Календарно-тематичне планування з англ.мови у 9 кл, 2 семестр на 2017-2018 н.р. за підручником А.Несвіт ( 3 год. на тиждень) допоможе вчителям в плануванні уроків
9 клас (3 год.) II семестр
ІV. Англомовні країни (13 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
46-47. |
Столиці країн. |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками
|
р.117 |
|
|
|
48-49. |
Старі та нові містечка Единбурга. |
Характеризувати міста з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
p.125 |
Gerund (-ing forms) p. 127 |
|
|
50-51. |
Стежка Велетня |
Розповідати про диво природи, висловлюючи власну думку
|
p.131 |
Prepositions+ -ing forms. p.128 |
|
|
52-53. |
Стоунхейдж – чудо світу |
Надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації.
|
p.134 |
|
|
|
54-55. |
Дива Великої Британії |
Висловювати своє ставлення до чудес світу, виражати почуття та емоції, обмінюватись думками.
|
p.136 |
|
|
|
56-57. |
Кембридж та Оксфорд – міста студентів. |
Аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку.
|
р. 137 |
|
|
|
58. |
Презентація проектів |
Презентувати результати своєї роботи. Висловлювати свої почуття та емоції. |
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
V. Засоби масової інформації. (13 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
59-60. |
ЗМІ в нашому житті |
Надавати інформацію про ЗМІ та ставити запитання з метою уточнення інформації.
|
p. 145 |
|
|
|
61-62. |
Телебачення і радіо.Улюблена радіо і телепередача
|
Порівняти ЗМІ в Україні і в Великій Британії
|
|
|
|
|
63-64. |
Улюблена телевізійна програма. |
Вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника
|
p.155 |
|
|
|
65-66. |
Шкільна радіопрограма. |
Порівнювати події, факти. Висловлювати своє ставлення до них .
|
|
|
|
|
67-68. |
Основні канали Великої Британії. |
Висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду та обгрунтовувати їх, використовувати алгоритм для визначення фактів та думок.
|
p.161 |
|
|
|
69-70. |
Інтернет. Спілкування у мережі |
Аргументувати свій вибір,точку зору,власну думку.
|
|
|
|
|
71. |
Презентація проектів |
Презентувати результати своєї роботи. Аргументувати свій вибір
|
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
VІ. Робота і професія. (13 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
72-73. |
Світ професій. |
Називати професії, наводити приклади , характеризувати їх
|
p.166 |
|
|
|
74-75. |
День в житті… |
Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти
|
p. 170 |
Model Verbs |
|
|
76-77. |
Професійні якості. |
Висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду щодо вибору професії в нашому житті
|
p. 176 |
|
|
|
78-79. |
10 топ робіт в Україні |
Розповідати про вакансії професій, висловлювати своє відношення.
|
р. 180 |
|
|
|
80-81. |
Вибір професії. Нахили і здібності. |
Розповідати про вибір професії, нахили і здібності, обгрунтовувати свій вибір, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
|
|
|
|
82-83. |
Моя улюблена професія |
Розповідати про свій вибір, обґрунтувати відповідь.
|
|
|
|
|
84. |
Презентація проектів |
Презентувати результати своєї роботи. Висловлювати свою точку зору
|
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
85. 86.
87-88.
89-90.
91.
92 |
Географічне положення і клімат України Київ-столиця України.
Великі міста України.
Історичні місця і пам’ятки України.
Державні символи України.
Презентація проектів.
Тематична
Контрольні роботи за |
VII. Україна (8 год.)
Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти
Висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду та обгрунтовувати їх, використовувати алгоритм для визначення фактів та думок.
ІI семестр (4 год.+ 2 год)
|
|
|
|
|
93. |
Аудіювання
|
|
|
|
|
|
94. |
Говоріння
|
|
|
|
|
|
95. |
Читання
|
|
|
|
|
|
96. |
Письмо
|
|
|
|
|
|
97.
98. |
Аналіз контрольних робіт.
Підсумковий урок за рік
|
|
|
|
|
|