Календарно-тематичне планування з англійської мови
в 11 класі за підручником Л. Морська (профільний рівень) на 2023/2024 навчальний рік
І семестр 5 год на тиждень
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
Сім’я. Сімейні ступені. |
Male and female relatives |
|
-вміти описувати життєві події,висловлюючи свою особисту точку зору |
|
+
|
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
|
2 |
|
Родинні зв’язки |
|
|
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|||
3 |
|
Стандартна сім’я (Grammar) |
|
Passive Voice |
-описувати проблеми, досягнення,виявляти їхні причини і наслідки |
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||
|
|
|
|
|||||||||
4 |
|
Активізація і удосконалення граматичного матеріалу |
|
Review of Conditionals |
+ |
+ |
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
|||
5 |
|
Близькі та віддалені родичі
|
|
Conditionals І/ІІ/ІІІ |
-добре засвоїти необхідний лексичний мінімум по темі, навчитися називати близьких та віддалених родичів |
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||
6 |
|
Стосунки з родиною (Use of English) |
Life stages |
Систематизація часових форм |
|
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
||
7 |
|
Magnus Carlsen – професійний гравець шахів |
|
|
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
|||
8 |
|
Сімейні стосунки у США та Канаді |
|
Past Tenses |
-вживати у своєму мовленні модальні дієслова:Must and should
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||
9 |
|
Коли дорослі діти повертаються додому. |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
10 |
|
Світові традиції на день народження |
Activities with friends |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
11 |
|
Коли 17 років – поради з досвіду |
|
Future Tenses |
- застосовувати у своєму мовленні фрази: I couldn't live without it! What do you do for a living? Could you ask my sth? Fancу seeing you again. Oh, well, never mind! |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||
12 |
|
Skimming reading - швидкочитання |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
13 |
|
Батьки 21 століття |
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
|||
14 |
|
Розмір сім’ї (Listening) |
|
|
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
|||
15 |
|
Як поживає твоя сім’я (Speaking) |
|
|
-описувати повсякденне життя, умови та міжособистісні стосунки |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||
16 |
|
Друзі. Роль членів родини. Тренування мовленнєвої компетенції. |
|
|
+ |
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
17 |
|
Письмо. Підготовка до написання листа. |
|
Writing an informal letter |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
|||
18 |
|
Моя сім’я. Написання листа |
|
|
-погоджуватися та не погоджуватися твердженнями. I agree… I disagree…
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||
19 |
|
Рефлексія навчальної діяльності (Check your skills) |
|
|
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|||
20 |
|
Контрольна робота з теми «Generations: people and society» |
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||||
21 |
|
Харчування. Здоровий спосіб життя. (Vocabulary) |
Preparing food |
|
-вміти знаходити схожі риси та відмінності в культурах різних народів, звичаях, традиціях,стилях життя |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||
22 |
|
Харчування. Treats. Смаколики |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
23 |
|
Удосконалення граматичного матеріалу |
|
Tag questions |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
|||
24 |
|
Смакові влвстивості продуктів |
Flavours |
|
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|||
25 |
|
Харчування (Use of Enlish) |
|
Review of Tense Form |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
26 |
|
Тренувальні вправи. Удосконалення граматичного матеріалу
|
|
|
-вміти висловлювати своє ставлення до корисної та шкідливої їжі, -визначати їх пріорітети |
|
|
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
||
27 |
|
Харчові звички (Reading) |
|
|
||||||||
28 |
|
Переваги і недоліки мікрохвильової печі |
Eating out |
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
|||
29 |
|
Kalahari desert – удосконалення навичок читання |
|
|
|
|
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|||
30 |
|
Крит – острів у Греції |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
31 |
|
Eco food – удосконалення аудіативних навичок |
|
|
-дотримуватися норм поведінки та спілкування за столом |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||
32 |
|
Меню на тиждень (Speaking)
|
Food consumption |
|
|
|
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|||
33 |
|
Тренування мовленнєвої компетенції
|
|
|
||||||||
34 |
|
Харчування. Панорама ресторан. |
|
|
|
|
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|||
35 |
|
Похід до ресторану. Написати відгук. |
|
Writing a review |
-називати обладнання, персонал, їжу,напої та закуски |
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||
36 |
|
Історія про тостер.
|
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||||||||
-називати етапи приготування їжі відповідно до рецепта -формувати та обґрунтовувати власну думку мовними засобами щодо досягнення порозуміння питань |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|||||||
37 |
|
Фаст-фуд – це корисно чи шкідливо?
|
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
38 |
|
Українські та англійські національні страви
|
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
|||
-використову-вати ідіоматичні вирази |
||||||||||||
39 |
|
Рефлексія навчальної діяльності (Check your skills) |
|
|
|
|
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|||
40 |
|
Контрольна робота з теми «Healthy lifestyle: eating habits» |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
41 |
|
Дозвілля. Хобі та інтереси (Vocabulary) |
Indoor activities |
|
-висловлювати власну думку,-висловлюватися, використовуючи substitution table |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
||
42 |
|
Види активностей |
|
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
|||
43 |
|
Список моїх хобі та активностей |
Outdoor activities |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
44 |
|
Дозвілля. Удосконалення граматичного матеріалу |
|
Review of word building |
-описувати нещодавно переглянутий фільм, програму чи ток-шоу |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
||
45 |
|
Дозвілля. Удосконалення граматичного матеріалу |
|
Review of the Active Tense Forms |
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
|||
46 |
|
Скайдайвери. Use of English |
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
|||
47 |
|
Тренувальні вправи. Інфінітив. Герундій. |
|
Інфінітив Герундій |
-проводити інтерв’ю та презентувати результати |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||
48 |
|
Дозвілля. Удосконалення граматичних навичок. |
|
|
|
|
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|||
49 |
|
Дизайн спорт-клубу |
Phrasal verbs |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
50 |
|
Спорт та відновлення в Австралії |
|
Describing graphs |
використовувати фрази: the main reason I like it is that…, I enjoy this because…, Actually…, One of the reasons I prefer it is because…, To be honest.., On the whole… .
|
|
|
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
||
51 |
|
Книжкові клуби у Британії |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
52 |
|
Мильні опери світу |
|
|
|
|
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|||
53 |
|
Сім’я Алекса. (Listening) |
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
|||
54 |
|
Дозвілля. Тренування мовленнєвої навички. |
Useful introductory expressions |
|
|
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
55 |
|
Тренування написання твору з вираженням власного погляду
|
|
|
-обговорювати клуби за інтересами, кіно, театр,телебачення -розповідати про улюблену виставу/фільм
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||
56 |
|
Як ми досліджуємо час? |
|
Writing a summary |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
|||
57 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми. |
|
|
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|||
58 |
|
Контрольна робота з теми «Hobbies and interests» |
|
|
-демонструвати зацікавленість у предметі розмови
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||
59 |
|
Досліджуємо світ. (Vocabulary) |
Accommodation |
|
-вміти описувати місце подорожі
|
|
|
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
||
60 |
|
Подорож. Аляска |
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
|||
61 |
|
Берлін. Карта Європи |
|
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
|||
62 |
|
Навчання закордоном. Удосконалення граматичних навичок. |
Travelling models |
Review of Conditionals II |
-підтримувати дискусію, |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||
63 |
|
Листівки із Сінгапура та Амстердама |
|
Review of Tenses Form |
розгортаючи, уточнюючи, вносячи корективи у висловлювання співрозмовників або змінюючи тему розмови |
|
|
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
||
64 |
|
Подорож літаком. Use of English |
Travelling impressions |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||
65 |
|
Тренувальні впраіи. Удосконалення граматичних навичок. |
|
|
|
|
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|||
66 |
|
Подорож. Удосконалення навичок читання |
|
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
|||
67 |
|
Подорож. Удосконалення навичок читання. |
Travel destinations |
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
|||
68 |
|
Подорож для літніх людей. |
|
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||
69 |
|
Подорож Україною на велосипеді. |
Touring Ukraine |
|
-складати план до статті, -ви-користовувати тематичну лексику у мовленні |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||
70 |
|
Подорож. Удосконалення аудіативних навичок |
|
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
|||
71 |
|
Подорож. Удосконалення мовленнєвих навичок. |
Travel idioms |
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
|||
72 |
|
Канікули мрії. |
|
Writing a description of a perfect holiday |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
|||
73 |
|
Активізація та узагальнення навчального матеріалу. |
|
Sequence of Tenses |
використовувати фрази: I would move to… My perfect holiday would be…
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||
74 |
|
Контрольна робота з теми «Explore the world» |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
75
|
|
Контроль аудіювання Повторення та узагльнення вивченого матеріалу |
||||||||||
76 |
|
Контроль читання
|
||||||||||
77 |
|
Повторення і узагальнення граматичного матеріалу |
||||||||||
78 |
|
Контроль письма |
||||||||||
79 |
|
Контроль говоріння |
||||||||||
80 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр. Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
||||
Перевірено :