6-А клас
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
(70 год., 2 год. на тиждень)
І семестр
№ п/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
|
|||
33
34 |
|
Антон Павлович Чехов (1860–1904). «Хамелеон». Символічність назви. Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А.П. Чехова. (ТЛ) Гумор, іронія, художня деталь, підтекст. |
|
35 |
|
А.П. Чехов. «Товстий і тонкий». Діалог як основна форма розкриття сюжету. |
|
36 |
|
Майстерність письменника у змалюванні персонажів. Роль художньої деталі. Підтекст. |
|
37 |
|
Джек Лондон (1876–1916). «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі. |
|
38 |
|
Характеристика героїв твору. Значення назви оповідання. |
|
39 |
|
Описи природи та їхня роль у тексті. |
|
40 |
|
Володимир Галактіонович Короленко (1853–1921). «Сліпий музикант». |
|
41 |
|
Тема мистецтва. Пошук головним героєм (Петром Попельським) свого місця у світі. |
|
42 |
|
Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага й повага до інших. |
|
43 |
|
Петро Попельський та Евеліна. |
|
44 |
|
Українська природа, народні образи й традиції в повісті. |
|
45 |
|
Розвиток мовлення № 3 (усно). Інсценізація твору за темою (А.П. Чехов, В.Г. Короленко). |
|
46 |
|
Контрольна робота № 4. Різнорівневі тести з теми «Людські стосунки». |
|
|
|||
47 |
|
Мацуо Басьо (1644–1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку. (ТЛ) Хайку. |
|
48 |
|
Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст. (3 – 4 хайку напам’ять). |
|
49 |
|
Роберт Бернс (1759–1796). «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край – чужина). (Вірш напам’ять). |
|
50 |
|
Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.). (ТЛ) Ліричний герой. |
|
51 |
|
Виразне читання напам’ять хайку та вірша Р. Бернса «Моє серце в верховині…» |
|
52 |
|
Джанні Родарі (1920–1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття. |
|
53 |
|
Контрольна робота № 5. Твір-опис за картиною І.Шишкіна «Ранок у сосновому лісі». |
|
54 |
|
Бесіда про позакласне читання № 3. Тургенєв І. С. Вірші в прозі («Горобець», «Собака», «Жебрак»). |
|
55 |
|
Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка». (ТЛ) Поглиблення поняття про фантастику. |
|
56 |
|
Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору. |
|
57 |
|
Роберт Шеклі (1928–2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві. |
|
58 |
|
Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму. |
|
59 |
|
Бесіда про позакласне читання № 4. Бредбері Р. «Все літо в один день» |
|
60 |
|
Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907–2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. |
|
61 |
|
«Міо, мій Міо». Моральні цінності у творчості А. Ліндгрен. (ТЛ) Поглиблення понять про повість (повість-казка). |
|
62 |
|
Образи головних героїв. Перемога добра над злом. |
|
63 |
|
Розвиток мовлення № 4 (пис.). Переказ епізоду твору. |
|
64 |
|
Міхаель Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Недогадія та її мешканці(король, Лукас, пан Ермель, пані Штоцкер) (розділ третій). (ТЛ) Поглиблення понять про роман (фантастичний роман). |
|
65 |
|
Моральні цінності, що стверджуються в романі М.Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» (дружба, кохання, сім’я, повага до інших, любов до батьківщини). |
|
66 |
|
К.Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. (ТЛ) Поглиблення понять про повість (психологічна повість). |
|
67 |
|
Конрад і його становлення у світі. |
|
68 |
|
Контрольна робота № 6. Різнорівневі завдання з теми «Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом». |
|
9. Підсумки (2 години) |
|
||
69 |
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
|
70 |
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
|