Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови у 3 класі
до підручника “Start up”
Губарєва С.С.,Павліченко О.М.
ІI семестр
№ |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Вправи та завдання |
||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||
Змістова лінія |
Лексика |
Літери і фонікси |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемне висловлювання |
||||
UNIT 5. Sweet Home Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|||||||||||
46 |
|
Мій новий будинок |
Запитує про кімнату, розказує про кімнати в своєму будинку, веде діалогічне мовлення з однокласником |
What room is it? How many rooms are there in the house? |
|
Впр.1,4 c.74-75 |
Впр.3 c.75 |
Впр. 2,6 c.75 |
Впр.6 с.75 |
Впр.5 с.75 |
|
47 |
|
Давай вип’ємо чашку чаю |
Показує кімнати та предмети у кімнаті |
Where is it? |
|
Впр.1-2 с.76 |
Впр.3 с.77 |
Впр.5 с.77 |
Впр.4 с.77 |
|
|
48 |
|
Моя спальня |
Розповідає про свою спальню та меблі у спальні |
What is there in your bedroom? There is a bookcase in the bedroom |
|
Впр 1, c.78
|
Впр.1-3 с.78-79 |
Впр.6(а) с.79 |
Впр.7 с.79 |
Впр.5 с.79 |
|
49 |
|
Моя спальня |
Розповідає про свою спальню та меблі у спальні |
What is there in your bedroom? There is a bookcase in the bedroom |
|
Впр 4 c.79
|
Впр.1 с.78 |
Впр.6(в) с.79 |
Впр.7 с.79 |
|
|
50 |
|
Моя квартира |
Розповідає про квартиру, задає питання другу |
Where is the bed? It is on the left of the wardrobe |
|
Впр.1 с.80 |
Впр.2, с.80 |
Впр.3(a) с.80 |
Впр.5 с.81 |
|
|
51 |
|
Моя квартира |
Розповідає про квартиру, задає питання другу |
Where is the bed? It is on the left of the wardrobe |
|
Впр.4 с.81 |
Впр.2, с.80 |
Впр.3(b) с.80 |
Впр.4 с.81 |
Впр.5 с.81 |
|
52 |
|
Що є у залі? |
Розповідає про предмети у залі та де вони знаходяться |
Where is the armchair? It is near the window. |
|
Впр.1 с.82 |
Впр.1 с.82 |
Впр.4 с.83 |
Впр.3 с.83 |
Впр.2 с.82 |
|
53 |
|
Вдома |
Розповідь про кімнату та людей у кімнаті |
Where are these people? Where is it? |
|
Впр.2 с.84 |
Впр.1 с.84 |
Впр.4 с.85 |
Впр.5 с.85 |
Впр.3 с.85 |
|
54 |
|
Час історій |
Урок усного мовлення С.86 |
||||||||
55 |
|
Ми- творчі |
Проектна робота «Давай запишемо відео» с. 87 |
||||||||
56 |
|
Повторення гра «Кубики» |
С.88 |
||||||||
57 |
|
Повторення гра «Кубики» |
С.89 |
||||||||
58 |
|
Повторення |
Проектна робота «Моя улюблена кімната» С.89 |
||||||||
UNIT 6 Our Magic Planet Громадська відповідальність:використовує модель поведінки , яка не суперечить правилам життя у суспільстві |
|||||||||||
59 |
|
Де знаходиться Англія? |
Називає частини природи, запитує та розповідає про них |
What is this? Are there rivers in England? |
|
Впр.1-3 с 90-91 |
Впр.1 с.90 |
Впр.2 с.90 |
Впр.5 с.91 |
Впр.4 с.91 |
|
60 |
|
Давай підемо у похід! |
Розповідає куди підуть і чому |
We can go to the mountains. |
|
Впр.1,3 с.92 |
Впр.1 с.92 |
Впр.2 с.92 |
Впр.7 с.93 |
|
|
61 |
|
Давай підемо у похід! |
Розповідає куди підуть і чому |
We can go to the mountains. Can you see a forest there? |
|
Впр.3 с.92 |
Впр.1 с.92 |
Впр.5 с.93 |
Впр.6 с.93 |
Проектна робота «Моя карта» |
|
62 |
|
То був чудовий день! |
Розповідає як провів день учора |
Tom was in the park yesterday. |
Was, were |
Впр.1,3 с.94-95 |
Впр.1 с.94 |
Впр.2 с.94 |
Впр.5 с.95 |
Впр.4 с.95 |
|
63 |
|
Учора не було сонця |
Ставити запитання про погоду |
Was it rainy yesterday? |
Was, were |
Впр.1,3 с.96 |
Впр.1 с.96 |
Впр.5 с.96 |
Впр.2 с.96 |
Впр.4 с.96 |
|
64 |
|
Яка сьогодні погода? |
Розказати про погоду сьогодні |
What is the weather like today? What was the weather like yesterday? |
|
Впр.2 с.97 |
Впр.1 с.97 |
Впр.3 с.98 |
Впр.5 с.98 |
Впр.4 с.98 |
|
65 |
|
Одягни світер! |
Розказати про погоду сьогодні |
What is the weather like today? What was the weather like yesterday? |
|
Впр.1,3 с.99-100 |
Впр.1 с.99 |
Впр.2 с.99 |
Впр.5 с.100 |
Впр.4 с.100 |
|
66 |
|
Яку ти любиш погоду? |
Запитує та розповідає про улюблену погоду |
What weather does Mary like? Why? |
|
Впр.1,3 с.101 |
Впр.1-2 с.101 |
Впр.4 с.102 |
Впр.6 с.102 |
Впр.5 с.102 |
|
67 |
|
Час історій |
Урок усного мовлення С.103 |
||||||||
68 |
|
Ми- творчі |
Проектна робота «Пори року». Розкажи друзям. С.104 |
||||||||
69 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.105 |
||||||||
70 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.105-106 |
||||||||
71 |
|
Проектна робота «Weather Chart» С.106 |
|||||||||
UNIT 7 Rest and Hobbies Підприємницька та фінансова грамотність:розуміє необхідність планування покупок Здоров’я і безпека :розрізняє здорові та шкідливі звички, дотримується здорового способу життя |
|||||||||||
72 |
|
Зима-це весело! |
Розповідає про зимові розваги |
How was your weekend? What about you? |
Past simple |
Впр.1-3 с.107-108 |
Впр.2 с.107 |
Впр.5 с.108 |
Впр.4 с.108 |
|
|
73 |
|
Зимовий відпочинок |
Описує як провів літо у листі |
I was in Egypt. |
Past simple |
Впр.1,4 с.109-110 |
Впр.2 с.109 |
Впр.5 с.109 |
Впр.3 с.109 |
|
|
74 |
|
Що ми робили влітку |
Пише лист другу |
Did you swim in the river? |
Past simple |
Впр.1-2 с.111 |
Впр.3 с.112 |
Впр.5 с.112 |
Впр.4 с.112 |
|
|
75 |
|
Наші хобі |
Запитує однокласника про хобі людей |
What is your mum’s hobby? |
|
Впр.1,3 с.113-114 |
Впр.2 с.113 |
Впр.5 с.114 |
Впр.4 с.114 |
Впр.4 с.114 |
|
76 |
|
Моя улюблена книга |
Розповідає про улюблену книгу у листі |
What is your favourite book? What is it about? |
|
Впр.1,2 с.115 |
Впр.2 с.115 |
Впр.3 с.115 |
Впр.6 с.115 |
Впр.5 с.115 |
|
77 |
|
Ми любимо мультики |
Розповідає про улюблені мультики |
What is your favourite cartoon? What is it about? |
|
Впр.1-3 с.117-118 |
Впр.2 с.117 |
Впр.5 с.118 |
Впр.4 с.118 |
|
|
78 |
|
Чи ти здивований? |
Розказує про свої емоції |
Are you sad? Why? |
|
Впр.1,2 с.119 |
Впр.3 с.120 |
Впр.8 с.120 |
|
|
|
79 |
|
Чи ти здивований? |
Розказує про свої емоції |
Are you sad? Why? |
|
Впр.6 с.120 |
Впр.4 с.120 |
Впр.7 с.120 |
|
Впр.5 с.120 |
|
80 |
|
Час історій |
Урок усного мовлення С.116 |
||||||||
81 |
|
Ми-творчі |
Проектна робота «Мій вільний час» с 122 |
||||||||
82 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.123 |
||||||||
83 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.124 |
||||||||
84 |
|
Повторення |
Проектна робота «Мій вільний час» |
||||||||
UNIT 8 Food Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з природою Здоров’я і безпека : дотримується здорового способу життя |
|||||||||||
85 |
|
Чи можете ви мені допомогти? |
Пише листа про проблему купити подарунок |
How can I help you? |
|
Впр.1-2 с.125 |
Впр.3 с.125 |
Впр.5 с.125 |
Впр.4 с.125 |
|
|
86 |
|
Чи є там якісь овочі? |
Розповідає як купити овочі |
Are there any peas? |
|
Впр.1,2 с.127 |
Впр.3 с.127 |
Впр.5 с.127 |
Впр.4 с.127 |
|
|
87 |
|
Чи твоя мама любить це? |
Розповідає що люблять члени сім’ї |
Does your mother like soup? |
|
Впр.1-2 с.128 |
Впр.3 с.129 |
Впр.6 с.129 |
|
|
|
88 |
|
Чи твоя мама любить це? |
Розповідає що люблять члени сім’ї |
Does your mother like soup? |
|
|
Впр.4 с.129 |
Впр.5 с.129 |
Впр.6 с.129 |
|
|
89 |
|
Чи це здорова їжа чин і? |
Розповідає про здорову, нездорову їжу |
Is it healthy or unhealthy food? |
|
Впр.1,2 с.130 |
Впр.3 с.131 |
Впр.6 с.131 |
|
|
|
90 |
|
Чи це здорова їжа чи ні? |
Складає меню |
Is it healthy or unhealthy food? |
|
|
Впр.4 с.131 |
Впр.5 с.131 |
Впр.6 с.131 |
Впр.4 с.131 |
|
91 |
|
Скільки фруктів нам треба? |
Робить покупки |
How much fruit do we need? |
|
Впр.1,2 с.132 |
Впр.3 с.133 |
Впр.5 с.133 |
Впр.4 с.133 |
Впр.4 с.133 |
|
92 |
|
Ця тарілка для вас! |
Розповідає для чого ці речі |
What is this glass for? |
|
Впр.1,2 с.134 |
Впр.3 с.135 |
|
Впр.5 с.135 |
Впр.4 с.135 |
|
93 |
|
Час історій |
Урок усного мовлення .С. 136 |
||||||||
94 |
|
Ми-творчі |
Проектна робота Робимо колаж с.137 |
||||||||
95 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.138 |
||||||||
96 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.139 |
||||||||
97 |
|
Повторення |
Проектна робота «Меню для тварини» |
||||||||
98 |
|
Діагностична робота |
Перевірка навичок аудіювання та читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
|
Діагностична робота |
Перевірка навичок письма та говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|