Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови для 3 класу
I семестр 2022-2023 н.р
Укладено відповідно до: «Типова освітня програма, розроблена під керівництвом О.Я. Савченко.
3 – 4 класи, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1273
Підручник: Англійська мова. English. Підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)/ Г. К. Мітчелл. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2020.
№ |
Дата |
Уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Сприймання на слух/ Зорове сприймання |
Усна/ письмова взаємодія |
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
|||||||
Тема: Я, моя сім’я та друзі
|
||||||||||
1 |
|
Welcome Sing a song, p.7 |
Давайте знайомитись. Привітання Кольори. Зовнішність |
Описувати зовнішність людини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на героя пісні) |
Парна робота, опис зовнішності |
pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple |
Вживання have got, has got |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
2 |
|
Welcome Smart kids, p.8 |
Давай рахувати. Цифри та рахунок |
Рахувати від 1 до 100 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання на розуміння прочитаного тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Кількісні числівники від 10 до 100 |
Ставить і відповідає на прості запитання |
3 |
|
1 Welcome Grammar, p.9 |
Моя колекція |
Рахувати від 10 до 100 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна |
Виконує завдання множинного вибору |
Парна робота, відповіді на питання партнера |
shells, puzzles, teddy bears |
Have you got…? Has she got…? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника |
4 |
|
1 Welcome Our word, p.10 |
Мої друзі. Наші уподобання та хобі |
Розповідати про свої уподобання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Розповісти про свої уподобання |
do karate, play basketball, sing, dance, paint |
Модальні дієслова can/can’t |
Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити |
5 |
|
1 Welcome Grammar, p.11 |
На дозвіллі. Хобі. |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання партнера. Написати речення що вміє або не вміє робити друг. |
dive, play basketball, do karate, dance, sing |
Can you dive? No I can’t. |
Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання |
6 |
|
1 Welcome Let’s play, p.12 |
Я і моє оточення |
Відповідати на загальні питання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає запитання та відповідає на них |
Робота в парах: грає в усну гру з однокласником, відповідає на питання
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
7 |
|
1 Project, p.13 |
Моя родина |
Розповідати про свою родину |
Громадянська відповідальність: розуміти цінність сім’ї в житті кожної людини |
Читає текст і пише про свою сім’ю |
Описує власну сім’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису своєї сім’ї |
8 |
|
1 Phonics, p.14 |
Іграшки |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
plane, blue, clap, glue, fly |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /pl/, /bl/, /cl/, /gl/, /fl/ |
9 |
|
Revision 1/Now I can, p.15-16 |
Повторення та узагальнення вивченого.
|
Називає числівники, описує зовнішність |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо та вказує відповідь на картинці |
Називає числа від 10 до 100, описує картинки |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує зовнішність, називає кількість предметів, розповідає про свої уподобання |
10 |
|
Діагностувальна робота |
|
|||||||
Тема: Людина
|
||||||||||
11 |
|
2 Every day Sing a song, p.17 |
Щоденні справи |
Розповідає про щоденні справи |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та співає пісню “Mike’s day” |
Розповідає про свої щоденні справи за зразком |
do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch |
Present Simple 3rd person singular |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
12 |
|
2 Every day Smart kids, p.18 |
Мій ранок |
Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Відповідає на питання до тексту |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
13 |
|
2 Every day Grammar, p.19 |
На вулиці, йдемо до школи |
Відповідаємо на питання партнера |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог та виконує завдання |
Парна робота: Відповідає на питання партнера |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train |
Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train. |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
14 |
|
2 Every day Our world, p.20 |
У світі професій |
Називати професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Парна робота: читання по ролях |
firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, artist |
What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires. |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
15 |
|
2 Every day Grammar, p.21 |
Професії моїх батьків |
Називає професії, ставить запитання хто ти за професією |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Читає речення та відповідає на питання |
Парна робота: питання – відповідь. Написати про обрану професію |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
What does he do? He’s a doctor. fly-3rd person singular flies |
Розповідає про обрану професію |
16 |
|
2 Every day Let’s play, p.22 |
Щоденна активність |
Розповідає про хатні обов’язки |
Здоров’я і безпека: необхідність догляду за своїм майном та оселею |
Відповідає на запитання |
Гра “Choose and play” Написати про хатні обов’язки |
clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish |
What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish. |
Надає відповіді на запитання |
17 |
|
2 Project, p.23 |
Мій розпорядок дня |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня |
Відповіді на питання до тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свій розпорядок дня |
18 |
|
2 Story time, p.24 |
Читаємо історію: хто ти за професією |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає про професії за текстом |
Вивчає нові професії teacher, dentist, chef, cook, to fix teeth, to work |
Possessive case Monica’s mother, Joey’s dad, Kerry’s mother. |
Відповідає на загальні запитання |
19 |
|
2 Story time, p.25 |
Професії |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Робота в парах: обговорення моралі історії |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про професії інших людей |
20 |
|
2 Phonics, p.26 |
Фонетичний практикум: Мій ранок |
Правильно вимовляти та читати звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/ |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань |
Прослуховує та співає пісню “In the morning’ |
Називає звуки та співає пісню |
pretty, brush, crayon, grey, fruit, tree, drink |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляє та читає звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/ |
21 |
|
2 Revision/Now I can, pp.27-28 |
Повторення та узагальнення вивченого. |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (multiple choice) |
Обирає правильну відповідь згідно з текстом |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, розповідає про щоденні справи .Ставить та відповідає на запитання про щоденні справи |
22 |
|
Діагностувальна робота |
||||||||
23 |
|
Smart world 1, p.29 |
Транспорт |
Називати види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Написати про один з видів транспорту |
metro, tram, line, station, double-decker |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії |
24 |
|
Smart time 1, p.30 |
Соціальна допомога людям |
Вивчає про організації, які надають соціальну допомогу |
Громадянська відповідальність: готовність допомагати іншим |
Прослуховує та читає текст “You can help” |
Виконує завдання після тексту |
help, sleep, find, food, place, water |
Модальне дієслово can |
Розповідає про організації, які надають соціальну допомогу
|
Тема: Відпочинок та дозвілля |
||||||||||
25 |
|
3 Out and about Sing a song, p.31 |
Дозвілля. Спорт |
Називає види спорту |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Розповідає про улюблений вид спорту |
playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball |
Present Progressive am, is, are + verb (ing) |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
26 |
|
3 Out and about Smart kids, p.32-33 |
Відпочинок на фермі |
Називає всі свійські тварини. Ставити та відповідати на запитання щодо свійських тварин. Творення множини іменників |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст. Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Виконує завдання після тексту. Розповідає історію за малюнками. Інсценування діалогу |
horse, sheep, sheep (plural), goat, mouse, mice (plural), cow, wolf, wolves (plural), eat, farm |
Творення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes, wolf-wolves, mouse-mice, sheep-sheep, child-children. Present Continuous.
|
Розповідає про свійських тварин на фермі |
27 |
|
3 Out and about Our world, p.34 |
Дорожні знаки |
Розповідає, що можна або не можна робити в музеї |
Громадянська відповідальність: Правила поведінки в громадських місцях |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos |
Наказові речення |
Розповідає що можна або не можна робити в музеї |
28 |
|
3 Out and about Grammar, p.35 |
Знаки заборони |
Вживання наказового способу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу охайності/ неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Turn off your mobile phones. Don’t take photos. |
Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення |
Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
29 |
|
3 Out and about Let’s play, p.36 |
Час. Годинник |
Називає час |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на питання |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
It’s six o’clock. It’s half past seven. It’s a quarter to three. It’s a quarter past eleven. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про дозвілля та вживає час |
30 |
|
3 Project, p.37 |
Виконання проекту на тему “Дозвілля” |
Розповідати про дозвілля |
Громадянська відповідальність: оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей |
Читає покрокові інструкції щодо виконання проекту |
Виконує проектну роботу, створює силует, малює картинки про дозвілля та пише речення про дозвілля |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентує проект в класі, розповідає про дозвілля |
31 |
|
3 Story time, p.38-39 |
Читає про пригоди дітей |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному |
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
box, tunnel, map, cross the street |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
32 |
|
3 Phonics, p.40 |
Фонетичний практикум: Дозвілля |
Правильно вимовляти і читати слова зі звуками / sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/, /sc/, /sl/, /squ/, /sw/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант “the spider and the snake’’ |
Співає пісню |
smile, snake, spider, skate, scarf, sleep, stop, squirrel, swim |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки/sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/, /sc/, /sl/, /squ/, /sw/ |
33 |
|
3 Revision/Now I can p.41-42 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing) |
Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб |
Називає види спорту, дії. Розповідає про дозвілля та заборонені дії. Вказує час |
Повторення граматичного матеріалу “Наказовий спосіб”, Present Progressive |
Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді
|
34 |
|
Діагностувальна робота
|
||||||||
Тема: Природа та навколишнє середовище |
||||||||||
35 |
|
4 Year in, year out Sing a song, p.43 |
Календар. Дні тижня |
Вивчає дні тижня |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей
|
Прослуховує та співає пісню |
Групове обговорення виконаного завдання |
Days of the week Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday |
What day is it today? What’s your favourite day? |
Ставить запитання та дає відповідь |
36 |
|
4 Year in, year out Smart kids, p.44 |
Місяці року |
Розповідає історію за картинками |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
January February March April May June July August September October November December |
When is your birthday? It’s in October. |
Вивчає місяці року. Розповідає історію за картинками |
37 |
|
4 Year in, year out Grammar, p.45 |
Пори року. Улюблена пора року |
Називати місяці року |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до кожного
|
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Ставити запитання та давати відповіді Напиши про свій день народження |
Місяці та пори року |
When is your birthday? I have karate on Saturday at seven o’clock. |
Розповідає про день народження, вживає місяці року. |
38 |
|
4 Year in, year out Our world, p.46 |
Пори року та погода в Канаді та в Австралії |
Погода |
Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (відповіді на запитання) |
Розповідає про пори року |
go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf, glove, coat |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про пори року в Канаді та в Австралії |
39 |
|
4 Year in, year out Grammar, p. 47 |
Погода та дозвілля
|
Розповідає про дозвілля |
Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: запитання-відповідь Напиши що ти любиш робити влітку та взимку |
Повторення лексики з попереднього уроку |
go swimming go sailing go skiing |
Ставить запитання та дає відповіді на запитання |
40 |
|
4 Let’s play, p. 48 |
Шкільні предмети Розклад уроків
|
Розповідає про розклад уроків |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Називає шкільні предмети |
Робота в парах: запитання-відповідь |
art, music, PE, maths, science, English |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить запитання та дає відповіді. Розповідає про розклад уроків та улюблений предмет |
41 |
|
4 Project, p.49 |
Проєкт: Пори року в Україні |
Виконує проектну роботу та розповідає про пори року в Україні |
Громадянська відповідальність: Розуміє особливості і унікальність кожної країни |
Прослуховує презентації пори року в Україні від інших учнів |
Презентує проект ”Seasons in Ukraine” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про пори року в Україні |
42 |
|
4 Story time, p.50-51 |
Діти з різних країн світу |
Розповідає про себе та щоденні справи |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до кожного Здоров’я і безпека: необхідність режиму дня.
|
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками. Обговорює мораль історії “Make friends from different countries” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять.
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять. Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять. |
Продукує прості речення про своє дозвілля. Продукує прості речення про свої щоденні справи |
43 |
|
4 Phonics p.52
|
Тварини |
Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/ |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню. |
Співає пісню |
cat, pen, ten, milk, fish, socks, hot, sun, shut |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/ |
44 |
|
4 Revision/Now I can, pp. 53-54 |
Повторення та узагальнення теми. |
Повторення та узагальнення теми |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Писемне продукування: напиши про себе |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає дні тижня, місяці року, види спорту, розповідає про погоду |
45 |
|
Діагностувальна робота ( тестування) |
||||||||
46 |
|
Діагностувальна робота: усне продукування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46
|
|
Аналіз діагностувальних робіт. |
|
|
|
|
|
|||
47
|
|
Повторення та узагальнення за 1 семестр. |
|
|
|
|
|
|||
48 |
|
Вітання з Новорічно-Різдвяними святами. |
|
|
|
|
|
|||
49 |
|
Підсумковий урок.
|
|
|
|
|
|