Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови на I семестр для учнів 5 класу з ООП. Створено до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. I семестр (2 години на тиждень)32 г

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі для дітей з ООП. Можна використовувати при плануванні роботи з дітьми з ООП (модифікація). Створено до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. НУШ
Перегляд файлу

Календарне планування уроків англійської мови у 5 класі для дітей з ООП до підручника Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.

(2 години на тиждень) I семестр

Тема

Модифікація/

адаптація

Дата

Зміст уроку

Методи

оцінювання

Очікувані

результати

Прогрес

Unit 1 School is cool

1.

Давайте розпочнемо! Активізація словникового запасу

Модифікація

1.

 

Класна кімната, класні меблі

Спостереження

Може назвати класні меблі (2-3 слова), шкільні приладдя

 

2.

Веб сайт “Діти онлайн”. Робота з текстами

 

 

 

 

 

 

 

3.

Шкільні предмети. Активізація лексичного запасу

Модифікація

2.

 

Шкільні уроки. Розклад

Спостереження

Сприймає на слух назви деяких шкільних предметів

 

4.

Чим ти займаєшся на уроках? Розвиток навичок читання

Модифікація

3.

 

Чим я займаюся на уроках?

Спостереження

Може назвати основні Classroom actions на уроках англійської мови, спираючись на наочні матеріали

 

5.

Розвиток граматичних навичок. Вживання теперішнього простого часу та прийменників часу

Модифікація

4.

 

Простий теперішній час. Present Simple Tense

Спостереження

Може показати на картинках класні меблі, шкільні приладдя та шкільні предмети

 

6.

Перший тиждень у школі. Розвиток навичок сприймання на слух та усної взаємодії

 

 

 

 

 

 

 

7.

Розвиток граматичних навичок. Утворення числівників

Модифікація

5.

 

Утворення числівників від 1 до 20, від 1-го до 10-го

Спостереження

Знає числа від 1 до 20 та може назвати порядкові числа від 1-го до 10-го

 

8.

Розвиток граматичних навичок. Ступені порівняння прикметників

Модифікація

6.

 

Утворення вищого та найвищого ступенів порівняння односкладових прикметників

Спостереження

За зразком утворює вищий та найвищий ступенів порівняння односкладових прикметників (big, small, easy...)

 

9.

Улюблений шкільний предмет мого друга. Розвиток навичок діалогічного мовлення

Модифікація

7.

 

Особові займенники та дієслово “to be”

Спостереження

Може назвати am/ is/ are (в ігровій формі)

 

10.

Шкільні будні. Розвиток навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

11.

Повторення вивченого матеріалу

Модифікація

8.

 

Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «School is cool!»

Спостереження

 

 

12.

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

13.

Діагностична робота «Школа – це класно»

 

Модифікація

9.

 

Діагностична робота №1 з теми «School is cool!»

Спостереження

 

 

Unit 2 What about your family?

14.

Що ти знаєш про двійнят? Розвиток навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

15.

Поговоримо про сім’ю. Активізація лексичного запасу

Модифікація

10.

 

Особисті дані: ім’я, вік, країна проживання

Спостереження

Може коротко надати дані про себе (ім’я, вік, країну)

 

16.

Мої брати та сестри. Розвиток навичок читання. Робота з текстом

Модифікація

11.

 

В тебе є брат чи сестра?

Спостереження

Може прочитати простий текст про братів та сестер

 

17.

Розвиток граматичних навичок. Вживання теперішнього тривалого часу

 

 

 

 

 

 

 

18.

Кожній людині своя професія. Розвиток навичок сприймання на слух та усної взаємодії

Модифікація

12.

 

Родинні зв’язки. Професії батьків

Спостереження

Показати різні професії на картинках, назвати професії батьків

 

19.

Різноманітність професій у світі. Активізація словникового запасу

Модифікація

13.

 

Професії

Спостереження

Може називати професії своїх родичів

 

20.

Розвиток граматичних навичок. Вживання теперішнього простого часу та теперішнього тривалого часу

Модифікація

14.

 

Неозначений артикль a/an. Правила вживання

Спостереження

Назвати артиклі a/an (в ігровій формі)

 

21.

Сімейне фото. Розвиток навичок говоріння та сприймання мови на слух

 

 

 

 

 

 

 

22.

Професії в моїй сім’ї. Розвиток навичок письма та читання

Модифікація

15.

 

Demonstrative pronouns (this/ that/ these/those)

Спостереження

Назвати та показати this/that/these/those (роздатковий матеріал)

 

23.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

24.

Повторення вивченого матеріалу

Модифікація

16.

 

Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «What about my family!»

Спостереження

 

 

25.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

26.

Діагностична робота “Що ти знаєш про свою сім’ю?”

Модифікація

17.

 

Діагностична робота №2 з теми «What about my family!»

Спостереження

 

 

Unit 3 It’s tasty!

27.

Національна кухня. Розвиток навичок читання

Модифікація

18.

 

Моя улюблена їжа

Спостереження

Може показати на картинках різну їжу

 

28.

Продукти харчування. Активізація лексичного запасу

Модифікація

19.

 

Продукти харчування моєї родини

Спостереження

Може показати на картинках та назвати  3-5 продуктів харчування своєї родини

 

29.

Чому корисно їсти здорову їжу? Розвиток навичок читання та сприйняття мови на слух

 

 

 

 

 

 

 

30.

Розвиток граматичних навичок. Вживання Present Perfect

Модифікація

20.

 

Злічені та незлічені іменники

Спостереження

На картинках може показати злічені та незлічені іменники (роздатковий матеріал)

 

31.

Вчуся готувати їжу. Розвиток навичок сприймання на слух та вміння висловлювати власну думку

 

 

 

 

 

 

 

32.

Що їсти на сніданок, обід та вечерю? Активізація словникового запасу

Модифікація

21.

 

Сніданок, обід та вечеря. Приготування

Спостереження

Сприймає на слух процеси приготування їжі

 

33.

Розвиток граматичних навичок. Вживання злічуваних та незлічуваних іменників

Модифікація

22.

 

Вживання злічуваних та незлічуваних іменників

Спостереження

За допомою гри розрізняє злічувальні та незлічувальні іменники

 

34.

У магазині. Розвиток навичок говоріння та сприймання мови на слух

Модифікація

23.

 

Модальне дієслово “can”. Вживання

Спостереження

За допомогою роздаткового матеріалу може сказати про свої вміння

 

35.

Рецепти моєї бабусі. Розвиток навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

36.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

37.

Повторення вивченого матеріалу

Модифікація

24.

 

Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «It`s tasty!»

Спостереження

 

 

38.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

39.

Діагностична робота за темою “Це смачно!”

Модифікація

25.

 

Діагностична робота №3 з теми «It`s tasty!»

Письмова робота (робочий оркуш)

 

 

Unit 4 It’s time for celebrate!

40.

Що я знаю про свята? Розвиток навичок читання

Модифікація

26.

 

Свята в моїй країні

Спостереження

Може назвати деякі святи та показати на картинках (роздатковий матеріал)

 

41.

Свята за календарем. Активізація словникового запасу

Модифікація

27.

 

Осінні та зимові свята, які я знаю

Спостереження

За допомогою карток  називає кілька осінніх та зимових свят

 

42.

Традиції святкування свят Хелловіну та Різдва. Розвиток навичок читання та вивчення традицій англомовної культури

 

 

 

 

 

 

 

43.

Розвиток граматичних навичок. Вживання дієслова “to be” у минулому часі

 

 

 

 

 

 

 

44.

Традиції святкування Нового року. Розвиток навичок сприймання мови на слух та вміння висловлювати свою думку

Модифікація

28.

 

Моє улюблене свято

Спостереження

Може коротко надати інформацію про своє улюблене свято

 

45.

Що потрібно для новорічної вечірки? Закріплення вживання вивчених лексичних одиниць

 

 

 

 

 

 

 

46.

Розвиток граматичних навичок. Утворення та вживання минулого простого часу

Модифікація

29.

 

Дієслово “to be” у минулому часі

Спостереження

Вміє поєднувати дієслова was/were  з особовими займенниками

 

47.

Вечірка до Хелловіну. Розвиток навичок говоріння та вміння описувати події

Модифікація

30.

 

Вечірки та запрошення

Спостереження

Може на слух показати свято та запрошення до нього (роздатковий матеріал)

 

48.

Проєктна робота «Лист Санта Клаусу»/»Запрошення на день народження»

Модифікація

31.

 

Створення постера «Лист Санта Клаусу» (за шаблоном)

Спостереження

За шаблоном може написати листа Санта Клаусу

 

49.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

50.

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

51.

Повторення вивченого матеріалу

Модифікація

32.

 

Підсумковий урок з вивченого матеріалу за 1 семестр

Усне опитування

Усно дати відповіді на питання з узагальнення вивченого

 

52.

Контроль навичок мовлення

 

 

 

 

 

 

 

53.

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

54.

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

55.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

56.

Діагностична робота по темі “Час святкування”

 

 

 

 

 

 

 

57.

Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр