Календарно-тематичне планування "Вступ до історії " 5 кл.

Про матеріал
Підручник: Вступ до історії : підруч. для 5 кл. закл. загал. серед. освіти / В. Власов —Генеза, 2018. Складено за «Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів Історія України». - Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236
Перегляд файлу

Пропедевтичний курс «Вступ до історії» 5 клас

(35 годин)

Підручник:  Вступ до історії : підруч. для 5 кл. закл. загал. серед. освіти /  В. Власов —Генеза, 2018.

Складено за «Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів Історія України». - Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236

ДАТА

ЗМІСТ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

ПРИМІТКИ(наочність, випереджувальне д/з тощо)

ВСТУП. ЩО  ТАКЕ ІСТОРІЯ

1

 

Багатоманітність історії. Історія як наука та навчальний предмет. Історія України – складова європейської історії. Підручник з історії

§ 1

 

ТЕМА № 1 ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТРІЇ

2

 

Календарний та історичний час. 

§ 2

 

3

 

Культурні епохи європейської історії  Історія України на шкалі часу.

§ 3

 

4

 

Практична робота  Відлік часу в історії, робота зі шкалою часу.

§ 4

 

5

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ. ТЕМАТИЧНИЙ  КОНТРОЛЬ

Ст. 32-33

 

ТЕМА № 2 ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ

6

 

Географічний та історичний простір. Робота з історичною картою.

§5

 

7

 

Україна на картах упродовж історії. та їх зміни.

§6

 

8

 

Терени творення нової України.  Держава Україна та її сусіди. Історико-географічні регіони України та їх особливості

§6

 

9

 

Практична робота  Територіальне розташування та історичне походження рідного села.

§7

 

10

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ. ТЕМАТИЧНИЙ  КОНТРОЛЬ

Ст. 56-57

 

ТЕМА № 3 ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ

11

 

Історичні джерела та їх різновиди.  Виявлення та збереження історичних джерел. Місця, де зберігають історичні джерела.

§ 8

 

12

 

Історичні джерела та їх різновиди. 

§9

 

13

 

Історичні джерела та їх різновиди.  Залучення різних джерел для достовірного відображення минулого

§10

 

14

 

Критичне ставлення до джерельних відомостей. Робота з історичними джерелами.

§11

 

15

 

Практична робота  Про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому.

§ 12

 

16

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ. ТЕМАТИЧНИЙ  КОНТРОЛЬ

Ст. 88-89

 

ТЕМА № 4 ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ

17

 

Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації. Пам’ятник як витвір мистецтва для увічнення пам’яті про подію або особу.

 Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: Княжа Русь-Україна: Володимир і Данило Галицький

§ 13

 

18

 

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: Козацька Україна: Богдан Хмельницький.

§14

 

19

 

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: Новітня Україна: на шляху до державної незалежності. Українська революція

§15

 

20

 

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: Голодомор

§16

 

21

 

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: Друга світова війна

§17

 

22

 

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: Проголошення незалежності України, Ухвалення Конституції України, Революція Гідності, Небесна Сотня).

§18

 

23

 

Практична робота  Розповідь про  пам’ятку історії або пам’ятник.

§20

 

24

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ. ТЕМАТИЧНИЙ  КОНТРОЛЬ

 

 

ТЕМА№ 5 ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ

25

 

Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження. Історичні праці про Україну та їхні автори: руські літописи («Повість минулих літ» літописця Нестора)

§ 21

 

26

 

Історичні праці про Україну та їхні автори: козацькі літописи. Літопис Самійла Величка

§ 22

 

27

 

Історичні праці про Україну та їхні автори: Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст.

«Історія України-Руси» Михайла Грушевського. Художні твори про минуле України

§ 23, 24

 

28

 

Практична робота  Повідомлення з історії родини, підготувати презентацію родового дерева.

С. 85

 

29

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ. ТЕМАТИЧНИЙ  КОНТРОЛЬ

 

 

ТЕМА № 6 УСЕ МАЄ МИНУЛЕ

30

 

Праця і господарство: колись і сьогодні.

§ 25

 

31

 

Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер.

§ 26

 

32

 

Практична робота  Міні-проект (на вибір)родинні традиції та свята; про харчування у минулому.

§ 27

 

33

 

Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Зростання ролі розумової праці. Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки. Спорт. Як колись проводили вільний час.

§28

 

34

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ. ТЕМАТИЧНИЙ  КОНТРОЛЬ

 

 

35

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ ДО  КУРСУ

§ 29

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лихолай Валентина
    повністю відповідає програмі і підручнику. велике спасибі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 серпня
Переглядів
1412
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку