Календарно-тематичне планування. Вступ до iсторї України та громадянської освіти. 5 клас НУШ. ( 2022-2023 н.р.)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування. Вступ до iсторї України та громадянської освіти. 5 клас НУШ. ( 2022-2023 н.р.) Модельна навчальна програма «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори: Бакка Т.В., Желіба О.В., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки від 10 серпня 2021 року № 898)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування.

Вступ до iсторї України та громадянської освіти.

5 клас НУШ.  ( 2022-2023 н.р.)

Модельна навчальна програма «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори: Бакка Т.В., Желіба О.В., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки від 10 серпня 2021 року № 898)

Підручник:

Могорита В. Вступ до історії України та громадянської освіти : підруч. для 5 кл. закл. загальн. середн. освіти / Віктор Могорита, Оксана Савко, Юрій Шимон. — Київ : Грамота, 2022. — 208 с. : іл. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 08. 02. 2022 № 140)

№ ур.

Дата

Клас

Тема

Дист. навч.

При-

мітки

1.

 

5-А

 

5-Б

Вступ. Людина, суспільство, історія. Громадянська освіта та історія як навчальний предмет. Підручник

 

 

2.

 

5-А

 

5-Б

Тема 1. Я в суспільстві, часі та просторі ( 9 г.)

Я — людина. Ідентичність та самоідентичність. Складники ідентичності. Мої потреби і бажання.

 

 

3.

 

5-А

 

5-Б

Самореалізація людини. Розвиток особистості. Індивідуальність та автономія особистості. Життєві цінності й пріоритети. Планування особистого розвитку.

 

 

4.

 

5-А

 

5-Б

Я в родині. Поняття сім’ї та родини. Значення сім’ї в суспільстві та житті людини. Взаємовідносини в сім’ї. Сімейні правила. Права й обов’язки членів сім’ї. Сімейні традиції.

 

 

5.

 

5-А

 

5-Б

Людина і людство в часі. Календарний та історичний час. Підрахунок історичного часу. Робота зі шкалою часу. Періоди в національній та світовій історії.

 

 

6.

 

5-А

 

5-Б

Людина і людство в просторі. Географічний та історичний простір. Робота з картою.

 

 

7.

 

5-А

 

5-Б

Територіальне розташування та історичне походження рідного міста/села.

 

 

8.

 

5-А

5-Б

Україна на картах упродовж історії.

 

 

9.

 

5-А

5-Б

Держава Україна та її сусіди.

 

 

10.

 

5-А

 

5-Б

Урок узагальнення і тематичне оцінювання з теми «Я в суспільстві, часі та просторі».

 

 

11.

 

5-А

 

5-Б

Тема 2. Джерела пізнання суспільства ( 6 г.)

Комунікація, інформація, медіа. Роль інформації в житті людини. Поняття «джерела інформації» та їх види. Поняття «масмедіа» («медіа») та їх види. Вплив масмедіа на формування світогляду. Етичні стандарти подання інформації.

 

 

12.

 

5-А

 

5-Б

Аналіз джерел інформації. Виявлення та збереження джерел. Потреба залучення різних джерел для достовірного і повного відображення подій. Факт, судження. Авторство публікації. Фейкова інформація. Критичне ставлення до джерельних відомостей.

 

 

13.

 

5-А

 

5-Б

Медіа і демократія. Свобода слова. Обмеження свободи слова. Свобода вираження та відповідальність. Шкільні медіа.

 

 

14.

 

5-А

 

5-Б

Я і інтернет. Цифрова ідентичність та приватність у віртуальному світі. Онлайн-спілкування. Інструменти перевірки достовірності інформації в інтернеті.

 

 

15.

 

5-А

 

5-Б

Історичні пам’ятки. Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації. Пам’ятник як витвір мистецтва для увічнення пам’яті про подію або особу. Архіви, музеї, галереї

 

 

16.

 

5-А

 

5-Б

Урок узагальнення і тематичне оцінювання з теми «Джерела пізнання суспільства».

 

 

17.

 

5-А

 

5-Б

Тема 3. Моя громада та її історія (9 г.)

Я і ми. Соціокультурна багатоманітність. Поняття соціуму. Соціальна структура. Соціальна згуртованість.

 

 

18.

 

5-А

5-Б

Соціальні цінності. Гендерна, етнічна, конфесійна різноманітність. Рівність.

 

 

19.

 

5-А

5-Б

Я і моя професія. Праця і господарство: колись і сьогодні.

 

 

20.

 

5-А

 

5-Б

Традиційні заняття українців. Від натурального до ринкового господарства. Поняття професії.

 

 

21.

 

5-А

 

5-Б

Професійне самовизначення. Винаходи людства та їх наслідки. Наука та освіта. Навчальні заклади в громаді.

 

 

22.

 

5-А

 

5-Б

Я і громада. Топоніміка рідного краю. Місто і село. Поняття громади. Роль громади в житті людини, суспільства, держави. Громадське врядування.

 

 

23.

 

5-А

 

5-Б

Вплив громадян на вирішення проблем громади. Турбота про здоров’я та безпеку. Дозвілля. Як колись проводили вільний час.

 

 

24.

 

5-А

 

5-Б

Я і довкілля. Вплив діяльності людини на довкілля. Сталий розвиток і людина. Енерго- та ресурсозбереження. Переробка відходів. Охорона довкілля

 

 

25.

 

5-А

 

5-Б

Урок узагальнення і тематичне оцінювання з теми «Моя громада та її історія».

 

 

26.

 

5-А

 

5-Б

Тема 4. Моя країна та її історія

( 10 г.)

Пізнання минулого. Головні цілі пізнання минулого. Історик як вчений, що пізнає минуле.

 

 

27.

 

5-А

5-Б

Видатні історики та їх праці. Мистецьке осмислення минулого.

 

 

28.

 

5-А

 

5-Б

Становлення Української держави. Топоніміка України. Давня історія України. Русь. Королівство Руське.

 

 

29.

 

5-А

5-Б

Українці в союзі з іншими народами. Гетьманщина.

 

 

30.

 

5-А

 

5-Б

Україна у складі Російської та Австрійської (Австро-Угорської) імперій.

 

 

31.

 

5-А

 

5-Б

Боротьба за українську державність у ХХ столітті. Проголошення та становлення незалежності України. Державні свята.

 

 

32.

 

5-А

 

5-Б

Демократична держава. Демократія. Громадяни і держава. Права людини (зокрема дитини).

 

 

33.

 

5-А

5-Б

Конституція України. Україна — демократична європейська держава.

 

 

34.

 

5-А

 

5-Б

Урок узагальнення і тематичне оцінювання з теми «Моя країна та її історія».

 

 

35.

 

5-А

5-Б

Узагальнення вивченого за рік.

 

 

 

Види навчальної діяльності: навчально-пізнавальна, дослідницька, пошукова, творча, проєктна, моделювання, інтерактивна, дискусійна.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горват Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 серпня 2022
Переглядів
12529
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку