Календарне планування уроків англійської мови у 9 класі до підручника А. Несвіт (2 год) згідно вимог чинної оновленої програми та зі змістовими лініями.
Календарне планування
Англійська мова
9 клас
«Погоджую» |
Укладено згідно Навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р(Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
Календарно- тематичне планування уроків англійської мови, 9-й клас (восьмий рік навчання ), 2 години на тиждень. Млинівської ЗОШ І_ІІІ ст..№1 на 2017-2018 н.р. вчитель- Н.В.Хвас |
№ уроку з/п |
Дата проведення |
Приміт ка |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
ІНТЕГРОВАНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ
|
|||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||||||
І СЕМЕСТР |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тема. Вступ. Ми дев'ятикласники. We Are in the Ninth Form |
|||||||||||||||||||||||||||||
1-2 |
|
|
3 поверненням до школи |
Лексичні одиниці теми. Впр. 8 (с. 9) |
Прийменники |
|
Впр. 2(с. 7-8) |
Впр. 4, 5(с.8,9) |
Впр. 6(с.8) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
3-4 |
|
|
Загальна середня освіта в Україні |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3(с. 11) |
|
Впр. 4(с. 11) |
Впр. 2, 5(с. 10) |
Впр. 7(с. 12) |
Впр. 6(с.11) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
5 |
|
|
Моє шкільне життя |
|
|
|
|
Ситуативне мовлення |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
6 |
|
|
"An A for Mrs. В". Домашнє читання |
Лексичні одиниці теми (с. 186). Впр. 2 (с. 188) |
|
Впр. 6,8, 9 (с. 189-190) |
Текст "An A for Mrs. В" (с.186-188) |
Впр. 4, 5,10 (с. 189-190) |
Впр. 3, 11 (с. 188, 190) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
Тема 1.Родина та друзі .Unit 1.My magic Circle: Family and Friends |
|||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
|
Відкрий себе |
Лексичні одиниці .Впр.4(b),5 c.17 |
Прикметники.Ex.2 p.16 |
Впр. 6 c.17 |
Впр. 3,4(b),c.16-17 |
Впр. 1,4(a),9 c.15 |
Впр.З,c.16 |
Наводить приклади внеску своєї ро-дини у сталий розвиток. |
Планує траєкторію власного життя. |
|
|
||||||||||||||||
8 |
|
|
Риси характеру мого друга |
Лекс. (to admit, trait, to possess) |
Непряма мова: запитання |
Впр. 2(с. 19-20) |
Впр. 3 (с. 20) |
Впр. 1(с.19)
|
Впр.1(с. 19) |
|
Формулює особис-тіціннісні пріоритети |
|
|
||||||||||||||||
9 |
|
|
Наші уподобання |
Лексичні одиниці (to admit, trait, to possess) |
Непряма мова: запитання |
|
Впр. 5(с. 21) |
Впр. 4, 7(с. 20) |
Впр. 6(с. 21) |
|
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
|
||||||||||||||||
10 |
|
|
Зачіски наших друзів |
Лексичні одиниці теми. Впр, 4 (с. 25) |
Синоніми |
Впр.З (с. 24) |
Впр. 2, 4 (с. 24-25) |
Впр. 1, 7 (с. 23, 26) |
Впр. 5 (с. 25) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
11 |
|
|
Чи важлива зовнішність? |
Лекс. (tipped, sneakers, stubbed, pumped-up) |
Непряма мова: запитання |
Впр.З (с. 28) |
Впр. 2 (с.22) |
Впр. 1, 5 (с. 26, 27-28) |
Впр. 4 (с. 28) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
12 |
|
|
Молодь сьогодні
|
Лекс.(to award with, attendance, a community college) |
Порядок слів у реченні |
Впр. 2 (с. ЗО) |
Впр. 3, 5 (с. 31-32) |
Впр. 1, 4 (с. З0, 31) |
Впр. 6(c) (с. 32-33) |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
|
||||||||||||||||
13 |
|
|
Спілкування з друзями. Обмін інформацією |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 34) |
Типи питальних речень |
|
Впр. 1(a) (с. 33) |
Впр. 4(a) (с. 34) |
Впр. 4(b) (с. 34) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
14 |
|
|
Автобіографія, особливості її написання |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
15 |
|
|
Молодіжні організації |
Лексичні одиниці теми |
Перетворення речень з прямої мови на непряму |
Впр. 1 (с, 35) |
Впр. 2 (с. 36) |
Впр. 6 (с. 37) |
Впр. 4, 5 (є. 36-37) |
Обговорє особливостівзаємодіїособистості та групи |
|
Ілюструє необхідністьздорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
||||||||||||||||
Тема 2. Природа. Unit 2. Nature Magic: Web of Life |
|||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
|
Наша планета Земля |
Лексичні одиниці теми. Впр. 5 (с. 43) |
|
Впр. 7, 8 (с. 43) |
Впр. 4 (с. 42) |
Впр. 1, 3 (с. 41-42) |
Впр. 6 (с. 43) |
Розглядає приро ду як цілісну систему. |
|
|
|
||||||||||||||||
17 |
|
|
Асканія-нова — український національний заповідник |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с. 46) |
Relative Clauses |
Впр. 3 (A-F: 1-4) (с. 45) |
Впр. 3 (с. 45-46) |
Впр. 1 (с. 44) |
Впр. 5 (с. 46) |
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
||||||||||||||||
18 |
|
|
Асканія-нова — український національний заповідник |
Лексичні одиниці теми. Гра "Am І Right?" |
Relative Clauses. Впр. 7 (c. 47) |
|
Впр. 8, 9 (с.48) |
Впр.12 (с. 49) |
Впр. 10 (с. 48) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
19 |
|
|
Національні пар- ки Об'єднаного королівства Великої Британії |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 50) |
Спеціальні запитання (схема WASP) |
Впр. 5 (с. 54) |
Впр. 4 (с. 53) |
Впр. 3 (с. 51-52) |
Впр. 1 (с. 50) |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціона-льневикористання природних ресурсів. |
||||||||||||||||
20 |
|
|
Національні парки Великої Британії |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 50) |
Контрастування теперішніх часів |
Впр. 7(a) (с. 55) |
|
Впр. 7(b) (с. 55) |
Впр. 8 (с. 56) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
21 |
|
|
Національні парки світу |
ЛО теми. Гра "Definitions" |
Relative Clauses |
|
Впр. 2 (с.57) |
Впр. 1 (с. 57) |
Граматичні вправи |
Розробляє план дій щодо проведенняшкільнихеко-логічних заходів |
|
|
|
||||||||||||||||
Тема 3. Навколишнє середовище. Unit 3. Environment and Greener Living |
|||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
|
Захист навколишнього середовища |
ЛО теми. Впр. 4 (с. 64) |
Антоніми |
|
Впр. 3, 7 (с. 64-65) |
Впр. 1, 2,8 (с.63, 65) |
Впр. 5, 6 (с. 65) |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|
|
||||||||||||||||
23 |
|
|
Що таке"fly -tipping"? |
ЛО теми. Впр. 3 (с. 66-67) |
|
Впр. 2 (с. 66) |
Впр. 4 (с. 67) |
Впр. 6 (с. 68) |
Впр, 5 (с. 67)
|
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
||||||||||||||||
24 |
|
|
Вплив людей на природу |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3(с. 70) |
Теперішній тривалий пасивний стан дієслова |
Впр. 4 (С.67) |
Впр. 2 (с. 69-70) |
Впр. 1, 7, 10(с.69, 71,73) |
Впр. 4, 5,9 (с. 71-72) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
25 |
|
|
СОС: вимираючі види |
ЛО теми (endangered, to chop down, extinct) |
|
Впр. 1(b), 4 (с. 74, 76) |
Впр.З (с. 75) |
Впр. 1(a), 2, 7(с. 74, 77) |
Впр. 5(a), 6 (с. 68, 69) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
26 |
|
|
Як знизити домашні витрати |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 80) |
Конструкції типу: You'd better, You'd rather... |
|
Впр,2 (с. 79) |
Впр. 1, 5, 6 (с. 78, 81) - |
Впр. 4 (с. 80) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
27 |
|
|
Життєздатний розвиток |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4(A) (с. 83) |
Контрастування теперішніх часів |
|
Впр.З (с. 82-83) |
Впр. 2, 5 (с.82,84) |
Впр. 1, 4(b) (с. 82, 83-84) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
28 |
|
|
Наша планета Земля .Яке ж воно,навколишнє середовище? Контроль сформованості навичок з говоріння |
||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
|
Контроль сформованості навичок з аудіювання |
||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
|
Контроль сформованості навичок з читання |
||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
|
Контроль сформованості навичок з письма |
||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
№ уро ку з/п |
Дата проведення |
Приміт ка |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
ІНТЕГРОВАНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ
|
|||||||||||||||||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||
ІІ СЕМЕСТР |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тема4.Наука. Unit 4. Science Magic(10 год) |
|||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
|
Вплив сучасних технологій на наше життя |
ЛО теми Впр. 2,4- 5 (с.93, 94, 95) |
Present Simple |
Впр. 7(с. 96) |
Впр. 6(с. 96) |
Впр. 1, 4,с.93,94-95 |
Впр.З,с.94 |
Презентує таоб-ґрунтовуєпроекти щодо |
|
|
|
||||||||||||||||
34 |
|
|
Телефонний |
ЛО теми Впр.4,с.99 |
Непряма мова - накази |
Впр.3,с.98-99 |
Впр.3,с.98-99 |
Впр. 1,с.97-98 |
Граматичні вправи |
|
Обговорює ку-льтуру спілкування по телефону |
|
|
||||||||||||||||
35 |
|
|
Мобільний |
Conversation Lab: Talking Over the Telephone |
Синоніми |
Впр. 6,с.100 |
Впр.7,с. 101 |
Впр.8,с.102 |
Впр.7,с.101 |
|
|
|
|
||||||||||||||||
36 |
|
|
Молодь та |
ЛО теми Впр.2,с.103 |
Непряма мова. Інструк-ції |
Впр.3а,с.103 |
|
Впр.1,3а с.102-103 |
Граматичні вправи |
|
Обговорює свою |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
||||||||||||||||
37 |
|
|
Чи можливе життя без комп'ютера? |
ЛО profitable, on the cutting edge |
Past Simple |
Впр.7 с.105 |
Впр.8,9, с.105-106 |
Впр.5с.104-105 |
Впр.10с.106 |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
||||||||||||||||
38 |
|
|
Надійний помічник у роботі. |
ЛО теми. Впр. 1 с. 106-107 |
Минулийнеозна-чений час |
В. 2 (с. 107) |
Впр. 5 (с. 108) |
Впр. 1 (c. 106-107) |
Впр.З (с. 107) В.7а с.110 |
|
|
|
|
||||||||||||||||
39 |
|
|
Комп'ютер. За та проти. |
ЛО теми |
Непряма мова.Загальні питання |
Впр. 6 (с. 108-109) |
Впр. 6 (с. 109: 1-7) |
Впр. 7(b) (c, ПО) |
|
|
Демонструє розу-міння основ |
|
|
||||||||||||||||
40 |
|
|
Безглузді винаходи |
ЛО теми. Впр. 2 (с. 111) |
Непряма моваСпе-ціальні запитання |
Впр. 1 (с. 110) |
Впр. 2, 4(a) (с.111) |
Впр. 3, 5 (c.111- 112) |
Граматичні вправи |
|
|
Обговорюєпозитивні та негатив-ні наслідки від певних винаходів |
|
||||||||||||||||
41 |
|
|
"Thomas Alva Edison". Домашнє читання |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1 (с. 204) |
|
Впр. 6 (І в).Впр. 9 (II вар.) (с. 207-209) |
Text "Thomas AlvaEdison" (c. 204-206) |
Впр. 5,14 (с. 207, 209) |
Впр. 2, 3 (с. 206-207) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
42 |
|
|
Підлітки та но- вітні технології |
Лексичні одиниці теми |
Непряма мова |
|
Впр. 1,4 (c. 112-113) |
Впр. 5 (с. 114) |
Впр. 4 (с. 113) |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
||||||||||||||||
Тема 5. Дивовижна Британія. Unit 5. Amazing Britain(9 год) |
|||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
|
Міста-столиці |
ЛО Впр. 2(a) (с. 118) |
|
Впр. 3, 5 (с. 118) |
Впр. 4 (с.119) |
Впр. 1 (с.117) |
Впр. 2b, с)Р(с. 118) |
|
Розпитує про пра-вила по-ведінки в європей-ських столицях |
|
|
||||||||||||||||
44 |
|
|
Белфаст Кардіфф |
ЛО Впр. 6(a) (с. 120) |
|
Впр. 9, 11 (с. 122,124) |
Впр. 10, 12(a) (с. 123-124) |
Впр. 8, 12(b) (с. 122-124) |
Впр. 6(b) (с. 120) |
|
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування містами Британії |
|
||||||||||||||||
45 |
|
|
Единбург |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 125) |
Герундій. Впр. 6 (с. 127-128) |
Впр. 3 (с.126: matching) |
Впр. 3 (с.126) |
Впр. 1 (с. 125) |
Впр. 4 (с. 127) |
|
Демонструє знан-ня пра-вил пове-дінки в європей-ських столицях |
|
|
||||||||||||||||
46 |
|
|
Визначні пам’ятки Единбурга |
ЛО теми. Гра "Am І Right?" |
Герундій |
|
Впр. 8 (с.128) |
Впр. 9 (с. 129) |
Впр. 7 (с. 128) |
|
Порівнює типові для різ-них куль-турверба-льні та неверба-льні нор-ми пове-дінки |
|
|
||||||||||||||||
47 |
|
|
Стежка Велетня |
Лексичні одиниці теми. Впр.3(с. 131) |
Герундій |
Впр. 5 (с. 132) |
Впр. 2 (с.131) |
Впр. 1 (с. 130) |
Впр. 4 (с.132) |
Описує види |
|
|
|
||||||||||||||||
48 |
|
|
Стежка Велетня |
ЛО теми. Гра "Noughts and Crosses" |
Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
|
|
Впр. 6(b), 9(с. 133) |
Впр. 7, 8 (с. 133) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
49 |
|
|
Стоунхендж- нерозгадана таємниця |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 135) |
Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Впр. 2 (с. 134-135) |
Впр. 2 (с.134-135) |
Впр. 1, 6 (с. 134, 136) |
Впр. 4, 5 (с. 135) |
Описує види |
|
|
|
||||||||||||||||
50 |
|
|
Дива Великої Британії. |
Лексичні одиниці теми. Гра"Right or Wrong" |
Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
|
Впр. 1 (с.137) |
Впр. 2 (с.137) |
Граматичні вправи |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Британії |
|
|
||||||||||||||||
51 |
|
|
Екскурсія Британією |
ЛО теми |
|
Впр. 4 (с.140) |
Впр. 1, 2 (с.137-139) |
Впр. 5 (с. 141) |
Впр. 3 (с. 140) |
|
Демонструє ро-зуміння |
|
Визначає |
||||||||||||||||
Тема 6. Засоби масової інформації. Unit 6. Information Magic: Radio and TV(8 год) |
|||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
|
Засоби масової інформації в нашому житті |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 145) |
Теперішній тривалий час |
Впр. 4 (с.146) |
Впр. 3 (с.146) |
Впр. 1 (с. 145) |
Впр.5-6 с.147 |
|
Демонструє розу-міння ос-нов меді-а грамот-ності |
|
|
||||||||||||||||
53 |
|
|
Засоби масової інформації в Британії та Ук-раїні.Переваги та недоліки. |
Лексичні одиниці теми. Гра"Right or Wrong" |
|
Впр.9 (с.148) |
Впр. 6 (с.147-148) |
Впр. 10, 11 (с. 148-149) |
Впр. 7 (с.148) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
54 |
|
|
Телебачення та радіо |
Лексичні одиниці теми. Впр.2,4(с. 150) |
Герундій |
|
Впр. 2, 4(a) (с. 150-151) |
Впр. 1, 3(b) (с. 149, 150) |
Впр. 3(a) (с.150) |
|
Визначає достовірність інформації. |
|
|
||||||||||||||||
55 |
|
|
Інформаційний простір |
Лексичні одиниці теми. Впр. 7 (с. 153) |
Герундій |
Впр. 6 (с.152 filling in the gaps) |
Впр. 6 (с.152) |
Впр. 7, 8 (с. 153) |
Впр.9 (с153). Граматичні вправи |
|
|
Пояснює |
|
||||||||||||||||
56
|
|
|
Моя улюблена телепередача
|
ЛО (foray, daytime, the highest rated, namesake, assessment, sitcom, countdown) |
Герундій Герундій |
Впр. 2 (c.155) |
Впр. 4 (с.157) Впр. 5 (с.158) |
Впр. 1, 3 (с. 155-156) Впр. 7 (с. 159) |
Граматичні вправи Впр. 6 (с.158) |
|
Визначає досто-вірність інформації при розмаїті передач |
|
|
||||||||||||||||
57 |
|
|
Шкільна радіопрограма |
to be responsible for, writing scripts |
Герундій |
|
Впр. 1 (с.159) |
Впр. 3 (c. 159); |
Впр. 2 (c.159) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
58 |
|
|
"Is TV Useful or Harmful for Kids". Домашнє читання |
ЛО теми Впр. 1 (с. 217) |
Герундій |
Впр. 6, 9 (с.220, 221) |
Текст "Is TV Useful…” (c. 217-219) |
Впр. 5,12 (c.220, 222) |
Впр. 2, 3, 8(c.219,221) |
|
|
Пояснює |
|
||||||||||||||||
59 |
|
|
Спілкування у мережі. |
Лексичні одиниці теми |
Герундій |
Впр. 4 (с.162) |
Впр. З (c.161) |
Впр. 5 (c. 162) |
Впр. 1, 2 (c.160) |
|
|
Пояснює |
|
||||||||||||||||
Тема 7. Кар'єра. Unit 7. Career Magic |
|||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
|
Світ професій |
ЛО теми. Впр. 3 (с. 166) |
|
|
Впр. 3(b) (c. 166) |
Впр. 1, 2 (c.165) |
Впр. 3(a) (c.166) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
61 |
|
|
Вибір професій |
ЛО теми. Впр. 5(с. 167) |
|
Впр. 6 (с.168) |
Впр. 4 (c.167) |
Впр.9 (c. 168) |
Впр. 7, 8 (c.168) |
|
Повідомляє про |
|
|
||||||||||||||||
62 |
|
|
Один день із життя... |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(a) (с. 170) |
Модальні дієслова. Впр. 6 (с.171) |
Впр. 3 (с170: ordering) |
Впр. 3 (с.170-171) |
Впр. 2(b), 3(b) (с 170) |
Впр. 1, 7 (с.169 172) |
|
|
|
|
||||||||||||||||
63 |
|
|
Один день із мого життя..у майбутньому . |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с.171) |
Модальні дієслова |
Впр. 9 (с173) |
Впр. 8 (с172-173) |
Впр. 10, 13 (с. 173, 174) |
Впр. 11, 12 (с. 174) |
|
Повідомляє про |
|
|
||||||||||||||||
64 |
|
|
Перспективи розвитку кар'єри |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 176) |
Модальні дієслова |
Впр. 1 (с 175), Впр. 6 (с178) |
Впр. 5 (с177-178) Впр. 7 (c.178-179) |
Впр. 2, 3(a) (с. 175, 176),впр.8 с.179 |
Впр. 5 (с 177-178: filling in the gaps) |
|
Проектує власну |
|
Демонструє |
||||||||||||||||
65 |
|
|
Найпопулярніші професії в Ук-раїні. |
Лексичні одиниці теми (demanded job, survey, out-of-date) |
Модальні дієслова |
|
Впр. 1 (с. 180) |
Впр. 2 (с. 180-181) |
Граматичні вправи |
|
|
|
Проявляє |
||||||||||||||||
66 |
|
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
|
Контроль читання |
||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
|
Контроль письма |
||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
|
Контроль говоріння |
||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
|
Підсумковий урок |
||||||||||||||||||||||||||