Календарно-тематичне планування
з англійської мови 10 клас (вечірня форма навчання)
Учитель: Аганіязова Т.В.
№ |
Дата |
Тема |
Домашнє завдання |
|
STARTER |
||||
1 |
|
Англійська мова як мова міжнародного спілкування. Повторення: " Наука і технічний прогрес" |
Написати про літні канікули + *переказ |
|
2 |
|
Роль англійської мови у сучасному світі. Повторення: " Природа і погода" |
ex.8a,b pp.12-13 |
|
3 |
|
Вивчення англійської мови Ми – десятикласники. Плани на майбутнє Повторення: " Англомовні країни" |
Написати про плани на майбутнє + *розповідь по Mind-Map “Plans for Future” |
|
Тема 1 Я, моя родина, мої друзі/ Unit 1 “People and Relationship” |
||||
4 |
|
Сім’я. Друзі. Повторення: " Україна." |
Словникова робота (с.20) ex.6, p.20-21; |
|
5 |
|
Граматичний куточок
|
Вивчити правило, перекласти речення |
|
6 |
|
Найкращий період в моєму житті
|
Повторити слова, написати 10 речнь |
|
7 |
|
Що впливає на нашу особистість? Ознайомлення з новими ЛО |
ex.5,p.26 |
|
8 |
|
Особистість і її стосунки з іншими.Формування лексичних навичок |
ex.5,p.22 |
|
9 |
|
Риси характеру.
|
ex.,3 p.28 |
|
10 |
|
Як знайти друга по листуванню? |
Підр.інфо про друга // Factfile+ *переказ |
|
11 |
|
Відкрий себе.
|
Check YourEnglish p.36-38 Повторити ЛО |
|
12 |
|
Проектна робота |
Підготув. до узагальнення |
|
13 |
|
Урок узагальнення |
Повторити тему |
|
Тема 2Робота і професії / Unit 2 “Сhoose the Career! ” |
||||
14 |
|
Твоя улюблена професія Ознайомлення з новими ЛО |
Словникова робота (с.40) Ex.4,p.44 |
|
15 |
|
Робота. Трудові уміння та навики. |
||
16 |
|
Професії та професійні якості.
|
Словникова робота (с.49) ex.3,p.51 |
|
17 |
|
Граматичний куточок
|
Вивчити правило, перекласти речення |
|
18 |
|
Вимоги до особистісних якостей та кваліфікації. |
ex.4,p. 55 Повторити ЛО // Exchanging information |
|
19 |
|
Освіта. Професійні якості.
|
Словникова робота (с.58) Check Your English pp.60-62 |
|
20 |
|
Листування. |
повторити слова, виберіть відповідні слова. |
|
21 |
|
Майбутня професія
|
Повторити слова, написати 10 речень |
|
22 |
|
Проектна робота.
|
Check Your English pp.60-62 |
|
23 |
|
Урок узагальнення |
Повторити тему |
|
Тема 3 Шкільне життя/ Unit 3 “Why Go to School? ” |
||||
24 |
|
Школа – середовище навчання та спілкування молоді. Ознайомлення з нов.ЛО |
Словникова робота (с.65), Ex.2,pp.68-69 |
|
25 |
|
Заклади освіти. Навчальний процес. |
ex.6,p.71 |
|
26 |
|
Системаосвіти в Україні та за кордоном. |
ex.,4,p.75(п.) |
|
27 |
|
Навчальні курси.
|
ex.4,p.78 Повторити ЛО // Who Is The Best Blogger?https://colorlib.com/wp/best-personal-blog-wordpress-themes/ |
|
28 |
|
Граматичний куточок |
Вивчити слова,виконати тест |
|
29 |
|
Резюме про прийом на роботу. |
Повторити слова, скласти резюме |
|
30 |
|
Системи освіти у Британії та Америці. |
Check YourEnglishpp.84-86 https://ihkyiv.com/abroad/info/sistema-osviti-velikobritaniyi |
|
31 |
|
Проектна робота
|
Підготув. до узагал. |
|
32 |
|
Урок узагальнення |
Повторити тему |
|
Тема 4 Харчування/ Unit 4 “National Cuisine ” |
||||
33 |
|
Національна кухня.
|
Словникова робота (90), ex.2,p. 93 |
|
34 |
|
Звичаї харчування у Великій Британії
|
Записати слова, робота з табл. https://www.youtube.com/watch?v=AeDco_eYzyI |
|
35 |
|
Національні страви в Україні та за кордоном.. |
ex.6, p. 96 |
|
36 |
|
Меню. Приготування страв за рецептами.Смаки. Уподобання. |
«Моя улюблена страва»(напис. рецепт) + *переказ Повторити ЛО |
|
37 |
|
Характерні особливості української та британської кухонь |
Check YourEnglish pp. 108-110 |
|
38 |
|
Граматичний куточок
|
Згадати минул. Часи, перегл посилання з минул. часів, виконати тест |
|
39 |
|
У ресторані. |
Повторити слова, скласти діалог |
|
40 |
|
Книги рецептів України та Великої Британії. |
Підг. проект «Я-власник ресторану» |
|
41 |
|
Проектна робота |
Повторити пройд. матеріал |
|
42 |
|
Урок узагальнення |
Повторити тему |
|
43 |
|
Контроль письма |
Повторити ЛО тем, що вивчалися |
|
44 |
|
Контроль читання |
Повторити ЛО тем, що вивчалися |
|
45 |
|
Контроль аудіювання |
Підготуватися до контролю говоріння |
|
46 |
|
Контроль мовлення (говоріння) |
Повторити вивчене за семестр |
|
47 |
|
Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок за І сем |
|
|
48 |
|
Узагальнення знань за І семестр |
|
|
№
|
Дата |
Тема |
Домашнє завдання |
Сучасні засоби комунікації та технології |
|||
49 |
|
Сучасні засоби комунікації та технології. Презентація ЛО, тренування у читанні з опорою на словник,пояснення. |
Вивчити нові ЛО, В. 9, с. 117 |
50 |
|
Комп`ютерне обладнання. Тренування у вживанні ЛO в усному мовленні. |
Скласти речення з ЛО |
51 |
|
Основні комп’ютерні операції. Тренування у вживанні фразових дієслів. |
В. 8, с. 121
|
52 |
|
Сучасні комп`ютерні технології. Практика в аудіюванні. |
В. 5, с. 122
|
53 |
|
Всесвітня мережа. Вживання нових ЛО в усному мовленні. |
Розп. про Інтернет |
54 |
|
Веб-ресуси. Закріплення вживаня ЛО у писемному мовленні. |
В. 7, с. 129
|
55 |
|
Інтернет-кафе. Улюблені сайти. Тренування в обміні інформацією. |
В. 7, с. 133, В. 9, с. 135 |
56 |
|
Електронна адреса.Культура написання листа. |
Скласти ел. лист |
57 |
|
Узагальнення та систематизація матеріалу. Виконання тестових завдань. |
Повт. ЛО |
Екологічні проблеми планети
|
|||
58 |
|
Природний катаклізм як явище в природі. Практика у читанні |
В. 6,с. 146
|
59 |
|
Катаклізми та небезпека. Практика ЛО. |
Вивчити ЛО |
60 |
|
Тренування у вживанні умовних речень 2 типу. |
В. 4, с. 148 |
61 |
|
Правила безпеки під час природного лиха. Практика в аудіюванні. |
Вивчити ЛО |
62 |
|
Правила безпеки під час землетрусу. Закріплення ЛО у діалогічному мовленні. |
Скласти розп. |
63 |
|
Шляхи запобігання стихійним лихам. Тренування в обміні думками. |
Розповідь |
64 |
|
Вплив на життя планети та наслідки природніх катаклізмів. |
В. 7, с. 155 |
65 |
|
Закріплення ЛО у діалогіч. та монолог. мовленні. |
В. 8, с. 161 |
66 |
|
Практика у сприйманні тематичних текстів на слух. |
Підготуватися до тесту |
67 |
|
Узагальнення та систематизація матеріалу. Виконання тестових завдань. |
Повт. ЛО |
Світ живопису
|
|||
68 |
|
Розвиток живопису в Україні. Презентація ЛО. |
В. 7, c. 170 |
69 |
|
Мистецькі традиції в Англії. Презентація ЛО, тренув. у вживанні. |
Вивчити нові ЛО |
70 |
|
Тренування у вживанні часових форм дієслів. |
В. 6, c. 175 |
71 |
|
Практика у сприйманні текстів на слух. |
Скласти план тексту |
72 |
|
Тренування в обміні думками за темою. |
Скласти тему |
73 |
|
Відомі англійські художники. Практика у здобуванні інформації при читанні. |
Вивч. нові ЛО |
74 |
|
Роль мистецтва в житті людини. Практика у спілкуванні. |
В. 7, с. 187 |
75 |
|
Мій улюблений художник.Обмін думками. |
В. 9, с. 193 |
76 |
|
Тренування у сприйманні текстів на слух, здобуванні інформації з тексту при читанні. |
Повт. ЛО,ГС
|
77 |
|
Узагальнення та систематизація матеріалу. |
Повт. ЛО,ГС |
Спорт у житті людини
|
|||
78 |
|
Спорт і дозвілля. Презентація ЛО. |
В. 6,7, с. 201 |
79 |
|
Види спорту. Активізація лексичного матеріалу. |
Вивчити ЛО
|
80 |
|
Тренування у вживанні ЛО з теми у різних часових формах. |
В. 6, c. 206 |
81 |
|
Спорт у США та Великобританії. Практика в аудіюванні. |
В. 8, с. 209 |
82 |
|
Спортивні події. Враження від проглянутих змагань та виступів. |
В. 5, с. 212 |
83 |
|
Віддані вболівальники. Практика у складанні письмових висловлювань. |
В. 8,c. 215 |
84 |
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу. |
В. 8,c. 219 |
85 |
|
Порядок вираження власних вражень, думок, поглядів та висновків на письмі. |
Підготуватися до тесту |
86 |
|
Узагальнення та систематизація матеріалу. |
Повт. ГС |
Людина і суспільство
|
|||
87 |
|
Активізація ЛО, тренування у висловленні думок про роль людини у суспільстві. |
Вивчити нові ЛО |
88 |
|
Робота в групах : порівняння державного устрою Британії та Америки |
В. 9, с. 231
|
89 |
|
Практика у вживанні лексичних одиниць з теми, неособових форм дієслова. |
Вивчити ЛО |
90 |
|
Міжнародні організації: ООН, ЄС, Рада Європи. |
В. 5, с. 236 |
91 |
|
Практика в аудіюванні. |
Скласти план |
92 |
|
Практика у читанні та обміні думками. |
В. 6, с. 241 |
93 |
|
Міжнародна політика. Вибори в Україні. |
В. 3, с. 243 |
94 |
|
Політична система: гілки влади. Міжнародні організації. |
В. 5, с. 246 |
95 |
|
Громадське життя. Державний устрій країни. Проектна робота. |
Скласти план |
96 |
|
Узагальнення та систематизація матеріалу. |
Повт. теми |
97 |
|
Контроль аудіювання. |
С.178-181 |
98 |
|
Контроль письма. |
Повт.ЛОтеми |
99 |
|
Контроль читання. |
Повт. теми |
100 |
|
Контроль говоріння. |
Повт.ЛО |
101 |
|
Аналіз контрольних робіт. Виконання тренувальних вправ. |
Проект Summer Rest |