Календарне планування уроків з англ. мови у 5 кл. за новою програмою 2 семестр 2017 -2018 н.р. з тижневим навантаженням 3,5 год. Згідно навчальних програм для загальноосвітніх навч. закладів України з іноз.мов, Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804, було складено це календарно-тематичне планування.
5 клас (3,5 год.) II семестр
V. Природа і погода. ( 10 год.)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
54. |
Погода. Явища природи |
Вміти розповідати про погоду та її явища. |
Ex. 1 p.98 |
|
|
|
55. |
Прогноз погоди. Пори року. |
Вміти запитати про погоду, вміти погодитись чи не погодитись |
Linking words (p.101) |
|
|
|
56. |
Пори року у Великій Британії. |
Вміти отримати інформацію про пори року у Великій Британії, поділитися нею з іншими |
p.103-104 |
|
|
|
57. |
Написання листа другу про погоду в своєму місті. |
Вміти написати листа другу по листуванню і описати погоду свого регіону. |
p. 107 |
|
|
|
58. |
Прогноз погоди та проведення вихідних. |
Вміти обговорювати важливі речі в житті, висловлюватися про проведення вільного часу при будь-якій погоді. |
р. 108 |
Мodel verb - Should |
|
|
59. |
Пори року у Лондоні |
Вміти розповідати про погоду в Лондоні в різні пори року |
p.112 |
Future Will or Going to do smth |
|
|
60. |
Погода в місті, де ти живеш. |
Вміти запитати і дати відповідь про погоду, аргументувати свій вибір. |
p.113 |
|
|
|
61.
62.
63. |
Природні явища.
Робота з текстом дом.чит
Проектна робота з теми. |
Вміти розповідати про природні явища та погодні катаклізми . Читати текст « Том Сойєр», давати характер.героям Презентувати проектні роботи. «Пори року в Україні» |
p.113-114
р.114-118 |
|
|
|
VІ. Подорож до Великої Британії та України ( 12 год.)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
64-65. |
Велика Британія. Загальні відомості про країну. |
Вміти розповідати про Велику Британію, характеризувати країну та описувати малюнки |
p. 122 |
|
|
|
66-67. |
Національні парки Великої Британії. |
Вміти описувати малюнки, характеризувати, порівнювати та висловлювати свою думку |
р. 127 |
Article THE with place names (p.128) |
|
|
68-69. |
Україна – наша Батьківщина. |
Вміти описувати свою країну, характеризувати та порівнювати. |
p. 129 |
|
|
|
70-71. |
Національні символи України. |
Вміти надати інформацію та висловити свою думку.
|
p. 131 |
|
|
|
72. |
Україна – європейська держава. |
Вміти розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації. |
p. 133 |
|
|
|
73. |
Граматичний куточок |
Вміти назвати три форми дієслова |
p. 135 |
|
|
|
74. |
Робота з текстом дом.чит. «Up the Mountain». |
Вміти давати оцінку подіям, висловлювати власну думку. |
p. 137-138 |
|
|
|
75. |
Проектна робота з теми.
|
Презентувати проектні роботи «Визначні місця України». |
|
|
|
|
Тематична
VІІ. Рідне місто / село . (10 год.)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
||
Лексика |
Граматика |
||||||
76. |
Місто, в якому я живу |
Вміти розказати про своє місто, вулиці та будівлі |
p.140 |
There is / There are |
|
|
|
77. |
Будівлі і місця міста, де ти живеш |
Вміти розпитати інформацію, погодитись чи не погодитись |
|
|
|
|
|
78. |
Площі міста. Міні – проект «Our Community Centre» |
Вміти розказати про площі свого міста та будівлі, які розташовані у центрі міста.
|
p. 145 |
|
|
|
|
79. |
Міста України
|
Вміти розпитати інформацію про міста України. |
p. 148-149 |
|
|
|
|
80-81. |
Парки України. Парки мого міста. |
Вміти отримати інформацію про парки України |
p. 150 |
|
|
|
|
82-83. |
Відомий парк Донецька. |
Вміти поділитися інформацією про відомий унікальний Донецький парк. |
p. 152-153 |
|
|
|
|
84.
85. |
Робота з текстом дом. чит. «City Granny and Country Granny» Проектна робота з теми. |
Вміти описувати факти та аналізувати прочитане.
Презентувати проектні роботи з теми: « My Native Town/ Village» |
|
|
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
VIIІ. Свята і традиції . (12 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
86-87. |
Свята, які ми святкуємо |
Вміти розповідати про свята та характеризувати їх |
Ex. 1 p.166 |
Cardinal and Ordinal Numerals |
|
|
88-89. |
Приготування до свята. Календар свят |
Вміти запитати про свята, вміти погодитись чи не погодитись |
Linking words (p.168) |
Verbs Make or Do |
|
|
90-91 |
Свята в Великій Британії |
Вміти отримати інформацію про свята в Британії, поділитися нею з іншими |
p.172 |
Prepositions ON or IN |
|
|
92-93. |
Святкування свят. Традиції святкування |
Вміти характеризувати свята та їх традиції, обговорювати прочитане |
p. 174-176 |
|
|
|
94. |
Свята в Україні |
Вміти обговорювати важливі речі в житті, висловлюватися про свята в Україні |
|
|
|
|
95. |
Великдень. Святкування цього свята у Великій Британії та в Україні |
Вміти розповідати про святкування Великодня. Вміти висловити власну думку |
|
|
|
|
96. |
Робота з текстом дом.чит «Mrs.Bear’s Valentine» |
Читати текст, давати характер.героям |
p.180-181 |
|
|
|
97.
|
Проектна робота з теми. |
Презентувати проектні роботи з теми «My Favourite Holiday» |
|
|
|
|
Тематична
ІХ. Шкільне життя . (10 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
98. |
Речі, які ми використовуємо у школі |
Вміти розповідати про шкільні речі, описувати малюнки |
p. 184 |
General and Wh-questions (p.185) |
|
|
99- 100. |
Навчальні предмети. Розклад уроків. |
Вміти розказувати про навч.предмети та складати розклад уроків на тиждень |
р. 187 |
|
|
|
101. |
Що ми носимо. Шкільна форма. |
Вміти описувати людей, обговорювати шкільну форму |
|
|
|
|
102- 103. |
Урок іноземної мови. Види діяльності на уроці. |
Вміти висловити власну думку.
|
p. 190-191 |
|
|
|
104. |
Робочий день учня. |
Вміти описувати свій робочий день у школі |
|
Prounouns (p.200) |
|
|
105. |
Позаурочний час учнів. |
Вміти обговорити, які гуртки відвідують учні. Вміти описувати малюнки. |
|
|
|
|
106. |
Робота з текстом дом.чит. «A New Friend». |
Вміти давати оцінку подіям, висловлювати власну думку. |
p.202-203 |
|
|
|
107. |
Проектна робота з теми.
|
Презентувати проектні роботи «My Ideal School». |
|
|
|
|
Тематична
Контрольні роботи за II семестр ( 4 год. + 1 год.)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
108. |
Аудіювання |
|
|
|
|
|
109. |
Говоріння |
|
|
|
|
|
110. |
Читання |
|
|
|
|
|
111. |
Письмо
|
|
|
|
|
|
112. |
Аналіз контр. робіт |
|
|
|
|
|
113- 114
|
Підсумкові уроки за рік |
|
|
|
|
|