26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Самостійні роботи з алгебри для учнів 8 класу (II семестр)

Про матеріал
Збірник самостійних робіт з алгебри для учнів 8-го класу (II семестр) покликаний провести діагностику якості знань учнів з алгебри шляхом написання тематичних самостійних робіт. Раціональним є використання даних завдань під час уроків перевірки та оцінювання досягнення компетентностей.
Перегляд файлу

Самостійна робота № 4

Тема: Арифметичний квадратний корінь

I варіант

II варіант

13. Обчисліть:

а) ;

б) .

13. Обчисліть:

а) ;

б) .

24. Розвяжіть рівняння:

а) ; б) .

24. Розвяжіть рівняння:

а) ; б) .

35. Знайдіть значення виразу

.

35. Знайдіть значення виразу

.

 

Самостійна робота № 5

Тема: Властивості арифметичного квадратного кореня

I варіант

II варіант

13. Знайдіть значення виразу:

а) ; б) ; в) .

13. Знайдіть значення виразу:

а) ; б) ; в) .

24. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій і та вкажіть координати точок їх перетину.

24. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій і та вкажіть координати точок їх перетину.

35. Спростіть вираз

.

35. Спростіть вираз

.

 

Самостійна робота № 6

Тема: Квадратні рівняння. Теорема Вієта

I варіант

II варіант

13. Число є коренем рівняння . Знайдіть значення і другий корінь рівняння.

13. Число є коренем рівняння . Знайдіть значення і другий корінь рівняння.

24. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють і .

24. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють і .

35. Знайдіть три послідовних цілих числа, якщо подвоєний квадрат першого з них на більший за добуток другого і третього чисел.

35. Знайдіть три послідовних парних натуральних числа, якщо потроєний квадрат другого з них на більший за подвоєний добуток першого і третього чисел.

 

Самостійна робота № 7

Тема: Квадратний тричлен. Раціональні рівняння

I варіант

II варіант

13. Розвяжіть рівняння .

13. Розвяжіть рівняння .

24. Розвяжіть рівняння

.

24. Розвяжіть рівняння

.

35. Поїзд мав пройти км. Після того, як він подолав шляху, його було затримано на год. Щоб прибути в пункт призначення вчасно, швидкість руху було збільшено на км/год. Знайдіть початкову швидкість руху поїзда.

35. Автомобіль мав проїхати км. Після того, як він проїхав шляху, його затримали на год. Збільшивши швидкість на км/год, автомобіль прибув у пункт призначення вчасно. З якою швидкістю їхав автомобіль після затримки?

 

doc
Додано
28 квітня
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку