Календарно - тематичне планування 2 клас Сапун

Про матеріал
Календарно-тематичне планування за підручником "Українська мова" Г. Сапун, О. Придаток , 2 клас. I семестр
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

I семестр

(5 годин на тиждень)

За підручником Г. Сапун, О. Придаток

Тема уроку

Дата

Примітка

1.

  Повторення вивченого в 1 класі. Звуки і букви. «Учися, другокласнику» (за М. Сингаївським) (Частина 1, с. 4-6).

 

 

2.

  Школа — наш дім. Л. Відута «Що може буква». Мовне дослідження: заміна, додавання, вилучення звука (букви) в слові (с. 6-7).

 

 

3.

  Український алфавіт. Т. Коломієць «Веселе місто алфавіт»      (с. 8-9).

 

 

4.

  Український алфавіт. О. Тоцька «Рослини України».              С. Бондаренко «Абетка». Записування слів за абеткою (с.10-11).

 

 

5.

Корисні справи твоїх ровесників. «Горіхи» (за Д. Герасимчу-ком). Записування слів за абеткою (с. 11-13).

 

 

6.

Словники — наші помічники. Опрацювання тексту «Словники». Записування слів за абеткою (с. 13-15).

 

 

7.

Розвиток мовлення. У бібліотеці. «Монолог книжки» (за О. Моторним). Складання розповіді за малюнками і запитаннями. Комікс (с. 15-17).

 

 

8.

Голосні звуки, позначення їх буквами. Н. Красоткіна «Хто багато книг читає». Прислів’я (с. 17-18).

 

 

9.

У бібліотеці. В. Сухомлинський «Спляча книга». Мовне дослідження: скільки звуків позначають букви я, ю, є, ї на початку складу (с. 18-19).

 

 

10.

Склад. Поділ слів на склади. Лічилки. Г. Чубай «Лічилка»        (с. 20-21). Діагностувальна робота. Списування.

 

 

11.

Робота з дитячою книжкою. Книжки читаю – багато знаю.

 

 

12.

Перенос слів з рядка в рядок. Вже осінь на порозі. «Осінні квіти» (за В. Пархоменком). Прислів’я (с. 21-23).

 

 

 

13.

Загадки з осінньої грядки. Л. Вознюк «Загадки». Мовне дослідження: як потрібно переносити слово, в якому є збіг приголосних (с. 23-25).

 

 

14.

Загадки з осінньої грядки. Народні загадки. Перенос слів з рядка в рядок. В. Шаройко «Хто ж розплутає слова?» (с. 25-26).

 

 

15.

Осінні турботи пернатих. «Сойчині жолуді» (за В. Титаренком). Мовне дослідження: як потрібно перено­сити слова з буквами ь, й усередині (с. 27-29).

 

 

16.

Осінні турботи пернатих. «Чи далеко до осені?» (за В. Чухпібом). Узагальнення вивченого про перенос слів з рядка в рядок. Письмо під диктування (с. 29-31).

 

 

17.

Наголос. Наголошений і ненаголошені склади. У гості до казки. «Рукавичка» (українська народна казка) (с. 31-33).

 

 

18.

Наголос. У гості до казки. «Сніг і заєць» (українська на­родна казка) (с. 33-34).

 

 

19.

Розвиток мовлення. У гості до казки. Мультфільм «Струмочок». При­слів’я. Складання діалогу (с. 34-35).

 

 

20.

У гості до казки. «Сім лозин» (українська народна казка). Скоромовка (с. 35-36).

 

 

21.

Наголос. Мовне дослідження: як змінюється значення слова. Складання і записування речень (с. 37).

 

 

22.

Приголосні звуки. Позначення їх буквами. У гості до каз­ки. «Котигорошко» (українська народна казка). Прислів’я (с. 38-39).

 

 

23.

Авторська казка. М. Солтис-Смирнова «Казка про ґудзик»     (с. 39-40).

 

 

24.

Звуки [г], [ґ], позначення їх буквами «ге», «те». Правильна вимова звуків [г], [т]. Мовне дослідження: як змінилося значення слова від зміни букв (с. 41).

 

 

25.

Цікавинки для дитинки. Опрацювання тексту «Скільки років фломастеру?». Звук [ф]. Позначення його буквою «еф». Правильна вимова звуків [ф]. Доповнення речень (с. 41-42).

 

 

26.

Робота з дитячою книжкою. Рідна земля – найдорожча.

 

 

27.

Україна — наша Батьківщина. А. Камінчук «Це моя Украї­на». Складання речень. Мовне дослідження: буква «ща», позначення нею звуків [шч] (с. 42-44).

 

 

28.

У труді зростаємо. Л. Гроха «Наш сад». Будова тексту- розповіді. Мовне дослідження: звуки [дж], [дз], [дз], позначення їх буквосполученнями «дж», «дз» (с. 44-46).

 

 

29.

Легенди нашого краю. «Стодзвонні джерела» (за Є. Колодійчуком). Правила переносу слів із буквосполу­ченнями дж, дз. Доповнення речень (с. 46-47).

 

 

30.

Тверді та м’які приголосні звуки. «За добро - добром» (легенда Наддніпрянщини). Мовне дослідження: буква «знак м’якшення» (ь) (с. 47-49).

 

 

31.

Легенди нашого краю. Опрацювання тексту «Чорнобрив­ці - символ України». Опис чорнобривців за поданим планом (с. 49-50).

 

 

32.

Невідоме про знайомі речі. «З історії світлофора» . Мовне дослідження: позначення м’якості приголосних перед буквою «о», буквосполучення ьо (с. 51-52).

 

 

33.

Невідоме про знайомі речі. Ю. Колесниченко, Г. Філановський «Паперова історія» (с. 53).

 

 

34.

Будова тексту. Мовне дослідження: як правильно перено­сити слова з буквосполученнями ьо, йо (с. 54).

 

 

35.

Невідоме про знайомі речі. «Дні тижня» (за Л. Сердунич). Звуко-буквений аналіз. Складання речень про свій улюб­лений день тижня слів (с. 55-56).

 

 

36.

Подовжені м’які приголосні звуки. Золота осінь. «Жовкне листя» (за О. Копиленком). Текст-опис (с. 56-58).

 

 

37

Життя і справи твоїх ровесників. «Несправжня вулиця» (за О. Коротюк). Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів. (с. 58-60).

 

 

38.

Перенос слів із подовженими м’якими приголосними звука­ми. В. Верховень «До побачення!» (уривок напам’ять ) (с. 60-62).

 

 

39.

Діагностична робота №1.

 

 

40.

Розвиток мовлення. Вчимося спілкуватися. «Телефон — потрібна річ». Складання sms повідомлень (с. 62-63).

 

 

41.

Сімейна злагода за все дорожча. «Тихий вечір» (за  Б. Харчуком) (с. 64-65).

 

 

42.

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Прислів’я (с. 65-66).

 

 

43.

Правильна вимова дзвінких приголосних у кінці складу, слова. Г. Демченко «Спасибі лісникові» (с. 66-67).

 

 

44.

О. Журлива «Ластівки». Перегляд відеоролика. Навчальний діалог Правильна вимова й написання слів із дзвінкими приголо­сними в кінці слова й складу (с. 67-68).

 

 

45.

 Діагностувальна робота. Диктант.

 

 

46.

Робота з дитячою книжкою. Осінні барви, осінні звуки…

 

 

47.

Народні ігри та розваги. Гра «Будь ласка». Ребус. Звуко- буквений аналіз слів (с. 68-70).

 

 

48.

Забавлянки. «Ладки, ладоньки, ладусі» (з народного). Зву­ко-буквений аналіз слів (с. 70-71).

 

 

49.

Народні ігри та розваги. Гра «Земля, вода, повітря, во­гонь». А. Німенко «Джміль». Складання «стіни слів» на задану тему     (с. 71-72).

 

 

50.

У колі дружної родини. Н. Красоткіна «В п’ятницю, у надвечір’я». Складання порад «Як навчитися помічати прекрасне у природі». Правило вживання апострофа (с. 72-73).

 

 

51.

У колі дружної родини. С. Олійник «Наші мами». (напам’ять)  Прави­льна вимова і запис слів з апострофом. Складання речень (с. 74).

 

 

52.

У колі дружної родини. Л. Компанієць «Татова порада». Перенос слів з апострофом. Звуко - буквений аналіз слів          (с. 75-76).

 

 

53.

У колі дружної родини. В. Сенцовський «Знахідка». Закріплення правила переносу слів з апострофом. (с. 76- 77).

 

 

54.

Розвиток мовлення. Напи­сання оголошення (с. 77-78).

 

 

55.

У колі дружної родини. В. Сухомлинський «Щоб ти став кращим». Звуко-буквений аналіз слів (с. 78-79).

 

 

56.

Робота з дитячою книжкою. Казка – вигадка, та в ній справжні факти розумій.

 

 

57.

Слово. Значення слова. Ліс — це диво, ліс — це казка. Робо­та з тлумачним словником. Комікс. М. Стельмах «Дятел» Складання речень (с. 79-81.).

 

 

58.

Діагностувальна робота. Аудіювання.

 

 

59.

Слово. Значення слова. Ліс — це диво, ліс — це казка «Зайчики» (білоруська народна казка). Читання в особах        (с. 81-83).

 

 

60.

Слово. Значення слова. Ліс — це диво, ліс — це казка Н. Красоткіна «Ліс — це диво...». Складання речень (с. 83-84).

 

 

61.

Слово. Значення слова. В. Паронова «Козенятко» (с. 84-85).

 

 

62.

Слово. Значення слова. Ліс — це диво, ліс — це казка Ю. Ярмиш «Лісові балакуни» Складання речень (с. 85-87).

 

 

63.

Слово. Значення слова. Ліс — це диво, ліс — це казка. «Го­робина» (за Г. Демченко) Доповнення речень. (с. 87-89).

 

 

64.

Тематичні групи слів. І. Величко «У зимовий час» (с. 89-90).

 

 

65.

Цікавинки для чомусиків. А. Григорчук «Історія бджолино­го вулика» (с. 90-92).

 

 

66.

Розвиток мовлення. Робота зі словником. Складання речень про бджілку (с. 92).

 

 

67.

Слова, близькі за значенням. Дослідження мовних явищ. Складаний «Скільки родичів у вітру?» (уривок) Складання речень. Редагу­вання речень (с. 93- 94).

 

 

 

68.

Цікавинки для чомусиків. Загадки. О. Владимиров, М. Гумілевська «Як народжуються дощ та сніг» (с. 94-96).

 

 

69.

Цікавинки для чомусиків. Н. Красоткіна «Дощ». Вправи на вживання слів, близьких за значенням (с. 96-97).

 

 

70.

Слова, протилежні за значенням. В. Бутрім «В будинку мешкали слова...». Доповнення речень (с. 97-98).

 

 

71.

Діагностувальна робота №2.

 

 

72.

«Цікавинки про папір». Допов­нення речень. Вправи на вживання слів, близь­ких і протилежних за значенням (с. 98-99).

 

 

73.

 «Як журавель став криничним» (за Г. Хімічем). Багатозначні слова. Загадки. Доповнення прислів’їв. Скла­дання речень (с. 100-101).

 

 

74.

Цікавинки для чомусиків. «Найдавніший ляльковий театр» (за В. Тарасюком) Складання «стіни» театральних слів. Складання речень (с. 102-104).

 

 

75.

Пряме й переносне значення слів. Зима вже в гості завіта­ла. В. Сухомлинський «Кмітливий скляр». Читання в осо­бах   (с. 104-105).

 

 

76.

Робота з дитячою книжкою. Хочу все на світі знати.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
17 вересня 2023
Переглядів
2337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку