3 клас І семестр(3 години) |
||||||||||||||||||
№ п/п |
Дата |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Змістові лініі |
Примітка |
||||||||||||
|
Фонетична |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Усне взаємодія / продукування |
Зорове сприймання |
Писемне взаємодія / продукування |
|
|
|||||||||
Тема: Школв. |
||||||||||||||||||
1. |
|
|
Вітатися та прощатися один з одним. |
|
Повторення ЛО |
|
В.1,с.6 |
Фрази привітання та прощання |
|
|
1.Громадська відповідальність. |
|
||||||
2. |
|
|
Запитувати та відповідати |
|
Повторення ЛО |
I have got |
В.1,2,с.7 |
В.1,с.7 |
В.1,с.7 |
В.3,с.8 |
|
Скласти 5 речень. I have got |
||||||
3. |
|
|
Описувати класну кімнату |
Звуки [ð] [t], [θ], |
Нові ЛО С.9 |
There is/are |
В.1,2,с.9 |
|
В.3,с.10 |
|
|
В.3,с.10 |
||||||
4. |
|
|
Описувати класну кімнату |
Звуки [ð] [t], [θ], |
Робота з ЛО с.9 |
|
|
В.4,с.10 |
В.3,с.10 |
В.5,с.10 |
Описати класну кімнату |
|||||||
5 |
|
Відповідати на запитання |
Звуки [æ], [e], [ ʌ] |
Нові ЛО с.11
|
Питальні речення |
|
В.2,с.12 В.3,с.12 |
В.1,с.11 |
В.4,с.12 |
Вивчити ЛО |
||||||||
6. |
|
|
Опис дій |
Повторити вивчені звуки |
Робота з ЛО с.11 |
|
|
|
В.5,с.13 |
Відповіді на запитання |
В.7,с.13 |
|||||||
7. |
|
|
Розуміти прочитане та прослухане |
|
Повторення ЛО |
|
В.3,с.15 |
В.2,с.14 |
В.1,2,с.14 |
|
В.4,с.15 |
|||||||
8. |
|
|
Складати розклад занять |
Звуки [ð]] [t], [θ], |
Повторити ЛО |
I have got |
В.1,3,с.16-17 |
В.5,с.17 |
|
|
Скласти розклад |
|||||||
9. |
|
|
Вживати особові та присвійні займенники |
Звуки [ai], [ei] |
|
Займенники |
В.2,с.18 |
В.1,с.18 |
|
|
|
|||||||
10. |
|
Виконувати граматичні врави |
|
|
Питальні речення |
|
|
|
Робота на картках |
|
||||||||
11 |
|
Відповідати на запитання |
Повторення звуків |
Узагальнення ЛО |
|
|
В.1,с.20 |
В.2,с.21 |
В.3,с.21 |
|
|
|||||||
|
Тема: Я, моя сім’я і друзі. |
|||||||||||||||||
12 |
|
Розуміти прочитане |
Звуки [f], [ʃ] |
Нові ЛО с.22 |
|
В.1,с.22 |
|
В.2,с.22 |
|
1.Громадська відповідальність. 2.Здоров’я і безпека. 3.Підприємливість та фінансова грамотність .
|
В.4,с.23 співати |
|||||||
13 |
|
Називати вік |
Звуки [θ], [ə] [ð] |
Робота з ЛО |
Дієслово To be |
|
В.5,с.24 |
|
В.6,с.24 |
В.6,с.24 |
||||||||
14 |
|
Називати адресу |
Звуки [θ], [ə] [ð] |
Числівникис..25 |
|
В.1,2с.41 |
|
В.5,с.41 |
В.3,с.41 |
В.4,с.25 |
||||||||
15 |
|
Працювати в парі |
Звуки [æ] [θ], [ð] |
Нові ЛО с.42 |
|
В.4,с.25 Вірш |
В.6,с.26 |
|
|
в.7,с.27 |
||||||||
16. |
|
|
Складати міні-розповідь |
Звук[i], [æ], [e] [ə] |
Повторення ЛО |
Структура This is... |
В.1,3,с.28-29 |
В.2,с.28 В.4,c.29 |
|
|
В.5,с.29 |
|||||||
17. |
|
|
Описувати картинки |
Повторення звуків |
|
|
В.3,с.30 Пісня |
В.1,с.30 В.4,с.30 |
В.2 ,с.30 |
|
Скласти приклади |
|||||||
18. |
|
|
Розуміти прочитане |
Звуки |
Відпрацювання ЛО |
|
В.3,с.30 Пісня |
В.3,с.32 |
В.1,2,с.31 |
|
|
Скласти діалог |
||||||
19 |
|
Відповідати на запитання |
Звук [æ], [e]. |
Повторення ЛО |
Питання з Who? |
|
В.4,5,с.32
|
|
В.7,с.32 |
Скласти 5 запитань з Who? |
||||||||
20 |
|
Розуміти почуте |
|
|
|
В.2,с.33 |
В.1,3,с.33 |
|
|
|
||||||||
21 |
|
|
Повторення звуків |
|
Питання з Who? |
|
В.1,с.35 |
|
Робота на картках |
|
В.2,с.36 |
|||||||
22 |
|
Урок |
узагаль |
нення |
ЛГ |
навичок |
|
|
|
|
|
|||||||
Тема: Людина |
||||||||||||||||||
23. |
|
|
Описувати зовнішнішність |
Звуки |
Нові ЛО |
Has got… |
В.1,3с.37-38 |
В.2,4,с.38 |
В.1,с.37 |
|
1.Громадська відповідальність. 2.Здоров’я і безпека. 3.Підприємливість та фінансова грамотність
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
||||||
24 |
|
Складати речення |
Звуки [w] [а:],[ ʌ] [z] [æ], |
Нові ЛО с.39 |
Мн. іменників |
В.1,3,с.39 |
В2,с.40. |
В.2,с40 |
|
Вивч. ЛО с.39 |
||||||||
25 |
|
Писати короткий лист |
Звуки[f] [а:],[ ʌ] [u] [i], |
Робота з ЛО |
|
В.4,с.41 |
|
В.5,с.41 |
В.4,с.41 |
В.5,с.41 |
||||||||
26 |
|
Розуміти прочитане |
Звуки[ʃ], [θ], [ə] [ð] [w] [а:],[ ʌ] [z]. |
Нові ЛО с.43 |
|
В.1,3 с.42 |
В.4,с.43 |
В.1,2,с.42 |
|
Вивч.ЛО |
||||||||
27. |
|
|
Відповідати на запитання |
Звуки[ʃ], [θ], [ð] [w] [а:], [ʌ] [z] [æ], |
Робота з ЛО |
Мн. іменників |
В.1,3,с.44 |
В.2,с.44 |
В.1,с.44 |
|
С.45 |
|||||||
28 |
|
Складати речення |
Звуки |
Робота з ЛО |
|
|
В.7,с.46 |
В.4,с.46 |
В.6,с.46 |
В.6,с.46 |
||||||||
29. |
|
Розуміти прослухане |
Дифтонг [ei] |
Повторення ЛО |
Присвійний відмінок |
В.1,2,с.47 |
В.3,с.48 |
В.1,с.47 |
В.4,с.48 |
В.4,с.48 |
||||||||
30 |
|
Описувати малюнки |
Звуки |
Повторення ЛО в.1,с.49 |
|
В.2,с.49 |
В.4,с.50 |
В.3,с.50 |
|
Повторити ЛО |
||||||||
31 |
|
Утворювати присвійний відмінок |
Повторення звуків |
Повторення ЛО |
Присвійний відмінок |
|
|
|
Вправи на картках |
Скласти 3 речення. |
||||||||
32 |
|
Опис малюнка |
Звуки[ʃ], [θ], [ð] [w] [а:], [ʌ] [z] [æ], |
|
|
В.2,с.51 |
В.1,3с.51 |
|
|
Підготувати до проекту необхідні матеріал |
||||||||
33 |
|
Виготовляти лепбук |
|
|
|
|
|
С.52-53 |
С.52-53 |
Доробити Лепбук |
||||||||
34 |
|
Урок |
узагаль |
нення |
ЛГ |
навичок |
В.1,с.54 |
В.2,с.55 |
|
В.3,с.55 |
||||||||
|
|
Тема: Свята і традиції |
|
|||||||||||||||
35 |
|
Називати місяці |
|
Нові ЛО с.57 |
|
В.1,2с.56-57 |
|
В.1,с.56 |
В.3,с.57 |
В.4,с.57 |
||||||||
36 |
|
Розуміти прослухане |
Звуки[ʃ], [θ], [ð] [w] [а:], [ʌ] [z] |
Повторити ЛО |
|
В.1,2,с.58 |
В.3,с.59 |
В.1,с.58 |
В.4,с.59 |
В.4,с.59 |
||||||||
37 |
|
Задавати та відповідати на запитання |
|
|
Присвійний відмінок |
В.1,3,5с.60-61 |
В.4,с.61 |
В.2,с.60 |
|
Повторити години |
||||||||
38 |
|
Складати речення |
Повторення звуків |
Повторення ЛО |
|
В.3,с.63 |
|
В.1,2,с.62 |
В.4,с.63 |
В.5,с.63 |
||||||||
39 |
|
Розповідати про свої подарунки |
|
Повторення ЛО |
Present Continuous Питальні речення |
В.1,3,с.64 |
В.2,с.64 |
В.1,с.65 |
|
В.4,с.65 |
||||||||
40 |
|
Виконувати вправи з граматики |
Повторення звуків |
|
Present Continuous |
|
|
|
Вправи на картках |
Скласти 3 речення |
||||||||
41 |
|
Описувати картинку |
|
|
|
В.1,3,с.66-67 |
В.4,с.67 |
В.1,с.66 |
В.2,с.67 |
В.5,с.67 |
||||||||
42 |
|
Складати речення |
Повторення звуків |
|
Присвійні займенники |
В.1,3,с.68-69 |
|
В.1,2,с.68 |
|
В.5,с.69 |
||||||||
43 |
|
Виконувати вправи з граматики |
|
|
Присвійні займенники |
|
|
|
Вправи на картках |
Скласти 3 речення |
||||||||
44 |
|
Описувати малюнки |
|
|
|
В.2,3,с.70 |
В.1,с.70 |
|
|
|
||||||||
45 |
|
Виготовити подарунок |
|
|
|
|
|
|
Підписати листівку |
С.71 |
||||||||
46 |
|
|
Урок |
узагаль |
нення |
ЛГ |
навичок |
В.3,с.73 |
В.2,с.73 |
|
||||||||
47 |
|
|
Урок |
повторення |
за І |
семестр |
Називати числівники |
|
|
|
||||||||
48 |
|
|
Підсум |
ковий |
урок |
за І семестр |
числівники Прийменник и |
|
|
|
||||||||