Календарне планування
Всесвітня історія. 8 клас
Підручник: Всесвятня історія: підруч. для 8 кл. закл. загал. серед. освіти /О.В. Гісем, О.О. Мартинюк. - Харків.:Вид-во «Ранок» - 2021
Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Історія України. Всесвітня історія 6-11 класи»
Наказ Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 № 698
(35 годин на рік, 1 година на тиждень)
І семестр
№ з/п |
Назва теми |
К-ть годин |
Дата |
Примітка |
||||
1 |
|
Вступ. Середні віки в історії Європи та України. Поняття і періодизація Нового часу (Модерної доби) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV–XVI ст. |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
Конкіста – завоювання Нового світу. Створення колоніальних імперій |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Матеріальний світ і суспільство |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
Повсякденне життя населення Західної Європи |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Практична робота. Цивілізації доколумбової Америки (ацтеки, майя, інки). Презентація міні-проектів |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Високе відродження. Реформація в Західній Європі |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
Гуманізм. Високе Відродження |
|
|
|
|
|
|
9 |
|
Реформація в Німеччині |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
Поширення Реформації та Контрреформації в Європі |
|
|
|
|
|
|
11 |
|
Культура бароко. Народження нової європейської науки |
|
|
|
|
|
|
12 |
|
Практична робота. Здійснити уявну подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччині, інших країнах |
|
|
|
|
|
|
13 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Високе Відродження. Реформація в Західній Європі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст. |
|
|
|
|
|
|
14 |
|
Становлення абсолютної монархії у Франції |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
Завершення формування абсолютної монархії у Франції |
|
|
|
|
|
|
16 |
|
Англія у XVI ст. Англійська революція |
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр
№ з/п |
Назва теми |
К-ть годин |
Дата |
Примітка |
||||||
17 |
|
Річ Посполита: «шляхетська демократія» |
|
|
|
|
|
|||
18 |
|
Практична робота. Території абсолютних монархій і республік, що існували в XVІ– XVІІІ ст. (робота з контурною картою) |
|
|
|
|
|
|||
19 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст.» |
|
|
|
|
|
|||
|
|
Тема 4. Османська імперія. Держави Східної Європи в XVII- XVIIІ ст.. |
|
|
|
|
|
|||
20 |
|
Османська імперія |
|
|
|
|
|
|||
21 |
|
Московське царство. Правління династії Романових |
|
|
|
|
|
|||
22 |
|
Внутрішня та зовнішня політика Петра І |
|
|
|
|
|
|||
23 |
|
Річ Посполита у другій половині ХVІІ — ХVІІІ ст. |
|
|
|
|
|
|||
24 |
|
Практична робота. Територіальні надбання і втрати Османської імперії, Речі Посполитої і Російської держави (Московського царства, Російської імперії) в ХVІ — ХVІІІ ст. |
|
|
|
|
|
|||
25 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Османська імперія. Держави Східної Європи в XVII- XVIIІ ст.» |
|
|
|
|
|
|||
|
|
Тема 5.Епоха Просвітництва |
|
|
|
|
|
|||
26 |
|
Просвітництво та промислова революція |
|
|
|
|
|
|||
27 |
|
Освічений абсолютизм |
|
|
|
|
|
|||
28 |
|
Колонії Великої Британії в Північній Америці. Війна за незалежність. Декларація незалежності |
|
|
|
|
|
|||
29 |
|
Практична робота. Утворення Сполучних Штатів Америки (робота з контурною картою) |
|
|
|
|
|
|||
30 |
|
Конституція США |
|
|
|
|
|
|||
31 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Епоха Просвітництва» |
|
|
|
|
|
|||
|
|
Тема 6.Східний світ у XVII- XVIIІ ст. |
|
|
|
|
|
|||
32 |
|
Китай в XVI—XVIIІ ст. . Культура Китаю |
|
|
|
|
|
|||
33 |
|
Японія в XVI ст.. Політика самоізоляції |
|
|
|
|
|
|||
34 |
|
Держава Великих Моголів |
|
|
|
|
|
|||
35 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Східний світ у XVII- XVIIІ ст.» |
|
|
|
|
|
|||