Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури для 5 класу 2018-2018 навчальний рік

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури для 5 класу складено за програмою: Світова література. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804.

Перегляд файлу
Календарно-тематичне  планування  уроків  зарубіжної  літератури

5 клас

 

 

 

 

Зміст навчального матеріалу

 

К-сть год.

Дата

Примітка

Вступ

1.

Художня література — духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті

 

1

 

 

2.

Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів (прислів’я, приказки, загадки, пісні)

 

1

 

 

Казки народів світу

 

3.

Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їх характерні ознаки

 

1

 

 

4.

Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей

 

1

 

 

5.

Повчальний зміст казки

 

1

 

 

6.

Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Іссумбосі. Національний колорит японських казок

 

1

 

 

7.

УРМ. Характеристика образу Іссумбосі та складання плану (усно)

 

1

 

 

8.

Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці

 

1

 

 

9.

Значення фантастичних елементів у казці

 

1

 

 

10.

Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці

 

1

 

 

11.

Втілення в образі Синдбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами

 

1

 

 

12.

ПЧ. Арабська казка «Про Аладдіна і чарівну лампу»

 

1

 

 

13.

КР за темами «Вступ», «Казки народів світу»

 

1

 

 

14.

Брати Я. і В. Ґрімм. «Пані Метелиця». Значення діяльності братів. Ґрімм у збиранні й збереженні фольклору. Моральні цінності в казках

 

1

 

 

15.

Характеристика образів персонажів. Антитези у пропонованих творах

 

1

 

 

16.

УРМ. Письмовий переказ казки «Пані Метелиця» (навчальний)

 

1

 

 

17.

Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837). Вступ по поеми «Руслан і Людмила». Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О. Пушкіна

 

1

 

 

18.

Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О. Пушкіна. Система образів. Автор

 

1

 

 

19.

Ганс Крістіан Андерсен (1805 -1875).  «Соловей». Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці «Соловей»

 

1

 

 

20.

Соловей як втілення сили природи й мистецтва; зміни в образі імператора

 

1

 

 

21.

Оскар Уайльд (1854-1900).  «Хлопчик-зірка».  Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору

 

1

 

 

22.

Казкові персонажі, їх характеристика. Еволюція образу головного героя

 

1

 

 

23.

КР за темами «Вступ», «Казки народів світу»

 

1

 

 

Природа і людина

 

24.

Джон Кітс (1795-1821). «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…»)

 

1

 

 

25.

Йоганн Вольфганг Ґете (1749-1832). «Нічна пісня  подорожнього».  Зображення  взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі

 

1

 

 

26.

Генріх Гейне (1797-1856). «Задзвени із глибини…». Втілення краси весняної природи у вірші. Зв'язок із фольклором (пісня)

 

1

 

 

27.

Ернест Сетон-Томпсон (1860-1946). «Лобо». Авторські спостереження за світом природи. Робота з текстом твору

 

1

 

 

28.

Утвердження любові до всього живого

 

1

 

 

29.

Зображення художніх образів, їх розкриття в  подіях твору «Лобо»

 

1

 

 

30.

ПЧ. Редьярд Кіплінг. «Мауглі»

 

1

 

 

31.

КР за темою «Природа і людина»

 

1

 

 

32.

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за І семестр

 

1

 

 

 

Cвіт дитинства

 

33.

Марк Твен (1835-1910). «Пригоди Тома Сойєра». Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.)

 

1

 

 

34.

Світ дорослих і світ дітей у повісті

 

1

 

 

35.

Том Сойєр

 

1

 

 

36.

Гекльберрі Фінн

 

1

 

 

37.

УРМ (письмово). Порівняльна характеристика Тома та Гека за поданим планом

 

1

 

 

38.

Ставлення автора до своїх героїв

 

1

 

 

39.

Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.)

 

1

 

 

40.

Елеанор Портер (1868-1920). «Полліанна». Втілення сюжетів творів Е. Портер у  кіно, живописі, графіці та інших видах мистецтва. Популярність образів улюблених книг серед дітей різних країн

 

1

 

 

41.

Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста

 

1

 

 

42.

Полліанна та її друзі

 

1

 

 

43.

Художні засоби розкриття образу Полліанни

 

1

 

 

44.

Ідея радості життя й відкриття світу у творі

 

1

 

 

45.

УРМ (усно). Порівняльна характеристика образів Тома Сойєра і Полліанни (на рівні рис характеру)

 

1

 

 

46.

ПЧ. Астрід Ліндґрен. «Пеппі Довгапанчоха»

 

1

 

 

47.

КР за темою «Світ дитинства»

 

1

 

 

Сила творчої уяви

 

48.

Льюїс Керролл (1832-1898). «Аліса в Країні Див». Творча історія книги

 

1

 

 

49.

Зв’язок книги «Аліса в Країні Див» із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби

 

1

 

 

50.

Світ уяви Аліси та її захопливі пригоди

 

1

 

 

51.

Образ Аліси

 

1

 

 

52.

Персонажі, які оточують героїню

 

1

 

 

53.

Особливості художньої мови твору

 

1

 

 

54.

Марина Іванівна Цвєтаєва (1892-1941). «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші          М. І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.)

 

1

 

 

55.

Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі

 

1

 

 

56.

КР за темою «Сила творчої уяви»

 

1

 

 

Сучасна література. У колі добрих героїв

 

57.

Роальд Дал (1916-1990). «Чарлі і шоколадна фабрика»

 

1

 

 

58.

Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки. Робота з текстом твору

 

1

 

 

59.

Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки. Робота з текстом твору

 

11

 

 

60.

Характеристика образу містера Вонки

 

1

 

 

61.

Зображення в повісті реального та фантастичного. Робота з текстом твору

 

1

 

 

62.

Доброта і щирість головного героя. Характеристика образу Чарлі Бакета

 

1

 

 

63.

Туве Янсон (1914-2001). «Капелюх чарівника».

Чарівність художнього світу твору

 

1

 

 

64.

Персонажі повісті, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей

 

1

 

 

65.

ПЧ. К. Буличов. Цикл «Аліса» (1-2 твори за вибором)

 

1

 

 

66.

КР за темою «Сучасна література. У колі добрих героїв»

 

1

 

 

67.

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр

 

1

 

 

68.

Ознайомлення зі списком рекомендованої літератури на 6-й клас

 

1

 

 

 

Для вивчення напам’ять

О. С. Пушкін. Вступ по поеми «Руслан і Людмила»

Й. В. Ґете. «Нічна пісня подорожнього»

Г. Гейне. «Задзвени із глибини…»

 

docx
Додано
7 жовтня 2018
Переглядів
488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку