Календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету «Я досліджую світ». 1 клас. НУШ

Про матеріал
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету «Я досліджую світ» 1 клас. НУШ. ІІ семестр, без очікуваних результатів навчання. Відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна. За підручником «Я досліджую світ», автори: О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. На основі планування з сайту https://svitdovkola.org/metodic/yds1
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету «Я досліджую світ»

(За підручником «Я досліджую світ», автори: О.В. Волощенко, О.П. Козак, Г.С. Остапенко. Відповідно до Типової програми, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна

1 клас

II семестр

 

Тема уроку

Дата

Примітка

 

Тиждень 17. Світ захоплень

Підручник, ч. 2: с. 4–10.

Робочий зошит 3: с. 2–6

 

 

113

Які справи дарують мені радість? Захоплююсь від душі та для душі

 

 

114

Яскраве розмаїття захоплень

 

 

115

Мої захоплення

 

 

116

Чи завжди захоплення нам на користь? Захоплення не лише в радість…

 

 

117

Захоплення плекаємо та про безпеку пам’ятаємо

 

 

118

Яка справа може стати твоїм захопленням?

У пошуках справи до душі

 

 

119

Пробуємо нові захоплення, або Таємниче послання

 

 

 

Тиждень 18. Ми — мандрівники

Підручник, ч. 2: с. 11–17.

Робочий зошит 3: с. 7–12

 

 

120

Як мандрувати безпечно?

Мандрівний тиждень розпочинаємо!

 

 

121

Збираємося в мандрівку

 

 

122

Мандрівка не завжди весела

 

 

123

Різні мандрівки різні правила безпеки

 

 

124

Чим цікава мандрівка до Києва?

Мандрівка до Києва

 

 

125

Віртуальна мандрівка до Києва

 

 

126

Як мандрувати світом, не засмічуючи довкілля?

Мандрівники та природа

 

 

 

Тиждень 19. Ми — винахідники

Підручник, ч. 2: с. 18–24.

 Робочий зошит 3: с. 13–18

 

 

127

Чи можна бути винахідником у наш час?

Винаходи навколо нас

 

 

128

Винахідником може стати кожний.

 

 

129

Як народжуються винаходи?

Винаходи в нашому повсякденні.

 

 

130

Смачні та неочікувані винаходи

 

 

131

Мріємо про винаходи

 

 

132

Як природа допомагає винахідникам?

Природа мудра винахідниця

 

 

133

Винахідники та їхні винаходи

 

 

 

Тиждень 20. Спорт

Підручник, ч. 2: с. 25–31.

Робочий зошит 3: с. 19–24

 

 

134

Навіщо потрібний спорт?

Спорт це…

 

 

135

Для чого спортсменам потрібні вболівальники?

Ми вболівальники та дослідники спорту

 

 

136

Чому варто займатися фізкультурою?

Фізкультура та спорт: у чому різниця?

 

 

137

Фізкультура для всіх

 

 

138

Які риси характеру розви- ває спорт?

Спорт це не лише перемоги

 

 

139

Фізкультура це клас

 

 

140

Чому Олімпійські ігри — особливі змагання?

Особливі змагання

 

 

 

Тиждень 21. Книжка

Підручник, ч. 2: с. 32–38.

Робочий зошит 3: с. 25–30

 

 

141

Як книжка з’являється на світ?

Книжки за обкладинками зустрічаю

 

 

142

Як народжується книжка?

 

 

143

Як створити власну книжку?

 

 

144

Які бувають книжки?

Досліджуємо книжки

 

 

145

Книжки бувають різні

 

 

146

Чому треба берегти книжки?

Ліс та книжки

 

 

147

Якби книжки вміли говорити…

 

 

 

Тиждень 22. Транспорт

Підручник, ч. 2: с. 39–45.

Робочий зошит 3: с. 31–36

 

 

148

Який буває транспорт?

Транспорт навколо нас

 

 

149

Такий різний транспорт!

 

 

150

Чи лише людей возить транспорт?

 

 

151

Як бути гарним пасажиром?

Правила для пасажирів

 

 

152

Квиток у транспорті

 

 

153

Для чого потрібні правила дорожнього руху?

Важливі правила на дорозі

 

 

154

Яким буде транспорт майбутнього?

Думаємо, уявляємо, мріємо та фантазуємо

 

 

 

Тиждень 23. Світ професій

Підручник, ч. 2: с. 46–52. Робочий зошит 3: с. 37–42

 

 

155

Люди яких професій мені допомагають?

Зазираємо у світ професій

 

 

156

Ми і фахівці

 

 

157

Нові та знайомі професії

 

 

158

Яка професія моєї мрії?

Наші мрії

 

 

159

Йду до мрії

 

 

160

Яка професія найважливіша?

Вибираю найкращу професію

 

 

161

Чим пахнуть професії?

 

 

 

Тиждень 24. Підкорюємо час

Підручник, ч. 2: с. 53–59.

Робочий зошит 3: с. 43–48

 

 

162

Чим вимірюють час?

Годинник і час

 

 

163

Година мало чи багато?

 

 

164

Визначаємо час

 

 

165

Навіщо потрібно бути пунктуальними?

Що таке пунктуальність?

 

 

166

Що буває, коли ми запізнюємося?

 

 

167

Як керувати часом?

Плануємо свій час

 

 

168

Все встигаємо і часу не гаємо

 

 

 

Тиждень 25. Весняна мозаїка

Підручник, ч. 2: с. 60–66.

Робочий зошит 4: с. 2–5

 

 

169

Як приходить весна?

Привіт, Весно!

 

 

170

Перші кроки весни

 

 

171

Весну закликаємо

 

 

172

Які квіти прокидаються першими?

Першоцвіти

 

 

173

Бережімо первоцвіти!

 

 

174

Чим заклопотані птахи навесні?

Зустрічаємо птахів

 

 

175

Пташині клопоти навесні

 

 

 

Тиждень 26. Великдень

Підручник, ч. 2: с. 67–73

Робочий зошит 4: с. 6–9

 

 

176

Чому святкують Великдень?

Особливе свято

 

 

177

Про що розповідає писанка?

Придивляємося до писанки

 

 

178

Крашанки та писанки

 

 

179

Що покладемо у великодній кошик?

Складаємо великодній кошик

 

 

180

Великодня пригода

 

 

181

Як святкують Великдень у світі?

Великодня мандрівка світом

 

 

182

Цікаві великодні традиції

 

 

 

Тиждень 27. Навіщо ми їмо?

Підручник, ч. 2: с. 74–80.

Робочий зошит 4: с. 10–14

 

 

183

Навіщо потрібно їсти?

Їжа джерело нашої сили

 

 

184

Страви бувають різними

 

 

185

Щоденне меню

 

 

186

Яка їжа корисна для мого організму?

Їжу потрібно вміти вибирати

 

 

187

Незвичайна тарілка

 

 

188

Як поводитися за столом?

Етикет це серйозно

 

 

189

Великі та маленькі таємниці сервірування

 

 

 

Тиждень 28. Світ рослин

Підручник, ч. 2: с. 81–87.

 Робочий зошит 4: с. 15–19

 

 

190

Навіщо людині потрібні рослини?

Мандрівка до рослин

 

 

191

Рослини краса Землі та наші помічники

 

 

192

Що потрібно рослинам для життя?

Без чого рослини не можуть жити?

 

 

193

Досліджуємо, спостерігаємо і робимо висновки

 

 

194

Що спільного між усіма рослинами?

Усі рослини різні, але є й спільне

 

 

195

Із чого починається рослинка?

 

 

196

Як берегти рослини?

Бережімо рослини!

 

 

 

 

Тиждень 29. Світ тварин

Підручник, ч. 2: с. 88–94.

Робочий зошит 4: с. 20–24

 

 

197

Які бувають тварини?

До тварин у гості

 

 

198

Тварини і схожі, і різні

 

 

199

Павуки не комахи

 

 

200

Як живуть свійські та дикі тварини?

Тварини біля нас

 

 

201

Порівнюємо тварин — знаходимо спільне та відмінне

 

 

202

Чи можуть дикі тварини стати хатніми?

Рідна хатинка наймиліша

 

 

203

Ми і тварини

 

 

 

Тиждень 30. Веселка

Підручник, ч. 2: с. 95–101.

Робочий зошит 4: с. 25–29

 

 

204

Що потрібно, щоб з’явилася веселка?

Веселка в небі сяє

 

 

205

Веселка та явища природи

 

 

206

Незвичайні веселки

 

 

207

Які кольори має веселка?

Кольори веселки навколо

 

 

208

Що спільного між словами “веселка” та “весело”?

На згадку про веселку

 

 

209

Веселка це весело

 

 

210

Закликаємо веселку

 

 

 

Тиждень 31. Моя родина

Підручник, ч. 2: с. 102–108.

Робочий зошит 4: с. 30–34

 

 

211

Хто є в моїй родині?

Родина від батька до сина

 

 

212

Сімʼя та родина

 

 

213

Моя родина

 

 

214

У чому сила родини?

Сім - я

 

 

215

Сила родини

 

 

216

Які я маю обов’язки в сім’ї?

Наші обов’язки в родині

 

 

217

Родина — єдине ціле

 

 

 

Тиждень 32. Ми — українці. Ми — європейці

Підручник, ч. 2: с. 109–115.

Робочий зошит 4: с. 35–39

 

 

218

Українці хто ми?

Ми українці

 

 

219

Україна моя

 

 

220

Ми діти України

 

 

221

Що закодовано в українській вишиванці?

Наша вишиванка

 

 

222

Бути справжнім українцем

 

 

223

Що ти розкажеш про Україну друзям з інших країн?

Бути європейцем круто

 

 

224

Розповідаємо про Україну

 

 

 

Тиждень 33. Літня мозаїка

Підручник, ч. 2: с. 116–122.

Робочий зошит 4: с. 40–45

 

 

225

Як упізнати літо?

Зазирає до нас літо

 

 

226

Ознаки літа

 

 

227

Літо у віршах та загадках

 

 

228

Як змінюється природа влітку?

Жива та нежива природа влітку

 

 

229

Тварини і рослини влітку

 

 

230

Як провести літні канікули безпечно?

Літні канікули і безпека

 

 

231

Слушні поради на канікули

 

 

 

Тиждень 34. Плануємо екскурсію

Підручник, ч. 2: с. 123–125.

Робочий зошит 4: с. 46–48

 

 

232

Як ми зростали?

Наші великі та маленькі перемоги

 

 

233

Пригадуємо рік і радіємо успіхам

 

 

234

Як спланувати екскурсію?

Плануємо екскурсію

 

 

235

Плануємо екскурсію: збираємося

 

 

236

Як поводитися під час екскурсії?

Плануємо екскурсію: пригадуємо правила поведінки

 

 

237

Віртуальна екскурсія до зоопарку — 1

 

 

238

Віртуальна екскурсія до зоопарку — 2

 

 

239

Наші досягнення

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ребрина Maйя Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
2 січня
Переглядів
3575
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку