Календарне планування уроків англійської мови у 5 класі для дітей з ООП до підручника Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.
(2 години на тиждень) I семестр
№ |
Тема |
Модифікація/ адаптація |
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Методи оцінювання |
Очікувані результати |
Прогрес |
Unit 1 School is cool |
||||||||
1. |
Давайте розпочнемо! Активізація словникового запасу |
Модифікація |
1. |
|
Класна кімната, класні меблі |
Спостереження |
Може назвати класні меблі (2-3 слова), шкільні приладдя |
|
2. |
Веб сайт “Діти онлайн”. Робота з текстами |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Шкільні предмети. Активізація лексичного запасу |
Модифікація |
2. |
|
Шкільні уроки. Розклад |
Спостереження |
Сприймає на слух назви деяких шкільних предметів |
|
4. |
Чим ти займаєшся на уроках? Розвиток навичок читання |
Модифікація |
3. |
|
Чим я займаюся на уроках? |
Спостереження |
Може назвати основні Classroom actions на уроках англійської мови, спираючись на наочні матеріали |
|
5. |
Розвиток граматичних навичок. Вживання теперішнього простого часу та прийменників часу |
Модифікація |
4. |
|
Простий теперішній час. Present Simple Tense |
Спостереження |
Може показати на картинках класні меблі, шкільні приладдя та шкільні предмети |
|
6. |
Перший тиждень у школі. Розвиток навичок сприймання на слух та усної взаємодії |
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Розвиток граматичних навичок. Утворення числівників |
Модифікація |
5. |
|
Утворення числівників від 1 до 20, від 1-го до 10-го |
Спостереження |
Знає числа від 1 до 20 та може назвати порядкові числа від 1-го до 10-го |
|
8. |
Розвиток граматичних навичок. Ступені порівняння прикметників |
Модифікація |
6. |
|
Утворення вищого та найвищого ступенів порівняння односкладових прикметників |
Спостереження |
За зразком утворює вищий та найвищий ступенів порівняння односкладових прикметників (big, small, easy...) |
|
9. |
Улюблений шкільний предмет мого друга. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Модифікація |
7. |
|
Особові займенники та дієслово “to be” |
Спостереження |
Може назвати am/ is/ are (в ігровій формі) |
|
10. |
Шкільні будні. Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Повторення вивченого матеріалу |
Модифікація |
8. |
|
Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «School is cool!» |
Спостереження |
|
|
12. |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
13. |
Діагностична робота «Школа – це класно»
|
Модифікація |
9. |
|
Діагностична робота №1 з теми «School is cool!» |
Спостереження |
|
|
Unit 2 What about your family? |
||||||||
14. |
Що ти знаєш про двійнят? Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
15. |
Поговоримо про сім’ю. Активізація лексичного запасу |
Модифікація |
10. |
|
Особисті дані: ім’я, вік, країна проживання |
Спостереження |
Може коротко надати дані про себе (ім’я, вік, країну) |
|
16. |
Мої брати та сестри. Розвиток навичок читання. Робота з текстом |
Модифікація |
11. |
|
В тебе є брат чи сестра? |
Спостереження |
Може прочитати простий текст про братів та сестер |
|
17. |
Розвиток граматичних навичок. Вживання теперішнього тривалого часу |
|
|
|
|
|
|
|
18. |
Кожній людині своя професія. Розвиток навичок сприймання на слух та усної взаємодії |
Модифікація |
12. |
|
Родинні зв’язки. Професії батьків |
Спостереження |
Показати різні професії на картинках, назвати професії батьків |
|
19. |
Різноманітність професій у світі. Активізація словникового запасу |
Модифікація |
13. |
|
Професії |
Спостереження |
Може називати професії своїх родичів |
|
20. |
Розвиток граматичних навичок. Вживання теперішнього простого часу та теперішнього тривалого часу |
Модифікація |
14. |
|
Неозначений артикль a/an. Правила вживання |
Спостереження |
Назвати артиклі a/an (в ігровій формі) |
|
21. |
Сімейне фото. Розвиток навичок говоріння та сприймання мови на слух |
|
|
|
|
|
|
|
22. |
Професії в моїй сім’ї. Розвиток навичок письма та читання |
Модифікація |
15. |
|
Demonstrative pronouns (this/ that/ these/those) |
Спостереження |
Назвати та показати this/that/these/those (роздатковий матеріал) |
|
23. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
24. |
Повторення вивченого матеріалу |
Модифікація |
16. |
|
Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «What about my family!» |
Спостереження |
|
|
25. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
26. |
Діагностична робота “Що ти знаєш про свою сім’ю?” |
Модифікація |
17. |
|
Діагностична робота №2 з теми «What about my family!» |
Спостереження |
|
|
Unit 3 It’s tasty! |
||||||||
27. |
Національна кухня. Розвиток навичок читання |
Модифікація |
18. |
|
Моя улюблена їжа |
Спостереження |
Може показати на картинках різну їжу |
|
28. |
Продукти харчування. Активізація лексичного запасу |
Модифікація |
19. |
|
Продукти харчування моєї родини |
Спостереження |
Може показати на картинках та назвати 3-5 продуктів харчування своєї родини |
|
29. |
Чому корисно їсти здорову їжу? Розвиток навичок читання та сприйняття мови на слух |
|
|
|
|
|
|
|
30. |
Розвиток граматичних навичок. Вживання Present Perfect |
Модифікація |
20. |
|
Злічені та незлічені іменники |
Спостереження |
На картинках може показати злічені та незлічені іменники (роздатковий матеріал) |
|
31. |
Вчуся готувати їжу. Розвиток навичок сприймання на слух та вміння висловлювати власну думку |
|
|
|
|
|
|
|
32. |
Що їсти на сніданок, обід та вечерю? Активізація словникового запасу |
Модифікація |
21. |
|
Сніданок, обід та вечеря. Приготування |
Спостереження |
Сприймає на слух процеси приготування їжі |
|
33. |
Розвиток граматичних навичок. Вживання злічуваних та незлічуваних іменників |
Модифікація |
22. |
|
Вживання злічуваних та незлічуваних іменників |
Спостереження |
За допомою гри розрізняє злічувальні та незлічувальні іменники |
|
34. |
У магазині. Розвиток навичок говоріння та сприймання мови на слух |
Модифікація |
23. |
|
Модальне дієслово “can”. Вживання |
Спостереження |
За допомогою роздаткового матеріалу може сказати про свої вміння |
|
35. |
Рецепти моєї бабусі. Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
36. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
37. |
Повторення вивченого матеріалу |
Модифікація |
24. |
|
Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «It`s tasty!» |
Спостереження |
|
|
38. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
39. |
Діагностична робота за темою “Це смачно!” |
Модифікація |
25. |
|
Діагностична робота №3 з теми «It`s tasty!» |
Письмова робота (робочий оркуш) |
|
|
Unit 4 It’s time for celebrate! |
||||||||
40. |
Що я знаю про свята? Розвиток навичок читання |
Модифікація |
26. |
|
Свята в моїй країні |
Спостереження |
Може назвати деякі святи та показати на картинках (роздатковий матеріал) |
|
41. |
Свята за календарем. Активізація словникового запасу |
Модифікація |
27. |
|
Осінні та зимові свята, які я знаю |
Спостереження |
За допомогою карток називає кілька осінніх та зимових свят |
|
42. |
Традиції святкування свят Хелловіну та Різдва. Розвиток навичок читання та вивчення традицій англомовної культури |
|
|
|
|
|
|
|
43. |
Розвиток граматичних навичок. Вживання дієслова “to be” у минулому часі |
|
|
|
|
|
|
|
44. |
Традиції святкування Нового року. Розвиток навичок сприймання мови на слух та вміння висловлювати свою думку |
Модифікація |
28. |
|
Моє улюблене свято |
Спостереження |
Може коротко надати інформацію про своє улюблене свято |
|
45. |
Що потрібно для новорічної вечірки? Закріплення вживання вивчених лексичних одиниць |
|
|
|
|
|
|
|
46. |
Розвиток граматичних навичок. Утворення та вживання минулого простого часу |
Модифікація |
29. |
|
Дієслово “to be” у минулому часі |
Спостереження |
Вміє поєднувати дієслова was/were з особовими займенниками |
|
47. |
Вечірка до Хелловіну. Розвиток навичок говоріння та вміння описувати події |
Модифікація |
30. |
|
Вечірки та запрошення |
Спостереження |
Може на слух показати свято та запрошення до нього (роздатковий матеріал) |
|
48. |
Проєктна робота «Лист Санта Клаусу»/»Запрошення на день народження» |
Модифікація |
31. |
|
Створення постера «Лист Санта Клаусу» (за шаблоном) |
Спостереження |
За шаблоном може написати листа Санта Клаусу |
|
49. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
50. |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
51. |
Повторення вивченого матеріалу |
Модифікація |
32. |
|
Підсумковий урок з вивченого матеріалу за 1 семестр |
Усне опитування |
Усно дати відповіді на питання з узагальнення вивченого |
|
52. |
Контроль навичок мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
53. |
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
54. |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
55. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
56. |
Діагностична робота по темі “Час святкування” |
|
|
|
|
|
|
|
57. |
Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|