Календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету «Я досліджую світ»
(За підручником «Я досліджую світ», автори: О.В. Волощенко, О.П. Козак, Г.С. Остапенко. Відповідно до Типової програми, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна
1 клас
II семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Тиждень 17. Світ захоплень Підручник, ч. 2: с. 4–10. Робочий зошит № 3: с. 2–6 |
|
|
113 |
Які справи дарують мені радість? Захоплююсь від душі та для душі |
|
|
114 |
Яскраве розмаїття захоплень |
|
|
115 |
Мої захоплення |
|
|
116 |
Чи завжди захоплення нам на користь? Захоплення не лише в радість… |
|
|
117 |
Захоплення плекаємо та про безпеку пам’ятаємо |
|
|
118 |
Яка справа може стати твоїм захопленням? У пошуках справи до душі |
|
|
119 |
Пробуємо нові захоплення, або Таємниче послання |
|
|
|
Тиждень 18. Ми — мандрівники Підручник, ч. 2: с. 11–17. Робочий зошит № 3: с. 7–12 |
|
|
120 |
Як мандрувати безпечно? Мандрівний тиждень розпочинаємо! |
|
|
121 |
Збираємося в мандрівку |
|
|
122 |
Мандрівка не завжди весела |
|
|
123 |
Різні мандрівки — різні правила безпеки |
|
|
124 |
Чим цікава мандрівка до Києва? Мандрівка до Києва |
|
|
125 |
Віртуальна мандрівка до Києва |
|
|
126 |
Як мандрувати світом, не засмічуючи довкілля? Мандрівники та природа |
|
|
|
Тиждень 19. Ми — винахідники Підручник, ч. 2: с. 18–24. Робочий зошит № 3: с. 13–18 |
|
|
127 |
Чи можна бути винахідником у наш час? Винаходи навколо нас |
|
|
128 |
Винахідником може стати кожний. |
|
|
129 |
Як народжуються винаходи? Винаходи в нашому повсякденні. |
|
|
130 |
Смачні та неочікувані винаходи |
|
|
131 |
Мріємо про винаходи |
|
|
132 |
Як природа допомагає винахідникам? Природа — мудра винахідниця |
|
|
133 |
Винахідники та їхні винаходи |
|
|
|
Тиждень 20. Спорт Підручник, ч. 2: с. 25–31. Робочий зошит № 3: с. 19–24 |
|
|
134 |
Навіщо потрібний спорт? Спорт — це… |
|
|
135 |
Для чого спортсменам потрібні вболівальники? Ми — вболівальники та дослідники спорту |
|
|
136 |
Чому варто займатися фізкультурою? Фізкультура та спорт: у чому різниця? |
|
|
137 |
Фізкультура — для всіх |
|
|
138 |
Які риси характеру розви- ває спорт? Спорт — це не лише перемоги |
|
|
139 |
Фізкультура — це клас |
|
|
140 |
Чому Олімпійські ігри — особливі змагання? Особливі змагання |
|
|
|
Тиждень 21. Книжка Підручник, ч. 2: с. 32–38. Робочий зошит № 3: с. 25–30 |
|
|
141 |
Як книжка з’являється на світ? Книжки за обкладинками зустрічаю |
|
|
142 |
Як народжується книжка? |
|
|
143 |
Як створити власну книжку? |
|
|
144 |
Які бувають книжки? Досліджуємо книжки |
|
|
145 |
Книжки бувають різні |
|
|
146 |
Чому треба берегти книжки? Ліс та книжки |
|
|
147 |
Якби книжки вміли говорити… |
|
|
|
Тиждень 22. Транспорт Підручник, ч. 2: с. 39–45. Робочий зошит № 3: с. 31–36 |
|
|
148 |
Який буває транспорт? Транспорт навколо нас |
|
|
149 |
Такий різний транспорт! |
|
|
150 |
Чи лише людей возить транспорт? |
|
|
151 |
Як бути гарним пасажиром? Правила для пасажирів |
|
|
152 |
Квиток у транспорті |
|
|
153 |
Для чого потрібні правила дорожнього руху? Важливі правила на дорозі |
|
|
154 |
Яким буде транспорт майбутнього? Думаємо, уявляємо, мріємо та фантазуємо |
|
|
|
Тиждень 23. Світ професій Підручник, ч. 2: с. 46–52. Робочий зошит № 3: с. 37–42 |
|
|
155 |
Люди яких професій мені допомагають? Зазираємо у світ професій |
|
|
156 |
Ми і фахівці |
|
|
157 |
Нові та знайомі професії |
|
|
158 |
Яка професія моєї мрії? Наші мрії |
|
|
159 |
Йду до мрії |
|
|
160 |
Яка професія найважливіша? Вибираю найкращу професію |
|
|
161 |
Чим пахнуть професії? |
|
|
|
Тиждень 24. Підкорюємо час Підручник, ч. 2: с. 53–59. Робочий зошит № 3: с. 43–48 |
|
|
162 |
Чим вимірюють час? Годинник і час |
|
|
163 |
Година — мало чи багато? |
|
|
164 |
Визначаємо час |
|
|
165 |
Навіщо потрібно бути пунктуальними? Що таке пунктуальність? |
|
|
166 |
Що буває, коли ми запізнюємося? |
|
|
167 |
Як керувати часом? Плануємо свій час |
|
|
168 |
Все встигаємо і часу не гаємо |
|
|
|
Тиждень 25. Весняна мозаїка Підручник, ч. 2: с. 60–66. Робочий зошит № 4: с. 2–5 |
|
|
169 |
Як приходить весна? Привіт, Весно! |
|
|
170 |
Перші кроки весни |
|
|
171 |
Весну закликаємо |
|
|
172 |
Які квіти прокидаються першими? Першоцвіти |
|
|
173 |
Бережімо первоцвіти! |
|
|
174 |
Чим заклопотані птахи навесні? Зустрічаємо птахів |
|
|
175 |
Пташині клопоти навесні |
|
|
|
Тиждень 26. Великдень Підручник, ч. 2: с. 67–73 Робочий зошит № 4: с. 6–9 |
|
|
176 |
Чому святкують Великдень? Особливе свято |
|
|
177 |
Про що розповідає писанка? Придивляємося до писанки |
|
|
178 |
Крашанки та писанки |
|
|
179 |
Що покладемо у великодній кошик? Складаємо великодній кошик |
|
|
180 |
Великодня пригода |
|
|
181 |
Як святкують Великдень у світі? Великодня мандрівка світом |
|
|
182 |
Цікаві великодні традиції |
|
|
|
Тиждень 27. Навіщо ми їмо? Підручник, ч. 2: с. 74–80. Робочий зошит № 4: с. 10–14 |
|
|
183 |
Навіщо потрібно їсти? Їжа — джерело нашої сили |
|
|
184 |
Страви бувають різними |
|
|
185 |
Щоденне меню |
|
|
186 |
Яка їжа корисна для мого організму? Їжу потрібно вміти вибирати |
|
|
187 |
Незвичайна тарілка |
|
|
188 |
Як поводитися за столом? Етикет — це серйозно |
|
|
189 |
Великі та маленькі таємниці сервірування |
|
|
|
Тиждень 28. Світ рослин Підручник, ч. 2: с. 81–87. Робочий зошит № 4: с. 15–19 |
|
|
190 |
Навіщо людині потрібні рослини? Мандрівка до рослин |
|
|
191 |
Рослини — краса Землі та наші помічники |
|
|
192 |
Що потрібно рослинам для життя? Без чого рослини не можуть жити? |
|
|
193 |
Досліджуємо, спостерігаємо і робимо висновки |
|
|
194 |
Що спільного між усіма рослинами? Усі рослини різні, але є й спільне |
|
|
195 |
Із чого починається рослинка? |
|
|
196 |
Як берегти рослини? Бережімо рослини!
|
|
|
|
Тиждень 29. Світ тварин Підручник, ч. 2: с. 88–94. Робочий зошит № 4: с. 20–24 |
|
|
197 |
Які бувають тварини? До тварин у гості |
|
|
198 |
Тварини і схожі, і різні |
|
|
199 |
Павуки — не комахи |
|
|
200 |
Як живуть свійські та дикі тварини? Тварини біля нас |
|
|
201 |
Порівнюємо тварин — знаходимо спільне та відмінне |
|
|
202 |
Чи можуть дикі тварини стати хатніми? Рідна хатинка наймиліша |
|
|
203 |
Ми і тварини |
|
|
|
Тиждень 30. Веселка Підручник, ч. 2: с. 95–101. Робочий зошит № 4: с. 25–29 |
|
|
204 |
Що потрібно, щоб з’явилася веселка? Веселка в небі сяє |
|
|
205 |
Веселка та явища природи |
|
|
206 |
Незвичайні веселки |
|
|
207 |
Які кольори має веселка? Кольори веселки навколо |
|
|
208 |
Що спільного між словами “веселка” та “весело”? На згадку про веселку |
|
|
209 |
Веселка — це весело |
|
|
210 |
Закликаємо веселку |
|
|
|
Тиждень 31. Моя родина Підручник, ч. 2: с. 102–108. Робочий зошит № 4: с. 30–34 |
|
|
211 |
Хто є в моїй родині? Родина від батька до сина |
|
|
212 |
Сімʼя та родина |
|
|
213 |
Моя родина |
|
|
214 |
У чому сила родини? Сім - я |
|
|
215 |
Сила родини |
|
|
216 |
Які я маю обов’язки в сім’ї? Наші обов’язки в родині |
|
|
217 |
Родина — єдине ціле |
|
|
|
Тиждень 32. Ми — українці. Ми — європейці Підручник, ч. 2: с. 109–115. Робочий зошит № 4: с. 35–39 |
|
|
218 |
Українці — хто ми? Ми — українці |
|
|
219 |
Україна моя |
|
|
220 |
Ми — діти України |
|
|
221 |
Що закодовано в українській вишиванці? Наша вишиванка |
|
|
222 |
Бути справжнім українцем |
|
|
223 |
Що ти розкажеш про Україну друзям з інших країн? Бути європейцем — круто |
|
|
224 |
Розповідаємо про Україну |
|
|
|
Тиждень 33. Літня мозаїка Підручник, ч. 2: с. 116–122. Робочий зошит № 4: с. 40–45 |
|
|
225 |
Як упізнати літо? Зазирає до нас літо |
|
|
226 |
Ознаки літа |
|
|
227 |
Літо у віршах та загадках |
|
|
228 |
Як змінюється природа влітку? Жива та нежива природа влітку |
|
|
229 |
Тварини і рослини влітку |
|
|
230 |
Як провести літні канікули безпечно? Літні канікули і безпека |
|
|
231 |
Слушні поради на канікули |
|
|
|
Тиждень 34. Плануємо екскурсію Підручник, ч. 2: с. 123–125. Робочий зошит № 4: с. 46–48 |
|
|
232 |
Як ми зростали? Наші великі та маленькі перемоги |
|
|
233 |
Пригадуємо рік і радіємо успіхам |
|
|
234 |
Як спланувати екскурсію? Плануємо екскурсію |
|
|
235 |
Плануємо екскурсію: збираємося |
|
|
236 |
Як поводитися під час екскурсії? Плануємо екскурсію: пригадуємо правила поведінки |
|
|
237 |
Віртуальна екскурсія до зоопарку — 1 |
|
|
238 |
Віртуальна екскурсія до зоопарку — 2 |
|
|
239 |
Наші досягнення |
|
|