Календарно-тематичне планування всесвітньої історії 10 КЛАС (35 год на рік, 1 година на тиждень)

Про матеріал
Навчальна програма для ЗЗСО «Історія України. Всесвітня історія» 10-11 класи (наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698) Підручник, який використовується на уроках : «Всесвітня історія 10 клас» (рівень стандарту); П. Полянський; Київ «Грамота» 2018
Перегляд файлу

Всесвітня історія Полянський підручник для 10 класу нова програма 

 

Календарно-тематичне планування

всесвітньої історії

 10  клас

(1 година на тиждень, 35 - на рік)

Навчальна програма для ЗЗСО «Історія України. Всесвітня історія»                                                               10-11 класи (наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698)

Підручник, який використовується на уроках :

«Всесвітня історія 10 клас» (рівень стандарту); П. Полянський; Київ «Грамота» 2018

 

Тема  уроку

Дата

Домашнє завдання

Розділ 1. ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. ВІЙНА

ТА РЕВОЛЮЦІЇ (5 годин)

1

Вступ. Повторення. Корегуюче заняття.

 

ст.7-10

2

Початок «Великої війни».Стратегічні плани ворогуючих сторін, їхні наміри щодо України. Фронти війни та харак-теристика основних  воєнних кампаній.

 

§1

3

Міжнаціональні конфлікти в умовах війни. Людина на фронті й у тилу.

Практичне заняття. «Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу»

 

§2

4

Поразка Німеччини та її союзників. Розпад імперій і утво-рення нових незалежних держав у Європі.

 

Відеоурок, повт. §1-3

5

Узагальнення. Тематичний контроль

 

Повідомлення про Лігу націй

Розділ 2. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ (4 години)

6

«14 пунктів» Вудро Вілсона. Паризька мирна конференція. «Українське питання» на Паризькій конференції. Версальсь-кий договір. Створення Ліги Націй. Мирні договори із союз-никами Німеччини.

 

§4

7

Вашингтонська конференція. Завершення формування Вер-сальсько-Вашингтонської системи, її суперечності.

 

§5

8

Джерела нестабільності міждержавних відносин. Початок ревізії повоєнних угод. Пакт Бріана-Келлога.

 

Заповнити таб-личку; повт. §5

9

Практичне заняття. «Вогнища напруги в міжнародних від-носинах: причини, сторони та наслідки протистояння»

 

Повт. §4-5

10

Узагальнення. Тематичний контроль

 

Повідомлення про Ф.Рузвельта

Розділ 3. ПРОВІДНІ ДЕРЖАВИ СВІТУ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД (9 годин)

11

Сполучені Штати Америки.Зростання ролі США на міжна-родній арені. Доба «проспериті». Велика депресія. «Новий курс» Франкліна Рузвельта, його складові та основні наслідки.

 

§6

12

Велика Британія. Особливості розвитку Великої Британії в 1920-1930-ті рр. Спроби реформування Британської імперії.

 

§7

13

Франція. Політичний та соціально-економічний розвиток Франції в 1920-1930-х рр. Народний фронт і його уряди.

 

§8

14

Італія. Становище Італії після Першої світової війни. Корпоративна держава: ідея та реальність. Встановлення
фашистського режиму.

 

§9

15

Німеччина. Листопадова революція та становлення Веймар-ської республіки. Повоєнне зближення Веймарської Німеч-чини та СРСР. Вплив світової економічної кризи в Німеч-чині на політичне життя країни. Прихід до влади нацистів. Нацистська расистська ідеологія та антисемітизм. Політична і соціально-економічна сутність нацизму.

 

§10

16

Союз Радянських/ Совєтських Соціалістич них Республік (Радянський/Совєтський Союз, СРСР/СССР) як держава
імперського типу. Військово-промислова модернізація.
Ознаки та прояви тоталітарного режиму в СРСР/СССР.

 

§11

17

Виклики міжвоєнного часу. Європа від економічної стабіль-ності до світової кризи. Громадянська війна в Іспанії. Євро-па перед вибором між демократією та авторитаризмом. Ра-дикалізація політичного життя. Ідеологічне осмислення но-вих реалій суспільного життя: комунізм, соціал реформізм, неолібералізм, інтегральний націоналізм, фашизм і нацизм.

 

§12

18

Практичне заняття «Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю»

Узагальнення. Тематичний контроль

 

повт. §6-12

Повт.про поділи Речі Посполитої

Розділ 4. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ (4 години)

 

19

Відновлення польської державності. Становлення Другої Речі Посполитої. Переворот 1926 р. Чехословацька респуб-ліка.

 

§13

20

Угорська революція. Румунія та Болгарія в міжвоєнний пе-ріод. У творення Королівства сербів, хорватів і словенців. Проголошення Югославії. Становище національних меншин і міжнаціональні відносини у країнах регіону.

 

§14

21

Практичне заняття. «Центрально-Східна Європа: вибір між демократією й авторитаризмом»

 

Повт.§13-14

Розділ 5. ДЕРЖАВИ АЗІЇ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ (4 години)

22

Японія. Мілітаризація економіки, зовнішня експансіоніст-ська політика.
Китай. Національна революція та боротьба за владу між Комуністичною партією Китаю (КПК) і Гомінданом.
Індія. Розгортання антиколоніальної боротьби.

 

§15

23

Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії.
Модернізація Туреччини та Ірану. Основні аспекти Близькосхідної проблеми.
Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів.

 

§16,

повт.§13-15

24

Узагальнення. Тематичний контроль

 

Повт.§4-5

Розділ 6. ПЕРЕДУМОВИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ (2 години)

25

Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Дале-кому Сході, Африці та Європі. Вісь «Берлін–Рим–Токіо».
Нарощення озброєнь. Політика «умиротворення» агресора.

 

§17

26

Задоволення територіальних претензій Німеччини: «аншлюс» Австрії та Мюнхенська угода.
Антикомінтернівський пакт.

 

§18

27

Економічне, політичне та воєнне співробітництво між радянським/совєтським та на-цистським режимами у 1933-1941 рр. Підготовка СРСР/ СССР до військового вторгнення в Європу.
Англо-франко радянські/совєтські переговори 1939 р.
Радянсько/совєтсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) та його наслідки для світу.

 

§19

Розділ 7. ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА(4 години)

28

Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Характеристика періодів війни. Театри воєнних дій.

 

§20

29

Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коалі-ції, її значення. Особливості окупаційного режиму, колабо-раціонізм, рух Опору, стратегії виживання

 

§21

30

Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу.

Практичне заняття. «Примусова праця у Третьому Райху. Трагедія в’язнів нацистських концтаборів».

 

§22

31

32

Капітуляція нацистської Німеччини та її союзників. Нюрн-берзький і Токійський процеси над воєнними злочинцями.
Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни.

 

§23

§24

ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА в першій половині ХХ ст.

33

Найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на по-всякденне життя людей.

 

§25

34

Основні ідеї й течії модернізму. Масова культура в міжво-єнний період. Суспільно значущі здобутки науки та мистец-тва.  Розвиток кінематографу. Олімпійський рух.

 

§26, повт. §17-25

35

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Полянський П.Б.)
Додано
3 вересня
Переглядів
3057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку