |
30/04 |
|
Досліджую текст |
|||
|
Пригадую будову тексту. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 139-140). |
01/05 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки». |
03/05 |
|
|
Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визначення типів текстів (Ч. 1, впр. 1-8, с. 141-143). |
06/05 |
|
|
Будую текст-міркування (Ч. 1, впр. 1-8, с. 143-145). |
07/05 |
|
|
Складаю есе. Порівняння текстів різних типів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 145-147). |
08/05 |
|
|
Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок ю. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 147-149). |
13/05 |
|
|
Діагностувальна робота №11. Диктант |
14/05 |
|
|
Складаю план тексту. Доповнення речень (Ч. 1, впр. 1- 12, с. 149-151). |
15/05 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля». |
17/05 |
|
|
Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 151-153). |
20/05 |
|
|
Розрізняю тексти різних стилів (Ч. 1, впр. 1-10, с. 153- 155). |
21/05 |
|
|
Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене (Ч. 1, впр. 1-7, с. 156). |
22/05 |
|
|
Закріплюю вивчене. (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157) |
27/05 |
|
|
Застосовую вивчене. (Ч. 1, впр. 1-11, с. 158-159 |
28/05 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Мрію про канікули». |
29/05 |
|
|
Підсумковий урок за рік. |
31/05 |
|