Календарно-тематичне планування викладання курсу «Історія України» на 2019-2020 н. р. 11 клас. Рівень стандарту

Про матеріал
Календарно-тематичне планування викладання курсу «Історія України» на 2019-2020 н. р. 11 клас. 70 год. на рік, 2 год на тиждень Рівень стандарту
Перегляд файлу

Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 5 м. Бердичева

 

 

 

Погоджено                                                                                                                                                         Затверджено

 

Заступник директора з НВР               /А.Ф. Гук/                                     Директор школи                   /В.В.Мартиненко/

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування викладання курсу «Історія України»

на 2019-2020 н. р.

11 клас

70 год. на рік, 2 год на тиждень

Рівень стандарту

 

Вч. Доманської Марини Іллівни

 

Складено згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів Історія України. Всесвітня історія. 10–11 класи. Укладачі програми Мудрий М., Байкєніч Г,, Баханов К. та ін.

 

 

Підручник:

 

 

 

 

Розглянуто на засіданні МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін,

Протокол № 1 від     08.2019 р.

 

Голова методоб’єднання                                                 /І. В. Куліковська/

 

 

 

 

 

 

 

 

Бердичів

2019

 

Тема

Дата

Примітки

  1.  

Повторення. Вступ

Уроки Другої світової війни. Післявоєнна карта світу. Друга світова війна в історичній пам'яті. Загальні тенденції світової історії. Періодизація історії України другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Особливості курсу історії України 1945–2017 рр. Завдання і структура курсу.

 

 

Розділ 1. Україна в перші повоєнні роки

 

  1.  

Адміністративно-територіальні зміни й зовнішньополітична діяльність УРСР. Україна – співзасновниця ООН. Встановлення кордонів УРСР у міжнародних договорах. Обмін територіями 1951 р. Участь УРСР в міжнародних організаціях.

 

 

  1.  

Політика радянізації та репресії у західних областях УРСР. Український визвольний рух у 1944–1950-х рр. Василь Кук. Велика блокада. Обмін населенням між Польщею й УРСР. Масові депортації (1944–1946 рр.). Операції “Вісла” і “Захід”. Ліквідація УГКЦ у 1946–1949 рр.

 

 

  1.  

Внутрішньополітична й економічна ситуація УРСР. Масовий голод 1946–1947 рр.

 

 

  1.  

Ідеологічні кампанії. “Чистки” творчої інтелігенції.

 

 

  1.  

Культура в перші повоєнні роки. Відбудова системи освіти. Наука. Література. Володимир Сосюра. Максим Рильський. Образотворче мистецтво. Музика та кінематограф.

 

 

  1.  

Практичне заняття. “Війна пішла, а горе залишилось…”: повсякденне життя повоєнних років.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Вирвані з коренем. Депортації українців у 1944–1951 рр.: причини, етапи, наслідки (дослідження тематичних документів).

 

 

  1.  

Узагальнення знань за розділом І «Україна в перші повоєнні роки»

 

 

  1.  

Тематичне оцінювання за розділом І «Україна в перші повоєнні роки»

 

 

 

Орієнтовні теми для навчальних проектів:

Україна для ООН. ООН для України.

– Студії боротьби за незалежність: від УНР до УПА (продовження кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті?”).

 

 

Розділ 2. Україна в умовах десталінізації

 

  1.  

Внутрішньополітична ситуація в УРСР у першій половині 1950-х рр. Стан промисловості і сільського господарства. Військово-промисловий комплекс.

Участь українців у повстаннях у сталінських концтаборах. XX з’їзд КПРС.

 

 

  1.  

Суспільно-політичне життя. Десталінізація і лібералізація суспільного життя. Реабілітація жертв сталінських репресій.

 

 

  1.  

Адміністративно-територіальні зміни. Входження Кримської області до складу УРСР.

 

 

  1.  

Розвиток економіки. Зміни в управлінні господарством. Раднаргоспи. Соціальні наслідки економічної політики другої половини 1950-х – першої половини 1960-х рр.

 

 

  1.  

Опозиційний рух. Зародження дисидентського руху в Україні та його течії. Левко Лук’яненко. Антирадянські виступи 1960-х рр. «Шістдесятництво»

 

 

  1.  

Науково-технічна революція: внесок українців. Сергій Корольов.

 

 

  1.  

Розвиток культури та духовного життя. Реформи освіти та процеси зросійщення. Антирелігійна кампанія. Відлига в мистецтві. Ліна Костенко. Іван Драч. Василь Стус. Розвиток спорту.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Входження Кримської області до складу УРСР: міфи та реальність (дослідження документів).

 

 

  1.  

Узагальнення знань за розділом ІІ «Україна в умовах десталінізації»

 

 

  1.  

Тематичне оцінювання за розділом ІІ «Україна в умовах десталінізації»

 

 

 

Орієнтовні теми для навчальних проектів:

– “В безсмерті холодно. І холодно в житті. О Боже мій! Де дітися поету?!” Творчість шістдесятників як закономірна реакція на виклики часу.

– Ті, хто відкрили шлях у космос (внесок українців в освоєння космічного простору).

Орієнтовна тема для написання есе:

– Відлига: зміни в суспільно-політичних настроях населення України.

 

 

Розділ 3. Україна в період загострення кризи радянської системи

 

  1.  

Наростання кризових явищ у суспільно-житті республіки. Ідеологічні орієнтири партійно-радянського керівництва.

 

 

  1.  

Економічна ситуація в УРСР. Наростання кризових явищ у промисловості. Розвиток сільського господарства. Продовольчі програми.

 

 

  1.  

Конституція УРСР 1978 р. Зміни в соціальній та національній структурі населення.

 

 

  1.  

Дисидентський рух: течії, форми і методи боротьби. Іван Дзюба: “Інтернаціоналізм чи русифікація”. Михайло Брайчевський: “Приєднання чи возз’єднання”.

 

 

  1.  

Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (УГГ). Самвидав. “Український вісник”. “Смолосокип”. В’ячеслав Чорновіл.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Український самвидав: теми, ідеї, автори.

 

 

  1.  

Відродження пам’яті про Голодомор. Українська діаспора та її внесок у відродження України.

 

 

  1.  

Кримськотатарський національний рух. Мустафа Джемілєв.

 

 

  1.  

Розвиток освіти та науки.

 

 

  1.  

Формування опозиційних течій у культурі. Українське мистецтво. Досягнення українських спортсменів. Молодіжний неформальний рух в Україні.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Повсякденне життя в місті та на селі (на прикладі м. Бердичева та сіл Бердичівського району 1970–1980-х рр.).

 

 

  1.  

Узагальнення знань за розділом ІІІ «Україна в період загострення кризи радянської системи»

 

 

  1.  

Тематичне оцінювання за розділом ІІІ «Україна в період загострення кризи радянської системи»

 

 

 

Орієнтовні теми для навчальних проектів:

– 49 сміливців проти режиму (дослідження діяльності УГГ).

– Студії боротьби за незалежність: від зброї до слова (продовження кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті?”).

– Права людини в СРСР: декларації та реальність.

 

 

Розділ 4. Відновлення незалежності України

 

 

  1.  

Початок перебудови в СРСР. Чорнобильська катастрофа.

 

 

  1.  

Практичне заняття. За живе…” Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії.

 

 

  1.  

Поглиблення кризових явищ в економіці. Стан економіки. Шахтарські страйки. Поглиблення диспропорцій рівня життя населення. Конституційні реформи

 

 

  1.  

Гласність і політичний плюралізм на українських теренах. Активізація національно-демократичного руху.

 

 

  1.  

Зміни в політичному керівництві УРСР. Формування багатопартійної системи.

 

 

  1.  

Культурно-мистецьке життя як вираз суспільних настроїв. Фестиваль “Червона рута”. Релігійне відродження.

 

 

  1.  

Вибори до Верховної Ради УРСР і до місцевих рад 1990 р. Декларація про державний суверенітет України. Революція на граніті.

 

 

  1.  

Створення Автономної Республіки Крим. Меджліс кримськотатарського народу.

 

 

  1.  

Спроба державного перевороту в СРСР у серпні 1991 р.

Акт проголошення незалежності України.

 

 

  1.  

Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. Леонід Кравчук.

 

 

  1.  

Розпад СРСР. Міжнародне визнання України

 

 

  1.  

Практичне заняття. Злочини комуністичного режиму. Уроки для України сьогодні.

 

 

  1.  

Узагальнення знань за розділом ІV «Відновлення незалежності України»

 

 

  1.  

Тематичне оцінювання за розділом ІV «Відновлення незалежності України»

 

 

 

Орієнтовні теми для навчальних проектів:

– Сто років боротьби за незалежність: 1917–2017.

– Український андеграунд: кіно, музика і театр кінця ХХ ст.

 

 

Розділ 5. Становлення України як незалежної держави

 

  1.  

Державотворчі процеси в умовах незалежності України. Повернення кримських татар на історичну батьківщину. Питання адміністративно-політичного статусу Криму.

 

 

  1.  

Суспільно-політичне життя. Особливості формування багатопартійності в незалежній Україні. Конституція України 1996 р

 

 

  1.  

Економіка України в 1991–1998 рр. Запровадження гривні. Демографічні процеси. Трудова еміграція.

 

 

  1.  

Економіка України в 1998–2004 рр. Олігархічна система. Початок інтеграції української економіки в європейський і світовий економічний простір.

 

 

  1.  

Політична розбудова суспільства. Леонід Кучма. Рухи протесту на початку 2000-х рр. Конфронтація навколо острова Тузла.

 

 

  1.  

Помаранчева революція. Віктор Ющенко. Конституційна реформа 2004 р.

 

 

  1.  

Україна в системі міжнародних відносин.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми.

 

 

  1.  

Узагальнення знань за розділом V «Становлення України як незалежної держави»

 

 

  1.  

Тематичне оцінювання за розділом V «Становлення України як незалежної держави»

 

 

 

Орієнтовна тема для навчального проекту:

Студії боротьби за незалежність: від культурної до політичної розбудови (завершення кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХІ столітті”, презентація).

Орієнтовна тема для написання есе:

Помаранчева революція: національний і людський вимір

 

 

Розділ 6. Творення нової України

 

  1.  

Соціально-економічний розвиток і суспільно-політичне життя України в 2005–2010 рр.

 

 

  1.  

Україна в 2010-2014 рр. Революція Гідності.  Віктор Янукович. Революція Гідності. Небесна Сотня.

 

 

  1.  

Агресія Росії проти України. Окупація та анексія Криму Російською Федерацією. Російсько – українська війна. Олександр Турчинов. Петро Порошенко.

 Гібридна війна.

 

 

  1.  

Бойові дії на сході України. Антитерористична операція в Донецькій і Луганській областях. Добровольчі батальйони. Волонтерський рух. Реакція світової спільноти на агресію Російської Федерації проти України. Спроби мирного врегулювання.

 

 

  1.  

Соціально-економічний розвиток України після 2014 р.

Євроінтеграційний поступ України: економічні та політичні аспекти. Угода про асоціацію між Україною та Європейським Союзом. Режим безвізового в’їзду в країни ЄС для громадян України.

 

 

  1.  

Особливості культурного розвитку України останнього десятиліття. Релігійне життя. Зміни в системі національної освіти. Основні тенденції розвитку науки. Розвиток спорту та здобутки українських спортсменів. Література та мистецтво. Міжнародні пісенні конкурси Євробачення в Україні. Українці у світі.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах гібридної війни.

 

 

  1.  

Узагальнення знань за розділом VІ « Творення нової України»

 

 

  1.  

Тематичне оцінювання за розділом VІ «Творення нової України»

 

 

 

Орієнтовні теми для навчальних проектів:

– “У 1918-му Україна здобула незалежність, у 1991-му – відновила, сьогодні – захищає” (завершення проекту з укладання інтерактивної стрічки часу, яка відображає неперервність і спадкоємність державотворчих процесів у ХХ–ХХІ ст., презентація проекту).

– Усна історія Майданів: від Революції на граніті до Революції Гідності (електронна Книга пам’яті).

Орієнтовні теми для написання есе:

 – Відверта розмова з воїнами АТО / однолітками – внутрішньо переміщеними особами.

 

 

  1.  

Підсумкове узагальнення

 

 

68

Підсумкова контрольна робота

 

 

69-70

Уроки резерву

 

 

 

 

 

 

Синхронізація курсів історії України та всесвітньої історії в 11 класі

 

Клас

Предмет

Розділ навчальної програми

11

Історія України

Повторення. Вступ.

Всесвітня історія

Розділ 1. Повоєнне облаштування світу

Історія України

Розділ 1. Україна в перші повоєнні роки

Всесвітня історія

Розділ 2. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства

Історія України

Розділ 2. Україна в умовах десталінізації

Історія України

Розділ 3. Україна в період загострення кризи радянської системи

Всесвітня історія

Розділ 3. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси

Історія України

Розділ 4. Відновлення незалежності України

Всесвітня історія

Розділ 4. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку

Історія України

Розділ 5. Становлення України як незалежної держави

Всесвітня історія

Розділ 5. Міжнародні відносини

Всесвітня історія

Розділ 6. Повсякденне життя і культура

Історія України

Розділ 6. Творення нової України

Всесвітня історія

Узагальнення до курсу

 

 

 

 

 

 

 


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Почка Ганна Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 серпня 2019
Переглядів
3721
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку