Календарно - тематичне планування уроків англійської мови на І семестр у 8 - Б класі / 5 год. на тиждень
Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних
закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.
№ |
Дата |
При-мітка |
Сфера спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовленнєві зразки |
Лексичний матеріал |
Грама-тичний матеріал |
Аудію-вання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Я і мої друзі (17 год.) Unit 1. It’s Your Life / Lesson 1. Family and Friends |
||||||||||||
|
|
|
Я і мої друзі. Прощавайте літні канікули. Введення лексичних одиниць. |
|
The hardest thing for me is … I try very hard with … |
Kind, reliable, sociable, helpful, understanding, ambitious, lazy, strict, honest, friendly, fair, complaining, amusing, jealous, overprotective, pessimistic |
Past Simple |
Впр.1,2 с.13 |
Впр. 1, с.4
|
Впр.3, с.4 |
РЗ впр. 1,2, с. 4 |
Впр.1, с. 14
|
|
|
|
Про літні канікули. Розвиток діалогічного мовлення. |
The hardest thing for me is … I try very hard with … |
Past Simple |
Впр.1, с.19 |
Впр. 4, с.6 Впр.1, с.12 |
Впр. 6, с.7 |
РЗ впр. 1,2, с. 4 |
РЗ впр.8,с 9 |
||
|
|
|
Літні канікули. Розвиток навичок граматики, письма |
|
Past Simple |
Впр.1,2 с.13 Впр.1, с.19 |
Впр. 1, с.4 Впр. 4, с.6 Впр.1, с.12 |
Впр.3, с.4 Впр. 6, с.7 |
РЗ впр. 1,2, с. 4 |
Впр.1, с. 14 РЗ впр.8,с 9 |
||
|
|
|
Чи ти хороший друг? Формування лексичних навичок. |
A person who … is … |
Прикмет-ники |
|
Впр. 3, 18 |
|
Впр. 1, с. 19 РЗ впр. 1, 2, 3, с. 12 |
РЗ впр. 4, с. 12 Впр.5 с.14 |
||
|
|
|
Я і мої друзі. Grammar Practice |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A text “My family”. Read Me Book |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Друзі та дружба. Формування навичок аудіювання. |
|
Brave, stubborn, thoughtful, selfish, serious, generous, tidy, optimistic, polite |
Present Simple |
Впр.1,2, с.19-20
|
Впр.1,с.21 Впр.2,с.22
|
Впр.3, с.20 |
Впр.7, с.24
|
РЗ впр. 7,8 с. 14 |
|
|
|
|
Друзі за листуванням. Розвиток навичок пис. мовлення.. |
What does a true friend do? What do you look like? |
|
|
|
Впр.5,с. 23 |
Впр.4, с.22 |
|
РЗ впр. 10,с. 16
|
|
|
|
|
Друзі та дружба. Формування навичок говоріння |
|
|
|
|
|
Впр.6, с.23 |
РЗ впр. 6,с. 7 |
|
|
|
|
|
Друзі та дружба. Grammar Practice |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Друзі за листуванням. Read Me Book |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Порівняльний зворот. Розвиток граматичних навичок. |
As … as Not so … as |
|
As…as or not so…as |
|
|
|
Впр. 1, с. 25 РЗ впр. 8,9, с. 15 |
Впр.13, с. 18 |
|
|
|
|
Чи ти справжній друг? Розвиток навичок читання. |
We have … in common |
Catch up with, weirdo, pretend, came across, tease, get on with, have a lot in common |
|
|
Впр.6, с.28, впр.4, с. 28 |
Впр.1, с.26 |
Впр.2,с.28 |
Впр. 5, с. 28 Впр. 5, с. 48 (вис. рів.) |
|
|
|
|
Написання листа другу. Вдосконалення навичок письм. мовлення. |
Write back soon. Keep in touch. Thank you for your letter |
ЛО теми |
Tenses |
|
Впр. 1, с. 29 Впр. 3. 47 |
РЗ впр. 14а, с. 20 |
РЗ впр.11, 16 РЗ впр. 12, с. 18 |
РЗ впр. 14,с. 19-20 |
|
|
|
|
Future tense and Present Continuous Grammar Practice |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The text “Friends” Read Me Book |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Значення дружби. Систематизація та узагальнення знань, умінь та навичок з теми. |
The story is about … |
Devoted, generous, greedy, lonely, to bother, to devote |
|
|
Впр. 3, 4, с. 56 |
Впр. 1, с. 54 |
|
Впр. 3, с. 29 |
|
Стиль життя (18 год.) Unit 1. It’s Your Life / Lesson 2. Healthy Lifestyle |
||||||||||||
|
|
|
Стиль життя. Здоровий спосіб життя. Введення лексичних одиниць. |
оцінювати стан речей, події, факти |
I didn’t sleep a wink I slept like a dog Sleep is very important |
Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to relax,an eyelid |
Article |
Впр. 2, с. 30 |
Впр.1, с.30, Впр. 4, с.31 Впр.5, с.32 |
Впр.2,с30 |
Впр. 6 Впр.7,с.32 РЗ впр. 1, с. 21 |
Впр. 4, с. 31 |
|
|
|
Здорові звички. Формування лексичних навичок. |
How healthy is your diet? |
A flavor, to depend on, fizzy, to be at risk, to take one’s time |
Adverbs, adjective |
Впр. 4б, с. 35 Впр. 5, с. 35 |
Впр.1, с.33 Впр.2,с.34 Впр.4,с.35 Впр.5,с.35 |
Впр.3, с34 |
Впр. 6, с. 36 РЗ впр. 3, с. 21 |
Впр. 7, с. 36 (вис. рів.) РЗ Впр. 2, с. 21 |
|
|
|
|
Future tense and Present Continuous Grammar Practice |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The text “Sleep is important for teenagers” Read Me Book |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бути здоровим важливо. Майбутні часи. Формування грамат. навичок. |
I am coming/ going/ etc. It arrives/ it finishes |
|
Future Tenses
|
Why is exercising wise? |
Впр. 2, с. 37 |
Впр. 1, с. 37 |
Впр.3,4 с.38 РЗ впр. 4, с. 23 впр. 5, с. 24 |
Впр. 6, 7, с. 39 |
|
|
|
|
Їжа та здоров’я. Розвиток навичок мовлення. |
If you … you … |
Atmosphere, treasure hunt, hiking, scenery |
Tenses |
Впр. 2б, с. 41 Впр. 4, с. 42 |
Впр.1, с.39, Впр.2а, с. 41 |
Впр.1,с.39 Впр.2, с.41 РЗ впр. 7а, с. 26 |
Впр.4,с. 42 РЗ впр. 6, с. 25, Впр. 7а, с. 26 |
Впр. 3, с. 41 РЗ впр. 7б, с. 27 |
|
|
|
|
Вільний час та хобі. Активізація лексики. Роз-виток навичок аудіювання. |
I am good at … I’ m good at/interested … I can’t stand … I’m tired of/bad at … |
|
Tenses |
|
Впр.7а, с.44, впр. 9, с. 45 |
Впр.6,с.43 Впр. 8, с. 44 |
Впр.7б), с.44 РЗ впр. 9, с. 29 |
РЗ впр. 8, с. 28 впр. 10, с. 30 |
|
|
|
|
Вживання граматичних структур: good at, interested in, tired of, can’t stand etc Grammar Practice |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Text “The devoted friend” Read Me Book |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Здоровий спосіб життя. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення. |
You should/shouldn’t … Why don’t you …? You’d better… |
ЛО теми |
Giving advice |
|
РЗ впр. 2, с. 45 |
|
РЗ впр. 12а, с. 31
|
РЗ впр. 12б, с. 33 |
|
|
|
|
Написання електронних листів. Формування навичок письма. |
|
|
|
|
|
Впр.1, с. 45 |
РЗ впр. 13, с. 35 |
Впр. 3, с. 45
|
|
|
|
|
Кореспонденція. Формування навичок усного та пис. мовлення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення часів в англійській мові Grammar Practice |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Домашнє читання. “The devoted friend” Формування лексичних навичок та навичок читання. |
|
Devoted,generous,greedy,hard-working, to devote, to bother, lonely |
Tenses |
Впр.9, с.51 |
Впр.3,с.56 Впр.11, с.52 Впр. 12, с.53 |
Впр. 7, с. 50 Впр. 12, с. 53 |
|
Впр. 13, с. 53 (вис. рів.) РЗ впр.14, с. 35 |
|
|
|
|
Домашнє читання. Формування навичок переказу. |
|
Devoted,generous,greedy,hard-working, to devote, to bother, lonely |
Tenses |
Впр.9, с.51 |
Впр.3,с.56
|
Впр. 7, с. 50
|
|
РЗ впр.14, с. 35 |
|
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань, умінь та навичок по темі. |
|
|
|
|
Впр.11, с.52 Впр. 12, с.53 |
Впр. 12, с. 53 |
|
Впр. 13, с. 53 (вис. рів.)
|
|
|
|
|
Вживання структури to be going to Grammar Practice |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розвиток навичок читанння. Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Література (16 год.) Unit 3. Your Preferences / Lesson 1. Do You Need a Book? |
||||||||||||
|
|
|
Література. Введення та активізація лексики. |
оцінювати стан речей, події, факти |
Books teach us .. Stories can teach us … |
Author, genre, emotion, pattern, poet, poetry, novel, novelist, drama, dramatist, amusing, emotional |
|
|
Впр. 2, с. 116
|
Впр. 1, с. 114
|
РЗ впр. 1, с.52 |
Впр. 2 с. 116 (утв. речен за табл.), слова вивч. |
|
|
|
Книги – наші друзі. Формуванн лекс навичок, розвиток навичок вир читання. |
|
|
|
|
Впр. 1, с. 114
|
Впр. 4, с. 117
|
Впр. 1, с. 114-115 (вир чит), слова до дикт ст.115, 117 |
||
|
|
|
Літературні жанри. Розвиток навичок усного та письм говоріння. |
|
|
|
|
Впр.4, с. 117 |
Впр.7, 119 |
Впр.3, ст.116 |
Написати лист про улюбл жанр. |
|
|
|
|
Вживання речень в пасивному стані Passive Voice Grammar Practice |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
“Our friends and teachers” Read Me Book |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Книги в нашому житті. Улюблений письменник, поет, книга. Розвиток навичок читання та говоріння. |
|
|
|
|
Впр.6, с.119 |
Впр.7, с.119 |
Впр.8, ст.121 |
Впр.7, с.119 (розповідь про пись-менника) |
|
|
|
|
Шкільна бібліотека. Обладнання та послуги. Пряма та непряма мова. Формування граматичних навичок. |
…am/is/are done … |
Fiction, non-fiction, author, genre, emotion, pattern, poet, poetry, novel, novelist, drama, dramatist, amusing, emotional |
Active and Passive Voice. Present Simple |
|
Впр. 1, с. 122 |
Впр. 3, с. 123 |
Впр. 8, с. 121 Впр. 2, с. 122 Впр. 4, с. 123 |
Впр. 7, с. 125 (пис) Впр. 6, с. 124 (вст. слова) |
|
|
|
|
У бібліотеці. Вибір книги для читання. Розвиток навичок аудіювання. |
This book is written by … |
|
Впр. 7, с. 128 Впр. 2, с. 129 |
Впр. 3, с. 127 |
Впр. 1, с. 125 Впр. 2а,с. 126
|
Впр. 2б, с. 127 РЗ |
Впр. 6, с. 127 (письм розповідь про А.Мілна), слова ст.128
|
||
|
|
|
Активний і пасивний стан Active and Passive Voice |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Text “English and American writers” Read Me Book |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Улюблений літературний герой. Розвиток навичок говоріння. |
What are you reading now? What books do you like to read? |
Imagination, truthful, true-to-life, to hold attention/ interest, right after smth |
|
Впр. 8а, с. 132 РЗ впр. 8, с. 55 |
Впр. 1,с . 129 Впр. 3, с. 130 Впр. 4, 5, 6, с. 131 |
Впр. 6, с. 131 Впр. 8б, с. 132 |
РЗ впр. 5, с. 53 Впр. 6, 7, с. 54 |
Впр.8б, ст.132 (вивч діалог), РЗ впр. 3, 4 , с. 52-53, слова ст.133. |
|
|
|
|
Моя улюблена книга. Формування навичок письма. |
… is the author of …. The book is about … |
|
|
РЗ впр. 13, с. 58
|
Впр. 1, с. 135
|
|
РЗ впр. 14, с. 59 Впр. 11, 12, с. 57
|
РЗ впр. 10, с. 134, напис. розповідь про книгу. |
|
|
|
|
Виконання та презентація проектів по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
Проект по темі. |
|
|
|
|
Present and Past Tenses Grammar Practice |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
My favourite book Read Me Book |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Агата Крісті. Систематизація та узагальнення знань з теми. |
|
|
Involved, poison, tutor, mystery |
|
Впр. 4, с. 165 |
Впр. 5, с. 176 |
Впр. 4, с. 175 |
РЗ Впр. 13, с. 58 Впр. 1,2, с. 164 |
Впр. 7а, с. 167 Впр. 7, с. 177 |
Музика (16 год.) Unit 3. Your Preferences / Lesson 2. Music Is Heard Everywhere |
||||||||||||
|
|
|
Музика у нашому житті. Музичні стилі та інструменти. Введення та активізація лексики . |
оцінювати стан речей, події, факти |
I listen to .. My …has always been crazy about .. My … has never liked … |
Concert, conductor, orchestra, composer, violin, flute, saxophone, guitar, organ, etc. rock’n’roll, hip-hop, disco, etc. choir, opera, symphony, etc. pianist, violinist, etc. |
|
Впр. 4, с. 140 |
Впр. 1с, с. 138 Впр. 6, с. 140
|
|
Впр. 3., 139 РЗ впр. 1, с. 61
|
Впр. 5, с. 140 (напис. речення) слова ст.139 |
|
|
|
Музичні жанри. Формування лексичних навичок. |
|
|
|
Впр. 7, с. 141 |
|
РЗ впр. 4, с. 62 |
РЗ впр. 2, с. 61, слова до диктанту.
|
||
|
|
|
Вживання ву Grammar Practice |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
“My favourite band” Read Me Book |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музика повсюди. Відомі композитори. Розвиток навичок читання. |
What do you know about …? |
|
|
Впр. 1, с. 141 |
Впр. 5, 6, с. 145 |
впр. 2, с. 143 впр.7, с. 146 |
Впр. 3, 4, с. 144 РЗвпр. 5, с. 63 |
Ст.142-143 (вир. чит. діалога), РЗ впр. 6, 7, с. 64 |
|
|
|
|
Пасивний стан мин прост часу. Формування граматичних навичок. |
… was performed/recorded/written… |
|
Past Passive Simple |
|
Впр. 3, с. 147 |
Впр. 9, с. 66 |
Впр.1, с. 146 Впр. 2,4, с.147 РЗ впр. 8, с. 65 |
Впр. 5, с. 148 РЗ впр. 10, с. 67 |
|
|
|
|
Музиканти та виконавці. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
Впр. 1, 2, 3, с. 149 |
|
Впр. 4, с. 150
|
Впр. 6, с. 148 Впр. 11, 12, с. 168 |
Впр.12, ст.169 (усн), Впр.8, ст.168 (пис). |
|
|
|
|
Past Simple Passive Grammar Practice |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
“My favourite singers” Read Me Book |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музичні зірки. Розвиток навичок аудіювання. |
|
To be keen on |
|
|
Впр. 6, с. 153 |
Впр. 7, с. 153 |
РЗ |
Впр. 8, с. 155 (проект) Впр. 13, 14, с. 69-70 |
|
|
|
|
Відвідування музичних заходів. Формування навичок говоріння. |
I was interested in …/I wasn’t interested in… |
To lean over, to give a hand, to walk out |
|
Впр. 1, с. 155 |
Впр. 2, с. 157 Впр. 3, 4, с. 158
|
Впр. 8, с. 160 |
РЗ впр. 15, 16, с. 72
|
РЗ впр. 19, 20, с. 74-75 |
|
|
|
|
На концерті. Формування навичок письма. |
|
|
|
|
Впр. 5, с. 159 |
Впр. 1, с. 162
|
РЗ Впр. 17, 18, с. 73 |
Впр. 2, с. 163 (проект по темі) |
|
|
|
|
Повторення часів Grammar Practice |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The text “Music” Read Me Book |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виконання та презентація проєктів з теми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Проект по темі. |
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань з теми. |
|
What event did you attend? |
|
|
Впр. 12, с. 170 |
Впр. 10, 11, с. 168 |
Впр. 12, с. 169 |
Впр. 8, 9, с. 168 РЗ впр. 21, с. 76 |
РЗ впр. 23, 24, с. 78 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
Підготуватися до к/р з читання, повторення лексики. |
||||||||
|
|
|
Контроль читання |
Повторити схему написання твору. |
||||||||
|
|
|
Контроль письма |
Повторити теми з усного мовлення. |
||||||||
|
|
|
Контроль говоріння |
Повторення вивч. матеріалу. |
||||||||
|
|
|
Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
|
||||||||
|
|
|
Перегляд відео англійською мовою. |
|
||||||||
|
|
|
Перегляд фільму про Великобританію. |
|
||||||||
|
|
|
Підсумковий урок за І семестр. |
|