Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова» для 3 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова (2020)» для 3 класу І та ІІ семестри.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова  (2020)»       для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)

 

Тема уроку

Дата

Скор.

І семестр

Пригадую знання про звуки і букви

  1.  

Знайомство з підручником. Державні символи України (с.1-3)

04/09

 

  1.  

Розрізняю голосні і приголосні звуки.

Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями (с.4-5).

05/09

 

  1.  

Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів. Написання тексту на задану тему (с.6-7).

06/09

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок». (Зошит «Малюю словом», с.4-7)

08/09

 

  1.  

Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9).

11/09

 

  1.  

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Написання тексту за запитаннями (с.10-11).

12/09

 

  1.  

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками.

Складання тексту на задану тему ( с.12-13).

13/09

 

  1.  

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему (с. 14-15).

18/09

 

  1.  

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и].

Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання (с. 16-17).

19/09

 

  1.  

Пригадую правила переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання  (с. 18-19).

20/09

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою». (Зошит «Малюю словом», с.8-10).

22/09

 

  1.  

Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки (с. 19-21).

25/09

 

  1.  

Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки (с. 21-22).

26/09

 

  1.  

Діагностувальна робота №1 з теми «Звуки і букви».

Списування "Осінь".

27/09

 

  1.  

Корекція результатів навчання учнів.

Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку.

02/10

 

Спостерігаю за значенням слів

  1.  

Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами (с. 23-24).

03/10

 

  1.  

Розпізнаю синоніми.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту ( с.25-26)

04/10

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік». (Зошит «Малюю словом», с.11-13).

06/10

 

  1.  

Добираю синоніми. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.27-28).

09/10

 

  1.  

Розпізнаю і добираю антоніми. Складання розповіді на задану тему ( с.28-30).

10/10

 

  1.  

Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Написання тексту за опорними словами ( с.30-32).

11/10

 

  1.  

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.32-33).

16/10

 

  1.  

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

17/10

 

  1.  

Діагностувальна робота №2.  Мовна тема «Значення слова».

18/10

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня». (Зошит «Малюю словом», с.14-16).

20/10

 

Досліджую будову слова

  1.  

Корекція результатів навчання учнів.

Визначаю корінь слова. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.34-35).

23/10

 

  1.  

Розпізнаю спільнокореневі слова.  ( с.36-37).

24/10

 

  1.  

Спостерігаю за чергуванням  голосних у коренях слів.

Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки (с.37-39).

25/10

 

  1.  

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів.

Складання розповіді за поданими запитаннями (с.39-41).

06/11

 

  1.  

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням.

Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною (с.41-43).

07/11

 

  1.  

Визначаю закінчення в словах.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.43-45).

08/11

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода»(Зошит «Малюю словом», с.17-19).

10/11

 

  1.  

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні.

Формування уявлення про нульове закінчення. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями (с.45-47).

13/11

 

  1.  

Визначаю основу слова.  Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями (с.47-48).

14/11

 

  1.  

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.49-50).

15/11

 

  1.  

Визначаю префікс у словах.  Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.51-52).

20/11

 

  1.  

Утворюю слова за допомогою префіксів.

Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.53-54).

21/11

 

  1.  

Розрізняю префікси і службові слова.

Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання (с.54-56).

22/11

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці». (Зошит «Малюю словом», с.20-22).

24/11

 

  1.  

Спостерігаю за написанням слів із префіксами

роз-, без-.  (с.56-57).

27/11

 

  1.  

Діагностувальна  робота №3. Письмовий переказ.

28/11

 

  1.  

Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. Написання тексту про своє вподобання (с.58-59).

29/11

 

  1.  

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів.

Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень (с.60-61).

04/12

 

  1.  

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів.

Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту (с.61-63).

05/12

 

  1.  

Визначаю суфікс у словах.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.63-65).

06/12

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла». (Зошит «Малюю словом», с.23-25).

08/12

 

  1.  

Утворюю слова за допомогою суфіксів.

Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки (с.65-67).

11/12

 

  1.  

Повторення і закріплення знань. Тренувальний диктант.

12/12

 

  1.  

Діагностувальна  робота №4. Диктант "Зима"

13/12

 

  1.  

Корекція результатів навчання учнів.

Визначаю будову слова.

Написання тексту про свої вподобання (с.67-68).

18/12

 

  1.  

Розбираю слова за будовою.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.69-70).

19/12

 

  1.  

Розпізнаю слова з орфограмами.

Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями (с.71-72).

20/12

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи». (Зошит «Малюю словом», с.26-28).

22/12

 


Календарно-тематичне планування уроків української мови

за підручником «Українська мова ти читання.

Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова  (2020)»      

для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)

ІІ семестр

Тема уроку

Дата

Скор.

  1.  

Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.72-74).

09/01

 

  1.  

Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях (с.74-76).

10/01

 

  1.  

Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. Складання і записування тексту за поданим початком (с.76-77).

15/01

 

  1.  

Закріплення і застосування знань про будову слова. Самостійна робота.

16/01

 

  1.  

Діагностувальна  робота №5.  Діалог

17/01

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі власних спостережень « Пишу про враження від свята» с. 29-31.

19/01

 

Дізнаюся більше про іменники

  1.  

Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень (Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79). Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81).

22/01

 

  1.  

Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83).

23/01

 

  1.  

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикме­тників. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85).

24/01

 

  1.  

Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запи­тання (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87).

29/01

 

  1.  

Змінюю іменники за числами. Написання власних і зага­льних іменників (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89).

30/01

 

  1.  

Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами.

Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 90-91).

31/01

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Віщуни погоди».

02/02

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменник».

05/02

 

  1.  

Діагностувальна  робота №6.  Диктант.

06/02

 

Досліджую прикметники

  1.  

Розпізнаю прикме­тники. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-10, с. 92-93).

07/02

 

  1.  

Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників (Ч. 1, вир. 1-8, с. 94-95).

12/02

 

  1.  

Змінюю прикметники за числами. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 96-97).

13/02

 

  1.  

Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками (Ч. 1, вир. 1-7, с. 97-99).

14/02

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.  Написання розповіді за складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пишу про друга або подружку».

16/02

 

  1.  

Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-7, с. 99-100).

19/02

 

  1.  

Прикрашаю своє мовлення прикметниками (Ч. 1, впр. 1- 11, с. 101-102).

20/02

 

  1.  

Діагностувальна  робота №7. Робота з мовними одиницями  з теми  "Досліджую прикметники".

21/02

 

Розпізнаю числівники

  1.  

Пригадую числівники. Робота з географічною картою (Ч. 1, впр. 1-9, с. 103-104).

26/02

 

  1.  

Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106).

27/02

 

  1.  

Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107).

28/02

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.  Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Оксанина помилка».

01/03

 

  1.  

Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107).

04/03

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник».

05/03

 

  1.  

Діагностувальна  робота №8. Списування

06/03

 

Дізнаюся більше про дієслова

  1.  

Розпізнаю дієслова.

Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 108-109).

11/03

 

  1.  

Правильно записую дієслова на -ться, -шея. Складання тексту за малюнками (Ч. 1, впр. 1-7, с. 110-111).

12/03

 

  1.  

Розрізняю часові форми дієслів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 111- 113).

13/03

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.  Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Розповідаю про свою сім’ю».

15/03

 

  1.  

Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків (Ч. 1, впр. 1-10, с. 113-115).

18//03

 

  1.  

Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад (Ч. 1, впр. 1—7, с. 115—116).

19/03

 

  1.  

Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-9, с. 117-118).

20/03

 

  1.  

Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120).

01/04

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова».

02/04

 

  1.  

Діагностувальна  робота №9. Робота з мовними одиницями  з теми "Дізнаюся більше про дієслова".

03/04

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.  Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я».

05/04

 

Розпізнаю службові слова

  1.  

Пригадую службові слова (Ч. 1, впр. 1—7, с. 121—122).

08/04

 

  1.  

Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124).

09/04

 

  1.  

Розрізняю частини мови. Робота з афішею (Ч. 1, впр. 1- 10, с. 124-126).

10/04

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови». Самостійна робота .

15/04

 

Будую речення

  1.  

Розрізняю розповідні, питальні і спону­кальні речення, окличні й неокличні (Ч. 1, впр. 1-9, с. 127-129).

16/04

 

  1.       

Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1-9, с. 129—130).

17/04

 

  1.       

Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Розрізняю опис художній і науково-популярний»

19/04

 

  1.       

Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Скла­дання речень за малюнками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 131-133).

22/04

 

  1.       

Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень (Ч. 1, впр 1-8, с. 133-134).

23/04

 

  1.       

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136).

24/04

 

  1.       

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136).

29/04

 

  1.       

Діагностувальна  робота №10. Усний твір

30/04

 

Досліджую текст

  1.       

Пригадую будову тексту. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 139-140).

01/05

 

  1.       

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки».

03/05

 

  1.       

Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визна­чення типів текстів (Ч. 1, впр. 1-8, с. 141-143).

06/05

 

  1.       

Будую текст-міркування (Ч. 1, впр. 1-8, с. 143-145).

07/05

 

  1.       

Складаю есе. Порівняння текстів різних типів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 145-147).

08/05

 

  1.       

Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок ю. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 147-149).

13/05

 

  1.       

Діагностувальна  робота №11. Диктант

14/05

 

  1.       

Складаю план тексту. Доповнення речень (Ч. 1, впр. 1- 12, с. 149-151).

15/05

 

  1.       

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля».

17/05

 

  1.       

Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання пла­ну тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 151-153).

20/05

 

  1.       

Розрізняю тексти різних стилів (Ч. 1, впр. 1-10, с. 153- 155).

21/05

 

  1.       

Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене (Ч. 1, впр. 1-7, с. 156).

22/05

 

  1.       

Закріплюю вивчене. (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157)

27/05

 

  1.       

Застосовую вивчене. (Ч. 1, впр. 1-11, с. 158-159

28/05

 

  1.       

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Мрію про канікули».

29/05

 

  1.       

Підсумковий урок за рік.

31/05

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
21 червня
Переглядів
184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку