Календарно-тематичне планування уроків ЯДС 1 клас (Грущинська І., Хитра З.)

Про матеріал
Нове планування на 2023-2024 н.р. до підручника "Я досліджую світ" для 1 класу закладів загальної середньої освіти (автори І. В. Грущинська, З. М. Хитра, В. В. Молочко, І. І. Дробязко).
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» 1 клас

для закладів загальної середньої освіти

на 2023-2024 н .р.

 

Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.

(наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22).

 

Підручник:

Грущинська І.В. Я досліджую світ : підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти : у 2 ч. / І. В. Грущинська, З. М. Хитра, В. В. Молочко, І. І. Дробязко. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2023. — Ч. 1. — 112 с. : іл.

 

Грущинська І.В. Я досліджую світ : підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти : у 2 ч. / І. В. Грущинська, З. М. Хитра, В. В. Молочко, І. І. Дробязко. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2023. — Ч. 2. — 112 с. : іл.

 

                           І семестр   16 тижнів  (64 години)

 

№ Загальна нумерація уроків

 

Нумерація уроків ЯДС (без технологій)

Тема та номер тижня

Тема уроку

(Проблемні або дослідницькі запитання)

Дата

 проведення

Робота з підручником

(Ч.1)

            Перший розділ «ЛЮДИНА»

 

1

1

Тиждень 1

Вступ.

Чому цікаво досліджувати світ?

Що таке світ?

 

С.4

2

2

Який мій навколишній світ?

 

С.5

3

3

Чи цікаво бути дослідниками?

 

С.6

4

 

Яким я уявляю навколишній світ?

 

С.8

5

4

Тиждень 2

Усі люди - різні

Чим я відрізняюся від інших?

 

С.10

6

5

Що я вже вмію робити?

 

С.11

7

6

Де я живу?

 

С.12

8

 

Як відчути, що таке дружба?

 

С.13

9

7

Тиждень 3

Життя в довкіллі

Чи може людина жити без інших людей?

 

С.14

10

8

Чи можна жити без природи?

 

С.15

11

9

Урок-екскурсія. Як спостерігати за змінами в довкіллі?

 

С.17

12

 

Який вигляд має яблунька в різні пори року?

 

С.19

13

10

Тиждень 4

Ознаки живої природи

Чим схожі між собою рослини, тварини і люди?

 

С.20

14

11

Які умови необхідні організмам для життя?

 

С.22

15

12

Чим люди відрізняються від інших живих істот?

 

С.24

16

 

Як виліпити пташечку?

 

С.25

17

13

Тиждень 5

Я відповідаю за своє здоров’я

Яку будову має моє тіло?

 

С.26

18

14

Чому люди одне одному бажають здоров’я?

 

С.28

19

15

Чи можна навчитися бути здоровими?

 

С.29

20

 

Як представити себе?

 

С.31

21

16

Тиждень 6

Дбаю про своє здоров’я

Які звички потрібні для здоров’я?

 

С.32

22

17

Чому рух приносить користь?

 

С.34

23

18

Як розпорядок дня впливає на здоров’я?

 

С.35

24

 

З яких справ складається мій день?

 

С.37

25

19

Тиждень 7

Складники безпечної поведінки

Яка їжа корисна, а яка — шкідлива?

 

С.38

26

20

Яка поведінка вдома є безпечною?

 

С.40

27

21

Яка поведінка на вулиці тобі не зашкодить?

 

С.42

28

 

Яка їжа корисна?

 

С.44

29

22

Тиждень 8

Важливість органів чуття

Які я маю органи чуття?

 

С.45

30

23

Як зір і слух відкривають мені світ?

 

С.47

31

24

Що я можу розрізнити на смак, запах і дотик?

 

С.50

32

 

Що я відчуваю на дотик?

 

С.53

33

25

Тиждень 9

Органи чуття потрібно берегти

Як доглядати за органами зору і слуху?

 

С.54

34

26

Які правила допомагають берегти органи нюху, смаку й дотику?

 

С.57

35

27

Підсумки. Застосовуємо знання щодня.

 

С.60

36

 

Які відчуття мені подарувала осінь?

 

С.59

Другий розділ «ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ»

 

37

28

Тиждень 10

Правила співжиття

Як я досліджую історію своєї сім’ї?

 

С.62

38

29

Які звертання побутують у твоїй родині?

 

С.64

39

30

Чому потрібно шанувати рідних?

 

С.65

40

 

На яку рослину схожа моя родина?

 

С.66

41

31

Тиждень 11

Культура поведінки

Чому ввічливі слова називають чарівними?

 

С.67

42

32

У чому полягають секрети вихованості?

 

С.69

43

33

Чому ввічливість завжди доречна?

 

С.71

44

 

Які бувають емоції і почуття?

 

С.72

45

34

Тиждень 12

Чесноти

 людини

Що таке доброзичливість?

 

С.73

46

35

Що таке правдивість і щирість?

 

С.76

47

36

Коли я вчиняю правильно?

 

С.77

48

 

Які чесноти для мене найцінніші?

 

С.78

49

37

Тиждень 13

Усі професії потрібні

Урок-екскурсія. Хто працює в школі?

 

С.79

50

38

Ким працюють наші рідні?

 

С.81

51

39

Ким працюватимуть люди в майбутньому?

 

С.83

52

 

Які професії найкращі?

 

С.85

53

40

Тиждень 14

Громадські

місця

Чому й де збираються люди?

 

С.86

54

41

Які бувають заклади культури?

 

С.89

55

42

Урок-екскурсія. Чому я люблю відвідувати бібліотеку?

 

С.90

56

 

Як створити театральні маски?

 

С.93

57

43

Тиждень 15

Поведінка в громадських місцях

Як поводитися в транспорті?

 

С.94

58

44

Чи існують правила поведінки в закладах культури?

 

С.96

59

45

Що робити, якщо ви загубилися в громадському місці?

 

С.99

60

 

Як розрізняти автобус, трамвай і тролейбус?

 

С.101

61

46

Тиждень 16

Поведінка, співпраця і співжиття людей

Як я допомагаю старшим?

 

С.102

62

47

Як я дбаю про чистоту в громадських місцях?

 

С.104

63

48

Підсумки. Застосовуємо знання щодня.

 

С.107

64

 

Хто нас оберігає?

 

С.106

 

                           ІІ семестр   19 тижнів  (76 годин)

 

№ Загальна нумерація уроків

 

Нумерація уроків ЯДС (без технологій)

Тема та номер тижня

Тема уроку

(Проблемні або дослідницькі запитання)

Дата

 проведення

Робота з підручником

(Ч.2)

            Третій розділ «ЛЮДИНА І СВІТ»

 

65

49

Тиждень 17

Наша Батьківщина — Україна

Як називається наша Батьківщина?

 

С.5

66

50

Які державні символи України?

 

С.7

67

51

Чим славиться столиця України?

 

С.9

68

 

Про що розповідає прапор і герб моєї країни?

 

С.11

69

52

Тиждень 18

Славне минуле нашої країни

Коли виникла наша держава?

 

С.12

70

53

Які пам’ятки культури прикрашають Україну?

 

С.13

71

54

Ким славетна Україна?

 

С.15

72

 

Що таке «Мрія» для справжніх українців і українок?

 

С.17

73

55

Тиждень 19

У кожного свій найкращий рідний край

Де мій рідний край? Звідки я родом?

 

С.18

74

56

Яким був наш край у минулому?

 

С.20

75

57

Чим відомий мій рідний край?

 

С.22

76

 

Які рушники вишивають у моєму рідному краї?

 

С.23

77

58

Тиждень 20

Природа мого рідного краю

Які пам’ятки природи є в моєму рідному краї?

 

С.24

78

59

Урок-екскурсія. Подорож у природу взимку.

 

С.26

79

60

Урок-екскурсія. Праця людей узимку.

 

С.27

80

 

Як упізнати карту України?

 

С.28

81

61

Тиждень 21

Сучасний день нашої країни

Хто вдома «помічник»?

 

С.29

82

62

Із чого складається добробут нашої країни?

 

С.30

83

63

Як підтримати захисників і захисниць нашої держави?

 

С.31

84

 

Якого кольору серця сміливих і відважних?

 

С.32

85

64

Тиждень 22

 

Народи світу

Які народи живуть в Україні?

 

С.33

86

65

З якими країнами межує Україна?

 

С.35

87

66

Які країни є на Землі?

 

С.36

88

 

Про що розповідають кольори прапорів країн світу?

 

С.37

89

67

Тиждень 23

Світ у минулому та майбутньому

Як визначні винаходи удосконалюють наш світ?

 

С.38

90

68

Яким ми хочемо бачити світ у майбутньому?

 

С.40

91

69

Підсумки. Застосовуємо знання щодня

 

С.42

92

 

Який вигляд мав перший у світі гелікоптер?

 

С.41

         Четвертий розділ «ЛЮДИНА І ПРИРОДА»

 

93

70

Тиждень 24

Цінність природи для життя

Як моє життя пов’язане з природою?

 

С.44

94

71

Як я буду досліджувати природу?

 

С.45

95

72

Які об’єкти природні, а що створили люди?

 

С.46

96

 

Як виникає веселка?

 

С.47

97

73

Тиждень 25

Значення Сонця і повітря для життя

Чому Сонце на Землі — найголовніше?

 

С.48

98

74

Чому без повітря немає життя?

 

С.49

99

75

Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря?

 

С.50

100

 

Що зігріває своїм теплом усе живе на Землі?

 

С.52

101

76

Тиждень 26

Вода — запорука життя

Де міститься вода?

 

С.53

102

77

Мої досліди. Які властивості має вода?

 

С.55

103

78

Чому нам потрібна вода?

 

С.56

104

 

Про що розповість краплинка?

 

С.57

105

79

Тиждень 27

Земля — годувальниця

Що означають слова «земля» і «ґрунт»?

 

С.58

106

80

Який склад має ґрунт?

 

С.59

107

81

Чому кажуть, що родючий ґрунт — «батько» врожаю?

 

С.61

108

 

Хто живе в ґрунті?

 

С.62

109

82

Тиждень 28

Рослини — окраса Землі

Якими бувають рослини?

 

С.63

110

83

Як вивчати будову рослин?

 

С.65

111

84

Як розрізняти дерева, кущі й трав’янисті рослини?

 

С.66

112

 

Які перші весняні квіти?

 

С.67

113

85

Тиждень 29

Світ рослин

Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини?

 

С.68

114

86

Яку користь культурні рослини приносять людям?

 

С.69

115

87

Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини?

 

С.70

116

 

Яка рослина схожа на сонце?

 

С.72

117

88

Тиждень 30

Тварини — багатство нашої планети

Якими бувають тварини?

 

С.73

118

89

Хто такі комахи?

 

С.75

119

90

Хто такі риби?

 

С.76

120

 

Які риби водяться в моєму краї?

 

С.77

121

91

Тиждень 31

Світ тварин

Хто такі птахи?

 

С.78

122

92

Хто такі звірі?

 

С.80

123

93

Як живеться моїм домашнім улюбленцям?

 

С.81

124

 

Які мої домашні улюбленці?

 

С.83

125

94

Тиждень 32

Взаємозв’язки в природі

Чому свійські тварини і люди — нерозлучні супутники?

 

С.84

126

95

Як залежить діяльність людей від природних умов?

 

С.85

127

96

Які взаємозв’язки існують у природі?

 

С.87

128

 

Чому курчата веселі?

 

С.89

129

97

Тиждень 33

Природа в небезпеці

Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою навесні?

 

С.90

130

98

Чому якість мого життя залежить від стану природи?

 

С.92

131

99

Що шкодить природі?

 

С.93

132

 

Як перетворити використані речі в корисні?

 

С.95

133

100

Тиждень 34

Природа потребує охорони

Як потрібно поводитися серед природи?

 

С.96

134

101

Як оберігати рослини?

 

С.98

135

102

Як не нашкодити тваринам?

 

С.99

136

 

Коли наша земля радіє, а коли сумує?

 

С.101

137

103

Тиждень 35

Вітаємо тебе, Літо!

Як я можу допомагати природі?

 

С.102

138

104

Урок-екскурсія. Які ознаки літа вже помітні в природі?

 

С.104

139

105

Підсумки. Застосовуємо знання щодня

 

С.107

140

 

Що корисно пити, коли жарко?

 

С.106

 

На сайті УОВЦ «Оріон» (www.orioncentr.com.ua) у розділі «Методична підтримка» вміщено орієнтовне календарно-тематичне планування до НМК «Я досліджую світ» 1 клас (І. В. Грущинська, З. М. Хитра, В.В. Молочко, І. І. Дробязко).

Авторським колективом розроблено тижневі презентації, які можна використати під час змішаного і дистанційного навчання. З презентаціями ви можете ознайомитися, перейшовши за QR-кодом у підручнику   https://cutt.ly/hN7D1UF

 

                        Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 1 клас

(авторки І. В. Грущинська, З. М. Хитра, В. В. Молочко)

docx
Додав(-ла)
Хитра Зоя
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
24 липня 2023
Переглядів
3732
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку