Календарно-тематичне планування "Я досліджую світ", 1 клас, 2 семестр (Грущинська)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків з предмету "Я досліджую світ" в 1 класі, за типовою освітньою програмою НУШ-1, розробленою під керівництвом Савченко О.Я. (2 семестр)

Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 1 класі, за типовою освітньою програмою НУШ-1, розробленою під керівництвом Савченко О.Я.

ІI СЕМЕСТР

уроку

Дата

Тема

Змістова лінія

Примітка

46

 

Як називається наша Батьківщина ?

Людина в суспільстві

 

47

 

Які державні символи України?

Людина в суспільстві

 

48

 

Чим славиться столиця України?

Людина в суспільстві

 

49

 

Про що можуть розповісти герб та прапор ?

Людина в суспільстві

 

50

 

Коли виникла наша держава?

Людина в суспільстві

 

51

 

Які пам`ятники культури прикрашають Україну?

Людина в суспільстві

 

52

 

Ким славетна Україна?

Людина в суспільстві

 

53

 

Де мій рідний край? Звідки я родом?

Людина серед людей

 

54

 

Яким був наш край у минулому ?

Людина серед людей

 

55

 

Чим відомий мій рідний край?

Людина серед людей

 

56

 

Які пам`ятки природи є в моєму рідному краї?

Людина серед людей

 

57

 

Урок-екскурсія. Подорож у природу взимку.

Людина і природа

 

58

 

Урок-екскурсія. Праця людей узимку.

Узагальнення та систематизація.

Людина і природа

 

59

 

Хто вдома «Помічник»?

Людина

 

60

 

Із чого складається добробут нашої країни?

Людина

 

61

 

Як підтримати захисників нашої держави?

Людина в суспільстві

 

62

 

Які народи живуть в Україні?

Людина і світ

 

63

 

Які в нас країни-сусіди?

Людина і світ

 

64

 

Які країни є на землі ?

Людина і світ

 

65

 

Як визначні винаходи удосконалюють наш світ?

Людина і світ

 

66

 

Яким ми хочемо бачити світ у майбутньому?

Людина і світ

 

67

 

Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!

Людина і світ

 

68

 

Як моє життя пов`язане з  природою?

Узагальнення та систематизація.

Людина і природа

 

69

 

 

 

Як я буду досліджувати природу?

Людина і природа

 

70

 

 

Які об`єкти природні, а що створили люди?

Людина і природа

 

71

 

 

Чому Сонце на Землі найголовніше?

Людина і природа

 

72

 

Чому без повітря немає життя?

Людина і природа

 

73

 

Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря?

Людина і природа

 

74

 

Де міститься вода?

Людина і природа

 

75

 

Мої досліди. Які властивості має вода?

Людина і природа

 

76

 

Чому нам потрібна вода?

Людина і природа

 

77

 

Що означають слова «земля» та «грунт»?

Людина і природа

 

78

 

Який склад має грунт?

Людина і природа

 

79

 

Чому кажуть, що родючий грунт- «батько» врожаю?

Людина і природа

 

80

 

Якими бувають рослини?

Людина і природа

 

81

 

Як вивчати будову рослин?

Людина і природа

 

82

 

Як розрізняти дерева, кущі й трав`янисті рослини?

Людина і природа

 

83

 

Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини?

Людина і природа

 

84

 

Яку користь культурні рослини приносять людям?

Людина і природа

 

85.

 

Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини?

Узагальнення та систематизація.

Людина і природа

 

86.

 

Якими бувають тварини?

Людина і природа

 

87.

 

Хто такі комахи?

Людина і природа

 

88.

 

Хто такі риби?

Людина і природа

 

89.

 

Хто такі риби?

Людина і природа

 

90.

 

Хто такі птахи?

Людина і природа

 

91.

 

Хто такі звірі ?

Людина і природа

 

92.

 

Як живеться моїм домашнім улюбленцям?

Людина і світ

 

93.

 

Чому свійські тварини і люди-нерозлучні супутники?

Людина і світ

 

94.

 

Як залежить діяльність людей від природних умов ?

Людина і світ

 

95.

 

Які взаємозв`язки існують в природі?

 Узагальнення та систематизація.

Людина і світ

 

96.

 

Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою навесні?

Людина і світ

 

97.

 

Чому якість мого життя залежить від стану природи?

Людина і світ

 

98.

 

Що шкодить природі?

Людина і світ

 

99.

 

Як потрібно поводитися серед природи?

Людина і світ

 

100.

 

Як оберігати рослини?

Людина і світ

 

101.

 

Як не нашкодити тваринам?

Людина і світ

 

102.

 

Як я можу допомагати природі?

Людина і світ

 

103.

 

Урок-екскурсія. Які ознаки літа вже помітні?

Людина і світ

 

104.

 

Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!

Людина і світ

 

105.

 

Підсумковий урок за рік. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Людина і світ

 

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
9 січня 2019
Переглядів
8564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку