Календарно-тематичне планування уроків з української мови
(до підручника Українська мова та читання 2 клас Большакова 2019 ч.1,
для дітей з інтелектуальним порушенням)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата Проведення |
Примітки |
|
Мова і мовлення |
|
|
1 |
Культура мовлення. Слова ввічливості |
|
|
2 |
Вчимося фантазувати. Школа майбутнього |
|
|
3 |
Практичне розрізнення усного і писемного мовлення |
|
|
4 |
Обведення графічного образу букви |
|
|
5 |
Відгадування загадок |
|
|
6 |
Розвиток мовлення. Усне складання загадок |
|
|
7 |
Обведення графічного образу букви. Вправляння у вимові скоромовки |
|
|
8 |
Розучування пісні-потішки. |
|
|
9 |
Ознайомлення з етикетними нормами культури спілкування з використанням засобів альтернативної комунікації |
|
|
10 |
Вчимося вживати слова ввічливості |
|
|
11 |
Обведення графічного образу букви |
|
|
12 |
Розвиток мовлення. Вчимося усно складати повідомлення. |
|
|
13 |
Правильне написання рядкових і прописних букв |
|
|
14 |
Уявлення про себе, про тих, хто оточує. Розучування пісеньки Колобка |
|
|
15 |
Правильне написання рядкових і прописних букв. |
|
|
16 |
Культура мовлення. Практичне засвоєння різних форм звертання до співрозмовника з використанням засобів альтернативних комунікацій. Розвиток мовлення. Розповідь казки «Півник і двоє мишенят» за малюнком |
|
|
17 |
Дотримання на письмі належного з’єднання букв |
|
|
18 |
Ознайомлення з українськими дитячими пісеньками. |
|
|
19 |
Дотримання на письмі належного з’єднання букв |
|
|
20 |
Робота з розрізною азбукою. Складання слів |
|
|
21 |
Розрізнення на слух звуків и-і та відповідних букв на письмі |
|
|
22 |
Вчимося слухати і розповідати. В. Сухомлинський «Два метелики»
|
|
|
23 |
Розрізнення на слух звуків а-я та відповідних букв на письмі |
|
|
24 |
Вимова звуків. Місце звука у слові |
|
|
25 |
Розрізнення на слух звуків у-ю та відповідних букв на письмі |
|
|
26 |
Визначення наявності певного звука в слові. Ігрові вправи на звуконаслідування. |
|
|
27 |
Розрізнення на слух звуків е-є та відповідних букв на письмі |
|
|
28 |
Звуки і букви. Розрізнення голосних і приголосних звуків. Місце звука в слові |
|
|
29 |
Розрізнення на слух звуків[ й-і] та букви ї на письмі |
|
|
30 |
Склад. Поділ слів на склади. |
|
|
31 |
Читання і письмо відкритих складів |
|
|
32 |
Розвиток мовлення. Складання розповіді за допомогою навідних питань «Мій домашній улюбленець» |
|
|
33 |
Читання і письмо відкритих складів |
|
|
34 |
Вчимося слухати і розповідати. В. Сухомлинський «Добре, що сонечко сяє» |
|
|
35 |
Читання і письмо відкритих складів |
|
|
36 |
Голосні і приголосні звуки. Спостереження за артикуляцією мовного апарату під час вимовляння звуків |
|
|
37 |
Аудіювання |
|
|
38 |
Вчимося слухати і розповідати. «Лис і кіт» ( за мотивами казки братів Грімм)
|
|
|
39 |
Відпрацювання правильної вимови слів із шиплячими |
|
|
40 |
Відпрацювання правильної вимови слів із шиплячими, їх каліграфічне написання (ш, ж, ч) |
|
|
41 |
Вірш. Рима. Вправи на добір слів, що римуються. |
|
|
42 |
Списування |
|
|
43 |
Буква й, письмо односкладових слів з нею. |
|
|
44 |
Розвиток мовлення. Робота з сюжетними малюнками. Складання розповіді «Одяг та взуття» |
|
|
45 |
Буквосполучення йо, запис окремих слів. |
|
|
46 |
Словесний опис білочки |
|
|
47 |
Буквосполучення ьо, запис окремих слів. |
|
|
48 |
Вчимося складати коротеньке оголошення (усно) |
|
|
49 |
Письмо під диктовку букв, складів. |
|
|
50 |
Розрізнення подібних приголосних звуків і букв: з-с, б-п |
|
|
51 |
Розвиток мовлення. Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті |
|
|
52 |
Розрізнення подібних приголосних звуків і букв: в-ф, ж-ш |
|
|
53 |
Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами |
|
|
54 |
Узагальнення вивченого |
|
|
55 |
Тверді та м’які приголосні звуки. Письмо складів типу: ла, ля; ту, тю. |
|
|
56 |
Розучування вірша « Котик пік оладки» (Олесі Мамчич) |
|
|
57 |
Розрізнення сполучень дз-дж. |
|
|
58 |
Списування слів |
|
|
59 |
Вчимося коротко розповідати. Оповідання «Парасолька» ( за Наталкою Малетич) |
|
|
60 |
Вправи на написання слів із сполученнями дз-дж |
|
|
61 |
Культура мовлення. Відпрацювання правильної вимови слів із сполученнями дз-дж |
|
|
62
|
Вправи на написання слів із сполученнями дз-дж |
|
|
63
|
Відпрацювання правильної вимови слів із сполученнями дз-дж |
|
|
64 |
Вірші- небилиці |
|
|
65 |
Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами. Написання складів, односкладових слів |
|
|
66 |
Вчимося характеризувати вчинки персонажів. Оповідання «Щедра кишеня» |
|
|
67 |
Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами. Написання складів, односкладових слів |
|
|
68 |
Розвиток навичок читання |
|
|
69 |
Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами. Написання складів, односкладових слів |
|
|
70 |
Розучування вірша Г.Бойка |
|
|
71 |
Розрізняємо оповідання і казку |
|
|
72 |
Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами. Написання складів, односкладових слів |
|
|
73 |
Розрізняємо слова, протилежні за значенням. Списування. |
|
|
74 |
Враження від почутого. Оповідання «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо). Розвиток навичок читання |
|
|
75 |
Робота з розрізною азбукою. Списування складів, слів |
|
|
76 |
Розрізнення на слух голосних і приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів. Розвиток навичок читання |
|
|
77 |
Розвиток навичок читання |
|
|
78 |
Робота з розрізною азбукою. Складання складів, слів |
|
|
79 |
Розвиток навичок читання |
|
|
80 |
Письмо під диктовку |
|
|
81 |
Робота з розрізною азбукою. Складання складів, слів |
|
|
82 |
Характеристика вчинків персонажів. «Чий песик?» (за Анатолієм Григоруком). Розвиток навичок читання |
|
|
83 |
Робота над звуко-буквеним аналізом слів. Списування слів |
|
|
84 |
Розвиток мовлення. Вчимося складати інструкцію. |
|
|
85 |
Робота з розрізною азбукою. Складання складів, слів |
|
|
86 |
Письмо під диктовку |
|
|
87 |
Розучування лічилки |
|
|
88 |
Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами. Написання складів, односкладових слів |
|
|
89 |
Виконання вправ на розвиток навичок читання |
|
|
90 |
Робота над звуко-буквеним аналізом слів. Списування слів |
|
|
91 |
Письмо під диктовку |
|
|
92 |
Вчимося визначати послідовність подій. «Як ми з татом будували хатинку?» (за Анною Обіолс) |
|
|
93 |
Робота над звуко-буквеним аналізом слів. Списування слів |
|
|
94 |
Фантазуємо на основі почутого. «Снігова казка» (Тамара Коломієць) |
|
|
95 |
Вивчення колядки. Виконання вправ на розвиток навичок читання |
|
|
96 |
Написання складів, слів |
|
|
97 |
Виконання вправ на розвиток навичок читання |
|
|
98 |
Робота над звуко-буквеним аналізом слів. Списування слів |
|
|