Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 2-й семестр 7 клас
За програмою для загальноосвітніх навчальних закладів
(зі змінами, затвердженими наказом МОН від 03.08.2022 № 698)
Авторський колектив під керівництвом О. М. Ніколенко
Номер |
Тема уроку |
|
Дата |
Дата |
|
1 |
Сюжет і композиція вірша Кіплінга «Якщо» Художні особливості твору, його провідна ідея. |
1 |
|
|
|
2 |
Контрольна робота №1 «Духовне випробування». Різнорівневі завдання. |
1 |
|
|
|
|
Дружба і кохання |
|
|
|
|
3 |
Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання. Р. Бернс. «Любов». |
1 |
|
|
|
4 |
Г. Гейне. «Коли настав чудовий май…» Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину. |
1 |
|
|
|
5 |
Виразне читання напамять віршів про дружбу та кохання
|
1 |
|
|
|
6-7 |
Ульф Старк. «Маленька книжка про любов». Різдвяна історія в контексті історичного минулого. |
2 |
|
|
|
8 |
Зображення світу дитинства крізь призму складних життєвих обставин (війна, туга за батьком, бідність, несправедливість) |
1 |
|
|
|
9 |
Родинні та шкільні стосунки у творі. Ідеї підтримки й любові, які допомагають людям вижити й морально встояти в скрутних обставинах. |
1 |
|
|
|
10 |
УРМ -№1 (письмово) |
|
|
|
|
11-12 |
Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар Аллан По. «Золотий жук». Е. А. По – засновник жанру детектив. Захопливий сюжет повісті «Золотий жук». Особливості композиційної будови твору – «розповідь у розповіді», її художнє значення (поєднання різних точок зору, створення емоційної напруги, таємничої атмосфери та ін.). Образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача. |
1
2 |
|
|
|
13-14 |
Артур Конан Дойл – відомий автор детективних циклів. Оповідання про Шерлока Холмса («Пістрява стрічка»). Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні.
|
2 |
|
|
|
15 |
Позакласне читання №1. А. Конан Дойл. «Спілка рудих». |
1 |
|
|
|
16 |
Контрольна робота №2 за розділом «Літературний детектив» |
1 |
|
|
|
17 |
Новела як літературний жанр, її ознаки, різновиди. О. Генрі. «Дари волхвів». О. Генрі – майстер новели.. |
1 |
|
|
|
18 |
Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі. ЛК. Біблія («Поклоніння волхвів»). |
1 |
|
|
|
19 |
Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). |
1 |
|
|
|
20 |
Контрольна робота. №3. Твір-роздум «Чи здійснилася мрія старого Бермана?» (за новелою О. Генрі «Останній листок». |
1 |
|
|
|
21 |
Герберт Джордж Уеллс. «Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст Г. Дж. Уеллс. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». Особливості фантастичного світу в новелі.
|
1 |
|
|
|
22 |
«Дива» та їхнє сприйняття персонажами. Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу. Роль елементів фантастики.
|
1 |
|
|
|
23 |
Рюноске Акутаґава. «Павутинка». Майстер японської новели Р. Акутагава. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст. |
1 |
|
|
|
24 |
Художні образи новели (Будда, Кандата). ЛК. Біблія («Поклоніння волхвів»). Особливості вірувань японців |
1 |
|
|
|
25 |
Урок позакласного читання №2. Курт Воннегуг «Брехня». Розуміння головної проблеми новели.
|
1 |
|
|
|
|
Сучасна л-ра. Я і світ |
|
|
|
|
26-27 |
Айзек Азімов . «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей. |
1 |
|
|
|
28-29 |
Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. |
2 |
|
|
|
30 |
УРМ №2 (усно). Фанфік. Продовження твору. Освіта майбутнього |
1 |
|
|
|
31 |
Діанна Вінн Джонс. «Мандрівний замок Хаулла». Поєднання елементів казки і детективу у творі. |
1 |
|
|
|
32 |
Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. |
1 |
|
|
|
33 |
Роль художнього прийому чаклунства. |
|
|
|
|
34 |
Контрольна робота . № 4«Сучасна література». Різнорівневі завдання, розгорнуті відповіді на запитання…
|
1 |
|
|
|
35-36 |
Підсумковий урок. Список літератури на літо.
|
2 |
|
|
|