ІІ СЕМЕСТР
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА. Помешкання (15 год.) |
|||||||||||||
49 |
|
Мій новий будинок. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Розповідати, що знаходиться в будинку Ставити запитання та давати відповідь, що знаходиться в будинку |
|
Prepositions of place: next to, between, behind, in front of, go down, go up, go into, get out of (p. 57) |
|
|
Ѵ |
|
Співати пісню |
|
||
50 |
|
Кімнати в будинку. Закріплення ЛО теми. |
Розповідати, що знаходиться в будинку Ставити запитання та давати відповідь, що знаходиться в будинку
|
|
Where’s the doll? It’s between the bag and the chair. Where are the toys? They’re behind the door. |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2, p. 40 |
|
||
51 |
|
Меблі в моїй кімнаті. Розвиток навичок читання. |
Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
cupboard, bookcase, armchair, fridge, hall (p.58) |
Where …? Whose…? |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.1, p. 41 |
|
||
52 |
|
Речі Ані та Тоні. Вдосконалення навичок читання. |
Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2, p. 41
|
|
||
53 |
|
Чиї це речі? Розвиток навичок говоріння. |
Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Possessive case Whose coat is this? It’s Anna’s. Whose trainers are these? They’re Tim’s. |
|
Ѵ |
|
|
Розігрувати діалог ex. 4 p. 59 |
|
||
54 |
|
Моя улюблена кімната. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
Розповідати про улюблену кімнату |
garden, painting, cushion, flat, dining room, wall (p.60) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.1, p. 42 |
|
||
55 |
|
Меблі в кімнаті. Розвиток навичок аудіювання. |
Продукувати короткі фрази з описом власної кімнати |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
There is There are There isn’t There aren’t |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2, p.42 |
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
56 |
|
Меблі в моїй кімнаті. Розвиток навичок письма.
|
Продукувати короткі фрази з описом власної кімнати |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку
|
|
Ѵ |
|
|
Написати про свою кімнату |
|
||
57 |
|
Кімнати в будинку. Розвиток діалогічного мовлення.
|
Описувати кімнати в будинку |
clock, mat, mirror, radio, slippers |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2, p.43
|
|
||
58 |
|
Моє помешкання. Вдосконалення навичок письма. |
Розповідати про власний будинок |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
Підготувати проект «Моє помешкання» WB ex.2, p. 44 |
|
||
59 |
|
Час історій. Привид. Розвиток навичок читання. |
Розповідати історію за картинками Обговорювати мораль історії |
ghost, hear, noise, floor, watch TV, crisps, sweets (p. 65) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
|
Ѵ |
|
WB ex.1-2, p. 45 |
|
||
60 |
|
Моя родина та мій будинок. Розвиток навичок читання.
|
Розпізнавати та читати звуки /th/, /ch/, /sh/, /tch/ |
tooth, thin, this, that, chair, beach, ship, fish, kitchen, catch (p. 66) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Ѵ |
|
|
|
WB ex.2, p. 46 |
|
||
61 |
|
Мій будинок. Повторення та узагальнення матеріалу
|
Продукувати короткі фрази з описом будинку, місцезнаходження предметів в будинку |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1, p. 47
|
|
||
62 |
|
Помешкання. Повторення.
|
Продукувати короткі фрази з описом будинку, місцезнаходження предметів в будинку |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2, p. 47
|
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
63 |
|
Мій дім – моя фортеця. Повторення вивченого |
Продукувати короткі фрази з описом будинку, місцезнаходження предметів в будинку |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчені слова |
|
||
ТЕМА. Харчування (18 год.) |
|||||||||||||
64 |
|
Продукти харчування. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Називати продукти харчування |
onions, lettuce, chocolate, biscuits, sugar, flour (p. 69) |
There is some milk. There are some eggs. |
|
|
Ѵ |
|
Вивчити нові слова Співати пісню |
|
||
65 |
|
Що є в холодильнику Закріплення ЛО теми. |
Називати продукти харчування |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2 p.48 |
|
||
66 |
|
Мій сніданок. Розвиток навичок аудіювання і читання. |
Розповідати про продукти харчування |
omelette, peas, pancake, pineapple, peppers, coconut (p. 70) |
There is some… There are some… There isn’t any… |
|
Ѵ
|
|
|
WB ex.1 p.49 |
|
||
67 |
|
Рецепт омлету. Розвиток навичок говоріння. |
Називати інгредієнти у стравах |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Is there any cheese? Are there any peppers? There isn’t any cheese in the omelette. There aren’t any peppers in the omelette. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2-3 p.49 |
|
||
68 |
|
Страви в різних країнах світу. Вдосконалення навичок читання. |
Продукувати короткі речення про страви в різних країнах світу |
butter, jam, garlic, noodles, soup, fried chicken, cheeseburger, crepe (p. 72-73) |
Verb formation in Present Simple |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1 p.50 |
|
||
69 |
|
Вулична їжа. Розвиток діалогічного мовлення. |
Продукувати короткі речення , розповідати про свій раціон харчування |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2 p.50 |
|
||
70 |
|
Продукти в холодильнику. Розвиток навичок говоріння. |
Використовувати в усному мовленні how much/how many |
glass, bottle, lemonade (p. 72-73) |
How much…? How many…? |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2 p.51
|
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
71 |
|
Моя улюблена їжа. Розвиток навичок письма.
|
Продукувати короткі речення в письмовій формі про улюблену страву, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Вивчення різниці між and, but, or |
|
|
Ѵ |
|
Підготувати проект «Моя улюблена страва» WB ex.2 p.52 |
|
||
72 |
|
Кулінарні змагання. Розвиток навичок читання. |
Продукувати короткі речення з описом страви |
Vegetables (p. 76) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1 p.53
|
|
||
73 |
|
Справа майстра боїться. Вдосконалення навичок читання. |
Обговорювати мораль історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.53 |
|
||
74 |
|
Їжа. Розвиток навичок аудіювання. |
Розпізнавати та читатати звуки: s-/s/, s-/z/, es-/z/, es-/iz/
|
caps, books, eggs, peas, tomatoes, cherries, glasses, buses, foxes, dishes (p. 78) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2 p.54 |
|
||
75 |
|
Страви. Вдосконалення навичок аудіювання. |
Розпізнавати та читатати звуки: s-/s/, s-/z/, es-/z/, es-/iz/
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.3 p.54 |
|
||
76 |
|
Їжа та продукти харчування. Повторення та узагальнення вивченого. |
Називати всі продукти харчування та напої. Ставити та відповідати на питання how much…? How many…? |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1 p.55 |
|
||
77 |
|
Їжа та напої. Повторення. |
Називати всі продукти харчування та напої. Ставити та відповідати на питання how much…? How many…? |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ
|
|
WB ex.2 p.55 |
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
78 |
|
Страви в різних країнах світу. Розвиток навичок читання. |
Продукувати короткі речення про страви в різних країнах світу в усній формі. Продукувати короткі речення про свій сніданок, обід та вечерю
|
dinner, potato, pancakes, sour cream |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1 p.56 |
|
||
79 |
|
Моя улюблена українська страва. Розвиток навичок письма. |
Продукувати короткі речення про свій сніданок, обід та вечерю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.56 |
|
||
80 |
|
Незвичайні рецепти. Розвиток навичок письма. |
Написати рецепт та намалювати малюнок до нього і презентувати в класі. |
piece, pot, add, cut |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Підготувати проект «Незвичайний рецепт» |
|
||
81 |
|
Рецепт моєї улюбленої страви. Повторення. |
Називати всі продукти харчування та напої.
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1 p.57 |
|
||
ТЕМА. Природа та навколишнє середовище України та Великої Британії (24 год.) |
|||||||||||||
82 |
|
Вільний час. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Використовувати минулий час в усному та писемному мовленні |
at home, shopping centre, bookshop ,fast food restaurant, in the morning, in the afternoon, in the evening (p. 83)
|
Past Simple ( was, were) |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2-3 p.58 |
|
||
83 |
|
Пригоди дітей. Закріплення ЛО теми. |
Розповідати історію за картинками |
scary, funny, boring, delicious, popcorn, film (p. 84) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.1 p.59 |
|
||
84 |
|
Пригоди в кінотеатрі. Розвиток навичок аудіювання. |
Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку
|
Verb to be in Past Simple (affirmative and interrogative sentences) |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.59 |
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
85 |
|
Природні явища. Вдосконалення навичок читання. |
Говорити про природні явища |
tornado, dangerous, basement, fast, street sky (p. 86) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2 p.60 |
|
||
86 |
|
Торнадо в твоєму місті. Розвиток навичок говоріння. |
Говорити про природні явища |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку
|
There wasn’t a dog in the garden yesterday. There was a cat. There weren’t three elephants in the zoo. There were two elephants. |
|
|
Ѵ |
|
Повторити вивчені слова |
|
||
87 |
|
Місця для відвідування в місті. Вдосконалення навичок говоріння.
|
Продукувати короткі фрази та речення з описом подій минулого |
amusement park, interesting, circus (p. 88) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
|
Ѵ
|
|
|
WB ex.2 p.61 |
|
||
88 |
|
Мої вихідні. Розвиток навичок письма. |
Описувати події минулого (власний досвід) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
Підготувати проект «Мої вихідні» WB ex.3 p.62 |
|
||
89 |
|
Мій вихідний день. Розвиток навичок читання. |
Продукувати короткі фрази з описом власного минулого |
clown (p. 91) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
WB ex.1-2 p.63 |
|
||
90 |
|
Мій вчитель. Розвиток навичок аудіювання. |
Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/, /i:/, /u:/, /ju:/, /eu/ |
dates, white, rose, teacher, food, computer (p. 92) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.64 |
|
||
91 |
|
Минулі події. Повторення та узагальнення вивченого.
|
Продукувати короткі фрази з описом власного минулого |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.65 |
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
92 |
|
Природні явища. Повторення
|
Продукувати короткі фрази з описом власного минулого |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчені слова |
|
||
93 |
|
Природа. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті Розповідати про канікули |
island, sea, sun, boat, pack (p. 95) |
Past Simple |
Ѵ |
|
|
|
WB ex.2-3 p.66 Вивчити нові слова
|
|
||
94 |
|
Природа навколо нас. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про час, проведений на природі |
forest, pick, flowers, river, bee, make fire, catch fish (p. 96)
|
Irregular verbs |
Ѵ
|
|
|
|
WB ex.1 p.67 |
|
||
95 |
|
Відпочинок на природі. Розвиток навичок читання та аудіювання. |
Розповідати про час, проведений на природі |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ
|
|
|
WB ex.2 p.67 |
|
||
96 |
|
День Каті з мамою. Розвиток навичок говоріння. |
Продукувати короткі речення з описом минулих подій |
volcano, erupt, lava, gift shop, buy postcards, look at stars, at night (p. 98) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ
|
|
|
WB ex.1 p.68 |
|
||
97 |
|
Минулі події. Вдосконалення навичок говоріння. |
Продукувати короткі речення з описом минулих подій Описувати малюнки |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Past Simple Negative sentences |
|
Ѵ
|
|
|
WB ex.2 p.68 |
|
||
98 |
|
Що твій друг робив вчора. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Діагностична робота: аудіювання |
Продукувати короткі речення з описом минулих подій Вести діалог
|
listen to music (p. 100) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ
|
|
|
WB ex.2-3 p.69 Розігрувати діалог |
|
||
99 |
|
Мої минулі літні канікули. Розвиток навичок письма. |
Продукувати короткі речення з описом минулих подій
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
Ѵ
|
|
|
Підготувати проект «Мої минулі канікули» ex. 2 p. 70
|
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
100 |
|
Ведмежа. Розвиток навичок читання. Діагностична робота: читання |
Продукувати короткі речення Розповідати історію про тварин |
cub, cave, mountain, vet (p.103) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ
|
|
|
|
WB ex.1 p.71
|
|
||
101 |
|
Каченя. Розвиток навичок аудіювання. |
Розпізнавати та вивчити звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/
|
Називати звуки в словах, neck, bank, sink, wing, king |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ
|
|
|
|
WB ex.2 p.72
|
|
||
102 |
|
Мої минулі канікули. Діагностична робота: письмо |
Ставити та відповідати на запитання щодо минулих подій |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
Ѵ
|
|
|
WB ex.2 p.73 |
|
||
103 |
|
Відпочинок. Повторення та узагальнення вивченого. |
Ставити та відповідати на запитання щодо минулих подій |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
Ѵ
|
|
|
Повторити вивчені слова |
|
||
104 |
|
Мої минулі вихідні. Діагностична робота: говоріння |
Ставити та відповідати на запитання щодо минулих подій |
hotel, swimming pool, go shopping, souvenir, hill, vyshyvanka (p. 107) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
Ѵ
|
|
|
WB ex.2-3 p.74 |
|
||
105 |
|
Час в різних куточках світу. Повторення |
Ставити та відповідати на питання, котра година та яка погода в різних містах та країнах світу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
Ѵ
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||
Змістові лінії:
1