Календарно-тематичне планування з хімії
8 клас( 68 год, 2 год на тиждень)
І семестр
№ п/п уроку |
Дата, клас |
Теми розділів, тем та уроків |
Примітка |
Домашнє завдання |
||
8-А |
|
|
|
|||
1. |
|
Найважливіші хімічні поняття. |
Демонстрації: Речовини з атомними, молекулярними,йонами кристалічними решітками.
|
|
||
2. |
|
Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакція розкладу, сполучення. |
|
|
||
3. |
|
Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою.. |
Таблиці: « Періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва» , |
|
||
4. |
|
Масова частка елемента в складній речовині |
|
|
||
5. |
|
Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів. |
Таблиця: « Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва». |
|
||
6. |
|
Поняття про лужні, інертні елементи, галогени. |
Таблиця: « Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва». |
|
||
7. |
|
Будова атома. Склад атомних ядер ( протони і нейтрони)
|
Таблиця: « Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва». |
|
||
8. |
|
Протонне число. Нуклонне число. |
Таблиця: « Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва» ( довга та коротка форми) |
|
||
9. |
|
Стан електронів в атомах. Електронні орбіта лі. Енергетичні рівні та підрівні. |
Таблиця: « Будова атома» Демонстрації: Моделі атомів. |
|
||
10. |
|
Заповнення енергетичних рівнів та підрівнів електронами в атомах хімічних елементів № 1-20. |
Таблиця: « Будова атома» |
|
||
11. |
|
Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-20 |
Таблиця: « Періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва» |
|
||
12. |
|
Поняття про радіус атома. |
Демонстрації: Форми електронних орбіта лей. |
|
||
13. |
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з теми « Будова атома». |
Таблиця: «Періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва». |
|
||
14. |
|
Періодичний закон Д. І. Менделєєва |
|
|
||
15. |
|
Періодична система хімічних елементів ,її структура. |
Таблиця: « Періодична система хімічних Д. І. Менделєєва». |
|
||
16.
|
|
Періодична система хімічних елементів з позиції теорії будови атома. |
Таблиця: « Періодична система хімічних Д. І. Менделєєва». |
|
||
17. |
|
Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома. |
Таблиця: « Періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва». |
|
||
18. |
|
Значення періодичного закону
|
|
|
||
19. |
|
Захист проектів |
|
|
||
20. |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми: «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів» |
|
|
||
21. |
|
Природа хімічного зв'язку.. |
Таблиця : « Хімічний зв'язок» |
|
||
22. |
|
Електронегативність елементів |
|
|
||
23. |
|
Йони. Йонний зв'язок, його утворення. |
Таблиця : « Йонний зв'язок» |
|
||
24. |
|
Ковалентний зв'язок, його види полярний і неполярний. Утворення ковалентного неполярного зв'язку. |
Таблиця : « Ковалентний зв'язок» |
|
||
25. |
|
Утворення ковалентного полярного зв'язку. Електронні формули молекул. |
Таблиця: « Ковалентний зв'язок» |
|
||
26. |
|
Кристалічні гратки. Атомні, мо лекулярні та йонні кристали.. |
|
|
||
27. |
|
Залежність фізичних властивостей речовини від типів кристалічних граток |
Лабораторний дослід № 1. Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови.
|
|
||
28. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 1.Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних граток. |
Демонстрації: Моделі кристалічних граток різних типів. |
|
||
29. |
|
Представлення результатів навчальних проектів. |
|
|
||
30. |
|
Узагальнення та систематизація знань,умінь та навичок учнів з теми « Хімічний зв' язок і будова речовини». |
|
|
||
31. |
|
Кількість речовини. Моль - одиниця кількості речовини. Число Авогадро. |
Демонстрації: Деякі речовини металів, неметалів і складних речовин кількістю речовини 1 моль ( залізо, сірка, вода, натрій хлорид) |
|
||
32. |
|
Обчислення числа частинок ( атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини. |
|
|
||
33. |
|
Молярна маса. Обчислення за хімічною формулою молярної маси, маси і кількості речовини. |
|
|
||