Календарно-тематичне планування Англійська мова 3 клас Smart Junior зі змістовими лініями ІІ семестр (3 год.)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Англійська мова 3 клас Smart Junior зі змістовими лініями І семестр. Мітчелл (3 год. на тиждень)
Перегляд файлу

ІІ СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємли-вість та фінансова грамотність

ТЕМА. Помешкання (15 год.)

49

 

Мій новий будинок. Введення і активізація нових ЛО теми.

Розповідати, що знаходиться в будинку

Ставити запитання та давати відповідь, що знаходиться в будинку

 

Prepositions of place: next to, between, behind, in front of, go down, go up, go into, get out of (p. 57)

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Співати пісню

 

50

 

Кімнати в будинку. Закріплення ЛО теми. 

Розповідати, що знаходиться в будинку

Ставити запитання та давати відповідь, що знаходиться в будинку

 

 

Where’s the doll?

It’s between the bag and the chair.

Where are the toys?

They’re behind the door.

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p. 40

 

51

 

Меблі в моїй кімнаті. Розвиток навичок читання.

Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

cupboard, bookcase, armchair, fridge, hall (p.58)

Where …?

Whose…?

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1, p. 41

 

52

 

Речі Ані та Тоні. Вдосконалення навичок читання.

Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p. 41

 

 

53

 

Чиї це речі?

Розвиток навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Possessive case

Whose coat is this?

It’s Anna’s.

Whose trainers are these?

They’re Tim’s.

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Розігрувати діалог

ex. 4 p. 59

 

54

 

Моя улюблена кімната. Розвиток навичок монологічного мовлення.

Розповідати про улюблену кімнату

garden, painting, cushion, flat, dining room, wall (p.60)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1, p. 42

 

55

 

Меблі в кімнаті. Розвиток навичок аудіювання.

Продукувати короткі фрази з описом власної кімнати

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

There is

There are

There isn’t

There aren’t

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.2, p.42

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємли-вість та фінансова грамотність

56

 

Меблі в моїй кімнаті. Розвиток навичок письма.

 

Продукувати короткі фрази з описом власної кімнати

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

Написати про свою кімнату

 

57

 

Кімнати в будинку. Розвиток діалогічного мовлення.

 

Описувати кімнати в будинку

clock, mat, mirror, radio, slippers

Повторення граматичного  матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p.43

 

 

58

 

Моє помешкання. Вдосконалення навичок письма.

Розповідати про власний будинок

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати проект «Моє помешкання»

WB ex.2, p. 44

 

59

 

Час історій. Привид. Розвиток навичок читання.

Розповідати історію за картинками

Обговорювати мораль історії

ghost, hear, noise, floor, watch TV, crisps, sweets (p. 65)

Повторення граматичного  матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1-2, p. 45

 

60

 

Моя родина та мій будинок. Розвиток навичок читання.

 

Розпізнавати та читати звуки /th/, /ch/, /sh/, /tch/

tooth, thin, this, that, chair, beach, ship, fish, kitchen, catch (p. 66)

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2, p. 46

 

61

 

Мій будинок. Повторення та узагальнення матеріалу

 

Продукувати короткі фрази з описом будинку, місцезнаходження предметів в будинку

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1, p. 47

 

 

62

 

Помешкання. Повторення. 

 

 

Продукувати короткі фрази з описом будинку, місцезнаходження предметів в будинку

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2, p. 47

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

63

 

Мій дім – моя фортеця.

Повторення вивченого

Продукувати короткі фрази з описом будинку, місцезнаходження предметів в будинку

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

Повторити вивчені слова

 

ТЕМА. Харчування (18 год.)

64

 

Продукти харчування.

Введення і активізація нових ЛО теми.

Називати продукти харчування

onions, lettuce, chocolate, biscuits, sugar, flour (p. 69)

There is some milk.

There are some eggs.

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити нові слова

Співати пісню

 

65

 

Що є в холодильнику Закріплення ЛО теми. 

Називати продукти харчування

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.48

 

66

 

Мій сніданок.

Розвиток навичок аудіювання і читання.

Розповідати про продукти харчування

omelette, peas, pancake, pineapple, peppers, coconut (p. 70)

There is some…

There are some…

There isn’t any…

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.1 p.49

 

67

 

Рецепт омлету. Розвиток навичок говоріння.

Називати інгредієнти у стравах

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

Is there any cheese?

Are there any peppers?

There isn’t any cheese in the omelette.

There aren’t any peppers in the omelette.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2-3 p.49

 

68

 

Страви в різних країнах світу. Вдосконалення навичок читання.

Продукувати короткі речення про страви в різних країнах світу

butter, jam, garlic, noodles, soup, fried chicken, cheeseburger, crepe (p. 72-73)

Verb formation in Present Simple

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.50

 

69

 

Вулична їжа. Розвиток діалогічного мовлення.

Продукувати короткі речення , розповідати про свій раціон харчування

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.50

 

70

 

Продукти в холодильнику. Розвиток навичок говоріння.

Використовувати в усному мовленні how much/how many

glass, bottle, lemonade (p. 72-73)

How much…?

How many…?

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.51

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємли-вість та фінансова грамотність

71

 

Моя улюблена їжа. Розвиток навичок письма.

 

Продукувати короткі речення в письмовій формі про улюблену страву, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

Вивчення різниці між and, but,  or

 

 

 

 

Ѵ

 

Підготувати проект «Моя улюблена страва»

WB ex.2 p.52

 

72

 

Кулінарні змагання. Розвиток навичок читання.

Продукувати короткі речення з описом страви

Vegetables (p. 76)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.53

 

 

73

 

Справа майстра боїться.

Вдосконалення навичок читання.

Обговорювати мораль історії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.53

 

74

 

Їжа. Розвиток навичок аудіювання.

Розпізнавати та читатати звуки:

s-/s/,

s-/z/,

es-/z/,

es-/iz/

 

caps, books, eggs, peas, tomatoes, cherries, glasses, buses, foxes, dishes (p. 78)

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.54

 

75

 

Страви. Вдосконалення навичок аудіювання.

Розпізнавати та читатати звуки:

s-/s/,

s-/z/,

es-/z/,

es-/iz/

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.3 p.54

 

76

 

Їжа та продукти харчування. Повторення та узагальнення вивченого.

Називати всі продукти харчування та напої.

Ставити та відповідати на питання how much…? How many…?

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.55

 

77

 

Їжа та напої. Повторення.

Називати всі продукти харчування та напої.

Ставити та відповідати на питання how much…? How many…?

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.55

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

78

 

Страви в різних країнах світу. Розвиток навичок читання.

Продукувати короткі речення про страви в різних країнах світу в усній формі. Продукувати короткі речення про свій сніданок, обід та вечерю

 

dinner, potato, pancakes, sour cream

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.56

 

79

 

Моя улюблена українська страва. Розвиток навичок письма.

Продукувати короткі речення про свій сніданок, обід та вечерю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.56

 

80

 

Незвичайні рецепти. Розвиток навичок письма.

Написати рецепт та намалювати малюнок до нього і презентувати в класі.

piece, pot, add, cut

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати проект «Незвичайний рецепт»

 

81

 

Рецепт моєї улюбленої страви. Повторення.

Називати всі продукти харчування та напої.

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.57

 

ТЕМА. Природа та навколишнє середовище України та Великої Британії (24 год.)

82

 

Вільний час. Введення і активізація нових ЛО теми.

Використовувати минулий час в усному та писемному мовленні

at home, shopping centre, bookshop ,fast food restaurant, in the morning, in the afternoon, in the evening (p. 83)

 

Past Simple ( was, were)

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2-3 p.58

 

83

 

Пригоди дітей. Закріплення ЛО теми. 

Розповідати історію за картинками

scary, funny, boring, delicious, popcorn, film (p. 84)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1 p.59

 

84

 

Пригоди в кінотеатрі. Розвиток навичок аудіювання.

Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

Verb to be in Past Simple (affirmative and interrogative sentences)

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.59

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

85

 

Природні явища. Вдосконалення навичок читання.

Говорити про природні явища

tornado, dangerous, basement, fast, street sky (p. 86)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.60

 

86

 

Торнадо в твоєму місті. Розвиток навичок говоріння.

Говорити про природні явища

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

There wasn’t a dog in the garden yesterday.

There was a cat.

There weren’t three elephants in the zoo.

There were two elephants.

 

 

 

 

 

Ѵ

 

Повторити вивчені слова

 

87

 

Місця для відвідування в місті. Вдосконалення навичок говоріння.

 

Продукувати короткі фрази та речення з описом подій минулого

amusement park, interesting, circus (p. 88)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

WB ex.2 p.61

 

88

 

Мої вихідні. Розвиток навичок письма.

Описувати події минулого (власний досвід)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

Підготувати проект «Мої вихідні»

WB ex.3 p.62

 

89

 

Мій вихідний день. Розвиток навичок читання.

Продукувати короткі фрази з описом власного минулого

clown  (p. 91)

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

WB ex.1-2 p.63

 

90

 

Мій вчитель. Розвиток навичок аудіювання.

Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/, /i:/, /u:/,

/ju:/, /eu/

dates, white, rose, teacher, food, computer (p. 92)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.64

 

91

 

Минулі події. Повторення та узагальнення вивченого.

 

Продукувати короткі фрази з описом власного минулого

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.2 p.65

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

92

 

Природні явища. Повторення

 

Продукувати короткі фрази з описом власного минулого

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Повторити вивчені слова

 

93

 

Природа.

Введення і активізація нових ЛО теми.

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

Розповідати про канікули

island, sea, sun, boat, pack (p. 95)

Past Simple

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2-3 p.66

Вивчити нові слова

 

 

94

 

Природа навколо нас. Розвиток навичок читання.

Розповідати про час, проведений на природі

forest, pick, flowers, river, bee, make fire, catch fish (p. 96)

 

Irregular verbs

 

Ѵ

 

 

 

 

 

WB ex.1 p.67

 

95

 

Відпочинок на природі. Розвиток навичок читання та аудіювання.

Розповідати про час, проведений на природі

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.2 p.67

 

96

 

День Каті з мамою. Розвиток навичок говоріння.

Продукувати короткі речення з описом минулих подій

volcano, erupt, lava, gift shop, buy postcards, look at stars, at night (p. 98)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.1 p.68

 

97

 

Минулі події. Вдосконалення навичок говоріння.

Продукувати короткі речення з описом минулих подій

Описувати малюнки

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

Past Simple

Negative sentences

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.2 p.68

 

98

 

Що твій друг робив вчора. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Діагностична робота: аудіювання

Продукувати короткі речення з описом минулих подій

Вести діалог

 

listen to music (p. 100)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.2-3 p.69

Розігрувати діалог

 

99

 

Мої минулі літні канікули. Розвиток навичок письма.

Продукувати короткі речення з описом минулих подій

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Підготувати проект «Мої минулі канікули»

ex. 2 p. 70

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Лексичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

100

 

Ведмежа. Розвиток навичок читання. Діагностична робота: читання

Продукувати короткі речення

Розповідати історію про тварин

cub, cave, mountain, vet (p.103)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.1 p.71

 

 

101

 

Каченя. Розвиток навичок аудіювання.

Розпізнавати та вивчити звуки: /k/,k/,/ŋ/

 

Називати звуки в словах, neck, bank, sink, wing, king

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2 p.72

 

 

102

 

Мої минулі канікули.

Діагностична робота: письмо

Ставити та відповідати на запитання щодо минулих подій

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.2 p.73

 

103

 

Відпочинок. Повторення та узагальнення вивченого.

Ставити та відповідати на запитання щодо минулих подій

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Повторити вивчені слова

 

104

 

Мої минулі вихідні.

Діагностична робота: говоріння

Ставити та відповідати на запитання щодо минулих подій

hotel, swimming pool, go shopping, souvenir, hill, vyshyvanka (p. 107)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.2-3 p.74

 

105

 

Час в різних куточках світу. Повторення

Ставити та відповідати на питання, котра година та яка погода в різних містах та країнах світу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 10
Оцінки та відгуки
  1. Лобач Віталіна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Dubiaha Yulia
    Дуже дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дегтяр Ірина Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Корженюк Марина Владиславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Садова Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Давиденко Оксана Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Стрельченко Тетяна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Komlyagina Vіra Dmytrivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Nemesh Oksana
    дякую гарно!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Riabukha Natalia
    Дякую за розробку плану!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 7 відгуків
docx
Додав(-ла)
Olen Nataliia
Додано
7 січня 2021
Переглядів
24548
Оцінка розробки
5.0 (10 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку