Завдання для проведення річного оцінювання
з всесвітньої історії учнів – екстернів 10 класу
Кожен рівень оцінюється 3 бали
1.Позначте хронологічні межі І світової війни:
А 1914-1917 Б 1915-1920 В 1914-1918 Г 1939-1945.
2.Короткотермінове піднесення економіки США в 1920-х рр. увійшло в історію під назвою:
А «ера модернізації»
Б «період ізоляціонізму»
В «золотий вік протекціонізму»
Г «епоха проспериті»
3.Перелік яких понять і термінів потрібно використовувати, характеризуючи суспільно-політичний розвиток Італії в 1920 - 30-х рр.?
А «проспериті», «Велика депресія», «сухий закон», «Новий курс»
Б «більшовизм», «воєнний комунізм», «продрозверстка», «Великий терор»
В «фашизм», «сквадри», «корпоративна система», «Латаранський пакт»
Г «націонал-соціалізм», «фюрер», «гестапо», «кришталева ніч»
4.Про якого діяча йде мова: «Французький політик, державний діяч. Обіймав посаду прем’єр – міністра в 1930-х рр. Учасник Народного фронту, сприяв його перемозі на парламентських виборах у 1936 р. »
А Е. Даладьє Б А. Мільєран В Р. Пуанкаре Г Ж. Клемансо
5.Що зумовило встановлення в Польщі режиму «санації» Ю. Пілсудського?
А криза парламентської форми правління
Б ураження країни світовою економічною кризою
В загострення відносин з Радянським Союзом Г прихід до влади в Німеччині нацистів
6.Що стало результатом Національної революції (1925–1927 рр.) у Китаї?
А повалення маньчжурської династії Цін
Б установлення диктатури пролетаріату
В звільнення від японського колоніалізму
Г об’єднання країни під владою Гоміндану
7. Дайте визначення поняттю:
Тред-юніони – це _________________________________________________. 8. Запишіть пропущені слова:
Під час роботи Паризької мирної конференції президент США _______________ намагався реалізувати таку пропозицію:
«…слід утворити союз держав із метою забезпечення рівних взаємних гарантій політичної незалежності та територіальної цілісності як великим, так і малим країнам»?
Про створення якої організації йде мова?_________________________________ 9. Укажіть характерні риси тоталітарного режиму в СРСР у 1930-х рр.
1 панування однопартійної системи, зрощування партійного та державного апарату, культ вождя
2 співіснування державного та приватного секторів економіки, підтримка підприємницької активності громадян
3 всеохоплюючий політико-ідеологічний контроль держави над усіма сферами життя суспільства
4 існування незалежних профспілок, неурядових громадських організацій та інституцій 5 одержавлення економіки, її мілітаризація та бюрократизація, використання примусової праці
6 визнання абсолютної цінності людської особистості, дотримання владою принципу «особа важливіша за державу»
7 політичний плюралізм, активна діяльність партій, які є виразниками інтересів різних верств суспільства A 1, 4, 5
Б 1, 3, 5 В 2, 3, 7
Г 3, 5, 6
10.Установіть відповідність між територіальними змінами та назвою мирного договору (1918–1920 рр.), що їх фіксував.
1 передання Трансільванії Румунії, Воєводини та Хорватії – Королівству сербів, хорватів і словенців
2 включення Богемії, Моравії та Судетів до складу Чехословаччини, приєднання Буковини до Румунії
3 визнання британського протекторату над Єгиптом, а французького – над Марокко та Тунісом
А Брест-Литовський
Б Севрський
В Тріанонський
Г Сен-Жерменський
11. Установіть послідовність подій Другої світової війни (1939–1945 рр.).
А розгром радянськими військами німецьких військ у ході битви на Курській дузі
Б розгром британськими військами німецько-італійських військ під Ель-Аламейном
В відкриття Другого фронту в Європі
Г напад японської авіації на воєнно-морську базу США Перл-Харбор
ІV рівень 12.Дайте розгорнуту відповідь на запитання:
Охарактеризуйте суть політики «умиротворення» агресора. Які країни були її ініціаторами?Які наслідки мала ця політика?