Календарно-тематичне планування уроків з української мови (до підручника Українська мова та читання 2 клас Большакова 2019 ч.1, для дітей з ін

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків з української мови (до підручника Українська мова та читання 2 клас Большакова 2019 ч.1, для дітей з інтелектуальним порушенням)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків з української мови 

 (до підручника                                   Українська мова та читання 2 клас Большакова 2019 ч.1,

 для дітей з інтелектуальним порушенням)

 

з/п

Тема уроку

Дата

 Проведення

Примітки

 

Мова і мовлення

 

 

1

Культура мовлення. Слова ввічливості

 

 

2

Вчимося фантазувати. Школа майбутнього

 

 

3

Практичне розрізнення усного і писемного мовлення

 

 

4

Обведення графічного образу букви

 

 

5

Відгадування загадок

 

 

6

Розвиток мовлення. Усне складання загадок

 

 

7

Обведення графічного образу букви. Вправляння у вимові скоромовки

 

 

8

    Розучування пісні-потішки.

 

 

9

Ознайомлення з етикетними нормами культури спілкування з використанням засобів альтернативної комунікації

 

 

10

Вчимося вживати слова ввічливості

 

 

11

Обведення графічного образу букви

 

 

12

Розвиток мовлення. Вчимося усно складати  повідомлення.

 

 

13

Правильне написання рядкових і прописних букв

 

 

14

Уявлення про себе, про тих, хто оточує. Розучування пісеньки Колобка

 

 

15

Правильне написання рядкових і прописних букв.

 

 

16

Культура мовлення. Практичне засвоєння різних форм звертання до співрозмовника з використанням засобів альтернативних комунікацій. Розвиток мовлення. Розповідь казки «Півник і двоє мишенят» за малюнком

 

 

17

Дотримання на письмі належного з’єднання букв

 

 

18

Ознайомлення з українськими дитячими пісеньками.

 

 

19

Дотримання на письмі належного з’єднання букв

 

 

20

Робота з розрізною азбукою. Складання  слів

 

 

21

Розрізнення на слух звуків и-і та відповідних букв на письмі

 

 

22

Вчимося слухати і розповідати.

В. Сухомлинський «Два метелики»

 

 

 

23

Розрізнення на слух звуків  а-я та відповідних букв на письмі

 

 

24

Вимова звуків. Місце звука у слові

 

 

25

Розрізнення на слух звуків у-ю та відповідних букв на письмі

 

 

26

Визначення наявності певного звука в слові. Ігрові вправи на звуконаслідування.

 

 

27

Розрізнення на слух звуків е-є та відповідних букв на письмі

 

 

28

Звуки і букви. Розрізнення голосних і приголосних звуків. Місце звука в слові

 

 

29

Розрізнення на слух звуків[ й-і] та  букви ї на письмі

 

 

30

Склад. Поділ слів на склади.

 

 

31

Читання і письмо відкритих складів

 

 

32

Розвиток мовлення. Складання розповіді за допомогою навідних питань «Мій домашній улюбленець»

 

 

33

Читання і письмо відкритих складів

 

 

34

Вчимося слухати і розповідати.

В. Сухомлинський «Добре, що сонечко сяє»

 

 

35

Читання і письмо відкритих складів

 

 

36

Голосні і приголосні звуки. Спостереження за артикуляцією мовного апарату під час вимовляння  звуків

 

 

37

Аудіювання

 

 

38

Вчимося слухати і розповідати.

«Лис і кіт» ( за мотивами казки братів Грімм)

 

 

 

39

Відпрацювання правильної вимови слів із шиплячими

 

 

40

Відпрацювання правильної вимови слів із шиплячими, їх каліграфічне написання (ш, ж, ч)

 

 

41

Вірш. Рима. Вправи на добір слів, що римуються.

 

 

42

Списування

 

 

43

Буква й, письмо односкладових слів з нею.

 

 

44

Розвиток мовлення. Робота  з сюжетними малюнками. Складання розповіді «Одяг та взуття»

 

 

45

Буквосполучення йо, запис окремих слів.

 

 

46

Словесний опис білочки

 

 

47

Буквосполучення ьо, запис окремих слів.

 

 

48

Вчимося складати коротеньке оголошення (усно)

 

 

49

Письмо під диктовку букв, складів.

 

 

50

Розрізнення подібних приголосних звуків і букв: з-с, б-п

 

 

51

Розвиток мовлення. Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті

 

 

52

Розрізнення подібних приголосних звуків і букв: в-ф, ж-ш

 

 

53

Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами

 

 

54

Узагальнення вивченого

 

 

55

Тверді та м’які приголосні звуки. Письмо складів типу: ла, ля; ту, тю.            

 

 

56

Розучування вірша « Котик пік оладки» (Олесі Мамчич)

 

 

57

Розрізнення сполучень дз-дж.

 

 

58

Списування слів

 

 

59

Вчимося коротко розповідати. Оповідання «Парасолька» ( за Наталкою Малетич)

 

 

60

Вправи на написання слів із сполученнями дз-дж

 

 

61

Культура мовлення. Відпрацювання правильної вимови слів із сполученнями дз-дж

 

 

62

 

Вправи на написання слів із сполученнями дз-дж

 

 

63

 

Відпрацювання правильної вимови слів із сполученнями дз-дж

 

 

64

Вірші- небилиці

 

 

65

Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами. Написання складів, односкладових слів

 

 

66

Вчимося характеризувати вчинки персонажів. Оповідання «Щедра кишеня»

 

 

67

Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами. Написання складів, односкладових слів

 

 

68

Розвиток навичок читання

 

 

69

Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами. Написання складів, односкладових слів

 

 

70

Розучування вірша Г.Бойка

 

 

71

Розрізняємо оповідання і казку

 

 

72

Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами. Написання складів, односкладових слів

 

 

 

 73

Розрізняємо слова, протилежні за значенням. Списування.

 

 

74

Враження від почутого. Оповідання «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо). Розвиток навичок читання

 

 

75

Робота з розрізною азбукою. Списування складів, слів

 

 

76

Розрізнення на слух голосних і приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів. Розвиток навичок читання

 

 

77

Розвиток навичок читання

 

 

78

Робота з розрізною азбукою. Складання  складів, слів

 

 

79

Розвиток навичок читання

 

 

80

Письмо під диктовку

 

 

81

Робота з розрізною азбукою. Складання  складів, слів

 

 

82

Характеристика вчинків персонажів. «Чий песик?» (за Анатолієм Григоруком). Розвиток навичок читання

 

 

83

Робота над звуко-буквеним аналізом слів. Списування слів

 

 

84

Розвиток мовлення. Вчимося складати інструкцію.

 

 

85

Робота з розрізною азбукою. Складання  складів, слів

 

 

86

Письмо під диктовку

 

 

87

Розучування лічилки

 

 

88

Співвідношення вивчених звуків із відповідними буквами. Написання складів, односкладових слів

 

 

89

Виконання вправ на розвиток навичок читання

 

 

90

Робота над звуко-буквеним аналізом слів. Списування слів

 

 

91

Письмо під диктовку

 

 

92

Вчимося визначати послідовність подій. «Як ми з татом будували хатинку?» (за Анною Обіолс)

 

 

93

Робота над звуко-буквеним аналізом слів. Списування слів

 

 

94

Фантазуємо на основі почутого. «Снігова казка» (Тамара Коломієць)

 

 

95

Вивчення колядки. Виконання вправ на розвиток навичок читання

 

 

96

Написання складів,  слів

 

 

97

Виконання вправ на розвиток навичок читання

 

 

98

Робота над звуко-буквеним аналізом слів. Списування слів

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Сарабаха Ганна
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
1117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку