Контрольна робота з зарубіжної літератури у 5 класі з тем «Вступ», «Казки народів світу»

Про матеріал

Перевірити рівень засвоєння матеріалу з тем "Вступ", "Казки народів світу", уміння користуватися набутими знаннями; розвивати самостійність мислення, писемне зв'язне мовлення; виховувати самостійність, уміння зібратися у відповідальний момент.

Перегляд файлу

                                                           5 клас

                 Контрольна робота за темами «Вступ», «Казки народів світу»

 

РІВЕНЬ І (0,5 бала)
 

1.Фольклор – це…

а) стислий влучний народний вислів,   

б) усна народна творчість,   

в) образний вислів.

 

2.Не є жанром фольклору:

а) прислів’я,

б) загадки,

в) повісті.

 

3. Приказка відрізняється від прислів’я тим, що:

а) має повчальний зміст,

б) побудована як незакунчена думка,

в) вона лірична, пісенна.

 

4.Казка — це: 

а) розповідний твір про реальні події,

б) розповідний твір про фантастичні події,

в) розповідний твір про те, як люди уявляли собі майбутнє.

 

5. Фольклорна казка відрізняється від літературної тим, що:

а) має конкретного автора,

б) не має конкретного автора.

 

6. Немає такого різновиду народних казок:

а) історично – географічних,

б) про тварин, 

в) фантастичних.

 

7. У яку фарбу вскочив герой казки «Фарбований шакал»?

а) червону, 

б) золотаву, 

в) синю.

 

8.Як звірі покарали шакала за обман за казкою «Фарбований шакал»?

а) вигнали з лісу,

б) роздерли на дрібні шматки,

в) побили.

 

9.У казці «Пензлик-Маляна» йдеться про:

а) пригоди чарівного пензлика,

б) китайського імператора Маляна, який мріяв  стати художником,

в) хлопчика Маляна, який дістав у подарунок чарівний пензлик.

 

10. Малян із казки «Пензлик – Маляна» добре вмів:

а) співати,   

б) малювати,   

в) писати.

 

11. Де носила хлопчика-мізинчила дочка багатого вельможі:

а) за поясом свого кімоно,   

б) в руці,   

в) в кошику.

 

12. У чому поплив Іссумбосі в столицю?

а) у човні,   

б) у чайній чашці,   

в) в очеретині.

 

13. Стільки подорожей здійснив Синдбад - Мореплавець:

а)  три,   

б) 5,   

в) 7.

 

14. Для Синдбада-Мореплавця характерними були такі риси вдачі:

а) мудрість, дотепність, патріотизм,

б) жорстокість, нечесність, безрозсудство,

в) допитливість, кмітливість, сміливість.

 

 

 

                                                      РІВЕНЬ ІІ (2 бали)


1.Знайти відповідники: назва твору – народ, якому він належить:

1 «Іссумбосі, обо Хлопчик-Мізинчик» а) арабський

2 «Пензлик Маляна» б) японський

3 «Синдбад- Мореплавець» в) індійська

4 «Фарбований шакал» г) китайська

Відповідь: 1- б, 2-г, 3-а, 4-в.

 

 

РІВЕНЬ ІІІ (3 бали)


1. Написати міні-твір на тему «Казка, яка допомогла мені зрозуміти життя».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Міанович Володимир
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 жовтня 2018
Переглядів
7997
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку