Завдання: Поглибити знання про кристалічні ґратки та властивості твердих речових залежно від типу хімічного зв’язку ; залучити учнів до пошуково –дослідницької роботи; розвинути вміння самостійно аналізувати, порівнювати інформацію і робити висновки; Розвинути навики творчого мислення при проектуванні.
Опрацювати інформацію про кристалічні гратки та залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних граток. Виконавши домашній експеримент, здійснити дослідження фізичних властивостей (розчинності у воді, температури плавлення) запропонованих речовин (кухонна сіль, цукор, лід, пісок, мідь, залізо) з різними типами кристалічних граток. Можна проявити креативність обравши інші речовини та отримати за це додаткові бали.
Скористатись довідковою літературою, щоб підтвердити чи спростувати результати своїх досліджень. Зробити висновки. Обрати форму презентації виконаних дослід-жень та отриманих результатів (покрокова фотосесія, відеоролик, мультимедійна презентація, плакат…). Оформити матеріали проекту ,вказати літературні джерела та інтернет –ресурси. Презентувати свою роботу.