Календарно-тематичне планування уроків
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 3 клас
(За підручником Н.О.Будна, Т.В.Гладюк, С.Г.Заброцька,
Л.Ч.Лисобей, Н.Б.Шост ІІ частина)
(3 години на тиждень)
ІІ семестр
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Сторінки |
Примітки |
Тема: « УКРАЇНА І СВІТ» |
|
|||
|
|
Знайомство з підручником. Україна – незалежна держава. |
3-6 |
|
|
|
Права та обов’язки громадян. |
7-9 |
|
|
|
Пам’ятні події. Державні й народні свята. |
10-12 |
|
|
|
Земля – спільний дім. Україна на карті світу. |
15-17 |
|
|
|
Я у Європі та світі. |
18-20 |
|
|
|
Винаходи людства. |
20-23 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. |
|
|
|
|
Діагностични робота з теми «Україна і світ» |
|
|
Тема: «МІЙ КРАЙ» |
||||
|
|
Історичні скарби України. |
26-28 |
|
|
|
Унікальні куточки України. Славетні люди рідного краю. |
29-31 |
|
|
|
Культурна спадщина України. |
32-34 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. |
|
|
|
|
Діагностични робота з теми «Мій край». |
|
|
Тема: «МОЯ ГРОМАДА» |
||||
|
|
Громада. Приватний і громадський простір. |
37-39 |
|
|
|
Правила поведінки у громадянських місцях. |
40-42 |
|
|
|
Безпечна поведінка на дорозі, біля залізничної колії. |
45-47 |
|
|
|
Небезпечні місця для ігор та розваг. |
48-50 |
|
|
|
Безпека велосипедиста. |
51-53 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. |
|
|
|
|
Діагностични робота з теми «Моя громада». |
|
|
Тема: «У ЦАРСТВІ РОСЛИН» |
||||
|
|
Рослини-організми. |
56-58 |
|
|
|
Різноманітність рослин. |
59-61 |
|
|
|
Розмноження квіткових рослин. |
64-66 |
|
|
|
Як росте і розвивається рослина з насінини. |
67-69 |
|
|
|
Як виростити нову рослину без насіння. |
69-71 |
|
|
|
Пристосування рослин до різних умов життя. |
74-77 |
|
|
|
Культурні рослини. |
77-80 |
|
|
|
Охорона рослин. |
80-83 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. |
|
|
|
|
Діагностични робота з теми «У царстві рослин». |
|
|
Тема: «У ЦАРСТВІ ТВАРИН» |
||||
|
|
Тварини. Різноманітність тварин. |
86-89 |
|
|
|
Хто чим живиться. |
90-92 |
|
|
|
Розмноження і розвиток тварин. |
95-97 |
|
|
|
Пристосування тварин до умов існування і способу життя. |
97-100 |
|
|
|
Охорона тванин. |
101-103 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. |
|
|
|
|
Діагностични робота з теми «У царстві тварин». |
|
|
Тема: «ГРИБИ І БАКТЕРІЇ» |
||||
|
|
Гриби. |
106-108 |
|
|
|
Бактерії. |
109-111 |
|
Тема: «ПРИРОДНІ УГРУПУВАННЯ» |
||||
|
|
Ліс. |
114-116 |
|
|
|
Луки. |
117-119 |
|
|
|
Водойми. |
120-123 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. |
|
|
|
|
Діагностични робота з тем «Гриби і бактерії», «Природні угрупування». |
|
|
Тема: «ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ» |
||||
|
|
Нервова система. |
126-128 |
|
|
|
Природні ритми і здоров’я. Працездатність. Людини. |
129-131 |
|
|
|
Опорно-рухова система. Активний відпочинок. |
131-134 |
|
|
|
Травнева система. Здорове харчування. |
137-139 |
|
|
|
Дихальна система. |
140-142 |
|
|
|
Кровоносна система. |
142-144 |
|
|
|
Шкіра. |
147-149 |
|
|
|
Органи чуття. |
150-153 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. |
|
|
|
|
Діагностични робота з теми «Організм людини». |
|
|
|
|
Підсумковий урок. |
156-157 |
|
|
|
(резервний урок) |
|
|
|
|
(резервний урок) |
|
|