Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови для 3 класу І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови для 3 класу I семестр 2022-2023 н.р Підручник: Англійська мова. English. Підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)/ Г. К. Мітчелл. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2020.
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови для 3 класу

I семестр 2022-2023 н.р

Укладено відповідно до:  «Типова освітня програма, розроблена під керівництвом О.Я. Савченко.

3 – 4 класи, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1273

Підручник:  Англійська мова. English. Підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)/  Г.  К. Мітчелл. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2020.

                                                                                                    

 

 

 

Дата

Уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/

Зорове сприймання

Усна/

письмова взаємодія

Лексика

Граматика/

Фонетика

Тема: Я, моя сім’я та друзі

 

1

 

 

Welcome

Sing a song,

 p.7

 

Давайте знайомитись.

Привітання Кольори.

Зовнішність

 

Описувати зовнішність людини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на героя пісні)

Парна робота, опис зовнішності

pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple

Вживання have got, has got

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

2

 

 

Welcome

Smart kids,

p.8

 

Давай рахувати. Цифри та рахунок

 

Рахувати від 1 до 100

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання на розуміння прочитаного тексту

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Кількісні числівники від 10 до 100

Ставить і відповідає на прості запитання

3

 

1 Welcome

Grammar,

p.9

 

Моя колекція

 

Рахувати від 10 до 100

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна

Виконує завдання множинного вибору

Парна робота, відповіді на питання партнера

shells, puzzles, teddy bears

Have you got…?

Has she got…?

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника

4

 

1 Welcome

Our word,

p.10

 

Мої друзі.

Наші уподобання та хобі

 

Розповідати про свої уподобання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Розповісти про свої уподобання

do karate, play basketball, sing, dance, paint

Модальні дієслова can/can’t

Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити

5

 

1 Welcome

Grammar,

p.11

 

На дозвіллі. Хобі.

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання партнера.

Написати речення що вміє або не вміє робити друг.

dive, play basketball, do karate, dance, sing

Can you dive?

No I can’t.

Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання

6

 

1 Welcome

Let’s play,

p.12

Я і моє оточення

Відповідати на загальні питання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає запитання та відповідає на них

Робота в парах: грає в усну гру з однокласником, відповідає на питання

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Надає інформацію про себе та своє оточення

7

 

1 Project,

 p.13

Моя родина

Розповідати про свою родину

Громадянська відповідальність:

розуміти цінність сім’ї в житті кожної людини

Читає текст і пише про свою сім’ю

Описує власну сім’ю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з метою опису своєї сім’ї

8

 

1 Phonics,

p.14

Іграшки

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

plane, blue, clap, glue, fly

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /pl/, /bl/, /cl/, /gl/, /fl/

9

 

 

Revision 1/Now I can,

p.15-16

 

Повторення та узагальнення вивченого.

 

 

 

 

 

 

Називає числівники, описує зовнішність

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує аудіо та вказує відповідь на картинці

Називає числа від 10 до 100, описує картинки

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Описує зовнішність, називає кількість предметів, розповідає про свої уподобання

10

 

 

Діагностувальна робота

 

Тема: Людина

 

11

 

2 Every day

Sing a song,

p.17

Щоденні справи

Розповідає про щоденні справи

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує та співає пісню “Mike’s day”

Розповідає про свої щоденні справи за зразком

do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch

Present Simple 3rd person singular

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

12

 

2 Every day

Smart kids,

 p.18

Мій ранок

Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Відповідає на питання до тексту

take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ

13

 

2 Every day

Grammar,

p.19

На вулиці, йдемо до школи

Відповідаємо на питання партнера

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Прослуховує діалог та виконує завдання

Парна робота: Відповідає на питання партнера

take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train

Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train.

Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ

14

 

2 Every day

Our world,

p.20

У світі професій

Називати професії

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Парна робота: читання по ролях

firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, artist

What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires.

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

15

 

2 Every day

Grammar,

p.21

Професії моїх батьків

Називає професії, ставить запитання хто ти за професією

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Читає речення та відповідає на питання

Парна робота: питання – відповідь.

Написати про обрану професію

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

What does he do? He’s a doctor.

fly-3rd person singular flies

Розповідає про обрану професію

16

 

2 Every day

Let’s play,

p.22

Щоденна активність

Розповідає про хатні обов’язки

Здоров’я і безпека: необхідність  догляду за своїм майном та оселею

 Відповідає на запитання

Гра “Choose and play”

Написати про хатні обов’язки

clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish

What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish.

 Надає відповіді на запитання

17

 

2 Project,

p.23

Мій розпорядок дня

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

виявляє толерантне ставлення до інших

Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня

Відповіді на питання до тексту

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свій розпорядок дня

18

 

2 Story time, p.24

Читаємо історію: хто ти за професією

Розповідати про професії

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Прослуховує та читає текст

Розповідає про професії за текстом

Вивчає нові професії teacher, dentist, chef, cook, to fix teeth, to work

Possessive case Monica’s mother, Joey’s dad, Kerry’s mother.

Відповідає на загальні запитання

19

 

2 Story time, p.25

Професії

Розповідати про професії

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання

Робота в парах: обговорення моралі історії

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про професії інших людей

20

 

2 Phonics,

p.26

Фонетичний практикум: Мій ранок

Правильно вимовляти та читати звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/

Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань

Прослуховує та співає пісню “In the morning’

Називає звуки та співає пісню

pretty, brush, crayon, grey, fruit, tree, drink

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Правильно вимовляє та читає звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/

21

 

2 Revision/Now I can,

pp.27-28

 

Повторення та узагальнення вивченого. 

Розповідати про професії

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (multiple choice)

Обирає правильну відповідь згідно з текстом

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, розповідає про щоденні справи .Ставить та відповідає на запитання про щоденні справи

22

 

 

Діагностувальна робота

23

 

 

Smart world 1, p.29

 

 

Транспорт

Називати види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання після тексту.

Написати про один з видів транспорту

metro, tram, line, station,

double-decker

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії

24

 

Smart time 1, p.30

Соціальна допомога людям

Вивчає про організації, які надають соціальну допомогу

Громадянська відповідальність:

готовність допомагати іншим

Прослуховує та читає текст “You can help”

Виконує завдання після тексту

help, sleep, find, food, place, water

Модальне дієслово can

Розповідає про організації, які надають соціальну  допомогу

 

Тема: Відпочинок та дозвілля

25

 

3 Out and about

Sing a song,

 p.31

Дозвілля. Спорт

Називає види спорту

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує пісню, виконує завдання (matching)

Розповідає про улюблений вид спорту

playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball

Present Progressive

am, is, are + verb (ing)

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

26

 

3 Out and about

Smart kids,

p.32-33

Відпочинок на фермі

Називає всі свійські тварини.

Ставити та відповідати на запитання щодо свійських тварин. Творення множини іменників

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіозапис та читає текст.

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Виконує завдання після тексту.

Розповідає історію за малюнками.

Інсценування діалогу

horse, sheep, sheep (plural), goat, mouse, mice (plural), cow,

wolf, wolves (plural), eat, farm

Творення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes,

wolf-wolves,

mouse-mice,

sheep-sheep,

child-children.

Present Continuous.

 

 

Розповідає про свійських тварин на фермі

27

 

3 Out and about

Our world,

p.34

Дорожні знаки

Розповідає, що можна або не можна робити в музеї

Громадянська відповідальність:

Правила поведінки в громадських місцях

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра

sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos

Наказові речення

Розповідає що можна або не можна робити в музеї

28

 

3 Out and about

Grammar,

p.35

Знаки заборони

Вживання наказового способу

Екологічна безпека і сталий розвиток:

Розуміння впливу  охайності/

неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Turn off your mobile phones. Don’t take photos.

Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення

Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії

29

 

3 Out and about

Let’s play,

p.36

Час. Годинник

Називає час

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає речення та відповідає на питання

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

It’s six o’clock.

It’s half past seven.

It’s a quarter to three.

It’s a quarter past eleven.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про дозвілля та вживає час

30

 

3 Project,

p.37

Виконання проекту на тему “Дозвілля”

Розповідати про дозвілля

Громадянська відповідальність:

оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей

Читає покрокові інструкції щодо виконання проекту

Виконує проектну роботу, створює силует, малює картинки про дозвілля та пише речення про дозвілля

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Презентує проект в класі, розповідає про дозвілля

31

 

3 Story time,

p.38-39

Читає про пригоди дітей

Читає повчальну історію

Громадянська відповідальність:

усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання

Розповідає історію за картинками

box, tunnel, map, cross the street

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

32

 

3 Phonics,

p.40

Фонетичний практикум: Дозвілля

Правильно вимовляти і читати слова зі звуками / sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/,

/sc/, /sl/, /squ/, /sw/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант “the spider and the snake’’

Співає пісню

smile, snake, spider, skate, scarf, sleep, stop, squirrel, swim 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки/sm/, /sn/, /sp/,

/sk/, /st/, /sc/, /sl/, /squ/,

/sw/

33

 

3 Revision/Now I can

p.41-42

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing)

Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб

Називає види спорту, дії.

Розповідає про дозвілля та заборонені дії.

Вказує час

Повторення граматичного матеріалу “Наказовий спосіб”, Present Progressive

Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді

 

34

 

 

Діагностувальна робота

 

Тема: Природа та навколишнє середовище

35

 

4 Year in, year out

Sing a song,

 p.43

Календар.

Дні тижня

Вивчає дні тижня

Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

 

Прослуховує та співає пісню

Групове обговорення виконаного завдання

Days of the week

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday

Sunday

What day is it today?

What’s your favourite day?

Ставить запитання та дає відповідь

36

 

4 Year in, year out

Smart kids,

p.44

Місяці року

Розповідає історію за картинками

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Розповідає історію за картинками

January

February

March

April

May

June

July

August

September

October

November

December

When is your birthday? It’s in October.

Вивчає місяці року.

Розповідає історію за картинками

37

 

4 Year in, year out

Grammar,

p.45

Пори року. Улюблена пора року

Називати місяці року

Громадянська відповідальність:

уважне ставлення до кожного

 

Прослуховує та виконує завдання (pointing)

Ставити запитання та давати відповіді

Напиши про свій день народження

Місяці  та пори року

When is your birthday? I have karate on Saturday at seven o’clock.

Розповідає про день народження, вживає місяці року.

38

 

4 Year in, year out

Our world,

p.46

Пори року та погода в Канаді та в Австралії

Погода

Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (відповіді на запитання)

Розповідає про пори року

go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf, glove, coat

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про пори року в Канаді та в Австралії

39

 

4 Year in, year out

Grammar,

p. 47

Погода та дозвілля

 

Розповідає про дозвілля

Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: запитання-відповідь

Напиши що ти любиш робити влітку та взимку

Повторення лексики з попереднього уроку

go swimming

go sailing

go skiing

Ставить запитання та дає відповіді на запитання

40

 

4 Let’s play,

 p. 48

Шкільні предмети

Розклад уроків

 

Розповідає про розклад уроків

Громадянська відповідальність:

усвідомлювати унікальності кожної людини

Називає шкільні предмети

Робота в парах: запитання-відповідь

art, music, PE, maths, science, English

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить запитання та дає відповіді.

Розповідає про розклад уроків та улюблений предмет

41

 

4 Project,

p.49

Проєкт: Пори року в Україні

Виконує проектну роботу та розповідає про пори року в Україні

Громадянська відповідальність:

Розуміє особливості і унікальність кожної країни

Прослуховує презентації пори року в Україні від інших учнів

Презентує проект

”Seasons in Ukraine”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення про пори року в Україні

42

 

4 Story time,

p.50-51

Діти з різних країн світу

Розповідає про себе та щоденні справи

Громадянська відповідальність:

уважне ставлення до кожного Здоров’я і безпека: необхідність режиму дня.

 

Прослуховує та читає текст

Розповідає історію за картинками.

Обговорює мораль історії “Make friends from different countries”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять.

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять.

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять.

Продукує прості речення про своє дозвілля.

Продукує прості речення про свої щоденні справи

43

 

4  Phonics

p.52

 

Тварини

Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню.

Співає пісню

cat, pen, ten, milk, fish, socks, hot, sun, shut

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/

44

 

4 Revision/Now I can,

 pp. 53-54

Повторення та узагальнення теми.

Повторення та узагальнення теми

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing)

Писемне продукування: напиши про себе

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає дні тижня, місяці року, види спорту, розповідає про погоду

45

 

Діагностувальна робота ( тестування)

46

 

 

Діагностувальна робота: усне продукування

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

 

Аналіз діагностувальних робіт.

 

 

 

 

 

 

47

 

 

 

 

Повторення та узагальнення за 1 семестр.

 

 

 

 

 

48

 

Вітання з Новорічно-Різдвяними святами.

 

 

 

 

 

49

 

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
28 березня 2023
Переглядів
4779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку