6-А клас
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
(70 год., 2 год. на тиждень)
І семестр
№ п/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
Зміст навчального матеріалу |
Вступ |
|
|||
1 |
|
Література як вид мистецтва. Художній образ. (ТЛ) Художній образ, початкові поняття про традиційний образ, вічний образ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
2 |
|
Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів (про створення і будову світу, про героїв, календарні та ін.). Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів. (ТЛ) Початкове поняття про міф. |
|
|
3 |
|
Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів. Грецькі міфи. Міф про Прометея. (ТЛ) Поглиблення поняття про образ (міфологічний образ). |
|
|
4 |
|
Міфи про Геракла (1–2 міфи). |
|
|
5 |
|
Дедал і Ікар. Нарцис. |
|
|
6 |
|
Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка. |
|
|
7 |
|
Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи. |
|
|
8 |
|
Єгипетські міфи. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет. (ТЛ) Мотив. |
|
|
9 |
|
Бесіда про позакласне читання № 1. Харріс Дж. Ч. «Казки дядечка Рімуса» |
|
|
10 |
|
Розвиток мовлення (усно). Твір з елементами опису «Мій улюблений міфологічний герой». |
|
|
3. Мудрість байки |
|
|||
11 |
|
Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст. Езоп «Лисиця і виноград», «Крук і Лисиця». Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Утілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. (ТЛ) Байка. |
|
|
12 |
|
Езоп. «Вовк і Ягня», «Мурашки й Цикада». Мораль байок Езопа. (ТЛ) Езопова мова. |
|
|
13
14 |
|
Іван Андрійович Крилов (1769–1844). «Квартет», «Бабка і Муравель», «Вовк і Ягня» (1–2 за вибором учителя). Моральні проблеми в байках І. А. Крилова. Яскравість алегоричних образів. (Байка напам’ять). (ТЛ) Поглиблення понять про алегорію, образ (алегоричний образ). |
|
|
15 |
|
Контрольна робота № 1. Різнорівневі завдання з тем «Вступ», «Міфи народів світу» |
|
|
|
||||
16 |
|
Жуль Верн (1828–1905). «Острів скарбів». (ТЛ) Поглиблення понять про роман (пригодницький роман) |
|
|
17 |
|
Особливості розвитку пригодницького сюжету |
|
|
18 |
|
Система образів (Джим Хокінс і його товариші), пірат Сільвер та інші |
|
|
19 |
|
Дік Сенд і Негоро. Проблема рабства в романі. |
|
|
20 |
|
Описи природи. |
|
|
21 |
|
Бесіда про позакласне читання № 2. Д. Дефо. «Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо». |
|
|
22 |
|
Контрольна робота № 2. Твір-характеристика персонажа. |
|
|
23 |
|
Чарльз Діккенс (1812–1870). «Різдвяна пісня в прозі». Подорож у часі й просторі Скруджа. |
|
|
24 |
|
Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження. |
|
|
25 |
|
Сюжет і композиція повісті. (ТЛ) Поглиблення понять про повість. Композиція. |
|
|
26 |
|
Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні). |
|
|
27 |
|
Розвиток мовлення № 2 (письмово). Написання вітального слова на честь літературного героя. |
|
|
28 |
|
Микола Васильович Гоголь (1809–1852). «Ніч перед Різдвом». Народні традиції та звичаї у творі. |
|
|
29 |
|
Тема кохання. Образи Оксани і Вакули. Роль фантастики в повісті. |
|
|
30 |
|
Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки). |
|
|
31 |
|
Контрольна робота № 3. Різнорівневі завдання з теми «Пригоди і фантастика». |
|
|
32 |
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за семестр |
|
|