Календарно-тематичне планування уроків
з факультативного курсу «Поетика» у 6 класі.
ІІ семестр
2018-2019 н. р.
(1 год. на тиждень)
Навчальна програма: програма факультативного курсу «Поетика» для 5–6 класів загальноосвітніх навчальних закладів (Лист МОН України від 05.02.2016 № 21/12-Г-32)
2 СЕМЕСТР |
|||
ТЕМА. РИМУВАННЯ. (6 год.) |
|||
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
14. |
Основні форми римування. |
|
|
15. |
Парне римування у віршах В. Симоненка («Лебеді материн-ства» та ін). |
|
|
16. |
Перехресне римування. у вір-шах В.Сосюри «Як не любити рідну мову», «О дай мені сили. Моя Україно». |
|
|
17. |
Кільцеве римування у вірші Б.Стельмаха «Ліхтар». ТЛ: парне, перехресне, кільцеве римування. |
|
|
18. |
Складання власних віршів. |
|
|
19. |
Узагальнення з теми «Римування». |
|
ТО |
ТЕМА. ЗНАЙОМСТВО З МИТЦЯМИ УКРАЇНИ. (3 год.) |
|||
20. |
Зображення краси природи «В осінньому саду» за віршами сучасних українських поетів Д.Білоуса, В. Голобородька, Г.Іваненка, П.Короля, Д.Чередниченка. |
|
|
21. |
«Буду я навчатись мови золотої» за творами українських поетів-класиків В.Сосюри, А.Малишка, М.Рильського, В.Симоненка, Д.Павличка. |
|
|
22. |
Урок-гра «Поле чудес» з метою вивчення української поезії. |
|
|
ТЕМА. СТРОФА ТА ЇЇ ВИДИ У ТВОРЧОСТІ ПОЕТІВ УКРАЇНИ. (2 год) |
|||
23. |
Поняття про строфу. Строфічний та астрофічний вірш. |
|
|
24. |
Вірш-строфоїд. Види строф у поезіях Дмитра Чередниченка. ТЛ: строфа, строфоїд, астрофічний вірш. |
|
ТО |
ТЕМА. РІЗНОВИДИ СТРОФИ У ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПОЕТІВ. (5 год.) |
|||
25. |
Одноримки. Двовірш або дистих у поезії Ліни Костенко. Кольорові сонети Марини Павленко. Рондель М. Боровка. |
|
|
26. |
Тривірш, терцет, терцина у творчості І.Франка, тріолет в поезії О. Олеся, хоку у творчості О. Довгоп’ят. |
|
|
27. |
Катрен у творчості В. Стуса. П’ятивірш, секстина та різновиди рим. Сонет у творчості Д. Павличка. |
|
|
28. |
Верлібр у творчості сучасних поетів П. Розвозчика, М.Павленко. ТЛ: сонет, верлібр. |
|
|
29. |
Узагальнення з теми «Різновиди строфи у творчості українських поетів». |
|
|
ТЕМА. ВІРШІ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ. (3 год.) |
|||
30. |
Зображення побаченого, почутого через іронію на прикладі віршів Миколи Зайця. |
|
|
31. |
Роль гумору в житті людей. Гумористичні вірші Грицька Бойка. Зображення України, родини за творами українських письменників Т.Петровської, В.Крищенка. ТЛ: гумор, іронія, художній образ. |
|
|
32. |
Узагальнення вивченого. Підсумковй урок |
|
ТО |