28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Контрольна робота з природознавства для 5 класу з теми :"Вступ. Тіла. Речовини та явища навколо нас".

Про матеріал

Різнорівнева контрольна робота з природознавства для 5 класу з теми :"Вступ.Тіла,Речовини та явища навколо нас",допомагає виявити рівень засвоєння знань учнями про природничі науки,методи вивчення природи,обладнання і прилади для дослідження природи,тіла та основнівластивості тіл,речовини,атоми,хімічні елементи,встановлювати відповідності між явищами природи і їх ознаками,.застосування власних спостережень і досвіду.

Перегляд файлу

Контрольна робота 5 клас

З теми №1 « Вступ.Тіла. Речовини та явища навколо нас».

Варіант -1

1-рівень (по 0.5 бала)

Завдання з однією правильною відповіддю:

1.Науки,що вивчають природу,називаються:

а)природничими;   б)історичними;     в)екологічними;       г)економічними.

2.До вимірювальних приладів не належать:

А)бінокль;      б)терези;     в)лінійка;       г)термометр.

3.Масу слона,якими одиницями вимірюють:

А)метрами;     б)кілограмами;         в)тоннами;             г)метрами кубічними.

4.Сукупність атомів одного виду,називають:

А)хімічним елементом;       б)хімічним символом;

в)хімічним тілом;                  г)хімічною речовиною.

5.Суміш залізних ошурок і крейди можна розділити з допомогою:

а)дії магніту;     б)фільтрування;          в)випаровування;         г)відстоювання.

6.Хімічним  явищем   є :

А)падіння камення з гори;         б)удар блискавки;

в)іржавіння заліза;                      г)поява веселки після дощу.

2 –рівень (по 1 балу)

Завдання з кількома правильними відповіддями:

7.Назвіть способи розділення сумішей:

а)відстоювання;      б)фільтрування;         в)пересипання  ;

  г)випарювання;     д)перемішування;           е)висушування.

8.Назвіть фізичні явища :

А)механічні;      б)теплові;      в)світлові;              г)ржавіння;

д)гниття;           е)звукові;          є)магнітні;                 ж)електричні.

9.Послідовно розташуйте назви з чого складаються тіла,починаючи з найменшої структурної одиниці:

А)молекула;       б)тіло;                               в)атом;                               г)речовина.

3 –рівень (по 1.5 бала)

Завдання на встановлення відповідності:

10. 1.Теплові                                а)блискавка;

2.Звукові                                      б)нагрівання поверхні Землі;

3.Світлові                                     в)гуркіт грому;

4.Магнітні                                     г)холодильник;

                                                        д)покази стрілки компаса.

11.1.Прості речовини                а)графіт;

2.Складні речовини                   б)кисень;

                                                         в)вода;

                                                         г)вуглекислий газ;

                                              д)залізо

4 –рівень (3 бали) 

Дайте розгорнуту відповідь:

12.З якими фізичними явищами ви щоденно зустрічаєтеся?

Наведіть конкретні приклади.


Контрольна  робота  з  природознавства  в  5 класі.

з теми №2 «Всесвіт».

Варіант -1

1- рівень (по 0.5 бал)

Завдання з однією правильною відповіддю:

1.До якого типу зір належить Сонце?

а)карлик;         б)гігант;              в)надгігант;                         г)нейтронна зоря.

2.До планет земної групи належить:

а)Юпітер;             б)Сатурн;                           в)Меркурій;                         г)Уран.

3.Полярна зірка вказує на:    а)північ;   б)південь;   в)схід;          г)захід.

4.Творцем геоцентричної системи був:

а)Аристотель;              б)Коперник;           в)Птолемей;                       г)Галлей.

5.Чумацький  шлях  є :

а)еліптичною галактикою;                                        б)спіральною галактикою;             в)неправильною галактикою;                                  г)туманністю.

6.Першим космонавтом у світі був :

а)Ніл Армстронг;                          б)Леонід Каденюк; 

 в)Юрій Гагарін;                            г)Олексій Леонов.

 

   2-рівень (по 1 балу)

Завдання з кількома правильними відповіддями.

7.Виберіть правильні твердження щодо впливу Сонця на Землю:

а)освітлює Землю;                                            б)утримує Землю на орбіті;                                  в)зігріває Землю;                                               г)усі відповіді вірні.

8.Закінчіть речення:      Скупчення зірок називають……

9.Чому в комет зявляються хвости?

 

         3-рівень(по 1.5 балів)

              Завдання на встановлення відповідності.

10.Встановіть послідовність виникнення Всесвіту.

А)розширення Всесвіту;                      б)утворення частинок світла;        в)Великий вибух;                                   г)утворення небесних тіл.

11.Розташуйте за порядком збільшення розмірів:

а)Всесвіт;    б)Земля;  в)Сонце   г)комета;   д)Сонячна система;  е)галактика.

 

      4-рівень (3 бали)

               Дайте розгорнуту відповідь.

12.Опишіть найцікавішу на ваш погляд планету

 (тривалість року -…,тривалість доби -….,температура поверхні-….,маса-..,обєм-…,наявність супутників…)

 


 

docx
Додано
23 січня 2018
Переглядів
12680
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку