Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови як другої іноземної мови в 11 класі (перший семест)за підручником М.Кучма, І.Задорожна, 7-й рік навчання, рівень стандарту.
Календарно-тематичне планування (автор М.Кучма, І.Задорожна)
11 клас I семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Мовлення |
Д/З |
1. |
|
Повторення. Шкільне життя. Бібліотеки. |
Ст.5 |
Вп.5 Ст.6 |
|
Вп.4а,1,3 Ст.6,7,8 |
|
Вп.6 ст.5 |
Вп.5 Ст.6 |
2. |
|
Повторення. Масмедіа. Спосіб життя. Музика. |
|
Вп.7,8 Ст.11,13 |
|
|
Вп.6 Ст.11 |
|
Вп.8,10 Ст.11,13 |
3. |
|
Повторення. Україна та Великобританія. |
|
Вп.6 Ст.15 |
Вп.5 Ст.15 |
Вп.1,1 Ст.16,18 |
|
Вп.2,5 Ст.16,19 |
Вп.6 Ст.17 |
4. |
|
Здоровий спосіб життя. Введення нових ЛО. |
Ст.20 |
|
Вп.4а,в Ст.21 |
Вп.3 Ст.22 |
Вп.7 Ст.24 |
|
Вп.6 Ст.24 |
5. |
|
Сучасний день підлітків. |
|
Вп.6 Ст.26 |
|
Вп.3 Ст.25 |
Вп.1 Ст.25 |
Вп.2,5 Ст.25,26 |
Вп.7 Ст.26 |
6. |
|
Батьки і діти. Практика мовлення. |
Ст.27 |
|
Вп.1,4,7 Ст.27,28 |
|
Вп.3 Ст.27 |
Вп.6 Ст.28 |
Вп.9 Ст.28 |
7. |
|
Покращення сімейних відносин. |
|
|
|
Вп.2,4 Ст.29,31 |
Вп.2 Ст.31 |
Вп.1 Ст.31 |
Вп.6 Ст.30 |
8. |
|
Ефективне спілкування. Толерантне відношення до інших. |
Ст.33 |
Вп.8 Ст.34 |
Вп.6 Ст.34 |
Вп.3,5 Ст.35,36 |
|
|
Вп.10 Ст.34 |
9. |
|
Узагальнення вивченого по темі «Спосіб життя». |
|
|
Вп.1 Ст.37 |
Вп.2 Ст.37 |
Вп.3 Ст.39 |
|
Вп.4 Ст.39 |
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Мовлення |
Д/З |
10. |
|
Їжа. Здорова та шкідлива їжа. Введення нових ЛО. |
Ст.40,43 |
Вп.6 Ст.42 |
Вп.6 Ст.44 |
Вп.4 Ст.41 |
|
|
Вп.8,9 Ст.44 |
11. |
|
Їжа для розуму. Практика аудіювання. |
Ст.45 |
|
Вп.1,6 Ст.45,48 |
|
Вп.7, Ст.46 |
Вп.4,7 Ст.47,48 |
Вп.8 Ст.48 |
12. |
|
Улюблені рецепти страв. Кухні. |
Ст.49 |
|
Вп.2,3 Ст.49 |
Вп.4 Ст.52 |
Вп.1 Ст.49 |
Вп.2,3 Ст.51 |
Вп.6 Ст.53 |
13. |
|
Похід у ресторан. Улюблені страви. |
|
Вп.6 Ст.57 |
Вп.4 Ст.56 |
|
|
Вп.2,5 Ст.54,55 |
Вп.5 Ст.57 |
14. |
|
Узагальнення вивченого по темі «Їжа». |
|
|
Вп.1 Ст.58 |
Вп.2 Ст.58 |
|
Вп.3 Ст.58 |
Вп.4 Ст.59 |
15. |
|
Засоби масової інформації. Телебачення. Введення нових ЛО. |
|
Вп.6 Ст.63 |
|
Вп.1,1 Ст.60,62 |
|
Вп.2,7 Ст.60,61 |
Вп.8 Ст.61 |
16. |
|
Типи програм та фільмів. |
|
Вп.1,2,4 Ст.64,67 |
Вп.2 Ст.66 |
Вп.5,1 Ст.65,69 |
Вп.3 Ст.64 |
|
Вп.6 Ст.65 |
17. |
|
Радіо у нашому житті. Радіопрограми. |
|
Вп.5,6 Ст.71 |
Вп.2 Ст.70 |
Вп.1 Ст.70 |
|
|
Вп.8 Ст.71 |
18. |
|
Почуття та емоції. Практика мовлення. |
Ст.72 |
|
Вп.5 Ст.73 |
|
|
Вп.4 Ст.72 |
Вп.7 Ст.73 |
19. |
|
Безпечний інтернет. Узагальнення вивченого по темі «Масмедіа». |
|
|
Вп.3 Ст.74 |
|
Вп.1,1 Ст.75 |
Вп.1,4 Ст.74
|
Вп.2,3 Ст.75 |
№. |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Мовлення |
Д/З |
20. |
|
Мистецтво, види мистецтва. Введення нових ЛО. |
Ст.76 |
|
Вп.7,2в,4 Ст.78,79 |
Вп.5 Ст.77 |
Вп.6 Ст.78 |
|
Вп.8 Ст.78 |
21. |
|
Похід у театр.Практика аудіювання. |
Ст.80 |
Вп.2 Ст.80 |
Вп.3 Ст.80 |
|
Вп.1 Ст.80 |
Вп.4 Ст.80 |
Вп.5 Ст.80 |
22. |
|
Мистецтво живопису у Великобританії. |
Ст.82 |
|
Вп.3 Ст.82 |
Вп.1 Ст.81 |
|
Вп.4 Ст.82 |
Вп5,6. Ст.82 |
23. |
|
Живопис в Україні. Проектна робота. |
|
|
|
|
Вп.3 Ст.83 |
Вп.1,2 Ст.83 |
Вп.4 Ст.83 |
24. |
|
Улюблені художники. Практика мовлення. |
|
Вп.1,2 Ст.84 |
|
Вп.4 Ст.85 |
|
Вп.3 Ст.84 |
Вп.6 Ст.85 |
25. |
|
Монтажне мистецтво. Найвідоміші роботи. |
Ст.86 |
Вп.2 Ст.87 |
Вп.5 Ст.88 |
Вп.4 Ст.87 |
Вп.7 Ст.88 |
|
Вп.8 Ст.88 |
26. |
|
Похід у музей. Розвиток граматичних навичок. |
|
Вп.3,5 Ст.89,90
|
|
Вп.7 Ст.90 |
|
Вп.6 Ст.90 |
Вп.8 Ст.90 |
27. |
|
Сучасні види мистецтва. |
|
Вп.6 Ст.91 |
|
|
Вп.4 Ст.91 |
|
Вп.5 Ст.91 |
28. |
|
Узагальнення вивченого по темі «Масмедіа». |
|
|
Вп.1 Ст.92 |
Вп.2 Ст.92 |
Вп.3 Ст.93 |
|
Вп.4 Ст.93 |
29. |
|
Активізація лексичного і граматичного матеріалу. |
|
Вп.5 Ст.94 |
|
|
|
Вп.4 Ст.90 |
Повторити лексику |
30. |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
31. |
|
Контроль мовлення. |
|
|
|
|
|
|
|
32. |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
33. |
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|