Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
І СЕМЕСТР
3 години на тиждень
До Типової освітньої програми для закладів
загальної середньої освіти 1-2 класи,
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|||||
Зміни |
|||||||
1 |
|
Моя Україна. Україна, а я – її дитина. |
1 |
|
|
||
2 |
|
Історія назви своєї улиці. |
1 |
|
|
||
3 |
|
Пізнаю себе. Я в школі. |
1 |
|
|
||
4 |
|
Що належить до природи. |
1 |
|
|
||
5 |
|
Кольорові сторінки природи: осінь. |
1 |
|
|
||
6 |
|
Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? |
1 |
|
|
||
7 |
|
Сонце. Світло і тепло. |
1 |
|
|
||
8 |
|
Якої форми наша планета. |
1 |
|
|
||
9 |
|
Чому буває день і ніч. |
1 |
|
|
||
10 |
|
Пори року. Зміна пір року. |
1 |
|
|
||
11 |
|
Якими бувають рослини. Як розрізнюють рослини Діагностувальна робота №1 Тема «Наша планета Земля. Сонце» |
1 |
|
|
||
12 |
|
Які умови потрібні рослинам для життя. |
1 |
|
|
||
13 |
|
Тварини в природі. |
1 |
|
|
||
Способи пізнання |
|||||||
14 |
|
Природні явища. |
1 |
|
|
||
15 |
|
Як виглядає наша місцевість у різні пори року. |
1 |
|
|
||
16 |
|
Рослини восени. |
1 |
|
|
||
17 |
|
Який вигляд мають рослини біля нашої школи? |
1 |
|
|
||
18 |
|
Тварини восени. |
1 |
|
|
||
19 |
|
Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини. |
1 |
|
|
||
20 |
|
Святковий календар осені. Діагностувальна робота №2 Тема «Зміни в природі восени» |
1 |
|
|
||
21 |
|
Знаю, навіщо правила для учнів. |
1 |
|
|
||
Територія |
|||||||
22 |
|
Уроки чемності. |
1 |
|
|
||
23 |
|
Умій дружити. |
1 |
|
|
||
24 |
|
Битися чи не битися? |
1 |
|
|
||
25 |
|
Кольорові сторінки природи: зима. |
1 |
|
|
||
26 |
|
Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку? |
1 |
|
|
||
27 |
|
Рослини взимку. |
1 |
|
|
||
28 |
|
Як вберегти життя ялинці? |
1 |
|
|
||
29 |
|
Тварини взимку. |
1 |
|
|
||
30 |
|
Святковий календар зими. |
1 |
|
|
||
31 |
|
Правила поведінки під час зимових свят. |
1 |
|
|
||
32 |
|
Які правила в сім’ї? |
1 |
|
|
||
33 |
|
Створюємо календар сімейних свят. |
1 |
|
|
||
34 |
|
Що я вмію і люблю. |
1 |
|
|
||
35 |
|
Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки «Моє улюблене заняття» Діагностувальна робота №3 Тема «Якими бувають рослини. Тварини в природі» |
1 |
|
|
||
Спільнота |
|||||||
36 |
|
Яким бути? |
1 |
|
|
||
37 |
|
Розрізняй правду і обман. |
1 |
|
|
||
38 |
|
Як поводитися із незнайомцями? |
1 |
|
|
||
39 |
|
Добро і зло. |
1 |
|
|
||
40 |
|
Будь-який вчинок має наслідки. |
1 |
|
|
||
41 |
|
Хто що робить. |
1 |
|
|
||
42 |
|
Які професії мають твої рідні? |
1 |
|
|
||
43 |
|
Від молока до сиру. |
1 |
|
|
||
44 |
|
Навчальний проект «Створюємо книжечку «Пори року» |
1 |
|
|
||
45 |
|
Підсумковий урок за І семестр. |
1 |
|
|
||
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ІІ СЕМЕСТР
3 години на тиждень
До Типової освітньої програми для закладів
загальної середньої освіти 1-2 класи,
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|||
Вартість і цінність |
|||||
43 |
|
Що з чого? |
1 |
|
|
44 |
|
Досліджуємо матеріали: папір і пластик. |
1 |
|
|
45 |
|
Людина і природа. |
1 |
|
|
46 |
|
Проводимо дослідження. Що я можу зробити для охорони природи. |
1 |
|
|
47 |
|
Червона книга України. |
1 |
|
|
48 |
|
Проводимо дослідження. Які рослини і тварини нашого краю занесені в Червону книгу України? |
1 |
|
|
49 |
|
Діагностувальна робота №4 Тема «Природа взимку» |
1 |
|
|
50 |
|
Повітря. |
1 |
|
|
51 |
|
Як зберегти повітря чистим. |
1 |
|
|
52 |
|
Проводимо дослідження. Чи забруднюється повітря там, де ти живеш? |
1 |
|
|
Хочу-можу-треба |
|||||
53 |
|
Вода. |
1 |
|
|
54 |
|
Як берегти воду? Кругообіг води в природі. |
1 |
|
|
55 |
|
Як берегти воду. Проводимо дослідження. На які потреби витрачають воду у твоїй сім`ї? |
1 |
|
|
56 |
|
Водойми рідного краю. |
1 |
|
|
57 |
|
Природні і штучні водойми. |
1 |
|
|
58 |
|
Водойми рідного краю. Правила безпечної поведінки на водоймах. |
1 |
|
|
59 |
|
Проводимо дослідження. Яке значення має водойми для нашого краю? |
1 |
|
|
60 |
|
Діагностувальна робота №5. Тема «Повітря. Вода» |
1 |
|
|
61 |
|
Кольорові сторінки природи: весна. |
1 |
|
|
62 |
|
Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути навесні? |
1 |
|
|
63 |
|
Рослини навесні. |
1 |
|
|
64 |
|
Проводимо дослідження. Які первоцвіти ростуть у нашій місцевості? |
1 |
|
|
Ідеї - винаходи-відкриття |
|||||
65 |
|
Тварини навесні |
1 |
|
|
66 |
|
Проводимо дослідження. Які зв’язки в природі ти спостерігаєш у саду, на городі, на вулиці? |
1 |
|
|
67 |
|
Діагностувальна робота №6. Тема «Природа навесні» |
1 |
|
|
68 |
|
Форми земної поверхні. |
1 |
|
|
69 |
|
Форми земної поверхні. |
1 |
|
|
70 |
|
Проводимо дослідження. Які форми земної поверхні у нашому краї? |
1 |
|
|
71 |
|
Гірські породи. |
1 |
|
|
72 |
|
Гірські породи. |
1 |
|
|
73 |
|
Проводимо дослідження. Які предмети з нашого довкілля створені з гірських порід? |
1 |
|
|
74 |
|
Ґрунт. Властивості, значення. |
1 |
|
|
Рух і час |
|||||
75 |
|
Ґрунт. Властивості, значення. |
1 |
|
|
76 |
|
Святковий календар весни. |
1 |
|
|
77 |
|
Державні символи України. |
1 |
|
|
78 |
|
Пізнай свій край. |
1 |
|
|
79 |
|
Проводимо дослідження. Що виготовляють або вирощують у нашому краї? |
1 |
|
|
80 |
|
Київ – столиця України. |
1 |
|
|
81 |
|
Проводимо дослідження. Які визначні місця Києва вас зацікавили? |
1 |
|
|
82 |
|
Славетні українці Проводимо дослідження. Хто прославив Україну в світі в різних галузях науки? |
1 |
|
|
83 |
|
Славетні українці Проводимо дослідження. Хто прославив Україну в світі в різних видах спорту? |
1 |
|
|
84 |
|
Славетні українці Проводимо дослідження. Хто з митців прославив Україну в світі? |
1 |
|
|
85 |
|
Проводимо дослідження. Хто із славетних людей народився у нашому місті? |
1 |
|
|
Все пов’язано з усім |
|||||
86 |
|
Світ різноманітний. Діагностувальна робота №7. «Форми земної поверхні. Гірські породи» |
1 |
|
|
87 |
|
Світове господарство. |
1 |
|
|
88 |
|
Проводимо дослідження. Які товари з України відправляють за кордон? |
1 |
|
|
89 |
|
Людина і її тіло. |
1 |
|
|
90 |
|
Ти ростеш і змінюєшся. |
1 |
|
|
91 |
|
Турбуйся про здоров’я. |
1 |
|
|
92 |
|
Безпека там, де ти живеш. |
1 |
|
|
93 |
|
Проводимо дослідження. Чи є біля школи небезпечні місця? |
1 |
|
|
94 |
|
Кольорові сторінки природи: літо. |
1 |
|
|
95 |
|
Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути влітку? |
1 |
|
|
96 |
|
Я дружу з природою. |
1 |
|
|
97 98 99 100 |
|
Резервний урок Резервний урок Резервний урок Резервний урок |
1 1 1 1 |
|
|
102 |
|
Підсумковий урок за рік. |
1 |
|
|