Українськамова
за підручником К.І.Пономарьової та Л.А. Гайова
122,5 годин на рік
3,5 години на тиждень
№ п/п |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
Пригадую знання про звуки і букви |
|||
|
|
Знайомство з підручником. Державні символи України (с.1-3) |
|
|
|
Розрізняю голосні і приголосні звуки. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями (с.4-5). |
|
|
|
Розпізнаю м’які приголосні звуки.Побудова звукових схем слів. Написання тексту на задану тему (с.6-7). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок». |
|
|
|
Пригадую слова з апострофом ізвуками [дж], [дз], [дз´].Написання тексту за запитаннями (с. 8-9). |
|
|
|
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу.Написання тексту за запитаннями (с.10-11). |
|
|
|
Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему ( с.12-13). |
|
|
|
Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему (с. 14-15). |
|
|
|
Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и].Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання (с. 16-17). |
|
|
|
Пригадую правила переносу слів.Написання розповіді про власні вподобання (с. 18-19). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою». . |
|
|
|
Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки(с. 19-21). |
|
|
|
Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки (с. 21-22). |
|
|
|
Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви».
|
|
Спостерігаю за значенням слів |
|||
|
|
Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами (с. 23-24). |
|
|
|
Розпізнаю синоніми. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту ( с.25-26) |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік». |
|
|
|
Добираю синоніми. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.27-28). |
|
|
|
Розпізнаю і добираю антоніми. Складання розповіді на задану тему ( с.28-30). |
|
|
|
Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Написання тексту за опорними словами ( с.30-32). |
|
|
|
Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.32-33). |
|
|
|
Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова. |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Значення слова». |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня». |
|
Досліджую будову слова |
|||
|
|
Визначаю корінь слова. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.34-35). |
|
|
|
Розпізнаю спільнокореневі слова. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки ( с.36-37). |
|
|
|
Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки (с.37-39). |
|
|
|
Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями (с.39-41). |
|
|
|
Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною (с.41-43). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода» |
|
|
|
Визначаю закінчення в словах. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.43-45). |
|
|
|
Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями (с.45-47). |
|
|
|
Визначаю основу слова. Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями (с.47-48). |
|
|
|
Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.49-50). |
|
|
|
Визначаю префікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.51-52). |
|
|
|
Утворюю слова за допомогою префіксів. Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.53-54). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці». |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
Розрізняю префікси і службові слова. Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання (с.54-56). |
|
|
|
Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-. Написання тексту за власними спостереженнями(с.56-57). |
|
|
|
Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. Написання тексту про своє вподобання (с.58-59). |
|
|
|
Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів. Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень (с.60-61). |
|
|
|
Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту (с.61-63). |
|
|
|
Визначаю суфікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.63-65). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла». |
|
|
|
Утворюю слова за допомогою суфіксів. Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки (с.65-67). |
|
|
|
Визначаю будову слова. Написання тексту про свої вподобання(с.67-68). |
|
|
|
Розбираю слова за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.69-70). |
|
|
|
Розпізнаю слова з орфограмами. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями (с.71-72). |
|
|
|
Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.72-74). |
|
|
|
Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях (с.74-76). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи». |
|
|
|
Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. Складання і записування тексту за поданим початком (с.76-77). |
|
|
|
Закріплення і застосування знань про будову слова. |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Будова слова». |
|
|
|
Узагальнення вивченого. Підсумковий урок. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ІМЕННИКИ |
|||
|
|
Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень (Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79). |
|
|
|
Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81). |
|
|
|
Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді «Враження від свята» |
|
|
|
Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85). |
|
|
|
Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87). |
|
|
|
Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89). |
|
|
|
Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 90-91). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменники». Діагностична робота. |
|
ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПРИКМЕТНИКИ |
|||
|
|
Розпізнаю прикметники. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-10, с. 92-93). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту «Віщуни погоди» |
|
|
|
Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників (Ч. 1, вир. 1-8, с. 94-95). |
|
|
|
Змінюю прикметники за числами. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 96-97). |
|
|
|
Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками (Ч. 1, вир. 1-7, с. 97-99). |
|
|
|
Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-7, с. 99-100). |
|
|
|
Прикрашаю своє мовлення прикметниками (Ч. 1, впр. 1- 11, с. 101-102). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники». Діагностична робота. |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про друга або подружку |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
РОЗПІЗНАЮ ЧИСЛІВНИКИ |
|||
|
|
Пригадую числівники. Робота з географічною картою (Ч. 1, впр. 1-9, с. 103-104). |
|
|
|
Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106). |
|
|
|
Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник». Діагностична робота. Диктант |
|
ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ДІЄСЛОВА
|
|||
|
|
Розпізнаю дієслова. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 108-109). |
|
|
|
Правильно записую дієслова на -ться, -шея. Складання тексту за малюнками (Ч. 1, впр. 1-7, с. 110-111). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту |
|
|
|
Розрізняю часові форми дієслів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 111- 113). |
|
|
|
Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків (Ч. 1, впр. 1-10, с. 113-115). |
|
|
|
Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад (Ч. 1, впр. 1—7, с. 115—116). |
|
|
|
Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-9, с. 117-118). |
|
|
|
Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова». Діагностична робота. |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про свою сім'ю |
|
РОЗПІЗНАЮ СЛУЖБОВІ СЛОВА
|
|||
|
|
Пригадую службові слова (Ч. 1, впр. 1—7, с. 121—122). |
|
|
|
Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124). |
|
|
|
Розрізняю частини мови. Робота з афішею (Ч. 1, впр. 1- 10, с. 124-126). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови». |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
Діагностична робота. Списування |
|
БУДУЮ РЕЧЕННЯ |
|||
|
|
Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні (Ч. 1, впр. 1-9, с. 127-129). |
|
|
|
Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1-9, с. 129—130). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді «Як я турбуюся про своє здоров’я» |
|
|
|
Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Складання речень за малюнками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 131-133). |
|
|
|
Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень (Ч. 1, впр 1-8, с. 133-134). |
|
|
|
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136). |
|
|
|
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136). |
|
|
|
Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 137-138). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення». |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розрізняю опис художній і науково-популярний |
|
|
|
Діагностична робота з теми «Будую речення» |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи |
|
ДОСЛІДЖУЮ ТЕКСТ |
|||
|
|
Пригадую будову тексту. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 139-140). |
|
|
|
Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визначення типів текстів (Ч. 1, впр. 1-8, с. 141-143). |
|
|
|
Будую текст-міркування (Ч. 1, впр. 1-8, с. 143-145). |
|
|
|
Складаю есе. Порівняння текстів різних типів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 145-147). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту «Дружні шпаки» |
|
|
|
Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок Складання розповіді про Київ (Ч. 1, впр. 1-9, с. 147-149). |
|
|
|
Складаю план тексту. Доповнення речень (Ч. 1, впр. 1- 12, с. 149-151). |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 151-153). |
|
|
|
Розрізняю тексти різних стилів (Ч. 1, впр. 1-10, с. 153- 155). |
|
|
|
Діагностична робота. Диктант |
|
|
|
Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене (Ч. 1, впр. 1-7, с. 156). |
|
|
|
Закріплюю вивчене (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157). |
|
|
|
Застосовую вивчене (Ч. 1, впр. 1-5, с. 158-159). |
|
|
|
Застосовую вивчене (Ч. 1, впр. 7—11, с. 159). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом «Зозуля» |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|