Річна контрольна робота

Про матеріал
Цей матеріал стане в нагоді та може бути зразком при складанні контрольної роботи для річного оцінювання з всесвітньої історії для учнів 10 класу, які здобувають освіту за екстернатною формою навчання
Перегляд файлу

Завдання для проведення річного оцінювання

з всесвітньої історії учнів – екстернів 10 класу 

Кожен рівень оцінюється 3 бали

І рівень

1.Позначте хронологічні межі І світової війни:

А 1914-1917     Б 1915-1920     В 1914-1918     Г 1939-1945.

 

2.Короткотермінове піднесення економіки США в 1920-х рр. увійшло в історію під назвою:

А «ера модернізації»

Б «період ізоляціонізму»

В «золотий вік протекціонізму»

Г «епоха проспериті»

 

3.Перелік яких понять і термінів потрібно використовувати, характеризуючи  суспільно-політичний розвиток Італії в 1920 - 30-х рр.?

А «проспериті», «Велика депресія», «сухий закон», «Новий курс»

Б «більшовизм», «воєнний комунізм», «продрозверстка», «Великий терор»

В «фашизм», «сквадри», «корпоративна система», «Латаранський пакт»

Г «націонал-соціалізм», «фюрер», «гестапо», «кришталева ніч»

 

4.Про якого діяча йде мова: «Французький політик, державний діяч. Обіймав посаду прем’єр – міністра в 1930-х рр. Учасник Народного фронту, сприяв його перемозі на парламентських виборах у 1936 р. »

А Е. Даладьє      Б А. Мільєран             В Р. Пуанкаре         Г Ж. Клемансо

 

5.Що зумовило встановлення в Польщі режиму «санації» Ю. Пілсудського?

А криза парламентської форми правління

Б ураження країни світовою економічною кризою

В загострення відносин з Радянським Союзом Г прихід до влади в Німеччині нацистів

6.Що стало результатом Національної революції (1925–1927 рр.) у Китаї?

А повалення маньчжурської династії Цін

Б  установлення диктатури пролетаріату

В  звільнення від японського колоніалізму

Г  об’єднання країни під владою Гоміндану

             

ІІ рівень

7. Дайте визначення поняттю:

Тред-юніони – це _________________________________________________. 8. Запишіть пропущені слова: 

Під час роботи Паризької мирної конференції президент США _______________ намагався   реалізувати таку пропозицію:

«…слід утворити союз держав із метою забезпечення рівних взаємних гарантій політичної незалежності та територіальної цілісності як великим, так і малим країнам»?

Про створення якої організації йде мова?_________________________________ 9. Укажіть характерні риси тоталітарного режиму в СРСР у 1930-х рр.

1                    панування однопартійної системи, зрощування партійного та державного апарату, культ вождя

2                    співіснування державного та приватного секторів економіки, підтримка підприємницької активності громадян

3                    всеохоплюючий політико-ідеологічний контроль держави над усіма сферами життя суспільства

4                    існування незалежних профспілок, неурядових громадських організацій та інституцій 5 одержавлення економіки, її мілітаризація та бюрократизація, використання примусової праці

6                    визнання абсолютної цінності людської особистості, дотримання владою принципу «особа важливіша за державу»

7                    політичний плюралізм, активна діяльність партій, які є виразниками інтересів різних верств суспільства A 1, 4, 5

Б 1, 3, 5 В 2, 3, 7

Г 3, 5, 6

 

ІІІ рівень

10.Установіть відповідність між територіальними змінами та назвою мирного договору (1918–1920 рр.), що їх фіксував.

1                    передання Трансільванії Румунії, Воєводини та Хорватії – Королівству сербів, хорватів  і словенців

2                    включення Богемії, Моравії та Судетів до складу Чехословаччини, приєднання Буковини до Румунії

3                    визнання британського протекторату над Єгиптом, а французького – над Марокко та Тунісом

 

А Брест-Литовський

Б Севрський

В Тріанонський

Г Сен-Жерменський

 

11. Установіть послідовність подій Другої світової війни (1939–1945 рр.).

А розгром радянськими військами німецьких військ у ході битви на Курській дузі

Б розгром британськими військами німецько-італійських військ під Ель-Аламейном

В відкриття Другого фронту в Європі

Г напад японської авіації на воєнно-морську базу США Перл-Харбор

 

ІV рівень 12.Дайте розгорнуту відповідь на запитання:

Охарактеризуйте суть політики «умиротворення» агресора. Які країни були її ініціаторами?Які наслідки мала ця політика?

 

 

pdf
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Полянський П.Б.)
Додано
19 вересня
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку