Урок. Рослини восени. Спостереження за особливостями сезонних змін у природі

Про матеріал
Підручник «Я досліджую світ» інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) автори: Бібік Н. М., Бондарчук Г. П. https://tinyurl.com/25wo2kx7
Перегляд файлу

Технологічна карта дистанційного уроку  з  я досліджую світ в синхронному режимі у 1 Б класі      Вчитель  Панченко Н. І.

     Тема уроку.  Рослини восени. Спостереження за особливостями сезонних змін у природі

      Мета уроку.  Формування предметних компетентностей: формувати уявлення учнів про різноманітність рослинного світу, закріпити знання учнів про особливості сезонних змін у природі  восени. розвивати увагу, мислення, мовлення; виховувати пізнавальний інтерес до світу рослин, дбайливе ставлення до природи.

Формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; компетентності в природничих науках і технологіях. 

Тип уроку: урок засвоєння нових знань. 

Освітні галузі: природнича, мовно-літературна. 

Форма проведення: онлайн-конференція на платформі Google Meet.

Обладнання: ноутбук з доступом до мережі Інтернет, інструкційні карти, презентація до уроку.

Інформаційні навчальні матеріали: електронний варіант підручника Я досліджую світ Бібік Н. М., Бондарчук Г. П, комп’ютерні навчальні системи (Google Meet), презентація вчителя, відеоматеріали. Використовується  навчальне програмне забезпечення Мозабук. 

Спосіб зворотного  зв’язку: обговорення в режимі відеоконференції на платформі Google Meet, чат, обмін приватними повідомленнями, навчальна платформа HUMAN, месенджер  Viber, електронна пошта. Організація спільної діяльності учнів у шкільному середовищі:

відеоконференція, чат в Google Meet. , месенджер Viber.

Використана література та інтернет-ресурси 1. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.  https://tinyurl.com/ym295be2

2.       Підручник «Я досліджую світ» інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) автори: Бібік Н. М., Бондарчук Г. П. 

https://tinyurl.com/25wo2kx7

3.       Динамічні перерви. 1–2 класи / упоряд. В. П. Порощук.— Х. : Вид. група «Основа», 2018.— 221, [3] с.— (Серія «Нова українська школа»). 

4.       Інтерактивні технології навчання у початкових класах / авт.-упор. І. Дівакова.— Тернопіль : Мандрівець, 2008.— 180 с.

5.       Матоніна Р. Д. Розвиток критичного мислення учнів початкових класів.— Х. : Вид. група «Основа». 2013.— 174, [2] с.— (Б-ка журн. «Початкове навчання та виховання; Вип. 12 (120)). 

6.       https://urok-ua.com/ 

7.       http://kdnz257.dnepredu.com/uk/

8.       http://klasnaocinka.com.ua/uk// 

9.       https://lib.pedpresa.ua/ 

10.   https://urok.in.ua/content/dydaktychni-igry-z-pryrodoznavstva 

Хід уроку

 

 

з/п

Навчальний матеріал уроку

Посилання на застосунки

І. 1.

Вступна частина. Організація класу.

Привітання

Так у нас вже повелося,

Що приходить жовта осінь.

Осінь з нами вже давно: Хмари видно у вікно,

Зрідка сонце виглядає,

Дрібний дощик накрапає.

Не біда, що йдуть дощі:

Головне — ясність в душі!

 

ttps://tinyurl.com/ysjclzhe

Презентація до уроку;

(Слайд 2) 

2.

Повторення правил онлайн уроку.   Перевірте як ви сидите за столом

https://tinyurl.com/ytctvg84

Презентація до уроку;

(Слайд 3) 

3.

Вправа “Мій настрій”                                       

Чи гарний у вас сьогодні настрій?             Чи можна його покращити усмішкою?

Намалюйте  усмішку носиком, підборіддям, очима.  Оберіть цеглинку того кольору, яким ви зафарбували б свій настрій.

Презентація до уроку;

(Слайд 4) 

 

4.

Ранкові зустрічі                                          

Який сьогодні день тижня?  Яка зараз пора року?  Який місяць? Поміркуйте, чому він має таку назву.  Надворі холодно чи тепло?  Що ми можемо сказати про стан неба?Чи були сьогодні опади? Які саме?Як ви провели сьогоднішній ранок?  Якими новинами свого життя можете поділитися?

Презентація до уроку;

(Слайд 5) 

 

ІІ.

 

1.

Сприймання та усвідомлення учнями нового матеріалу      Вправа “Очікування” 

Кілька слів, одне чи два - 

І думка утворилася, 

Це не просто вже слова -  З них що утворилося? І. Гуцак 

  Відгадайте загадку і скажіть про яку пору

року ми сьогодні будемо говорити

Жовте листячко летить,

Під ногами шелестить Сонце вже не припікає І коли це все буває?

 

 

Презентація до уроку;

(Слайд 6) 

 

 

2.

Творча вправа Робота над скоромовкою

Шу-шу-шу, шу-шу-

шу,                                       

Я по листячку біжу.                                   Спробуйте за допомогою мовних звуків відтворити шарудіння листочків.

 

 

3.

image   Фізкультхвилинка.

https://tinyurl.com/2xclalo8

4.

 Перегляд 3D-сцени “Досліджуємо життя рослин восени

   Чи бачили ви вже десь золотаве дерево цієї осені? Яке саме?

Якими ще барвами осінь прикрасила дерева?

Чи всі дерева в лісі змінили свої кольори?

Чому так сталося?

Презентація до уроку;

(Слайд 7) 

 

 

5.

Робота з сюжетними картинками  Які ще явища природи спостерігаються восени?

Яким буває осінній вітер?

Поміркуйте, чи залежить від цих осінніх явищ неживої природи життя рослин восени.

Як саме?

Презентація до уроку;

(Слайд 8) 

 

 

6.

Шкала оцінювання                             

Покажіть цеглинками LEGO   як вам працювалося під час творчих завдань.

Презентація до уроку;

(Слайд 9) 

 

7.

         Фізкультхвилинка                                     Сіли  за столи  й перевірили свою поставу       

 

https://tinyurl.com/ykzk3s8w          Презентація до уроку;

(Слайд 10) 

 

 

ІІІ.

1.

 

 

Узагальнення, систематизація та закріплення вивченого матеріалу  Практична робота  “З якого дерева листочки?”

Перегляньте листочки які  ви  принесли з прогулянки. Розгляньте їх. Яким деревам вони належать?  Які ще дерева ви знаєте? Як змінюється життя дерев восени?  Коли листя на деревах починає змінювати колір? Які нові кольори з’являються на деревах восени?  Чи на всіх рослинах осінні зміни відбуваються одночасно?

 

 

 

 

Презентація до уроку;

(Слайд 11) 

 

2.

Виконання досліду.

  Проведіть дослід: поставте гілки клена, які почали жовтіти, у стаканчики з водою. Один залиште на світлі, а інший — покладіть у темну шафу. Залиште так на 4–5 днів. А потім порівняйте колір листя. За результатами досліду зробіть висновки та розкажіть друзям на уроці.

 

Презентація до уроку;

(Слайд 12) 

 

3.

 

Шкала оцінювання                             

Покажіть цеглинками LEGO   як вам працювалося під час  практичних  завдань.

 

Презентація до уроку;

(Слайд 13) 

 

4.

Інтерактивна гра “ Буває -не буває”            Пригадай, які явища природи ми спостерігаємо восени. Упорядкуй світлини так: до першої групи додай ті явища, що бувають восени, а до другої — ті, яких не буває.

https://svitdovkola.org/1/less ons/5.2

        Презентація до уроку;

(Слайд 14) 

 

 

  ІV.

1.

Підсумок уроку   Рефлексія                      

Вправа “Кошик”                                          

Ми звикли називати плодами фрукти, ягоди тощо. А ще плодами іноді називають результати роботи. Поміркуйте: які плоди мав наш сьогоднішній урок? Чого ви навчилися? Про що дізналися? Що ви складете в кошик?

 

 

Презентація до уроку;

(Слайд 15) 

 

 

 

pdf
Додано
2 січня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку