Календарно-тематичне планування уроків з украінської мови для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків з української мови у 2 класі до посібника «Робочий зошит для виконання завдань з української мови» (автори Г.М. Боровик, С.Л. Гаценко, С.В. Іванченко, Н.І. Ліщук, П.М. Піддубна)
Перегляд файлу

 

 

Календарно-тематичне планування складене на основі типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку

 

Міністерство освіти і науки України

Інститут спеціальної педагогіки і психології

Миколи Ярмаченка НАПН України

Київ – 2019

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків з української мови у 2 класі до посібника «Робочий зошит для виконання завдань з української мови»

(автори Г.М. Боровик, С.Л. Гаценко, С.В. Іванченко, Н.І. Ліщук,

П.М. Піддубна)

 

Запропонована в робочому зошиті система вправ допоможе формувати знання, практичні вміння і навички в учнів з української мови. Завдання на співвіднесення спрямовані на формування уявлень, понять та їх розуміння, на розвиток наочно-образного мислення та елементів логічного мислення учнів.

Вміщені завдання спрямовані на формування мовленнєвої компетенції учнів 2-го класу: ділити слова на склади, визначати кількість складів у слові; дотримуватися правил вживання великої букви на початку речення та у власних назвах, позначати на письмі м’якість приголосних звуків, вживати розділові знаки під час запису речень.


 

Українська мова
 

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

 

1 семестр

 

1

Перший урок. «Україна прекрасна і незалежна»

 

2

Розвиток зв’язного мовлення

 

3

Пригадування правил правопису букв, слів, речень, вживання у мовленні слів ввічливості.

 

4

Розрізнення голосних і приголосних звуків і букв.

 

5

Звук [ч]. Буква Чч («че»). Письмо слів речень з буквою ч.

 

6

Розвиток зв’язного мовлення

 

7

Звук [ч]. Буква Чч («че»). Велика буква на початку речення, крапка в кінці речення.

 

8

Порівняння друкованих і писаних букв. Списування друкованих слів, речень.

 

9

Звук [ц]. Буква Цц («це»). Письмо слів і речень з малою буквою.

 

10

Розвиток зв’язного мовлення

 

11

Закріплення літери Цц. Письмо великої букви Ц, складів, слів і речень із нею.

 

12

Закріплення вміння писати вивчені літери.

 

13

Буква Щщ («ща»). Порівняння малої букви щ з малими ш,ц. Письмо слів з буквою щ.

 

14

Розвиток зв’язного мовлення

 

15

Закріплення літери Щщ. Письмо великої букви Щ, складів та слів із нею.

 

16

Закріплення вміння писати вивчені букви.

 

17

Порівняння великої букви Щ, з великими буквами Ш,Ц. Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих речень.

 

18

 Розвиток зв’язного мовлення.

 

19

Звук [ф]. Буква Фф («фе»). Письмо малої букви ф, буквосполучень, слів та речень.

 

20

Закріплення літери Фф. Письмо великої букви Ф, складів, слів і речень із нею.

 

21

Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих речень.

 

22

Розвиток зв’язного мовлення.

 

23

Звуки [дз], [дз’],буквосполучення дз. Письмо буквосполучень дзь, дзв, дзи, слів і речень.

 

24

Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих речень.

 

25

Звуки [дж],буквосполучення дж. Письмо буквосполучення дж, слів і речень.

 

26

 Розвиток зв’язного мовлення

 

27

Удосконалення уміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами.

 

28

Звуки і букви. Розрізнення голосних і приголосних звуків і букв.

 

29

Удосконалювати уміння розрізняти звуки мовлення. В

 

30

 Розвиток зв’язного мовлення.

 

31

Продовжувати роботу над розумінням відмінностей між звуком і буквою.

 

32

Порівняння  букви Л, з буквою  М. Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих речень.

 

33

Порівняння  букви К, з буквою Н. Вправи на визначення кількості слів у реченнях.

 

34

Розвиток зв’язного мовлення.

 

35

Порівняння  букви В, з буквою З. Виконання вправ поданих у підручнику.

 

36

Букви Я,Ю,Є. Читання складів та слів з буквами Я,Ю,Є. Написання слів з подовженими приголосними.

 

37

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Утворення і записування слів.

 

38

Розвиток зв’язного мовлення.

 

39

Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними літерами, між якими ставиться апостроф.

 

40

Апостроф у словах. Виконання творчих письмових завдань.

 

41

Розрізнення голосних и-і. Запис слів з ними.

 

42

Розвиток зв’язного мовлення.

 

43

Розрізнення голосних и-і. Письмо букви і в складах та словах.

 

44

Буква ь. Удосконалювати навичку правильної вимови слів з м’якими та твердими приголосними.

 

45

Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначення їх м’якості.

 

46

Розвиток зв’язного мовлення.

 

47

Слова зі знаком м’якшення та буквосполученням ьо.

 

48

Виконання творчих письмових завдань. В9

 

49

Буква ю. Закріпити звукове значення букви ю на початку слова чи складу та після голосного.

 

50

Розвиток зв’язного мовлення.

 

51

Буква є. Закріпити звукове значення букви є на початку слова чи складу та після голосного.

 

52

Розрізнення голосних і-ї. Запис слів з ними.

 

53

 Розрізнення голосних а-я. Списування речень зі словами з йотованими буквами.

 

54

Розвиток зв’язного мовлення.

 

55

Розрізнення голосних у-ю. Виконання творчих письмових завдань

 

56

Розрізнення голосних е-є. Виконання вправ, поданих у посібнику.

 

57

Буква й. Виконання вправ, поданих у посібнику

 

58

Розвиток зв’язного мовлення.

 

59

Написання слів із буквосполученням йо. Вправи на закріплення знань.

 

60

Розрізнення на слух і на письмі б-п. Запис слів із ними

 

61

Розрізнення на слух і на письмі в-ф. Виконання вправ, поданих у посібнику.

 

62

 

63

Розрізнення на слух і на письмі д-т. Виконання творчих письмових завдань.

 

64

Розрізнення на слух і на письмі ж-ш. Вправи на закріплення знань.

 

65

Розрізнення на слух і на письмі з-с. Виконання творчих письмових завдань.

 

66

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Українська мова

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

 

2 семестр

 

67

Розрізнення на слух і на письмі з-с. Запис слів із ними.

 

68

Розрізнення на слух і на письмі ш-щ. Запис слів із ними.

 

69

Розрізнення на слух і на письмі г-к. Запис слів із ними.

 

70

Розвиток зв’язного мовлення.

 

71

Розрізнення на слух і на письмі г-ґ. Запис слів із ними.

 

72

Розрізнення на слух і на письмі ґ-к. Запис слів із ними

 

73

Вправи на закріплення знань.

 

74

Розвиток зв’язного мовлення.

 

75

Виконання творчих письмових завдань.

 

76

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? хто? Вправи на правильну постановку питання.

 

77

Закріпити знання про речення. Розділові знаки наприкінці речення.

 

78

 Розвиток зв’язного мовлення.

 

79

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? хто? Виконання вправ, поданих у посібнику.

 

80

Добір слів, які відповідають на питання що? хто? Складання і записування речень.

 

81

Закріпити знання про речення, уміння писати слова в реченні та визначати межі речення.

 

82

Розвиток зв’язного мовлення.

 

83

Складання речень. Робота з деформованими реченнями. Списування речень.

 

84

Утворення і записування речень з поданими словами. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

85

Голосні звуки. Букви, що їх позначають. Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки та склади.

 

86

Розвиток зв’язного мовлення.

 

87

Удосконалювати уміння вимовляти слова з правильним наголосом. Поділ слів на склади.

 

88

Закріплювати уміння ділити слова на склади. Робота з деформованими реченнями. Списування речень.

 

89

Слова, які відповідають на питання хто? Поділ слів на склади.

 

 

 

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

90

Розвиток зв’язного мовлення.

 

91

 

Слова, які відповідають на питання хто? Назви тварин та їхніх дитинчат.

 

92

Слова, що означають назви предметів. Формувати вміння ставити питання до слів.

 

93

Розподіл слів на дві групи: свійські тварини, дикі тварини. Списування з рукописного та друкованого тексту.

 

94

Розвиток зв’язного мовлення.

 

95

Розподіл слів на дві групи: свійські птахи, дикі птахи. Виконання вправ, поданих у посібнику.

 

96

Слова, які відповідають на питання що? Поділ слів на склади.

 

97

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? хто? Розподіл слів на дві групи: тварини, рослини.

 

98

Розвиток зв’язного мовлення.

 

99

Зміна слів за числами (один – багато). Виконання вправ посібника.

 

100

Розвиток зв’язного мовлення

 

101

Розподіл слів на дві групи: один, багато. Виконання письмових завдань.

 

102

Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей. Виконання письмових завдань.

 

103

Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей. Виконання письмових завдань.

 

104

Розвиток зв’язного мовлення.

 

105

Велика буква в кличках тварин. Виконання письмових завдань.

 

106

Велика буква в кличках тварин. Виконання письмових завдань.

 

107

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

108

 Розвиток зв’язного мовлення.

 

109

Слова, що означають назви дій предметів. Виконання письмових завдань.

 

110

Формувати вміння ставити питання до слів. Виконання вправ поданих у посібнику.

 

111

Запис слів, що означають назви дії кожної тварини. Виконання письмових завдань.

 

112

Розвиток зв’язного мовлення.

 

113

Розподіл поданих слів на дві групи за вказаними ознаками. Виконання вправ поданих у посібнику.

 

114

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

115

Запис слів, що означають назви дії кожної тварини. Виконання письмових завдань.

 

 

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

116

Розвиток зв’язного мовлення.

 

117

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

118

Формування вміння ставити питання до слів, що означають дію предметів.

 

119

Зміна слів за числами (один – багато). Виконання вправ посібника.

 

120

Розвиток зв’язного мовлення.

 

121

Добір до кожного слова-назви потрібне слово-дію. Виконання вправ посібника.

 

122

Закріпити уміння розрізняти слова, які відповідають на питання що? хто?

 

123

 Розвиток зв’язного мовлення.

 

124

Закріпити уміння розрізняти слова, які відповідають на питання що? хто?

 

125

Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір. Виконання вправ посібника.

 

126

Розвиток зв’язного мовлення.

 

127

Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір. Виконання вправ посібника.

 

128

Повторення вивченого про слова-назви та слова-дії. Виконання письмових завдань.

 

129

 Розвиток зв’язного мовлення.

 

130

Словосполучення. Речення. Ознаки речення. Виконання письмових завдань.

 

131

Словосполучення. Речення. Ознаки речення. Виконання письмових завдань.

 

132

Розділові знаки в кінці речення. Виконання вправ посібника.

 

133

Розвиток зв’язного мовлення.

 

134

Поширення речень за питаннями та поданими словами. В9

 

135

Питальні речення. Інтонація питальних речень.

 

136

Розділові знаки в кінці речень. Виконання вправ посібника.

 

137

Розвиток зв’язного мовлення.

 

138

Текст. Ознаки тексту. Будова тексту. Виконання вправ посібника.

 

139

Деформований текст. Виконання вправ посібника.

 

140

Складання тексту за серією малюнків. Виконання письмових завдань.

 

141

Повторення вивченого про текст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Лашко Галина
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
12 грудня 2022
Переглядів
970
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку