Різнорівнева контрольна робота з природознавства для 5 класу з теми :"Вступ.Тіла,Речовини та явища навколо нас",допомагає виявити рівень засвоєння знань учнями про природничі науки,методи вивчення природи,обладнання і прилади для дослідження природи,тіла та основнівластивості тіл,речовини,атоми,хімічні елементи,встановлювати відповідності між явищами природи і їх ознаками,.застосування власних спостережень і досвіду.
Контрольна робота 5 клас
З теми №1 « Вступ.Тіла. Речовини та явища навколо нас».
Варіант -1
1-рівень (по 0.5 бала)
Завдання з однією правильною відповіддю:
1.Науки,що вивчають природу,називаються:
а)природничими; б)історичними; в)екологічними; г)економічними.
2.До вимірювальних приладів не належать:
А)бінокль; б)терези; в)лінійка; г)термометр.
3.Масу слона,якими одиницями вимірюють:
А)метрами; б)кілограмами; в)тоннами; г)метрами кубічними.
4.Сукупність атомів одного виду,називають:
А)хімічним елементом; б)хімічним символом;
в)хімічним тілом; г)хімічною речовиною.
5.Суміш залізних ошурок і крейди можна розділити з допомогою:
а)дії магніту; б)фільтрування; в)випаровування; г)відстоювання.
6.Хімічним явищем є :
А)падіння камення з гори; б)удар блискавки;
в)іржавіння заліза; г)поява веселки після дощу.
2 –рівень (по 1 балу)
Завдання з кількома правильними відповіддями:
7.Назвіть способи розділення сумішей:
а)відстоювання; б)фільтрування; в)пересипання ;
г)випарювання; д)перемішування; е)висушування.
8.Назвіть фізичні явища :
А)механічні; б)теплові; в)світлові; г)ржавіння;
д)гниття; е)звукові; є)магнітні; ж)електричні.
9.Послідовно розташуйте назви з чого складаються тіла,починаючи з найменшої структурної одиниці:
А)молекула; б)тіло; в)атом; г)речовина.
3 –рівень (по 1.5 бала)
Завдання на встановлення відповідності:
10. 1.Теплові а)блискавка;
2.Звукові б)нагрівання поверхні Землі;
3.Світлові в)гуркіт грому;
4.Магнітні г)холодильник;
д)покази стрілки компаса.
11.1.Прості речовини а)графіт;
2.Складні речовини б)кисень;
в)вода;
г)вуглекислий газ;
д)залізо
4 –рівень (3 бали)
Дайте розгорнуту відповідь:
12.З якими фізичними явищами ви щоденно зустрічаєтеся?
Наведіть конкретні приклади.
Контрольна робота з природознавства в 5 класі.
з теми №2 «Всесвіт».
Варіант -1
1- рівень (по 0.5 бал)
Завдання з однією правильною відповіддю:
1.До якого типу зір належить Сонце?
а)карлик; б)гігант; в)надгігант; г)нейтронна зоря.
2.До планет земної групи належить:
а)Юпітер; б)Сатурн; в)Меркурій; г)Уран.
3.Полярна зірка вказує на: а)північ; б)південь; в)схід; г)захід.
4.Творцем геоцентричної системи був:
а)Аристотель; б)Коперник; в)Птолемей; г)Галлей.
5.Чумацький шлях є :
а)еліптичною галактикою; б)спіральною галактикою; в)неправильною галактикою; г)туманністю.
6.Першим космонавтом у світі був :
а)Ніл Армстронг; б)Леонід Каденюк;
в)Юрій Гагарін; г)Олексій Леонов.
2-рівень (по 1 балу)
Завдання з кількома правильними відповіддями.
7.Виберіть правильні твердження щодо впливу Сонця на Землю:
а)освітлює Землю; б)утримує Землю на орбіті; в)зігріває Землю; г)усі відповіді вірні.
8.Закінчіть речення: Скупчення зірок називають……
9.Чому в комет з’являються хвости?
3-рівень(по 1.5 балів)
Завдання на встановлення відповідності.
10.Встановіть послідовність виникнення Всесвіту.
А)розширення Всесвіту; б)утворення частинок світла; в)Великий вибух; г)утворення небесних тіл.
11.Розташуйте за порядком збільшення розмірів:
а)Всесвіт; б)Земля; в)Сонце г)комета; д)Сонячна система; е)галактика.
4-рівень (3 бали)
Дайте розгорнуту відповідь.
12.Опишіть найцікавішу на ваш погляд планету
(тривалість року -…,тривалість доби -….,температура поверхні-….,маса-..,об’єм-…,наявність супутників…)