Самостійна робота № 4 |
|
Тема: Арифметичний квадратний корінь |
|
I варіант |
II варіант |
13. Обчисліть: а) ; б) . |
13. Обчисліть: а) ; б) . |
24. Розв’яжіть рівняння: а) ; б) . |
24. Розв’яжіть рівняння: а) ; б) . |
35. Знайдіть значення виразу . |
35. Знайдіть значення виразу . |
Самостійна робота № 5 |
|
Тема: Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
I варіант |
II варіант |
13. Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) . |
13. Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) . |
24. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій і та вкажіть координати точок їх перетину. |
24. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій і та вкажіть координати точок їх перетину. |
35. Спростіть вираз . |
35. Спростіть вираз . |
Самостійна робота № 6 |
|
Тема: Квадратні рівняння. Теорема Вієта |
|
I варіант |
II варіант |
13. Число є коренем рівняння . Знайдіть значення і другий корінь рівняння. |
13. Число є коренем рівняння . Знайдіть значення і другий корінь рівняння. |
24. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють і . |
24. Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють і . |
35. Знайдіть три послідовних цілих числа, якщо подвоєний квадрат першого з них на більший за добуток другого і третього чисел. |
35. Знайдіть три послідовних парних натуральних числа, якщо потроєний квадрат другого з них на більший за подвоєний добуток першого і третього чисел. |
Самостійна робота № 7 |
|
Тема: Квадратний тричлен. Раціональні рівняння |
|
I варіант |
II варіант |
13. Розв’яжіть рівняння . |
13. Розв’яжіть рівняння . |
24. Розв’яжіть рівняння . |
24. Розв’яжіть рівняння . |
35. Поїзд мав пройти км. Після того, як він подолав шляху, його було затримано на год. Щоб прибути в пункт призначення вчасно, швидкість руху було збільшено на км/год. Знайдіть початкову швидкість руху поїзда. |
35. Автомобіль мав проїхати км. Після того, як він проїхав шляху, його затримали на год. Збільшивши швидкість на км/год, автомобіль прибув у пункт призначення вчасно. З якою швидкістю їхав автомобіль після затримки? |