«Затверджую»
Директор школи
Індивідуальний
календарно-тематичний навчальний план
учня 8 класу (програма: ЗПР)
Складено вчителем:
Перевірено: заступником директора з НВР
Ознайомлено: _______________________
Календарний план обговорювався на засіданні
МО математично-природничого циклу (засідання №1 від)
н.р.
Алгебра
Усього – 33 години
1 година на тиждень
(У відповідності до програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів 5-9(10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку). «Алгебра. Геометрія.8-9». Укладачі:Сак Т.В., Прохоренко Л.І, ВащенкоВ.М. 2016.)
№ уро ку |
Тема |
Вимоги до рівня |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
К-сть год |
Дата прове- дення |
Примітки |
І семестр Повторення основних питань курсу математики 7 класу |
||||||
1. |
Повторення програмного матеріалу за 7 клас |
|
|
1 |
|
|
Тема 1. Раціональні вирази |
||||||
2. |
Дроби. Дробові вирази. Раціональні числа. Раціональні вирази |
Учень:має уявлення про дріб; знає основну властивість дробу; розпізнає дріб серед інших буквенних виразів; використовує основну властивість дробу під час обчислення; знаходить суму, різницю, добуток і частку двох дробів; формулює означення оберненої пропорційності, гіперболи; записує формулу функції; складає таблицю значень заданої функції для кількох значень аргументу; будує графік функції. |
Сенсомоторний розвиток: будує за допомогою креслярських інструментів графік функції; будує декілька функцій в одній системі координат; виконує всі рухові дії, які потрібні для виконання завдання. Пізнавальна діяльність: обчислює чотири алгебраїчні дії з дробами; використовує їх основну властивість під час розв’язування; виконує скорочення дробів; навчається будувати функцію та використовувати графік функції під час розв’язування задач; оволодіває вміннями розв’язувати вправи, що передбачають всі дії з дробами, розв’язувати рівняння із змінною в знаменнику дробу; виконує дії над степенями з цілим показником. Мовленнєвий розвиток: розпізнає, називає і записує дроби; читає арифметичні дії з дробами використовуючи терміни: сума, різниця, добуток і частка; формулює: основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; відтворює правила додавання, віднімання, множення, ділення дробів; описує алгоритм скорочення дробу; обгрунтовує властивості степеня з цілим показником; називає формулу функції у = k/x, формулює її означення; пояснює графік даної функції. Формування математичного мислення: розвиток вмінь аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, планувати та контролювати власні дії; розвиток вмінь аналізувати навчальний матеріал, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, діяти за аналогією. |
1 |
|
|
3. |
Основна властивість дробу. Скорочення дробів |
1 |
|
|||
4-5. |
Додавання і віднімання дробів |
2 |
|
|||
6. |
Множення дробів |
1 |
|
|||
7. |
Ділення дробів |
1 |
|
|||
8. |
Контрольна робота № 1 |
1 |
|
|||
9. |
Раціональні рівняння |
1
|
|
|||
10-11. |
Розв’язування раціональних рівнянь |
2 |
|
|||
12-13. |
Степінь з цілим показником і його властивості |
2 |
|
|||
14. |
Стандартний вигляд числа |
1 |
|
|||
15. |
Функція у = k/x, її графік і властивості |
1 |
|
|||
II семестр Тема 2. Квадратні корені. Дійсні числа |
||||||
16. |
Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь і його властивості |
Учень: має уявлення про квадратний корінь, арифметичний квадратний корінь, тотожності (√а)² = а, а > 0; √а² = |а|; знає властивостіарифметичного квадратного кореня; знаходить значення арифметичного квадратного кореня; застосовує властивості арифметичного квадратного кореня для спрощення виразів; розрізняє графіки функцій у=х² і у=√х; будує графіки функцій у=х² і у=√х за заданими значеннями; графічно розв’язує рівняння.
|
Сенсомоторний розвиток: будує за допомогою креслярських інструментів графіки функцій у=х² і у=√х; виконує всі рухові дії, які необхідні для виконання завдань. Пізнавальна діяльність: оволодіває поняттями квадратний корень, арифметичний квадратний корень; засвоює властивості квадратного кореня; отримує уявлення про ірраціональні числа та дійсні числа; навчається виконувати тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені; навчається класифікувати дійсні числа; ознайомлюється з тотожностями (√а)² = а, а > 0; √а² = | а |; оволодіває вміннями розв’язувати вправи, що передбачають застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь; навчається аналізувати співвідношення між числовими множинами та їх елементами. |
1 |
|
|
17. |
Рівняння х² = а. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
1 |
|
|
||
18. |
Числові множини. Етапи розвитку числа |
1 |
|
|
||
19. |
Тотожності (√а)² = а, а > 0; √а² = | а | |
1 |
|
|
||
20. |
Квадратний корінь з добутку, дробу і степеня |
1 |
|
|
||
21. |
Добуток і частка квадратних коренів. |
1 |
|
|
||
22. |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
1 |
|
|
||
23. |
Функція у=х² та її графік. Функція у=√х, її графік і властивості |
1 |
|
|
||
24. |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
|
||
Тема 3. Квадратні рівняння |
||||||
25. |
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування |
Учень: має уявлення про квадратне рівняння; знає означення квадратного рівняння; виводить формулу його коренів; розпізнає квадратне рівняння серед інших рівнянь; записує і пояснює формулу коренів квадратного рівняння, способи розв’язування неповних квадратних рівнянь, формулу розкладання квадратного тричлена на множники; розв’язує неповні квадратні рівняння і квадратні рівняння за формулою коренів квадратного рівняння; знаходить суму та добуток коренів зведеного квадратного рівняння за теоремою Вієта; розв’язує нескладні раціональні рівняння, що зводяться до квадратних рівнянь; розв’язує дробові рівняння; розв’язує нескладні текстові задачі на складання квадратних рівнянь, що зводяться до квадратних.
|
Сенсомоторний розвиток: виконує всі рухові дії, які необхідні для виконання завдань.Пізнавальна діяльність: оволодіває поняттям квадратного рівняння; навчається виводити його формулу; формуються вміння розв’язувати квадратні рівняння і застосовувати їх до розв’язання математичних задач; навчається розв’язувати вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь різних видів; застосування теореми Вієта і оберненої до неї теореми; оволодіває вміннями складати і розв’язувати квадратні рівняння і рівняння, що зводяться до них, як математичних моделей текстових задач.
|
1 |
|
|
26. |
Формула квадратного рівняння |
1 |
|
|
||
27. |
Теорема Вієта |
1 |
|
|
||
28. |
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних |
1 |
|
|
||
29. |
Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
1 |
|
|
||
30. |
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, які зводяться до квадратних. |
1 |
|
|
||
31. |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
|
||
32. |
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
1 |
|
|
||
33. |
Підсумковий урок |
1 |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|