Відповідно до листа
Міністерства освіти і науки України
від 03.07.2018 № 1/9-415
“Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти
навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році"
ДЛЯ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ
ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
МОН УКРАЇНИ
Наказ «Про затвердження навчальної програми
з інформатики для учнів 10-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів» - 2017
Міністерства освіти і науки України
від 03.07.2018 № 1/9-415
“Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти
навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”
ДЛЯ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ
ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
МОН УКРАЇНИ
Наказ «Про затвердження навчальної програми
з інформатики для учнів 10-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів» - 2017
Програма розрахована на вивчення інформатики в 10–11 класах старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів в обсязі 1 години на тиждень.
МЕТА І ЗАВДАННЯ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Метою навчання є формування в учнів теоретичної бази знань з основ інформатики, умінь і навичок ефективного використання сучасних комп'ютерно-інформаційних технологій у своїй діяльності, що має забезпечити формування у випускників школи основ інформаційної культури та інформатичної компетентності.
Завданнями навчання є:
11 клас
Рівень стандарту
32 години + 3 години резервного часу (1год. на тиждень)
семестр |
заг. к-сть годин |
к-сть годин/тижд. |
к-сть ПР |
к-сть ТР |
|||||
І |
16 |
1 |
5 |
2 |
|||||
ІІ |
19 |
1 |
6 |
2 |
|||||
усього |
35 |
1 |
11 |
4 |
|||||
|
|||||||||
Затверджено: Директор: _________________ __________________________ «_____»______________2018 р. І семестр |
|||||||||
№ |
Дата проведення уроку |
Примітка |
Тема уроку |
Робота з підручником |
|||||
Розділ 1. Моделювання. Основи алгоритмізації (8 годин) |
|||||||||
1 |
1 |
__.__.__ |
|
Поняття об'єкта і моделі. Типи моделей. |
Р.1, п. 1.1 (с.5-10) |
||||
2 |
2 |
__.__.__ |
|
Практична робота № 1. Побудова інформаційної моделі. |
Р.1, п. 1.1 (с.9-10) П/Р (с.10) |
||||
3 |
3 |
__.__.__ |
|
Поняття алгоритму. Базові структури алгоритмів. |
Р.1, п. 1.2 - п. 1.3 (с.11-26) |
||||
4 |
4 |
__.__.__ |
|
Етапи розв’язування задач за допомогою комп’ютера. |
Р.1, п. 1.4 (с.28-34) |
||||
5 |
5 |
__.__.__ |
|
Поняття про мови програмування. |
Р.1, п. 1.4 (с.28-34) |
||||
6 |
6 |
__.__.__ |
|
Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок. |
Р.1, п. 1.3 - 1.4 (с.17-34) |
||||
7 |
7 |
__.__.__ |
|
Слідування, розгалуження, повторення у мові програмування. |
Р.1, п. 1.3 - 1.4 (с.17-34) |
||||
8 Тем. |
8 |
__.__.__ |
|
Практична робота № 2. Створення та виконання алгоритмів. |
повторити: Р.1, п. 1.2.-1.4 (с.11-34) |
||||
Розділ 2. Системи опрацювання табличних даних (11 годин) |
|||||||||
Електронні таблиці. Табличний процесор (5 год.) |
|||||||||
9 |
1 |
__.__.__ |
|
Поняття електронної таблиці. Засоби опрацювання електронних таблиць. |
Р.2, п. 2.1-2.2 (с.35-52) |
||||
10 |
2 |
__.__.__ |
|
Практична робота № 3. Уведення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора. |
Р.2, п. 2.4 (с.65-70) П/Р (с.64-65) |
||||
11 |
3 |
__.__.__ |
|
Використання формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на комірки і діапазони комірок. |
Р.2, п. 2.3 (с.55-62) |
||||
12 |
4 |
__.__.__ |
|
Практична робота № 4. Використання формул в електронних таблицях. |
Р.2, п. 2.5 (с.71-81) П/Р (с.81) |
||||
13 |
5 |
__.__.__ |
|
Практична робота № 5. Побудова діаграм. |
Р.2, П/Р (с.108-109) |
||||
Аналіз даних у середовищі табличного процесора (6 год.) |
|||||||||
14 |
6 |
__.__.__ |
|
Призначення й використання основних математичних, статистичних функцій табличного процесора. |
Р.2, п. 2.6 (с.82-93) |
||||
15 |
7 |
__.__.__ |
|
Призначення й використання основних логічних функцій табличного процесора. |
Р.2, п. 2.6 (с.82-93) |
||||
16 Тем. |
8 |
__.__.__ |
|
Призначення й використання основних текстових функцій табличного процесора. |
Р.2, п. 2.6 (с.82-93) |
||||
Затверджено: Директор: _________________ __________________________ «_____»______________2019 р. ІІ семестр |
|||||||||
17 |
9 |
__.__.__ |
|
Практична робота № 6. Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора. |
Р.2, п. 2.7 (с.95-106) П/Р (с.108-109) |
||||
18 |
10 |
__.__.__ |
|
Сортування й фільтрація даних у таблицях. |
Р.2, п. 2.9 (с.126-128). |
||||
19 |
11 |
__.__.__ |
|
Практична робота № 7. Сортування та фільтрація даних. |
Р.2, П/Р (с.128) |
||||
Розділ 3. Бази даних. Системи управління базами даних (7годин) |
|||||||||
20 |
1 |
__.__.__ |
|
Поняття, призначення, класифікація баз даних. |
Р.3, п. 3.2-3.4 (с.135-157) |
||||
21 |
2 |
__.__.__ |
|
Практична робота №8. Робота з готовою базою даних. Введення та отримання даних. |
Р.3, п. 3.5 (с.158-169) П/Р (с.170-171) |
||||
22 |
3 |
__.__.__ |
|
Створення в базі даних таблиць. Визначення властивостей полів. |
Р.3, п. 3.5 (с.158-169) |
||||
23 |
4 |
__.__.__ |
|
Зв’язки між таблицями в базі даних, їхні різновиди. |
Р.3, п. 3.6 (с.171-181) |
||||
24 |
5 |
__.__.__ |
|
Практична робота №9. Створення бази даних з кількома зв’язаними таблицями. |
Р.3, п. 3.6 П/Р (с.182-183) |
||||
25 |
6 |
__.__.__ |
|
Поняття запиту до реляційної бази даних. Автоматизоване створення запитів. |
Р.3, п. 3.9 (с.199-206) |
||||
26 Тем. |
7 |
__.__.__ |
|
Практична робота №10. Створення запитів у базі даних. |
Р.3, п. 3.9 П/Р (с.210) |
||||
Розділ 4. Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів. Сучасні сервіси Інтернету (6 годин) |
|||||||||
27 |
1 |
__.__.__ |
|
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок. |
Р.4, п. 4.2 (с.224-234) |
||||
28
|
2 |
__.__.__ |
|
Поняття про системи керування вмістом сайту. Основи веб-дизайну. |
Р.4, п. 4.3 (с.235-242) |
||||
29 |
3 |
__.__.__ |
|
Поняття про засоби автоматизованого розроблення веб-сайтів, редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом. |
Р.4, п. 4.4 (с.243-256) |
||||
30 |
4 |
__.__.__ |
|
Практична робота № 11. Автоматизоване створення веб-сайту. |
Р.4, п. 4.4 П/Р (с.258-259) |
||||
31 |
5 |
__.__.__ |
|
Огляд сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі технології. |
Р.4, п. 4.5 (с.259-279) |
||||
32 Тем. |
6 |
__.__.__ |
|
Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу. |
Р.4, п. 4.5 (с.259-280) |
||||
Резерв часу (3 години) |
|||||||||
33 |
1 |
__.__.__ |
|
|
|
||||
34 |
2 |
__.__.__ |
|
|
|
||||
35 |
3 |
__.__.__ |
|
|
|
||||